Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Weer zo lastig, ben steeds misselijk en ziekig ed, maar waar komt het van: antibiotica, iets verkeerds gegeten, gewoon grieperig, ...?
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou eerst kijken hoe het op het HBO bevalt qua niveau, stage, opbouw van de studie etc. ![]() vandaag alweer een heleboel jaar samen met mn vriendje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() kusje en knuffel ![]() en sterkte met de pijn die er nog is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wou dat ik kon zeggen dat ik goed bezig was, maar ben alleen maar kapot aan het gaan. Heb gisteravond mezelf weer verminkt. Toen een lang telefoongesprek gehad met m'n ex. Ik kan maar niet begrijpen dat haar gevoelens voor me weg zijn. Het maakt me kapot. Ondertussen lijkt alles een zinloze bezigheid. Eten, drinken, slapen, sporten, wakker zijn, het lijkt gewoon allemaal even zinloos. Ik eet dan ook al dagen veel te weinig. Niet uit overwegingen dat ik mezelf te dik vind, geen honger heb of whatever. Maar gewoon omdat ik in m'n stoel achter de computer blijf zitten en er de zin niet van inzie om iets klaar te gaan maken. Waar doe ik het nog voor? Waar leef ik nog voor? Ik weet niet hoe lang ik het nog op kan brengen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het enige wat je kunt doen is jezelf oprapen en doorleven en dan maar hopen dat één dag komt waarop je jezelf weer beter voelt, en nog beter en uiteindelijk weer helemaal gelukkig. Die tijd schijnt te komen ![]() En dat is precies wat ik nu aan het doen ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alhoewel, bij mij is het momenteel dat ik zo weinig op m'n kamer ben, dat ik geen zin heb om steeds weg te moeten. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en hoeist met jou¿ *kusje en knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||