Oud 07-10-2002, 21:35
Evito
Evito is offline
Hoe sta je er tegenover en vind je het intrigerend? En zo ja, zou je het ook een keer (willen) doen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:37
Mephisto
Mephisto is offline
Ik vind de gedachte aan anale sex (bah; darmtoerisme) zo ranzig dat het hele idee alleen al niet bij mij tot de opties behoort.
Oud 07-10-2002, 21:40
Evito
Evito is offline
Nooit gefantaseerd over anusapenisme?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:41
Evito
Evito is offline
Citaat:
Evito schreef:
Nooit gefantaseerd over anusapenisme?
Ik wel.
Ik vind het wel interessant. Met anale seks is toch niets mis. Waarom zou een anus viezer zijn dan een vagina?
Ik denk niet dat ik het uit zou proberen,
gewoon omdat ik me niet echt genoeg tot iemand aangetrokken voel.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:57
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik wel.
Ik vind het wel interessant. Met anale seks is toch niets mis. Waarom zou een anus viezer zijn dan een vagina?
Ik denk niet dat ik het uit zou proberen,
gewoon omdat ik me niet echt genoeg tot iemand aangetrokken voel.
Een vagina zit geen uitwerpselen in. Die bacteriekweekbodemachtige bruine smurrie die in een anus zit vind ik absoluut niet fris. Jakkes!
Oud 07-10-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Waarom zou een anus viezer zijn dan een vagina?
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 22:20
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
Evito schreef:
Hoe sta je er tegenover...
gewoon, gebukt
Oud 07-10-2002, 22:27
Verwijderd
hmmm nee ik denk t niet, ik voel mij meer aangetrokken tot vrouwen... Maar als het mes op de keel komt en HET moet echt... tja dan weet ik het niet... Maar vrijwillig denk t niet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 23:37
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Een vagina zit geen uitwerpselen in. Die bacteriekweekbodemachtige bruine smurrie die in een anus zit vind ik absoluut niet fris. Jakkes!
Mogen we even quoten van de afdeling Chirurgie Leeuwarden, om jullie wat anatomie te leren:

Citaat:
De endeldarm (rectum) is het laatste stukje van de dikke darm. Het houdt op bij de anus. Het gebied waar deze endeldarm in het lichaam ligt kan anatomisch als ingewikkeld beschouwd worden. Dat gebied wordt het "kleine bekken" genoemd. Aan de voorkant ligt achter het schaambeen de urineblaas en de plasbuis. Bij de man bevindt zich daar ook de prostaat. (...) Daar weer achter ligt het heiligbeen (os sacrum). Vlak daarbij liggen bloedvaten en zenuwen. Die zenuwen zijn belangrijk. Ze zorgen voor een goede functie van de urineblaas en voor het dichtknijpen van de sluitspier (sphincter) van de anus. Daarnaast hebben ze een grote rol bij sexuele functies. Bij de vrouw zorgen ze voor de bevochtiging van de schede; bij de man voor erectie en zaadlozing.
Heeft niets met de dikke darm zelf te maken dus, behalve dat de endeldarm aan het eind zit. De shit zit allemaal in het begin en evt. het midden.
Oud 08-10-2002, 04:53
Sjaakie S.
Sjaakie S. is offline
bin there, done that, liked it
Oud 08-10-2002, 07:20
snoopy
snoopy is offline
weet je wat ik zo grappig vind? Heel veel jongens willen wel aan anale sex doen met een vrouw. En als iemand dan vraagt of ze het niet 's een keer met een jongen zouden willen doen, dan zeggen ze: "gatver, anaal!"
Oud 08-10-2002, 09:02
whizzer
whizzer is offline
Lijkt me echt te ranzig, straks moet je de poepresten gaan zitten wegkrabben van je lul.....
Oud 08-10-2002, 10:51
YoungSimba
YoungSimba is offline
Ik weet niet of ik aan anale seks zou willen beginnen (wat overigens gewoon schoon te bedrijven is; kwestie van even doorspoelen en zelfs zonder dat zit je piemel echt niet onder de poep), maar seks met een jongen verlang ik zeker naar. Naar seks met een man zeker niet en een meisje/vrouw zit ik ook niet om te springen; simpelweg geen sprake van een aantrekkingskracht en dat lijkt me toch wel een vereiste.
Oud 08-10-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
weet je wat ik zo grappig vind? Heel veel jongens willen wel aan anale sex doen met een vrouw. En als iemand dan vraagt of ze het niet 's een keer met een jongen zouden willen doen, dan zeggen ze: "gatver, anaal!"
ja, inderdaad...... vaag
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:55
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nee anale sex met een jongen is vies, met een meisje trouwens ook, maar dat vind ik dan iig minder erg als met een jongen.
Oud 08-10-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
J-roen schreef:
gewoon, gebukt
LOL
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:33
Verwijderd
Jongens, jongens, ik ben diep teleurgesteld in jullie!! Wat moet een slash-fan zoals ik hier nou mee?

Wat me trouwens opvalt is dat alle jongens hier meteen zeggen "jakkes, met je lul in andermans anus porren!" - komt het wel in iemand van jullie op dat je ook die anus kunt zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:57
Faery
Faery is offline
Mja, zou het denk ik best een keer willen.. proberen
Oud 08-10-2002, 16:21
McM@dj
McM@dj is offline
Citaat:
Morgan schreef:

- komt het wel in iemand van jullie op dat je ook die anus kunt zijn?
ow ja dat verandert ons standpunt hoor

Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Als de jongen leuk genoeg is, graag . Moet ie wel mn vriendjuh worden .

*'I'he Prophet, die buitenrelationele seks maar niets vindt*
Oud 08-10-2002, 16:48
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Sorry maar eh... GADVERDAMME Ik moet er niet aan denken... Brrrrr :/ Ik met een andere man? Getver :r :r :r
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:05
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef:
komt het wel in iemand van jullie op dat je ook die anus kunt zijn?
Dat komt het zeker. Maar ik ben van mening dat een anus slechts voor stront is en niet om andere zaken in te stoppen.
Oud 08-10-2002, 17:16
the 6th gate
the 6th gate is offline
van mn leven niet
Oud 08-10-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
McM@dj schreef:
ow ja dat verandert ons standpunt hoor

Dan weet je tenminste hoe de meid zich voelt

*Morgan, die er wel wat voor voelt om alle jongens eens te laten naaien*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:48
Sjaakie S.
Sjaakie S. is offline
Citaat:
Morgan schreef:

sommige vinden dat lekker hoor
Oud 08-10-2002, 18:11
Faery
Faery is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Oud 08-10-2002, 18:23
Evito
Evito is offline
Citaat:
Faery schreef:
Mja, zou het denk ik best een keer willen.. proberen
K dan,
hebben we een deet?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Lol @ laatste regeltje
ff 'I'he Prophet na-apen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Dat had ik wel door Maar toch is het plan niet geschikt. Dat gaatje is daar niet voor bedoeld
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:09
m.
m. is offline
wat is een slash-fan? bi-fan?

maar ben ik geblockt eigenlijk morgan op msn
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:33
Martin
Martin is offline
Wat iedereen wil doen moet hij zelf weten, dat maakt mij echt niks uit. Maar zelf zou ik echt nooit met een jongen sexen. De reden? Ik val niet op jongens en het wind me ook niet echt op.

Ik wil dan ook even gelijk reageren op een aantal reply`s in dit topic. Er werd telkens gezegd dat het vies is, maar dat hoeft toch helemaal niet? Met biologie heb ik een keer geleerd dat er in de endeldarm in principe geen ontlasting zit. De endeldarm is namelijk zelfreinigend, dat wil dus zeggen dat een uur nadat je "je behoefte" hebt gedaan dat je endeldarm weer schoon is. En anders gebruik je toch gewoon een condoom?
Wat me ook weer opvalt is dat jongens geen jongens anaal willen neuken, maar jongens wel meiden. Wat is het verschil?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:20
Choke
Choke is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
dan zeggen ze: "gatver, anaal!"
neenee, dan zeggen ze: "gatver, anaal met een man!?"
Oud 08-10-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
whizzer schreef:
Lijkt me echt te ranzig, straks moet je de poepresten gaan zitten wegkrabben van je lul.....
volgens mij bestaat daar ook zoiets voor als condooms???

Hoe oud ben je 16??? Waarschijnlijk moet je nog uitvinden dat je met lulletje meer kan dan alleen pissen...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:40
Verwijderd
Ik zou het zelf denk toch niet doen, .... nee, positief niet doen ik weet het zeker!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
LiquidLans schreef:
wat is een slash-fan? bi-fan?

maar ben ik geblockt eigenlijk morgan op msn
Slash = homosex

Jah sorry dat doe ik wel vaker Als ik alleen ff 1 iemand wil spreken ofzo, moet je 1 ding weten maar dan komt opeens iedereen aan je kop zeuren
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:57
Vice
Vice is offline
Waarom niet. Om eerlijk te zijn vind ik het wel boeiend, homosex

Er zijn ook mannen die het opwindend vinden als 2 vrouwen met elkaar liggen te vingeren.
Oud 08-10-2002, 22:02
Verwijderd
Als ik 'n lul had zou ik 'm nooit in iemand anders z'n anus steken.. heb je zo een blaasontsteking. Lekker

En ik zou het ook nooit bij me laten doen maar aangezien ik geen jongen ben en niet om mijn mening werd gevraagd brei ik der een end aan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:54
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
saffie schreef:
Als ik 'n lul had zou ik 'm nooit in iemand anders z'n anus steken.. heb je zo een blaasontsteking. Lekker
Waar baseer je deze wijsheid op?
Oud 09-10-2002, 08:58
Evito
Evito is offline
Citaat:
saffie schreef:
LOL!

Grappig,
alsof homo's de hele dag aan de antibiotica zouden moeten zitten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:59
Evito
Evito is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Dat komt het zeker. Maar ik ben van mening dat een anus slechts voor stront is en niet om andere zaken in te stoppen.
oh,
maar dan weiger jij het zeker ook als een meisje je wil pijpen niet waar? Haar mond is immers alleen voor eten bedoeld!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 09:00
Evito
Evito is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Flauwekul. Ik denk niet dat het goed zou zijn als er zoveel bacteriën in uitwerpselen zouden zitten. Het riekt een beetje, maar daar houdt het dan ook mee op.
Er is niets viezer aan dan aan een vagina,
dat is enkel jouw gevoel!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 11:19
Verwijderd
Citaat:
YoungSimba schreef:
Waar baseer je deze wijsheid op?
Als vrouw heb je meer kans op 'n blaasontsteking maar als man is de kans zeker ook aanwezig.
Een blaasontsteking wordt meestal veroorzaakt door bacterien die rond de anus leven. Zodra deze bij de urine in de urinebuis komen kunnen ze zich snel vermenigvuldigen waardoor er een blaasontsteking kan volgen.

Nou en aangezien je bij anale seks je piemel in de anus van iemand stopt heb je dus kans dat die bacterien in de urinebuis terechtkomen en een ontsteking veroorzaken.

(huisartsenpost.com, gezondheid.be, gezondheidsnet.nl, nhg.artsennet.nl)

Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:39
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
saffie schreef:
Als vrouw heb je meer kans op 'n blaasontsteking maar als man is de kans zeker ook aanwezig.
Een blaasontsteking wordt meestal veroorzaakt door bacterien die rond de anus leven. Zodra deze bij de urine in de urinebuis komen kunnen ze zich snel vermenigvuldigen waardoor er een blaasontsteking kan volgen.

Nou en aangezien je bij anale seks je piemel in de anus van iemand stopt heb je dus kans dat die bacterien in de urinebuis terechtkomen en een ontsteking veroorzaken.

goeie condooms gebruiken dus
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:54
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Evito schreef:
Flauwekul. Ik denk niet dat het goed zou zijn als er zoveel bacteriën in uitwerpselen zouden zitten. Het riekt een beetje, maar daar houdt het dan ook mee op.
Dat is volgens mij niet waar. Het hele spijsverteringskanaal is in feite buiten je lichaam. Net zoals je longen. Uitwerpselen worden dan ook niet door je lichaam geproduceerd. Het is simpelweg wat er over is gebleven van wat je tot je hebt genomen nadat je lichaam eruit heeft gehaald wat het eruit kan halen, samen met wat extra afvalstoffen die er tijdens de rit bij gedumpt zijn (vnl. gal, de afvalstoffen die je lever uit je bloed heeft gefilterd). Bacterien die erin zaten toen je at, worden onderweg lang niet allemaal gedood (hoeft ook niet, ze komen toch niet in je lichaam) en kunnen er aan het einde van de rit nog in zitten. Ik weet niet in hoeverre het lichaam ook schadelijke bacterien dumpt. Volgens mij doet het dat niet; ze worden gewoon vermoord door het afweersysteem Poep is dus iig niet schoon en volgens mij kan je er wel degelijk ziek van worden (met name hepatitis b dacht ik, maar dat is maar een hele vage herinnering, dus houd me er niet aan). Maar aan de andere kant is het inderdaad ook weer niet zo vies als de meeste mensen denken. Behalve dat het niet echt bepaald lekker ruikt

Urine daarentegen is niks meer dan bloedplasma wat door de nieren gefilterd is en is daarmee dan ook 100% steriel. Geen enkel gevaar voor bacteriele infecties. Virussen zijn weer een heel andere zaak; die kunnen voorkomen in alles wat uit je lichaam komt naar ik weet (traanvocht, speeksel, oorsmeer, urine, sperma, feaces, zweet, you name it).
Oud 09-10-2002, 13:09
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
saffie schreef:

In al die bronnen wordt duidelijk gemaakt dat bij mannen de kans op blaasontsteking nu juist erg klein is. De boel normaal schoonhouden en regelmatig plassen zijn in princiepe afdoende om blaasontsteking te voorkomen.

Na (anale) seks dus gewoon ff douchen (moet je sowieso doen na seks in princiepe) en naar de wc et voila, geen probleem.

Ik vind het niet verstandig dat je mensen overdreven waarschuwt; daar creeer je onnodig onrust mee. Je hebt gelijk dat je iets beter op moet letten als je anale seks bedrijft, maar die informatie kan je ook mededelen op een informatieve manier zodat mensen daar rekening mee kunnen houden ipv de boel op stang te jagen.
Oud 09-10-2002, 14:03
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik ben geen vieze homo en zal ook nooit worden!
Oud 09-10-2002, 14:31
m.
m. is offline
ok ok genoeg over de technische details en over hoe poepbacterieen zich kunnen ophopen rond de penis enzo ga gewoon door over de gevoelens en waarom niet

voorlopig lees ik nog ff mee alleen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:42
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Ik ben geen vieze homo en zal ook nooit worden!
Dus, als ik je goed begrijp, misschien wel een lekkere homo?
Oud 09-10-2002, 19:03
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Evito schreef:
Slimpie; ooit gehoord van DARMFLORA? Je darmen zijn een paradijs voor bacteriën; bacteriën zijn trouwens ook die dingen die ervoor zorgen DAT je voedsel überhaupt verteerd wordt.
Oud 03-12-2002, 17:22
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Dus, als ik je goed begrijp, misschien wel een lekkere homo?
Nee ik ben gewoon geen homo ik moet niks van homo's hebben eigenlijk niet dat ze slechte kerels zijn alleen het gedacht alleen das toch niet normaal?
Meisjes->jongens
jongens->jongens
Maar ja als ze mij maar met rust laten heb ik er niks tegen!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten