![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet niet of ik aan anale seks zou willen beginnen (wat overigens gewoon schoon te bedrijven is; kwestie van even doorspoelen en zelfs zonder dat zit je piemel echt niet onder de poep), maar seks met een jongen verlang ik zeker naar. Naar seks met een man zeker niet en een meisje/vrouw zit ik ook niet om te springen; simpelweg geen sprake van een aantrekkingskracht en dat lijkt me toch wel een vereiste.
|
Verwijderd
|
Jongens, jongens, ik ben diep teleurgesteld in jullie!! Wat moet een slash-fan zoals ik hier nou mee?
![]() Wat me trouwens opvalt is dat alle jongens hier meteen zeggen "jakkes, met je lul in andermans anus porren!" - komt het wel in iemand van jullie op dat je ook die anus kunt zijn? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat iedereen wil doen moet hij zelf weten, dat maakt mij echt niks uit. Maar zelf zou ik echt nooit met een jongen sexen. De reden? Ik val niet op jongens en het wind me ook niet echt op.
Ik wil dan ook even gelijk reageren op een aantal reply`s in dit topic. Er werd telkens gezegd dat het vies is, maar dat hoeft toch helemaal niet? Met biologie heb ik een keer geleerd dat er in de endeldarm in principe geen ontlasting zit. De endeldarm is namelijk zelfreinigend, dat wil dus zeggen dat een uur nadat je "je behoefte" hebt gedaan dat je endeldarm weer schoon is. En anders gebruik je toch gewoon een condoom? Wat me ook weer opvalt is dat jongens geen jongens anaal willen neuken, maar jongens wel meiden. Wat is het verschil? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe oud ben je 16??? Waarschijnlijk moet je nog uitvinden dat je met lulletje meer kan dan alleen pissen... |
![]() |
||
Citaat:
Er is niets viezer aan dan aan een vagina, dat is enkel jouw gevoel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een blaasontsteking wordt meestal veroorzaakt door bacterien die rond de anus leven. Zodra deze bij de urine in de urinebuis komen kunnen ze zich snel vermenigvuldigen waardoor er een blaasontsteking kan volgen. Nou en aangezien je bij anale seks je piemel in de anus van iemand stopt heb je dus kans dat die bacterien in de urinebuis terechtkomen en een ontsteking veroorzaken. (huisartsenpost.com, gezondheid.be, gezondheidsnet.nl, nhg.artsennet.nl) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Urine daarentegen is niks meer dan bloedplasma wat door de nieren gefilterd is en is daarmee dan ook 100% steriel. Geen enkel gevaar voor bacteriele infecties. Virussen zijn weer een heel andere zaak; die kunnen voorkomen in alles wat uit je lichaam komt naar ik weet (traanvocht, speeksel, oorsmeer, urine, sperma, feaces, zweet, you name it).
||
Citaat:
Na (anale) seks dus gewoon ff douchen (moet je sowieso doen na seks in princiepe) en naar de wc et voila, geen probleem. Ik vind het niet verstandig dat je mensen overdreven waarschuwt; daar creeer je onnodig onrust mee. Je hebt gelijk dat je iets beter op moet letten als je anale seks bedrijft, maar die informatie kan je ook mededelen op een informatieve manier zodat mensen daar rekening mee kunnen houden ipv de boel op stang te jagen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Meisjes->jongens ![]() jongens->jongens ![]() Maar ja als ze mij maar met rust laten heb ik er niks tegen! ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek gaan wij lezen voor de derde boekbespreking? Vlooienband | 39 | 10-01-2003 14:11 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |