Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, limiet. Bij de ABN kan je als student
1. een limiet vragen van 1000 euro op je studentenrekening. 2. als hbo/wo studeert mag je dit het eerste jaar verhogen naar 2500 3. Bij het behalen van je propedeuse mag je dit nog eens verhogen naar 5000 Ik heb dit door omstandigheden moeten doen en ben nu aan het sparen om het limiet weer terug op nul te krijgen. Ik zou het alleen wel fijn vinden om als ik bijvoorbeeld op 3000 zit, het limiet daar ook vast te zetten zodat ik hoe dan ook niet weer op die 5000 kom. Snap je? http://www.abnamro.nl/nl/particulier...voordelen.html
Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 14:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne, aragnabite: het zijn pas domme vragen als je zegt: "mijn internetbankieren doet het niet" en je internet is niet aangesloten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu stort je een x bedrag per periode op een spaarrekening, hier krijg je een beetje rente voor. Tevens kost het roodstaan op die rekening je ook een beetje rente per x periode, en waarschijnlijk kost het je meer rente dan dat je ontvangt op je spaarrekening. Uiteindelijk betaal je volgens mij op deze manier meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] ik zit bij de postbank. daar kun je kiezen tussen 500, 1000 of 1500 Laatst gewijzigd op 14-02-2007 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
want: Citaat: