| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Tegen elkaar praten ze zoveel mogelijk dialect en tegen 'nederlanders' schakelen ze direct om. Ergens best knap. Ontopic: ik heb een negen voor mijn statistiek tentamen. Dat is wel een super cijfer om de vakantie mee in te gaan. Nog een half uurtje training en dan vakantie. Dan heb ik weer wat minder tijd voor het forum en zal ik hier dus ook minder posten.
|
|
||
|
Citaat:
maar ik zit in Arnhem
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb de afgelopen paar jaar ook steeds van dat soort excuses aangedragen, maar nu heb ik me dus in elk geval ingeschreven. En dat vrouwtje was heel vriendelijk voor me en niet zo optimistisch, maar dat vond ik wel tof van d'r, want dat is gewoon eerlijk. Ik heb nog nooit gewerkt, ik kan deze zomer ook maar een maand werken, dus het is niet gemakkelijk om iets voor mij te vinden. Maar ze gaat het in elk geval proberen. En ik moest dus een heel formulier invullen en ik wist mijn telefoonnummer en bankrekeningnummer natuurlijk weer niet, maar dat was allemaal niet zo belangrijk En nu ben ik supertrots op mezelf
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)En een negen, wow! |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ga me ook nog echt voor de zomer inschrijven. @ Sterrenmeisje: volgens mij heb ik ook wel eens monchou-taart gemaakt zonder mixer (die had ik toen nog niet) Het duurt alleen allemaal wat langer en je krijgt een lamme arm van de garde. OT: weer wat regeltjes erbij getypt ![]() Over een uurtje de trein in, naar vriendje, waar ik dan hopelijk 3,5 uur later aankom (als de NS mee werkt, maar ik ga al een half uur eerder weg dan normaal...) Fijn weekend iedereen!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar morgen pas
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het raar dat mijn "kleine" zusje haar rijbewijs heeft gehaald, en dat ze een 'soort van' vriendje heeft. Dat hoort niet bij kleine zusjes, zegt mijn gevoel, al weet ik dat ze al lang niet meer klein is. *zucht* |
||
|
|
||
Verwijderd
|
't Was toch een nogal ambitieus plan voor één middag...
Citaat:
Alleen dat studeren moet dit weekend écht nog dit weekend, want ik te weinig gedaan deze week. Morgen maar.... En oja, ik heb m'n vader gesproken en over gisteren gehad en 't was wel ok... |
|
|
|
||
|
Citaat:
Hoelang woon je al in Limburg/Maastricht? Ik versta ook wel wat, maar ik moet wel moeite doen en sommige woorden weet ik niet. Het lijkt een beetje op Duits, dat maakt het al wat makkelijker. Ik ga niet heel veel om met limburgers en ik ken ook nog niet veel limburgse woorden. Maar ik weet wel hoe je Maastricht zegt in het limburgs, al ga ik het niet proberen uit te spreken. Ontopic: ik voel me vies, ik heb jeuk en ik ben moe. Conclusie, douchen en slapen. En ik heb zin in morgen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |