Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2007, 11:15
Verwijderd
Ik haat het om nog drie dagen te moeten wachten en ik haat de spanning hier in huis. Het woord wordt vakkundig ontweken en ik wil alleen maar slapen.
Advertentie
Oud 16-02-2007, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Het was leuk gisteren. Ik hoop dat de introductie ook leuk wordt. Maar ik heb een hekel aan introducties dus ik vind het toch wel een beetje eng. Maar goed, impulsief gedrag ftw. En ik vind het wel stom dat als ik iemand leuk vind ik ineens niet meer normaal kan doen. Dan ben ik veel verlegener en dat vind ik echt stom.

Ik vind de buren niet lief vandaag. Ze gingen om half tien keihard muziek draaien waardoor ik wakker werd. Ik heb al flink opgeruimd hier en straks naar huis reizen.
Oud 16-02-2007, 11:37
Verwijderd
Gisteren heb ik onze nieuwe buren ontmoet, en dat was leuker dan ik had verwacht en ik voelde me er ook prettig. Onze buurman is een fijne, rustige man, heel aardig, leuke ietwat cynische humor; die man ligt me wel. De andere buren zijn een lekker limburgs stel, ergens in de 50, echt van die mensen die meteen aanbieden je planten water te geven als je weg bent. Heel fijn.

En ik moest nog lachen. De projectbegeleider ging even naast mijn man staan tijdens een gesprek en zei toen echt direct 'Oeh, Jean-Paul Gautier, lekker!' Z'n neus stond er gewoon naar zoiets op te vangen
En toen ze lekker plat aan het praten waren bedacht de projectbegeleider zich ineens dat ik dat mogelijk niet zou kunnen verstaan, en zei hij:'Oh sorry, er is een Nederlander bij!' (Ik versta het overigens prima en vind 't ook geen enkel probleem als mensen om me heen plat praten.)

Leuke avond dus toch nog, ondanks de ietwat domme vragen hier en daar.
Oud 16-02-2007, 11:51
Verwijderd
Computer thuis is kapot, dus ik ben nogal afwezig hier. Maaar
gister echt een te heerlijk avondje gehad met vriendinnen en vanavond lekker weeeer
En de zon schijnt. Dus eigenlijk is alles wel goed
Oud 16-02-2007, 11:58
Verwijderd
Mn kamer is opgeruimd en schoongemaakt. Heb ook maar meteen de badkamer en toilet schoongemaakt. Goed van mij. Hopelijk is mama blij.
Nu moet ik alleen douchen en aankleden maar daar heb ik geen zin in...
Nou ja en ik moet nog veel meer doen. Naar mn moeders werk, mn viool ophalen, aan mn studie, eten en vanavond oppassen... Geen zin, gewoon nergens zin in nu.
Oud 16-02-2007, 12:03
Dvine
Dvine is offline
Vakantie en en en ik wil mijn hart luchten maar ik voel me daar te leeg voor terwijl ik wel degelijk wat op mijn hart heb..

misschien nog niet klaar om de feiten echt onder ogen te zien..
Oud 16-02-2007, 12:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-02-2007 @ 12:37 :
En toen ze lekker plat aan het praten waren bedacht de projectbegeleider zich ineens dat ik dat mogelijk niet zou kunnen verstaan, en zei hij:'Oh sorry, er is een Nederlander bij!' (Ik versta het overigens prima en vind 't ook geen enkel probleem als mensen om me heen plat praten.)
Dat is echt zo apart, hoe snel die limburgers overschakelen van nederlands naar plat/maastrichts/limburgs. Tegen elkaar praten ze zoveel mogelijk dialect en tegen 'nederlanders' schakelen ze direct om. Ergens best knap.

Ontopic: ik heb een negen voor mijn statistiek tentamen. Dat is wel een super cijfer om de vakantie mee in te gaan. Nog een half uurtje training en dan vakantie.

Dan heb ik weer wat minder tijd voor het forum en zal ik hier dus ook minder posten.
Oud 16-02-2007, 12:25
DvoorA
DvoorA is offline
ik wou dat het heel erg warm was en de zon lekker scheen en ik lekker op mn balkon een luchtbed kon gooien en bruin kon worden...met een cocktail in mn hand, zonnebril op. Eigenlijk wil ik gewoon in een ander land wonen..woonde ik maar in Lima, Peru
Oud 16-02-2007, 12:26
coopergirl
coopergirl is offline
wat een eetzin heb ik... waarschijnlijk ga ik zo naar de supermarkt light chocomel kopen, dat voelt iets minder slecht dan repen chocola opvreten... Vervolgens ga ik vanuit de supermarkt naar 't werk.. Late dienst (alwaar ik mijn werkbegeleider tegen kom welke zal vragen naar de opdrachten.. die ik af noch bij me heb... waardoor mijn hoofd rood en vlekkerig zal worden...) Aaaah ik heb nu echt die chocomel nodig

Het asiel kon me niet aan een poezebeest helpen omdat hoegenaamd alle katten uit het asiel uit de assendorp komen En ik in deze wijk van Zwolle woon

*chocomel oooooh chocomel*
Oud 16-02-2007, 12:44
Verwijderd
gdvrdmm moet taart maken maar mixer is stuk! en kan van niemand één lenen
Oud 16-02-2007, 12:47
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 16-02-2007 @ 13:44 :
gdvrdmm moet taart maken maar mixer is stuk! en kan van niemand één lenen
je mag van mij wel lenen maar ik zit in Arnhem
Oud 16-02-2007, 12:53
Ann
Ann is offline
Ik wou dat het weer woensdagavond was. Ik wilde nog zoveel zeggen tegen haar, maar het enige wat ik kon doen, was naast haar staan voor de foto. Nou ja, ze was wel heel lief enzo. Maar zondag weer, dus misschien dat is dan iets durf te zeggen. Ik heb zo'n zin in zondag, de eerstkomende leuke dag na zondag is pas 10 maart, dat duurt dus nog even. Ik ben gigantisch moe en heb zin in iets lekkers maar er is niets in huis, ik ga zo toch even winkelen kan ik meteen iets leuks halen. Ik weet echt niet wat ik zondag aanmoet, ik twijfel over mijn jurkje, mijn zwarte rok of mijn spijkerrokje. En dan de schoenen nog, en ooh ik voel me zo'n puber vandaag!
Oud 16-02-2007, 13:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 16-02-2007 @ 11:23 :
Vet goed van je dat je er heen gaat Dat moet ik ook nog steeds, maar ik durf eigenlijk ook niet, om zelfde reden.
En nu heb ik weer allemaal redenen acceptabel gemaakt waarom het niet kan, dat ik toch geen tijd heb om te werken en als ik straks stage heb, dat ik dan weer moet stoppen omdat dat full time is enz. Allemaal uitstelgedrag. Wil je vertellen hoe het was als je er geweest bent?
Dank je Ik heb de afgelopen paar jaar ook steeds van dat soort excuses aangedragen, maar nu heb ik me dus in elk geval ingeschreven. En dat vrouwtje was heel vriendelijk voor me en niet zo optimistisch, maar dat vond ik wel tof van d'r, want dat is gewoon eerlijk. Ik heb nog nooit gewerkt, ik kan deze zomer ook maar een maand werken, dus het is niet gemakkelijk om iets voor mij te vinden. Maar ze gaat het in elk geval proberen. En ik moest dus een heel formulier invullen en ik wist mijn telefoonnummer en bankrekeningnummer natuurlijk weer niet, maar dat was allemaal niet zo belangrijk

En nu ben ik supertrots op mezelf
Oud 16-02-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-02-2007 @ 13:23 :
Dat is echt zo apart, hoe snel die limburgers overschakelen van nederlands naar plat/maastrichts/limburgs. Tegen elkaar praten ze zoveel mogelijk dialect en tegen 'nederlanders' schakelen ze direct om. Ergens best knap.

Ontopic: ik heb een negen voor mijn statistiek tentamen. Dat is wel een super cijfer om de vakantie mee in te gaan. Nog een half uurtje training en dan vakantie.

Dan heb ik weer wat minder tijd voor het forum en zal ik hier dus ook minder posten.
Tweetaligheid (Want voor veel Limburgers is het dialect gewoon hun eerste taal, voor mijn man ook.) Ik vind het altijd een beetje gek dat mensen er vanuit gaan dat ik er echt helemaal niets van versta, maar ik versta de verschillende dialecten echt beter dan mijn man ze verstaat, geen enkel probleem. Soms heb ik niet eens door dat er Limburgs wordt gesproken. (En een paar keer heb ik mezelf betrapt op een limburgs woord )

En een negen, wow!
Oud 16-02-2007, 13:34
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 16-02-2007 @ 14:00 :

En nu ben ik supertrots op mezelf
En terecht
Ik ga me ook nog echt voor de zomer inschrijven.

@ Sterrenmeisje: volgens mij heb ik ook wel eens monchou-taart gemaakt zonder mixer (die had ik toen nog niet) Het duurt alleen allemaal wat langer en je krijgt een lamme arm van de garde.

OT: weer wat regeltjes erbij getypt
Over een uurtje de trein in, naar vriendje, waar ik dan hopelijk 3,5 uur later aankom (als de NS mee werkt, maar ik ga al een half uur eerder weg dan normaal...)

Fijn weekend iedereen!
Oud 16-02-2007, 13:50
Verwijderd
heb de mixer van mijn buurjongen bij mijn buurmeisje uit de kast gevist (van haar heb ik wel een sleutel, van hem niet: speaking of gelukkig toeval! had namelijk idd geen zin in de pijnlijke lamme arm, moet straks nog werken)
toen kwam ik er achter dat mijn springvorm verdwenen is.

deze dag, of in ieder geval deze taart, is gewoon vervloekt!!!

maar nu is hij af en ben ik weer een beetje blij
Oud 16-02-2007, 13:51
Faerie
Faerie is offline
Pff, ik zit echt weer veel te veel ongezonde dingen te eten. Vandaag al: Twee appelkoeken, 2 sultana koeken..Voel me er echt slecht over want zo gaat het nu steeds vaker. Ik moet er nu echt mee stoppen en gaat uitkijken. Geen tussendoortjes meer en ervoor zorgen dat ik 's ochtends goed eet zodat ik tot de avond geen honger heb en dan 's avonds weer goed eten zodat erna geen honger zal hebben. Ik weet niet waarom ik dan toch van die ongezonde dingen ga eten, terwijl ik weet dat het slecht is. Ik voel me iig wel erg kut als ik zoiets heb gegeten, vaak voel ik me dan weer heel dik enzo en denk ik dat ik dikker ben geworden terwijl de weegschaal zegt van niet. Maar goed, komt wel goed, ik vind mezelf nu gewoon okay! Ook al vind ik dat ik nog wel iets af zou mogen vallen, maar dat komt nog wel, ik heb er al 15-20 kilo afgehaald, dat is al een hele prestatie vind ik

Verder gaat het naar mijn idee steeds beter met mijn groepje op school, krijg er wel meer zin in zo het was écht tijd om mezelf te veranderen qua school. En daar ben ik nu nog steeds mee bezig want met mijn motivatie is het nog niet hélemaal top..
en verder: ik wil hem zien. heel graag.. Maar ik weet niet of het wel goed is als ik dat denk zo, erg kut als ik heel veel gevoelens krijg en dan krijg te horen dat het tóch niks word. Doe echt wel rustig aan wat dat betreft nu...maar dat gaat zo moeilijk, verliefd worden is zo makkelijk als iemand leuk is...
Oud 16-02-2007, 14:00
Verwijderd
Ik denk dat ik niet meer met Veolia ga reizen, want ik vind die treinen eng en dat door rood rijden is ook eng. Dus ik ga wel via Den Bosch, tot ze nieuwe treinen hebben bij Veolia (in november).

Ik zat woensdag echt met hartkloppingen in de trein omdat ik ieder moment verwachtte dat we tegen iets zouden oprijden (En dat terwijl ik maandag over een fiets was gereden in een trein van de NS )
Oud 16-02-2007, 14:09
Appeltje
Appeltje is offline
moe + kapot.
Oud 16-02-2007, 15:26
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ilse90 schreef op 16-02-2007 @ 15:09 :
moe + kapot.
+ Ik wil naar 'huishuis'
maar morgen pas
Oud 16-02-2007, 15:34
Heksjuh
Heksjuh is offline
De vriendin die weg was, is weer terug. Dinsdag was ze weer op school. Ik ken het hele verhaal niet helemaal, maar het zal wel. Ze deed gewoon normaal, alsof er niks aan de hand was.

Met mijn zusje lijkt het ook gewoon normaal te gaan. Ze is, zover ik weet, niet depressief en is dit nooit geweest. Ze komt op mij gewoon vrolijk over. Maar eerlijk gezegd weet ik weinig van haar. Ik weet niet wie haar vrienden zijn (veel heb ik er wel eens gezien en zien er aardig uit), ik weet niet of ze leuke klassen heeft op school (ze zit sinds dit schooljaar in andere klassen omdat ze naar een andere afdeling is gegaan, maar volgens mij had ze op die afdeling al veel vriendinnen), ze haalt geen superhoge cijfers maar (bijna) geen onvoldoendes. Thuis maken we weleens ruzie, maar niet echt erg ofzo. En ik en mijn andere zus hebben altijd het idee dat ze door onze ouders meer wordt voorgetrokken. Meestal krijgen wij de schuld als er ruzie is en zij niet. Ik heb geen idee waarom ze zelfmoord zou willen plegen. Ik heb ook niet het idee dat ze het echt wil. Misschien heb ik het verkeerd gezien en schreef ze geen afscheidsbrief.
Ik ga het niet aan haar vragen. Ik ben niet zo tactisch en ik het durf het niet. En ik heb slechte ervaringen met zulke dingen vragen. Mijn andere zus doet/deed aan am. Ik heb vorig jaar een brief aan haar geschreven waarin ik mijn excuses aanbood omdat ik er nooit goed mee ben omgegaan. Ik heb in ruzies wel eens gezegd dat ze dan maar lekker in zichzelf moest gaan snijden, dat ze dan maar zelfmoord moest plegen. Ik heb het nooit voor haar opgenomen als mijn vader weer eens tegen haar schreeuwde en haar sloeg. Mijn ouders konden ook niet met haar am omgaan. Ik heb daarvoor mijn excuses aangeboden, en ik heb gevraagd of ze er nog aan doet. Ik heb hier nooit antwoord opgehad. Ik weet dat het tussen ons in staat. Meestal gaan we heel goed met elkaar om, maar in erge ruzies merk je wel dat haar nog veel dwars zit over de dingen die ik heb gedaan. Niet dat ik iets heel ergs heb gedaan, maar dat ik me met haar heb bemoeit. Ik wil niet dat afscheidsbrieven, die ik niet heb mogen lezen en mijn zusje weet ook niet dat ik ze heb gelezen, tussen mij en mijn zusje in komen te staan. Als er iets is moet ze er zelf mee komen. Ik wil geen ruzie erover als ze er toch niet over wil praten. Het voelt egoistisch, maar ik ben bang dat zo'n ruzie het misschien erger maakt. Als ik binnenkort de kans krijg, ga ik de brief zoeken. Ik weet dat het fout is, maar ik wil weten wat er in staat. En waarschijnlijk kan ik 'm niet vinden, want ik heb van de week ook gezocht en toen vond ik niks. Ik wil weten waarom ze zelfmoord zou willen plegen, dan kan ik er misschien iets aan doen.

Morgen is er opendag op school. Ik zou er eerst heengaan. Ik voelde me ook verplicht om te gaan. Ik zou de schoolkrantredactie vertegenwoordigen (niet in mijn eentje hoor). Maar ik heb ontzettend veel huiswerk. Die vier uurtjes kan ik niet missen. En helemaal de slaap niet, want ik ben doodop. De laatste tijd ben ik echt doodmoe, en zo laat ga ik niet naar bed. Ik val in slaap tijdens het tv kijken, en net ben ik in slaap gevallen. Zo hard werk ik niet, ik ga op tijd naar bed en ik lig niet hele nachten wakker.
(deze vraag hoort eigenlijk niet hier, maar is slim om hiervoor even langs de huisarts te gaan, of moet ik gewoon wachten tot het over is?)
Dus nu ga ik gewoon niet naar de opendag. Jammer dan hoor. Ze mogen blij zijn dat ik altijd een stukje schrijf.

En nu wat vrolijkers, want ik ben helemaal niet zo somber vandaag. Behalve als ik aan mijn huiswerk denk, want ik doe echt weinig de laatste tijd. Ik heb er geen fut voor. Ik weet niet precies waardoor het komt.
Het is lekker weer buiten. Gister en vandaag een heel stuk met de hond gewandeld. Hij is echt een mietje. Er was een hond die veel kleiner was dan hij, en dan rent hij weg. Maar wel een lief mietje

Sorry voor mijn lange post
Fijn weekend allemaal!
Oud 16-02-2007, 15:35
kroot
kroot is offline
Shit
Ik kan met niemand naar het concert heenrijden, want ik ben slagwerk en moet er eerder zijn dus om 19.15 Maar met de bus kom ik daar aan om 18.45 Dus ben ik er een half uur te vroeg en sta ik in mijn eentjetussen dronken en lallende mensen. Shit
Oud 16-02-2007, 15:42
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een onwijze bitches lopen hier toch rond, niet te geloven. Heb m'n werk afgebelt, ga morgen denk ik ook niet naar theater, ik wil helemaal niets meer. Ik mis M. en C. maar dat is mijn eigen schuld want ik ben niet naar ze toegegaan. Nu ook nog knallende ruzie met mama, maar eigen schuld want ik gedraag me ook onmogelijk. Ben alleen bang dat als ik met d'r wil praten om het goed te maken, dat ik dan in huilen uitbarst, zoals ik nu al bijna doe. En ik wil niet dat ze dat ziet. Verdomme, wat een tering kind ben ik ook, ik kan ook nooit eens normaal doen.. *schopt zichzelf*
Oud 16-02-2007, 16:04
Ann
Ann is offline
Kledingprobleem opgelost, nieuw jurkje gekocht
Oud 16-02-2007, 16:18
Yana
Yana is offline
Ik wíl me gewoon niet meer druk maken om eten. Ik ben het zo zat. Geef me maar gewoon voedsel en ik eet wel, ik ga niet meer in strijd met mezelf. ik kan zoveel aanmerken op vandaag, maar ik had gewoon hónger. En ik heb expres geen chocola oid gekocht omdat ik wist dat dat zou escaleren in mijn hoofd. Dan maar liever boterhammen met chocola. En ja, drie pakjes sultana is veel en slecht en stom. Maar het zijn tenminste geen drie marsen. Echt, morgen ga ik écht die batterijen aan mijn vriend geven. Ik wil niet meer weten wat ik weeg, ik wil me er niet meer druk om maken. Het is zo'n nutteloze bezigheid. Ik ben echt geobsedeerd... we hadden college vandaag en ik merkte opeens dat ik de helft niet had gevolgd omdat ik aan het nadenken was over wat ik gegeten had, wat ik nog zou eten, hoe ik het voor mezelf kon verantwoorden. Echt, ik word er zo móe van.

God, geef me gezondheid. Lichamelijk én geestelijk. En kracht, steeds opnieuw merk ik weer dat alles staat of valt met mijn instelling. Met de kracht om los te laten, door te gaan maar voorál om los te laten. Mijn lichaam te laten rusten en er geen strijd meer mee te voeren. Dat is alles wat ik wil.
Oud 16-02-2007, 16:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 16-02-2007 @ 10:13 :
Mijn to-do-lijstje nu:
- boodschappen doen
- poetsen
- samenvatting aardrijkskunde afmaken
- spullen pakken voor het weekend
- wassen en was ophangen
- tanken? (dat weet ik pas als ik boodschappen doe)
- zusje bellen om te vragen hoe haar rij-examen ging
- kaartje kopen voor zusje voor haar rij-examen
En aan de samenvatting ben ik wel bezig, maar die is toch nog niet af. En ik heb ook al activiteiten voor mijn stage gezocht, voor na de vakantie. Ik heb er echt zo'n zin in!

Ik vind het raar dat mijn "kleine" zusje haar rijbewijs heeft gehaald, en dat ze een 'soort van' vriendje heeft. Dat hoort niet bij kleine zusjes, zegt mijn gevoel, al weet ik dat ze al lang niet meer klein is. *zucht*
Oud 16-02-2007, 17:13
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Op een of andere manier slaag ik er altijd in dingen nodeloos ingewikkeld te maken.
Oud 16-02-2007, 18:16
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had nog iets aan school willen doen, maar ik heb er echt de fut niet voor. Ik begin me steeds beroerder te voelen.
Ach, er liggen twee hele dagen voor me. En nu heb ik tenminste een goede rede om niet naar de opendag te gaan, al zal niemand geloven dat ik ziekig was. Maar meer een verantwoording voor mezelf.
Hopelijk voel ik me morgen beter, maar in de ochtend voel me ik meestal niet moe. Alleen even met het opstaan.
Dus ik ga morgen heel hard werken. Natuurkunde, scheikunde, wiskunde en Engels. En alles wat ik vergeet.
Al die lijstjes werken voor mij wel een beetje motiverend. Alleen patience is leuker

Knuffel voor Yana en Nijn*, en de rest kan ze komen halen
Oud 16-02-2007, 18:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben stom, tralalala! Soms snap ik mezelf echt niet en begrijp ik niet wat ik doe. Stiekem knaakt er een gevoel van spijt, maar dat heb ik lekker toch niet, omdat ik hier al tijden over na heb gedacht en het dus een goede stap is. Haha, ik laat me niet aan het lijntje houden.
Oud 16-02-2007, 18:42
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
zooo.. ik ben moe!!!
Die stage is wel erg leuk, maar zeer vermoeiend! Het was mijn 2e echte dag aan het bed, en ze vonden dat het erg goed ging enzo.. wordt er blij van als ze dat zeggen, maar ik moet er niet aan gaan twijfelen.
Ik vind het echt superleuk werk, en schijnbaar lijk ik dat ook uit te stralen want ik heb het wel een paar keer gehoord vandaag:"je straalt echt uit dat je het leuk vindt "
Zo, maar nu weekend..

Echt een rare week, het begon zo slecht, met veel
am
en crisis enzo.. maar goed.
Oud 16-02-2007, 18:46
partydress
partydress is offline
ik heb hier volgens mij nog nooit gepost.

ik ben in elk geval blij dat het vrijdag is want vrijdagavonden zijn altijd leuk. de buurman en moedersch chick en vaak nog wel wat mensen komen hier eten en 's avonds komt eigenlijk altijd mn vriendinnetje wel film kijken en dronken worden en blijven slapen en vanavond dus ook :]

enenen ik voel me een verwend krengetje want ik zei zomaar ineens tegen moedersch dat ik een gaaf behang had gevonden [gewoon, om even een praatje te maken] en ze deed meteen heel leuk en 'ja, vorig jaar hebben we dit allemaal maar even heel snel en goedkoop in orde gemaakt, dus als je iets vind dat je écht wilt' en toen dacht ik echt omg ik bof echt miljoenen erg met haar. ik hoop alleen niet dat ze dat zei omdat ze gewoon zo blij was dat ik eindelijk weereens ergens interesse in toonde of dat ze zich schuldig voelt fzo.

maarja, door deze dingen sloeg mn stemming echt helemaal om en nu ben ik weer helemaal vrolijk :]
Oud 16-02-2007, 18:59
Verwijderd
't Was toch een nogal ambitieus plan voor één middag...

Citaat:
~lienepien~ schreef op 16-02-2007 @ 11:28 :
Ik doe mee met de to-do lijstjes:
-sleutels ophalen
-meetlint kopen en woning opmeten
-schoonmaakspullen kopen en alvast wat gaan schoonmaken
-eventueel al een lamp meenemen(maar er moet er nog één mee dit weekend)
-vriendin bellen die komt helpen schilderen
-bedenken wie er allemaal een adreswijziging moeten hebben
-bedenken wat ik allemaal over het hoofd zie (huurtoeslag, ....)

en daarnaast ook nog:
-boodschappen
-koken en eten
-studeren

en vanavond ontspannen?!

Eens kijken of dit in één (mid)dag past.....

edit: verhuisdozen regelen!
Mwah, eigenlijk nog best veel...
Alleen dat studeren moet dit weekend écht nog dit weekend, want ik te weinig gedaan deze week. Morgen maar....

En oja, ik heb m'n vader gesproken en over gisteren gehad en 't was wel ok...
Oud 16-02-2007, 19:19
moon
moon is offline
ja het gaat wel, alleen erg moe.
Oud 16-02-2007, 19:39
darkfairy
darkfairy is offline
vakantie
Oud 16-02-2007, 20:11
Appeltje
Appeltje is offline
volleybaltraining was echt leuk!
ben nu ook helemaal niet meer moe
Oud 16-02-2007, 21:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-02-2007 @ 14:25 :
Tweetaligheid (Want voor veel Limburgers is het dialect gewoon hun eerste taal, voor mijn man ook.) Ik vind het altijd een beetje gek dat mensen er vanuit gaan dat ik er echt helemaal niets van versta, maar ik versta de verschillende dialecten echt beter dan mijn man ze verstaat, geen enkel probleem. Soms heb ik niet eens door dat er Limburgs wordt gesproken. (En een paar keer heb ik mezelf betrapt op een limburgs woord )

En een negen, wow!
Ja, het is inderdaad tweetalig, want het is echt een ander taaltje. Hoelang woon je al in Limburg/Maastricht? Ik versta ook wel wat, maar ik moet wel moeite doen en sommige woorden weet ik niet. Het lijkt een beetje op Duits, dat maakt het al wat makkelijker.

Ik ga niet heel veel om met limburgers en ik ken ook nog niet veel limburgse woorden. Maar ik weet wel hoe je Maastricht zegt in het limburgs, al ga ik het niet proberen uit te spreken.

Ontopic: ik voel me vies, ik heb jeuk en ik ben moe. Conclusie, douchen en slapen. En ik heb zin in morgen.
Oud 16-02-2007, 21:20
Ann
Ann is offline
Fijn, dan word je om kwart over 5 opgebeld dat je om 5 uur had moeten werken, terwijl je van te voren niet gebeld bent dat je had moeten werken, dan stress je je naar je werk en dan val je flauw En toen kon je dus weer naar huis toe.
Oud 16-02-2007, 21:59
Verwijderd
Zwaar in de stress....
En MOE.
Dus: tandenpoetsen-douchen-slapen.
Oud 16-02-2007, 22:14
Verwijderd
lol, iedereen heeft vrij
en ik heb de beste baan van de hele wereld
Oud 16-02-2007, 22:37
Dvine
Dvine is offline
maar wanneer de avond valt, val ik in een zwart gat voel me rot maar ik weet niet precies waarom..Of misschien wil ik het niet zien..

Ik blijf wel gewoon blind dan.. het wordt wel weer beter..
Oud 16-02-2007, 23:08
WolterB
WolterB is offline
hmf, ik maak me een beetje zorgen. Weet niet precies waarom, maar t maakt me erg onrustig allemaal
Oud 16-02-2007, 23:27
Verwijderd
Vandaag gemeet met Sidhe, wat een geweldige meid. Ik heb het gevoel dat dit wel eens een hele goede vriendschap zou kunnen worden.
Oud 17-02-2007, 02:00
George
George is offline
Ik slaap maar en slaap maar en slaap maar, en als ik niet op z'n minst 10, liefst 12 uur per etmaal slaap loop ik rond als een zombie. Er komt niets uit m'n handen en ik voel me zo schuldig omdat er zoveel in me zit dat ik er maar niet uitlaat, terwijl er zoveel mensen zijn die een moord zouden doen voor mijn hersenen. Ik ben gewoon zo moe.
Oud 17-02-2007, 02:01
George
George is offline
Ik bedenk me nu pas dat dit nog het stomste is, op de momenten dat ik hóór te slapen lukt het juist niet.
Oud 17-02-2007, 07:13
WolterB
WolterB is offline
Wat was dat een ongelooflijke kutnacht zeg, kon eerst niet slapen, kort geslapen en ik voel me dood en ben maar mn bed uitgegaan
Oud 17-02-2007, 08:48
coopergirl
coopergirl is offline
Yeah ik ben 4 dagen vrij! Heerlijk 4 structuurloze dagen zonder verplichtingen op achterstallig sop-en-schrobwerkzaamheden na. Baal ervan dat ik geen poezebeest uit het asiel mee kon krijgen (kopen).. Straks superamrkten afstruinen opzoek naar advertenties waar kittens worden aangeboden.. Zij het niet de meest gunstige kitten-te-verkrijg-periode is.. Meesten worden in het voorjaar geboren. Enfin, heb alle benodigdheden op wat ontworm en anti vlo spul na in huis.... Dan wil ik uiteraard dat er zo snel mogelijk een poezebeest komt! Enerzijds heb ik heel stom ergens nog wat twijfels, voel me zo mega verantwoordelijk tav een dier! "Misschien ben ik wel teveel van huis", "misschien" of "misschien".. Straks komt de huisbaas erachter. Nu eerst koffie....
Oud 17-02-2007, 09:14
WolterB
WolterB is offline
En toch voel ik me best wakker nu, moet erg veel regelen vanmorgen, dus komt best goed uit dat ik vroeg eruit ging. Alleen ben ik halfdood, maar dat haal ik morgen wel in ofzo

En ik moet leren me minder druk te maken op sommige momenten, anders word ik gek van mezelf
Oud 17-02-2007, 09:32
Verwijderd
Goed geslapen en ontzettend veel stress voor m'n verhuizing. Maar ik had niet anders verwacht van mezelf....
Vandaag m'n tijd proberen te verdelen tussen studie, schoonmaken in m'n nieuwe huis en ook nog boodschappen doen, eten, ademhalen etc.

En ik voel me best goed!
Oud 17-02-2007, 09:45
Verwijderd
Meeting was tof! Echt gezellig. En nu voel ik me voor het eerst in een week ofzo weer een beetje redelijk uitgerust - damn, de brakheid. En ik heb echt geen idee waar het vandaan komt, want zo weinig slaap ik nu ook weer niet.

"Misschien heb je wel geen rust in je hoofd." Ahah. Oeps.

Neuh, het gaat wel weer beter eigenlijk. Stapje voor stapje. En vanavond weer optreden
Oud 17-02-2007, 09:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vandaag wordt echt niets... Volgens mij ga ik m'n rekening helemaal leegkopen (pap heeft de 110 euro die ik tegoed heb nog niet gestort ), maar dat is stiekem toch niet zo'n goed plan. Ik ga me wel inhouden. Paar leuke shirtjes ofzo. (a)

En dit weer is vet goed voor m'n humeur. Ik loop straks denk ik te huppelen door de stad. Het lijkt wel lente.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten