![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me af of je een gat in een trampoline zeil/doek kunt repareren met fietsenplakspul..
||
Citaat:
Pino is a tall blue bird Muppet on the Dutch children's television series Sesamstraat. He is essentially the equivalent of Big Bird in the show. en Big Bird around the world While many Sesame Street adaptations use characters similar to Big Bird (such as the green parrot Abelardo on Plaza Sesamo), some even use the exact same character. On Zhima Jie in China, Da Niao (大鳥) lives in a nest at the park. Sesame Workshop refers to him as a cousin of the American character. The producers of Sesame Street however usually demand the bird to be renamed. On Germany's Sesamstrasse he's called Bibo, as he appears as the same puppet character, just redubbed in German. In Portugal, he's Poupas, or Poupas Amarelo (amarelo means yellow). In the Netherlands he is completely replaced by a separate character, a large, light blue bird with a much shorter beak than Big Bird, called Pino. Pino is also somewhat more childish than Big Bird but is said to be the cousin of the American Big Bird. In Spain, Big Bird's counterpart was a tall, pinkish female bird called Gallina Caponata (lit. Caponata the Hen) who hosted Barrio Sesamo from 1979-1980. More recently in Spain, the name Gallina Caponata has been transferred to the American Big Bird character in the dubbed version of Play With Me, Sesame. In Susam Sokağı, Turkish adaptation of Sesame Street; is in more of an orange tone than yellow, and despite his size he's called as "Minik Kuş", meaning "Little Bird". In Mexico, he cannot be called "Big Bird" because in their country, "bird" refers to a man's anatomy, particularly the penis. Therefore, a different name is used: Abelardo. The Brazilian version (Vila Sésamo) was called Garibaldo and was blue, not yellow. On Egyptian Sesame Street (Alam Simsim) the full body puppet similar to Big Bird is a furry green creature called Nimnim (Tiny). ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ik vraag me af waarom er zoveel mensen rondlopen die denken dat ze god zijn (of slim of leuk of niet overbodig)? |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij zorgt geld ook voor extra welvaart. Dus roloog je moeder, want deze gedachtegang kan mijn neefje van 8 maken.
||
Citaat:
![]() ik denk dat meerdere mensen daar achter kwamen, in de middeleeuwen wisten ze het niet (zei iemand laatst) dat is toch raar alhoewel, als je altijd sex hebt, is het gek dat je de ene keer wel en de andere keer niet zwanger bent.. ik vraag me af:... of jongens echt zo anders zijn dan meisjes, of dat het aan de opvoeding ligt.. qua gedrag enzo dan he.. ![]()
||
Citaat:
Maar weet het niet zo goed meer, tijd geleden dat ik dat heb gelezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je je hersens even aanzet, kan je misschien begrijpen dat andere mensen andere gedachtengangen kunnen hebben. ik haat geld, ik haat mensen, en ik denk dat ruilhandel heel leuke situaties op kan leveren. sowieso is dingen weggeven leuk, net als ruilfeestjes. waarom komt er zo achterlijk vaak reclame op tv? zijn er dan toch echt zo veel mensen die zich daardoor laten beinvloeden? |
![]() |
||
Citaat:
Ja naamsbekendheid is belangrijk voor de onbekende massa ALs niemand vind dat hij/zij tot de massa behoort, wie is dan de massa.. ik wel!
||
Citaat:
Je vraagt naar het waarom van geld, ik geef het antwoord en jij zegt dan dat je een andere gedachtegang hebt. Juist.. Ik niet. Ik een beetje. Dat zou best kunnen ja, maar makkelijk of efficiënt is het niet. Daarbij zou je dus ook heel veel welvaart op moeten geven voor de ruilhandel. Maar daar zal jij vast een andere gedachtengang over hebben?
||
Citaat:
Ik vroeg me af, hoe mensen op het idee kwamen bepaalde dingen te eten en deze op een bepaalde manier te bereiden. Ik loop ook niet langs een plantje en denk lekker, en ga het dan eens verhitten en met een ander plantje gecombineerd opeten (ietwat versimpelde versie van hoe het echt geweest zou zijn ![]()
||
Citaat:
![]() Of er ook Twister voor lilliputters bestaat.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat encefalopathie is ![]() en gister onderweg naar huis had ik er nog èèn in mijn hoofd, maar die ben ik vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Niet één ander beest drinkt melk (voor zuigelingen) van een ander soort.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kom je aan een huis als degene die een huis verkoopt geen behoefte heeft aan jouw spullen? In plaats van een heel traject af te gaan (koe-> kip-> koelkasten-> etc. etc.-> huis) kan je nu iets in één keer omzetten in iets dat voor iedereen van waarde is. De tijd die je er in steekt is veel minder. |
![]() |
||
Citaat:
Of je nou je koelkast (verkopen) -> euro -> eten, of koelkast -> kip -> fiets -> varken. Waarom ga ik hier op in. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
is het echt een geur die we niet bewust ruiken of is er een extra zintuig (opzich is het allebei even geloofwaardig?!) vind ik.. Wordt altruisme zo gewaardeerd omdat niemand door heeft dat het altruistisch is (anders was het voor een goed imago) en daarom ook niemand er aandacht aan hoeft te besteden, ik moet zeggen dat ik er niet gelukkiger van wordt als niemand weet dat je iets heel goeds/knaps/liefs hebt gedaan.. @ minitokje: Is het nu daarbovenop, daarboven op, daar bovenop of...? daar bovenop, als het daar ergens bovenop ligt. en daarboven als het ergens op ligt.. daarboven op dus: Daar (wijs) bovenop die tafel ligt een boek daarboven (niet daaronder of der naast) op die tafel ligt een boek..
Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 21:49. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb een verkeerd woord gebruikt of je geloofd er niet in?
||
Verwijderd
|
Citaat:
staat ongeveer vanaf hier uitgelegd ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet. RedWarrior | 43 | 10-06-2005 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
<fragmentje> MightyMarcel | 1 | 18-12-2003 13:53 |