Advertentie | |
|
![]() |
|
goed!!!
vooral het stukje I saw a clown die in the bumpercars His thoughts so far away He didn't know they could bump that hard He didn't know it wouldn't let him stay ...alleen, zoals je zelf denk ik ook wel ziet, heeft de laatste regel van dit stuk wel een hoge mate van rijmdwang, dat valt toch op als je het voor de 2e keer leest...
|
mja, lijkt idd zo, was ook mijn punt van kritiek bij dit stukje.
Zelf heb ik daar dan weer niet zo'n last van, het stoort mij niet, aangezien ik weet dat alles meteen uit het hoofdje is neergeschreven, zonder er veel bij over na te denken, zoals al mijn gedichten. Overgelezen, redelijk geslaagd. En daar blijf ik bij ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Normaliter hou ik niet zo van engelstalig werk, maar dit kan zeer zeker zeer makkelijk door mijn beugel. Als jij het gedicht echt zelf heb geschreven, dan ben je goed bezig. En mijn voorliefde voor clowns is natuurlijk ook een voordeeltje. I'm fucking Down with the Clown. Good on ya, Ringmastaaah.
||
![]() |
Citaat:
Ik hou je in de gaten, boefje!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseďs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Muziek |
nu metal Zakk Wylde | 29 | 15-12-2003 16:11 |