Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou ook idd even naar een patch gaan zoeken Anders nog even in de handleiding kijken.. |
![]() |
|
Ze advizeren het wel om het op die volgorde te installeren. Staat in de handlijding.
*leest de handlijdingen als ik iets ga installeren* Maar volgens mij maakt het voor een paar van die aanvollingen niet uit. (Party en Living large) Voor hot date en vakantie is het een ander verhaal.
|
![]() |
1. heb je de origineel the sims (dus niet illegaal)
2. lama al gezien 3. mischien moet je iets van een patch downloade ![]() mischien moet je op de snelkoppeling rehtermuisknop drukken dan eigenschappen dan compatibiliteit en dan "dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren en dan iets van windows 200 kiezen ofzo wil ook wel eens helpen Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 18:07. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe komen jullie aan unleased? ik wil het ook wel even proberen!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik weet ook nie juist wanneer the sims online uitkomt
moet je dat via een site spelen ofzo ??? een paar foto's Screenshots http://www.ea.com/eagames/official/t...ens_index2.jsp
Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
waarom zijn er dan al zoveel foto's van ??
en op zo een koop site kan je the sims online kopen als die uitkomt wil ik die ook hebben want ik heb alle simsen the sims zegt dat je op ctrl alt+delete moet drukken en alle processen beeindigen dn dan gaat het spel veel rapper ik weet het ook niet
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|