| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat weet ik. Maar dat is moeilijk nu mijn verleden me achtervolgt. De zaak is nog niet rond. Hij is in hoger beroep gegaan. Mijn vader blijft me lastigvallen. Mijn mentrix stuurde een lief mailtje, ze wilt me helpen. Het is alleen dat ik 'mijn geheim' afgelopen dinsdag pas bekend heb gemaakt. Ze wilt dat ik per direct uit huis ga, als ik er klaar voor ben. Dat is het hem nou juist. Dat ben ik niet. Het gaat allemaal te snel. Ik moet alles van afgelopen dinsdag nog even tot me door laten dringen.. Ik wil weg, maar het gaat gewoon veel te snel. (Ik weet dat ik echt zo snel mogelijk weg moet thuis, omdat hij anders verder zal gaan dan nu. Dat wil ik niet, maar ik wil geen overhaaste stappen maken..) Mama, ik mis je.. Was je nu maar hier.. **Ik mis de tijden die we vroeger samen hadden. Er is niets aan te doen, want de wereld die verandert. De liefste moeder, nee, als jou is er geen ander. Vroeger als kind lag mijn wereld in jouw handen..** |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik zal de mensen gewoon zo ontzettend missen, en dan eigenlijk alleen de groepsleiding die lief is... Ik zal het gewoon zo missen om ff te janken en een kopje thee bij ze te drinken.. En ik weet dat ik daar niet meer thuis hoor.. maar soms zou ik het toch willen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Verder niet zoveel te melden. Niet wat ik niet allemaal al 100x gezegd heb. Het lijkt alsof mijn posts maar uit twee dingen bestaan: "Oh ik ben zo happy *bounce bounce* *stuiter stuiter* Ik ga me altijd zo voelen! " of "Eten eten afvallen afvallen afvallen afvallen" Weinig variatie in de thema's Dus ik post maar even niet teveel. Het is toch altijd hetzelfde.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit topic is om je hart te luchten, blijf dat vooral doen. Je hoeft niet altijd hetzelfde te voelen, je hebt nogal ups en downs ja, maar daar zijn er wel meer van. gewoon blijven posten wanneer je wil!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Waarom kan zij nou alleen aan zichzelf praten? Ze praat over me heen. Ik vertel haar iets ze lult er gewoon weer over heen. Ze luistert niet eens. Alles bij haar is net iets erger en leuker en mooier of slechter. Ik haat het. Ik trap er elke keer weer in, als ze interresse toont. Ik wil huilen bij iemand ik wil gewoon dat iemand me vast houdt. Gewoon met iemand praten, lachen en huilen. edit: Ik blijf aan je post denken DarkSide, maar ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Sterkte in iedergeval. Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 20:12. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Het voelt alsof ik helemaal verstijf van binnen. Ik kan niet meer praten, draai rond in mijn eigen gedachtes en ik heb alleen nog maar één doel. Soms doet het me pijn te beseffen dat mijn belevingswereld mijlenver weg ligt van mijn vriend. Van dat waar ik gelukkig van word. Soms denk ik dat ik beter af ben als ik helemaal alleen ben. Ik weet niet meer wat ik moet doen. I feel like giving up, omdat ik er gewoon zelf niet meer uitkom. Wat ik wil, mag niet. Kan niet. Toch wil ik het zo graag dat ik aan allerlei dingen denk die me lichamelijk kapot zullen maken. En geestelijk, denk ik nou echt dat ze me geestelijk zullen helpen? Ik wil niet meer denken. Niet meer mailen, niet meer praten. Soms wil ik ook gewoon hier weggaan en nooit meer terugkomen. Me afsluiten van alles wat me laat nadenken en confronteert met wat ik doe en wie ik ben. Het is zo'n tegenstrijdigheid. Ik wil serieus genomen worden, maar ik neem mezelf niet eens serieus. Ik wil geen eetstoornis hebben, maar voel me niet serieus genomen als mensen zeggen dat het "niet zo erg" is. Alsof het minder belangrijk is. Niet boeit. Alsof het niet boeit dat ik me avond na avond klote voel. Soms denk ik dat ik gewoon een fantasy-leven leid. Dat het nep is, hartstikke fake allemaal. Ik, mijn omgeving, mijn gedachtes. Nep. Pf. En voor ik nog meer in mn pessimistische gedachtes ga zwelgen, ga ik maar gewoon kijken of ik nog heeel kort wat voor school kan doen..en dan naar bed. Weg. Geen gedachtes meer. Waarom kan dat nou niet altijd?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Alleen ik heb hem in het Engels gelezen, goed te doen
![]() |