Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2007, 22:06
Verwijderd
ik voel me sinds een week terug behoorlijk slecht over mezelf. Ik heb in niks zin, alles lijkt tegen te zitten en ik heb geen fut. Het is al lang geleden dat ik me zo slecht voelde zonder echte aanleiding. Medicatie doet blijkbaar zijn werk niet meer. Ik word het allemaal stilaan grondig beu. De wereld is te veel en ik ben te weinig.

Ik ben ondertussen 21, zogezegd volwassen, maar voel me nog steeds als een verloren gelopen kind.
Advertentie
Oud 17-03-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-03-2007 @ 19:59 :
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel.
Dankje,

Dat weet ik. Maar dat is moeilijk nu mijn verleden me achtervolgt.
De zaak is nog niet rond. Hij is in hoger beroep gegaan.
Mijn vader blijft me lastigvallen.
Mijn mentrix stuurde een lief mailtje, ze wilt me helpen. Het is alleen dat ik 'mijn geheim' afgelopen dinsdag pas bekend heb gemaakt. Ze wilt dat ik per direct uit huis ga, als ik er klaar voor ben. Dat is het hem nou juist. Dat ben ik niet. Het gaat allemaal te snel. Ik moet alles van afgelopen dinsdag nog even tot me door laten dringen..
Ik wil weg, maar het gaat gewoon veel te snel. (Ik weet dat ik echt zo snel mogelijk weg moet thuis, omdat hij anders verder zal gaan dan nu. Dat wil ik niet, maar ik wil geen overhaaste stappen maken..)

Mama, ik mis je.. Was je nu maar hier..
**Ik mis de tijden die we vroeger samen hadden.
Er is niets aan te doen, want de wereld die verandert.
De liefste moeder, nee, als jou is er geen ander.
Vroeger als kind lag mijn wereld in jouw handen..**
Oud 17-03-2007, 22:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Waarom is afscheid nemen toch zo vreselijk moeilijk.. leer ik het dan echt nooit???
Ze lieten 15 maart onopgemerkt voorbij gaan, thnk God.. maar ik moet er toch echt aan geloven... 29 maart, dan houdt alles op.
Dan krijg ik mijn map, mijn afscheidsboek, en de oprotpremie...oh... k moet nu al huilen..
Ik wil het niet, houd dat geld, houd die map.. Ik wil nog helemaal niet weg.. maar ik moet...

En waarom denk ik altijd terug als ze zegt:"ja, het is een beetje crisis in huis, met een paar meiden" Dan denk ik terug aan mijn tijd daar, aan die crisissen die ik heb meegemaakt en aan wat voor ellende ze aan mij hadden.. Dan schaam ik mij, maar denk ik ook:"toen waren ze er wel voor me" en nu heb ik ze niet meer..
Nu moet ik het alleen doen, en ik ben zoo bang.. bang dat ik dat toch niet aankan...

Maar goed, wel gevolleybalt vandaag, ik speelde niet zo goed, en dat nog wel tegen het team van me zus... dat was wel erg leuk, al die bekenden weer, die ook geinteresseerd waren in mij
Oud 17-03-2007, 22:49
Verwijderd
@~~dolce~~: Jij zult het nu misschien niet zo zien, of misschien ook wel, dingen zijn soms dubbel, maar ik wil het toch graag zeggen... Ik geloof er wel in dat je het kunt. Ik denk dat je veel meer aan kunt dan je denkt. Je heb de afgelopen jaren zoveel geleerd, je bent zo enorm gegroeid...ik denk dat je in staat bent veel dingen zelf te doen, maar ook om te signaleren wanneer je denkt dat even niet lukt en om dan hulp te vragen. En dat laatste moet je ook zeker doen mocht er iets niet goed gaan of wat dan ook.
Oud 17-03-2007, 22:57
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-03-2007 @ 22:49 :
@~~dolce~~: Jij zult het nu misschien niet zo zien, of misschien ook wel, dingen zijn soms dubbel, maar ik wil het toch graag zeggen... Ik geloof er wel in dat je het kunt. Ik denk dat je veel meer aan kunt dan je denkt. Je heb de afgelopen jaren zoveel geleerd, je bent zo enorm gegroeid...ik denk dat je in staat bent veel dingen zelf te doen, maar ook om te signaleren wanneer je denkt dat even niet lukt en om dan hulp te vragen. En dat laatste moet je ook zeker doen mocht er iets niet goed gaan of wat dan ook.
oh, je hebt wel gelijk.. Ik weet t...

Maar ik zal de mensen gewoon zo ontzettend missen, en dan eigenlijk alleen de groepsleiding die lief is... Ik zal het gewoon zo missen om ff te janken en een kopje thee bij ze te drinken..
En ik weet dat ik daar niet meer thuis hoor.. maar soms zou ik het toch willen.
Oud 17-03-2007, 23:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
seCond ChoiCe schreef op 17-03-2007 @ 22:06 :
ik voel me sinds een week terug behoorlijk slecht over mezelf. Ik heb in niks zin, alles lijkt tegen te zitten en ik heb geen fut. Het is al lang geleden dat ik me zo slecht voelde zonder echte aanleiding. Medicatie doet blijkbaar zijn werk niet meer. Ik word het allemaal stilaan grondig beu. De wereld is te veel en ik ben te weinig.

Ik ben ondertussen 21, zogezegd volwassen, maar voel me nog steeds als een verloren gelopen kind.
herkenning.. word tot overmaat van ramp ook nog bijna 22
Oud 17-03-2007, 23:43
Verwijderd
Ik voel me goed, maar een beetje... raar. Ik kan niet stil zitten, ik kan m'n gedachten niet uitschakelen, en dat is een beetje irritant aan het worden. Vooral omdat ik nu toch echt eens moe wil gaan worden. Maar goed, ik heb vannacht ook best lang geslapen, dus daar zal het wel door komen.
Ik wil nu telkens bezig met Japans, karakters leren. Maar ik heb er vandaag al 70 doorgenomen, als ik nu nog verder ga, dan droom ik er de hele nacht over. Dus ik moet echt stoppen.

Ik ga thee drinken, misschien kan dat me wat rustiger maken. Ik heb volgens mij nog ontspanningsthee
Oud 18-03-2007, 00:09
darkfairy
darkfairy is offline
afvallen afallen afvallen afvallen dat is het enige dat ik wil in de hoop dat de walging dan wat minder word en hopelijk word ik morgen niet te dik gevonden
Oud 18-03-2007, 00:17
Alwien
Alwien is offline
Vriendinnen stonden ineens toch nog op de stoep, misverstand. Ik had niks in huis, moest nog afwassen, zag er niet uit, maar het was zo leuk & gezellig
Oud 18-03-2007, 00:58
Verwijderd
mijn huis rammelt.
de sleutels blijven nu al 5 minuten ronddengelen in het slot
ik zie witte vlekken
en ik voel me bekeken, en krijg daar kippenvel door
en ik heb nu spontaan een tand door mn lip
en ik heb níet gedronken of iets anders geestverruimends gehad
Oud 18-03-2007, 09:46
Miracle
Miracle is offline
Wha, het regent echt héél hard.

Toch jammer dat ik vorige week niet in Nederland was, volgens mij was het hier zulk lekker weer. En nu ben ik terug en is het niet meer mooi.

Ik wil vandaag nog aardig wat dingen buiten doen, dus please, mag het weer mooi weer worden?
Oud 18-03-2007, 10:46
Yana
Yana is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-03-2007 @ 09:46 :
Wha, het regent echt héél hard.
Hier ook, wat heel lullig is aangezien ik nog een klein uur moet lopen zo. Paraplu mee en toch maar gaan

Verder niet zoveel te melden. Niet wat ik niet allemaal al 100x gezegd heb. Het lijkt alsof mijn posts maar uit twee dingen bestaan: "Oh ik ben zo happy *bounce bounce* *stuiter stuiter* Ik ga me altijd zo voelen! " of "Eten eten afvallen afvallen afvallen afvallen" Weinig variatie in de thema's Dus ik post maar even niet teveel. Het is toch altijd hetzelfde.
Oud 18-03-2007, 11:03
Verwijderd
Het gaat wel redelijk. Vandaag ga ik mezelf ertoe zetten iets aan m'n studie te doen. Morgen moet ik voorbereid bij college zitten. Nog een keer onvoorbereid op werkcollege zitten vind ik niet kunnen.

Edit: En ik sta al weer sinds maandag droog. De drang blijft wel, maar ik kan het weerstaan. Wat me dan toch wel enigszins trots maakt.

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 11:50.
Oud 18-03-2007, 11:12
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Waah, gisteren was like echt gaaf enzo .

*sociaal meisje is*
Wat een verschil met pakweg 1 maand geleden. En ik ben blij met mijn werk, ik word nog eens een assertief meisje. Hmm, en nu lekker goede muziek downloaden, zondag vieren en bijkomen van gisteren .

O en mijn zusje komt straks .
Oud 18-03-2007, 11:34
Verwijderd
Rond 1 uur sliep ik en rond half 5 werd ik weer wakker omdat m'n man thuis kwam. Dat is al de tweede keer deze week Hij werkt te hard

Maar ik voel me prima! Ik wilde vanmorgen meteen verder met die karakters, maar dat leek me geen goed idee Nu begin ik zo Actief actief
Oud 18-03-2007, 11:38
Verwijderd
Ik ben zo zenuwachtig voor woensdag... in m'n eentje zingen in een groep (ookal moet de hele groep hetzelfde doen), en dat zou nog niet zo'n ramp zijn hoewel ik het echt dóódeng vind, maar ik moet ook nog eens zelf een lied schrijven dat ik dan kan gaan zingen. Ja hallo, ik ben al alles behalve een componist, maar als ik dan ook nog m'n eigen compositie moet uitvoeren... ik ben als de dood dat m'n lied niet goed is en dan kan ook nog eens m'n uitvoering belabberd gaan. Aaaaargh *bang*
Oud 18-03-2007, 11:54
Verwijderd
(En ik weet misschien iets wat ik wil worden, maar daar moet ik denk ik nog eens heel diep over nadenken. Maar het zou in 2 jaar deeltijdopleiding erachteraan moeten kunnen. Wel een hbo-studie, omg, en een niet bijzonder goed betaald beroep... Maar momenteel lijkt me het veel en veel leuker dan alles wat ik kan met Nederlands óf Engels... Vraag me alleen af of ik niet overgekwalificeerd ben als ik naast die hbo-bachelor ook nog eens 2 masters in talen heb. Of zou ze dat weinig kunnen schelen?)
Oud 18-03-2007, 12:29
Verwijderd
Wat word ik blij van alle mooie muziek die er bestaat. Ik heb zo'n zin om naar een concert te gaan, van willekeurig goede band/artiest en lekker mee te dansen en blèren.
Verder ben ik nu al vier dagen niet meer aan het snoepen, letten op wat ik eet enz. Ik wil voor de zomer gewoon in bikini durven lopen. Ik wil er sowieso vijf kilo af.
Vanmiddag ga ik met een vriendin naar een theatersport wedstrijd. Dat is zo verschrikkelijk leuk. Ik heb er zin in.
Maar ik moet nog zoveel woorden leren voor Spaans. Ja ik ben weer te laat begonnen en ze komen er nu niet in. Maar het moet! Dus ga ik nu tot half drie heeeeeel hard leren!

Sole creation - Solo <3

Ik heb zin om lange brieven te schrijven en te bellen met leuke mensen en in zomer. Heel veel zomer met ijsjes en zwembad en in de meivakantie want dan ga ik naar Barcelona!

De masterclass dichten gister was echt super leuk!
Oud 18-03-2007, 12:38
Appeltje
Appeltje is offline
Ik MOET echt even leren want ik heb morgen en overmorgen examens, maar ik heb echt totaal geen zin.
Oud 18-03-2007, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 18-03-2007 @ 10:46 :
Hier ook, wat heel lullig is aangezien ik nog een klein uur moet lopen zo. Paraplu mee en toch maar gaan

Verder niet zoveel te melden. Niet wat ik niet allemaal al 100x gezegd heb. Het lijkt alsof mijn posts maar uit twee dingen bestaan: "Oh ik ben zo happy *bounce bounce* *stuiter stuiter* Ik ga me altijd zo voelen! " of "Eten eten afvallen afvallen afvallen afvallen" Weinig variatie in de thema's Dus ik post maar even niet teveel. Het is toch altijd hetzelfde.
Alsof iemand je erop af gaat rekenen wat je post Dit topic is om je hart te luchten, blijf dat vooral doen. Je hoeft niet altijd hetzelfde te voelen, je hebt nogal ups en downs ja, maar daar zijn er wel meer van. gewoon blijven posten wanneer je wil!
Oud 18-03-2007, 12:53
Faerie
Faerie is offline
Altijd leuk om dingen te ontdekken van iemand terwijl diegene daar niks vanaf weet ik ben best wel sneaky eigenlijk Aan de ene kant wordt het zo een stuk duidelijker, aan de andere kant krijg ik er weer een paar vragen bij...

Nu ga ik denk ik even een boek lezen ofzo, heb ik wel zin in, ben echt moe en heb hoofdpijn. Een kater kan het echt niet zijn, zoveel heb ik niet op Ik moet trouwens niet meer mijn telefoonnummer zomaar aan iemand geven

En even kijken of iemand vanavond mee wil naar de bioscoop, heb zin om wat leuks te doen! Heb geen zin in zo'n typische saaie zondag.
Oud 18-03-2007, 13:30
Verwijderd
Huphuphup ga nou leren!
*geeft zichzelf schop onder de kont*
Oud 18-03-2007, 13:44
Verwijderd
En daar was het liedesverdriet om Femke weer

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 14:16.
Oud 18-03-2007, 13:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Of ik nu veel of weinig schrijf, het draait toch allemaal om het in bedwang houden van mijn maag.

Ik ben ineens weer zo moe dat mijn armen er pijn van doen. Ik droomde dat ik wilde slapen.
Oud 18-03-2007, 14:30
Verwijderd
Gisteravond was echt een geweldig concert. De zaal was helemaal vol, er mocht niemand meer binnen wat er dus opneerkomt dat er een paar honderd mensen binnenwaren.
Muzikaal gezien hebben we daar gewoon een geweldige prestatie neergezet. De meeste solos gingen goed, het klonk geweldig en de samenwerking met het theaterkoor en de band ging helemaal top.
Toen we eenmaal ons eigen deel erop hadden zitten nog een tijdje lopen springen en dansen op de band. Bier erbij maakte het nog beter.
Daarna was het helaas de harde realiteit van opruimen. Die hele concertzaal moest leeggetrokken worden. Podium, licht, geluid, instrumenten, catering. Eer ik thuis was was het echt dik in de nacht.
Maar wel een avond/nacht gehad om op terug te kijken. Echt een van de hoogtepunten in mn muzikale cariere.

Dat vind ik ook het geweldige aan in verenigingverband spelen. Je bent niet alleen bezig met muziek maken voor jezelf, maar d oet het ook met anderen. Je leeft met elkaar naar een concert/concours/festival toe. Iedereen is druk bezig met voorbereiden, zeker wanneer je zelfs in de organisatie zit. En om dan zon geweldige knalavond neer te zetten, met zoveel positieve reacties. Echt helemaal top .
Oud 18-03-2007, 15:16
Verwijderd
Sommige mensen werken het beste onder druk, ik dacht dat ik ook zo was. Een beetje druk, en ik werk hard. Maar nee dus. Zonder enige vorm van druk werk ik het hardst. (Nou ja, zonder enige vorm is natuurlijk niet waar; mijn motivatie is nu mijn druk, maar niet die deadline in mijn agenda.) Bizar maar héél fijn.
Oud 18-03-2007, 15:31
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben zo snel moe en heb nergens zin in. Er is zoveel om over na te denken. Ik heb teveel gedachten in mijn hoofd. Het wat mij een beetje rust geeft is mijzelf verstoppen in een boek.

Ik ben moe, moe van mijzelf, moe van steeds diezelfde soort gedachten. Gedachten waar ik allang vanaf had moeten zijn, gedachten die steeds weer terug lijken te komen wanneer het ietsje minder goed gaat. Het spijt me. Schuldgevoel, omdat ik me niet echt goed voel, schuldgevoel omdat ik zoveel heb om me goed te kunnen voelen en toch is er altijd ook een reden waarom ik me minder goed ga voelen. Schuldgevoel omdat ik andere mensen moet belasten om te zorgen dat ikzelf niet volledig de weg kwijt raak, opnieuw verdwaal in mijn eigen wereld. Schuldgevoel omdat die negatieve gedachten er weer zijn.
Oud 18-03-2007, 15:49
Verwijderd
moe. moet nog te veel doen. en wat doe ik? nix. pff. en ik wil graag dat bep mensn ff trugmailen!
Oud 18-03-2007, 17:19
Sagana
Sagana is offline
Stomme knie ze doet sinds vannacht weer veel pijn.
Voor de rest was het wel erg leuk vannacht . Iets te veel gedronken, maar ja, kan gebeuren.
Oud 18-03-2007, 19:05
Verwijderd
Ik weet niet eens meer hoe lang het nu uit is met m'n ex. Tijd zegt me zo weinig de laatste tijd. En ik zat aan zelfmoord te denken en heb op internet zelfmoordbrieven gezocht.
Oud 18-03-2007, 20:03
Elmoo
Elmoo is offline
Ze hebben mijn oom opgegeven. Hij ligt nu al twee maanden in het ziekenhuis nadat hij was geopereerd aan slokdarmkanker. Na een week kreeg hij problemen met ademhalen, pas nu zijn ze er achter gekomen dat dat ook kanker is en dat de kanker helemaal is uitgezaaid... hij heeft nog een aantal weken en hoogstens nog een paar maanden...
Oud 18-03-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 18-03-2007 @ 20:03 :
*knip*
Sterkte ermee!

Ontopic:
Waarom kan zij nou alleen aan zichzelf praten? Ze praat over me heen. Ik vertel haar iets ze lult er gewoon weer over heen. Ze luistert niet eens. Alles bij haar is net iets erger en leuker en mooier of slechter. Ik haat het. Ik trap er elke keer weer in, als ze interresse toont. Ik wil huilen bij iemand ik wil gewoon dat iemand me vast houdt. Gewoon met iemand praten, lachen en huilen.

edit: Ik blijf aan je post denken DarkSide, maar ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Sterkte in iedergeval.

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 20:12.
Oud 18-03-2007, 20:23
kroot
kroot is offline
Gisterenmiddag ben ik door mijn knie gegaan, toen kwam ik keihard met mijn andere knie op de rand van een stenen trap terecht. En nu doet het pijn.
Oud 18-03-2007, 20:26
darkfairy
darkfairy is offline
had dat nou niet gedaan ik zei toch nee
Oud 18-03-2007, 20:37
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Gadverdepatver. Mijn vriendinnetje mailt niet terug en dat moet ze even doen want nu ga ik denken dat ze boos is en dat is vast niet zo eh.

En nu ga ik slapen en ik voel me zo raar leeg en vol tegelijk en kutzooi.
Oud 18-03-2007, 21:11
Aurora
Aurora is offline
Stress

Can you turn me off, for just a second, please
Turn me in to someting faceless, weightless, mindless, homeless, vacuum state of peace
Oud 18-03-2007, 21:24
Verwijderd
Oh wat was dit een druk weekend. Twee concerten gegeven die wel oke waren. Ging niet heel goed, gister speelde we echt in een vreselijke kerk en mn rug deed beide keren onwijze pijn. Volgend programma mag ik vooraan zitten! Dat is wel gaaf... Verder ben ik moemoemoe. Niet zo raar natuurlijk. Deze week gaat heel druk worden. Ik moet elke dag om 6.30/7.00/7.30 uur opstaan terwijl ik normaal twee dagen later uit mn bed kan... Ben benieuwd of het hoe ik het ga volhouden... Pfft, zo maar naar bed iig. En nog twee nachtjes dan begint mijn nieuwe leven, ohoh, ik vind het zo eng en spannend en en...
Oud 18-03-2007, 21:30
Nebel
Nebel is offline
Geweldig.
Ik ben weer een uurtje op mijn kamer en heb gelijk een paniek en heimwee aanval.
Oud 18-03-2007, 21:40
Verwijderd
goh. nu krijg ik de schuld van iemand omdat andere alles op hem afreageren die ik nie eens ken. pfff

en me teen doe nog steeds pijn
Oud 18-03-2007, 21:48
Verwijderd
Oh, heb ik zojuist muziek geschreven? En dan ook nog iets waar ik me mee durf te vertonen? Goed, volgens mij is het vrij cliché - er zijn vast honderden liedjes met dit akkoordenschema. Maar ik ben er blij mee (Nu nog optreden. Als ik eindelijk eens van die hoest af was, was dat misschien al wat minder erg ).
Oud 18-03-2007, 21:52
Faerie
Faerie is offline
Ze gaan uit elkaar. Mijn zus en haar man..
En ze hebben een dochtertje van 7 maanden.. Pff wat ongelooflijk klote dit.....
Oud 18-03-2007, 21:52
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ave schreef op 18-03-2007 @ 12:43 :
Alsof iemand je erop af gaat rekenen wat je post Dit topic is om je hart te luchten, blijf dat vooral doen. Je hoeft niet altijd hetzelfde te voelen, je hebt nogal ups en downs ja, maar daar zijn er wel meer van. gewoon blijven posten wanneer je wil!
Hm..dankje. Misschien heb je gelijk..als ik me zelfs dít ga ontzeggen is het eind helemaal zoek.

Het voelt alsof ik helemaal verstijf van binnen. Ik kan niet meer praten, draai rond in mijn eigen gedachtes en ik heb alleen nog maar één doel. Soms doet het me pijn te beseffen dat mijn belevingswereld mijlenver weg ligt van mijn vriend. Van dat waar ik gelukkig van word. Soms denk ik dat ik beter af ben als ik helemaal alleen ben.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. I feel like giving up, omdat ik er gewoon zelf niet meer uitkom. Wat ik wil, mag niet. Kan niet. Toch wil ik het zo graag dat ik aan allerlei dingen denk die me lichamelijk kapot zullen maken. En geestelijk, denk ik nou echt dat ze me geestelijk zullen helpen? Ik wil niet meer denken. Niet meer mailen, niet meer praten. Soms wil ik ook gewoon hier weggaan en nooit meer terugkomen. Me afsluiten van alles wat me laat nadenken en confronteert met wat ik doe en wie ik ben.

Het is zo'n tegenstrijdigheid. Ik wil serieus genomen worden, maar ik neem mezelf niet eens serieus. Ik wil geen eetstoornis hebben, maar voel me niet serieus genomen als mensen zeggen dat het "niet zo erg" is. Alsof het minder belangrijk is. Niet boeit. Alsof het niet boeit dat ik me avond na avond klote voel. Soms denk ik dat ik gewoon een fantasy-leven leid. Dat het nep is, hartstikke fake allemaal. Ik, mijn omgeving, mijn gedachtes. Nep.

Pf. En voor ik nog meer in mn pessimistische gedachtes ga zwelgen, ga ik maar gewoon kijken of ik nog heeel kort wat voor school kan doen..en dan naar bed. Weg. Geen gedachtes meer. Waarom kan dat nou niet altijd?
Oud 18-03-2007, 22:20
Verwijderd
Ik heb een fijn weekend gehad. Heerlijk gelachen, leuke dingen gedaan, lekker gegeten. En net was ik heel erg emo, maar het gaat nu wel weer. Relativeren, I suppose. Alleen ben ik wel erg moe en heb ik totaal geen zin in het vak dat morgen begint. Morgen emailen over een maybe tijdelijk baantje tot de zomervakantie, want eigenlijk denk ik wel dat ik veel te veel alleen thuis zit en veel te veel tijd heb om na te denken. Ik moet gewoon iets meer doen.

Oh, en mijn ongesteldheid doet raar en dat is niet leuk (nou ja, ergens ook wel, want hoewel het nu elke 2 weken is in plaats van elke maand is het ook wel elke keer veel minder). Ben anders gaan eten en ook afgevallen, misschien dat het daardoor komt, maar aan de andere kant, ik heb nog wel gewoon een gezond gewicht. Moet ik me daar nu zorgen over gaan maken?
Oud 18-03-2007, 23:16
Ann
Ann is offline
Vandaag was even rot maar nu is alles goed, ze zegt dat ze verliefd op mij is, en ik vind haar ook wel een beetje meer dan leuk eigenlijk... misschien heel misschien <333
Oud 18-03-2007, 23:37
Verwijderd
En toen was ik weer thuis Duurden weekenden maar langer dan weken, dat zou echt geweldig zijn. Maargoed, we hebben zoveel om naar uit te kijken <3 Enenenengaaf!

En ik heb het nu echt te koud en ik ga maar eens aardappelpuree maken om het warm te krijgen
Oud 19-03-2007, 00:17
Verwijderd
er zijn van die momenten dat je alleen nog maar dood wilt zijn.
als een soort vakantie van alles, en dan weer terugkomen.
bah

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 00:57.
Oud 19-03-2007, 01:33
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 18-03-2007 @ 19:05 :
Ik weet niet eens meer hoe lang het nu uit is met m'n ex. Tijd zegt me zo weinig de laatste tijd. En ik zat aan zelfmoord te denken en heb op internet zelfmoordbrieven gezocht.
dat laatste vind ik een beetje stijlloos
Oud 19-03-2007, 03:56
Miracle
Miracle is offline
Brrr, het is koud.

Maar gelukkig voel ik me nog best goed, voor dit tijdstip. Hopelijk wordt het een goede dag, zo na een weekje 'vakantie'.
Oud 19-03-2007, 07:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 18-03-2007 @ 17:34 :
Straks in de trein lekker mijn boek lezen. "Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht", ik vind hem tof, al ben ik nog niet zo ver.
Ooooh, dat is echt mijn favoriete boek. Van Mark Haddon
Alleen ik heb hem in het Engels gelezen, goed te doen
Oud 19-03-2007, 08:39
Pruts0r
Pruts0r is offline
*zucht* Gisteren was zo mooi.....

Regels voor berichten