Oud 19-03-2007, 18:08
Verwijderd
Ik heb sinds een poosje last van een hele droge jeukerige hoofdhuid, helemaal als ik het net heb gewassen. Ook de huid van m'n gezicht is er niet echt bij gebaat. Ik heb geen roos maar wel zo'n droge huid op mijn hoofd dat als ik er langs ga ik schilfertjes aan mijn vingers heb. Maar geen vlokken in m'n haar dus

Is er een shampoo hiervoor? Ik wil geen agressieve anti-roosshampoo ofzo gebruiken, ik heb een erg gevoelige hoofdhuid. Ik dacht zelf aan babyshampoo ofzo, maar misschien weten jullie iets beters!

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 18:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zelf ook een gevoelige hoofdhuid en ik was m'n haar vaak met Zwitsal babyshampoo. Voor m'n hoofdhuid is het wel fijn maar je haar wordt er niet super schoon van en het spoelt heel lastig uit vind ik. Ik hoor trouwens ook wel eens van mensen dat ze absoluut niet tegen Zwitsal kunnen dus dat is een beetje uitproberen. Ik heb ook sensitive shampoo van het Etos huismerk gehad (doorzichtig flesje met kleurloze shampoo erin), die werkte ook wel fijn voor m'n hoofdhuid maar daar ging m'n haar heel erg van pluizen (maar dat heb ik heel gauw met shampoo).

Die twee zijn denk ik wel het proberen waard
Oud 19-03-2007, 18:11
Verwijderd
Ah, dankjewel voor je snelle antwoord!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 18:20
Verwijderd
Ik had hetzelfde als jij en ik was mijn haar nu met iedere dag shampoo van Sebamed. Ik kreeg namelijk ook jeuk van babyshampoo. Je moet met die Sebamedshampoo wel twee weken doorzetten, maar daarna is het echt fantastisch. Ik heb al een half jaar geen jeuk meer.

Ik klink als een Tel Sell-juf.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten