Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
- wit spaghettihemdje (zusmens) - legergroen vestje (Shoeby) En toen ik het koud kreeg en me toevallig op de kamer van vriendlief bevond, heb ik nog een trui en Jaya the Cattshirt van hem gejat, en er over aan getrokken, zodat ik het minder koud had tijdens het Playstationen ![]()
|
- wit longsleeve shirtje Calvin Klein geloof ik
- oranje wollen V-hals trui (strak model) Sisley - heel donkerblauw of zwart (ben er nog altijd niet uit) - wit gestreepte broek (vrij brede banen), beetje heupmodel gewoon rechte pijpen van Joop! - zwarte stretchlaarsjes haar in staartje, nog geen sieraden om
|
![]() |
*groene korte ribbroek
*rood t-shirt van Benetton(nog van mijn ma geweest,heel erg versleten ![]() *paarse gespikkelde trui van C&A(die ik echt al heeeel lang heb) *beige hemd *oranje slipje ![]() *H&M topje *blote voeten *sloffen *haar in 2 staartjes die very getoupeerd zijn ![]() sebiet nog zo'n geweven vest dat je over je kop moet trekken. |
![]() |
|
beetje inspiratie opgedaan in de Volkskrantbijlage van gisteren:
Dikke zwarte panty vol ladders en gaten die ik 'gelukkig' nog niet had weggesmeten, zwarte stringbody eroverheen en daaroverheen weer een grijze wollen kabeltrui. Nu nog mijn knielaarzen en ik voel me zelf weer helemaal punkchique ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |