Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien gebruik je het allang, maar anders zou je er eens naar kunnen kijken. Gebruik je ook hormoonzalf? Daar moet je mee oppassen natuurlijk, maar toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Moe, wat een zware dag... Ik wil toch wel graag een ander baantje zoeken, maar wat... Dit is zo'n lekker vast en flexibel baantje, dat vind je niet snel. Maar het betaalt niet super en m'n collega's worden ook steeds minder (behalve één). Ik kijk nog wel een beetje rond en dan zie ik wel weer. ![]()
||
Citaat:
Maar in principe, als het echt heel erg is en je hebt jeuk en pijn en alles tegelijk, kan het zo'n verlichting zijn. Nu heb ik het helemaal niet meer erg en als het dan weer erger wordt, smeer ik wat hormoonzalf (A-klasse deze keer ![]() ![]() OT: Pfff.... Goed aan mijn werkstuk gewerkt, een halve deelvraag verder gekomen, dinsdag inleveren en nog drieeënhalve deelvraag te gaan dus. O-o, want morgen kan ik de hele dag niet aan het werkstuk werken... en dan nog een voorwoord en inleiding... dat wordt afzien. Morgenochtend maar even eraan werken, en dan maandag de hele dag, wie weet red ik het dan net. OMG. Ik wil het zo graag goed doen. Hij zei niet te wetenschappelijk en ik heb nu het idee dat het veel te wetenschappelijk is... iedereen moest het kunnen begrijpen maar ik móet wel Griekse woorden gebruiken om de juiste benaming te hebben... dus ik heb het maar beperkt. OMG. Stress. |
![]() |
||
Citaat:
OT: ok, dat was een major breakdown. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Happy easter en een dikke knuffel voor iedereen^_^ Ja ik voel me wel lekker in me vel. Gisteren op de manege was wel gezellig racen met me schat, vandaag naar Enschede en morgen ook (bij familie) en dan dinsdag met een paar vriendinnen naar de Efteling. En daarna een week later tentamens. En de zon dat krik mijn humeur nog meer naar boven. Liefs Skilly ![]()
||
Citaat:
Gebeurt het vaker, of maak je zoiets nu voor het eerst mee?
||
![]() |
Citaat:
Naja, ik kijk het nog wel ff aan.
||
Citaat:
OT: Ha, de zon is weer terug, dus mijn humeur ook ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|