Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2007, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is koud. En gisteren was het nog wel zulk mooi weer, beetje jammer. Nu is het ineens een gewone zaterdag in plaats van een vrolijke lentedag. En ik heb een vakantiegevoel wat lichtelijk misplaatst is gezien de tentamens van volgende week

Ik ben vrolijk
Oud 07-04-2007, 13:30
darkfairy
darkfairy is offline
gister geen een keer gebraakt voor de eerste keer deze week en vandaag verder niet veel gedaan gestofzuigt de hond uitgelaten en even naar de winkel geweest
Oud 07-04-2007, 13:45
Verwijderd
Rogier is zooo vervelend vandaag. Hij heeft last van z'n allergiën, en dat begrijp ik ook wel, maar buh, al dat gezeur komt me nu echt m'n keel uit (Hij zeurt niet over z'n allergiën, maar over álles wat hij tegenkomt en ik 'niet goed doe'. Hij lijkt vreselijk op z'n vader, en dat wil ik niet )
Oud 07-04-2007, 13:58
Verwijderd
Waaah, ik ga zometeen naar de kapper!!! Ik weet nog niet wat ik wil met m'n haar, ik weet vooral wat ik níet wil. Hihi. Ik hoop dat ze iets leuks verzinnen...
Oud 07-04-2007, 14:02
Verwijderd
Omg omg omg omg omg. Als ik nu geen inspiratie meer heb om te schrijven weet ik niet wat er moet gebeuren.
Omg omg omg omg.

Oh my god I can't believe it, I've never been so far away from home
Oud 07-04-2007, 14:18
Pruts0r
Pruts0r is offline
Waarom kon ik nou net weer niet janken De tranen prikten achter mn ogen, maar toen zakten ze weer weg....

Mn oom is vandaag dus precies een jaar geleden overleden aan kanker, op z'n 47ste..... Vanavond is er een mis, maar daar ga ik niet naartoe, heb ik echt even geen zin in.... Mijn respect voor hem toon ik op een andere manier en het zit sowieso nog in mijn hoofd...

kheb net wel heel fijn met dr zitten praten en nog eens die video bekeken die ze speciaal daarvoor voor mij had gemaakt

kben echt blij dat ik zoveel steun van haar krijg, maar zij had vandaag dus een crematie..

Ohja en als vanavond niet die mis was geweest, was ik nu met mijn stiefvader op de terugweg van Venetië geweest Hij doet namelijk koeriersdiensten door heel Europa, maar had zich al een uur vrijgenomen voor die mis... Belde zijn baas vanmorgen dus op dat het lekker weer was in Venetië en dat hij een pakketje naar Venray moest bregen Kwou dat ik in Venetië had gezeten
Oud 07-04-2007, 14:24
Yana
Yana is offline
Wat een rotdag..weer eens Mijn eczeem speelt hartstikke erg op, zelfs weer in mn gezicht. Ik wilde vanavond proberen of ik in een tshirt durfde rond te lopen (aangezien ik naar een concert ga en het daar waarschijnlijk bloedheet gaat zijn) maar dat kan ik nu dus wel vergeten. Ik wilde dat ik eens gewoon normáál was.

Ik wilde eigenlijk gewoon allemaal leuke dingen doen, maar vanwege eczeem en bewegingsdrang heb ik nog niks leuks gedaan. Jeuk gehad, 45 minuten gelopen, 45 min gefietst (wilde veel langer, maar ik voelde me zo slap ) en straks nog een keer 45 minuten lopen. Dan eten, 1.5 uur met de trein en gezellig doen. Oh, wat heb ik daar zin in, met die stomme rode vlekken en die veel te erge moeheid. Misschien ga ik nog wel even een uurtje slapen.. voor ik weer moet lopen.

Rotdag. Rot-eczeem. Rot-eten. Ik wil gewoon iemand die me vasthoudt en zegt dat het goed komt. Bah.
Oud 07-04-2007, 14:34
Verwijderd
*knuffel* voor ^
Oud 07-04-2007, 14:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom ben ik nou weer ziek als het Pasen is? Morgen wordt het vet mooi weer en ik zit te rillen, sniffen en heb oorpijn. Nouhou... En ik moet nog zoveel doen, o.a. achter de computer, maar m'n ogen gaan zo branden van te lang achter het beeldscherm zitten.

Dan maar de hele dag lezen ofzo.
Oud 07-04-2007, 15:15
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Yana schreef op 07-04-2007 @ 15:24 :
eczeem-verhaal
Ik weet niet hoe erg jouw eczeem is (ja, dat dénk ik enigszins te weten, maar moeilijk te beoordelen zo), maar wat nog wel eens kan helpen, is een bad met olie van Balneum (Herbal?). Dat is extra vettende olie, speciaal voor de extra droge huid. Ik ken iemand met heel veel eczeem die dat ook heel veel gebruikt. Zo eens, à twee keer per dag. Het is wel heel duur, maar misschien krijg je een deel vergoed?

Misschien gebruik je het allang, maar anders zou je er eens naar kunnen kijken.

Gebruik je ook hormoonzalf? Daar moet je mee oppassen natuurlijk, maar toch.
Oud 07-04-2007, 15:19
Verwijderd
Eigenlijk voel ik me best weer oke. Had gisteren ff een minder dagje, gelukkig heeft het zich niet doorgezet. Vanmiddag ff naar de kapper geweest. Nu weer een lekker kort kapseltje. Mocht wel eens wat anders van mezelf. Nu nog ff zien dat ik mezelf er toe weet te zetten hard te gaan lopen.
Oud 07-04-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 07-04-2007 @ 14:58 :
Waaah, ik ga zometeen naar de kapper!!! Ik weet nog niet wat ik wil met m'n haar, ik weet vooral wat ik níet wil. Hihi. Ik hoop dat ze iets leuks verzinnen...
Het is weer hetzelfde stomme kapsel geworden. Blijkbaar is er niks anders te doen met mijn onmogelijke dikke haar. Grrrrrr. ik háát haar.
Oud 07-04-2007, 15:26
Verwijderd
bah ik voel me katerig (niet zo gek) en een beetje raar en naar eigenlijk. en ik kan er niets aan doen en het is op het moment een beetje een fucked up teringzooi binnen onze vriendengroep en het is zo ontzettend raar en ik weet niet wat ik vind en wat ik denk en ik heb echt geen idee.
ik weet alleen dat ik moe ben en dat ik graag zou willen dat hij even terugsmst zodat ik zeker weet dat alles goed is.
Oud 07-04-2007, 15:36
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik heb een 'ik haat mezelf en ik ben niet de enige' moment
Oud 07-04-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 07-04-2007 @ 16:36 :
Ik heb een 'ik haat mezelf en ik ben niet de enige' moment
ja ik ook, knuf
Oud 07-04-2007, 15:42
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ave schreef op 07-04-2007 @ 16:40 :
ja ik ook, knuf
waar is de b&j als je het nodig hebt
Oud 07-04-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 07-04-2007 @ 16:42 :
waar is de b&j als je het nodig hebt
heel ver weg, dat weet ik wel!
Oud 07-04-2007, 16:55
Verwijderd
Over een uurtje gaan we uiteten, en ik heb er echt geen zin in. Mijn haar wil niet normaal doen, ik heb niets om aan te trekken en ik wil gewoon zo veel andere dingen liever doen dan uiteten (ik heb echt een hekel aan 'openbaar eten', ik kan in de trein al niet fatsoenlijk eten, laat staan in een restaurant, sociaal eten vind ik helemaal gruwelijk eng).
*gaat d'r haar nog maar eens op z'n plek dwingen*
Oud 07-04-2007, 17:07
Eurynome
Eurynome is offline
Ey maar alles komt goed,

de zon schijnt!

Leuk toch hé
Oud 07-04-2007, 18:00
kroot
kroot is offline
Vandaag een bril uitgezocht, voor als mijn lenzen pijn doen. Alleen moet ik dinsdag nog langs om mijn ogen te laten opmeten.
Oud 07-04-2007, 18:05
Missy
Missy is offline
Er begon vandaag een leuke jongen tegen mijn te praten. Hij wist niet welke onderbroek ie moest hebben. Uiteindelijk zijn we aan de praat geraakt. Zelfs een ijsje gegeten. Ik kende hem helemaal niet. Maar hij is écht iemand waar je je zo op je gemak voelt. Ik heb zijn nummer..
Oud 07-04-2007, 18:06
Verwijderd
Hee, dat werken viel allezins mee! In plaats van dat ik nu kapot ben heb ik energie over, ik voel me goed!
Oud 07-04-2007, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 07-04-2007 @ 19:05 :
Er begon vandaag een leuke jongen tegen mijn te praten. Hij wist niet welke onderbroek ie moest hebben. Uiteindelijk zijn we aan de praat geraakt. Zelfs een ijsje gegeten. Ik kende hem helemaal niet. Maar hij is écht iemand waar je je zo op je gemak voelt. Ik heb zijn nummer..
The way to go girl!
Oud 07-04-2007, 18:39
Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb buikpijn..kutongesteldheid ook Bah bah bah.
En ik ben echt fucking moe..was vanmorgen al zo. Wel veel gedaan vandaag. En nu nog moeier van vanmorgen, logisch ook. Maar ik ben echt een beetje op voor vandaag geloof ik.
Oud 07-04-2007, 19:19
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 07-04-2007 @ 16:15 :
Gebruik je ook hormoonzalf? Daar moet je mee oppassen natuurlijk, maar toch.
Het is rotspul, maar het heeft mij er wel grotendeels van af geholpen.

Ontopic:
Moe, wat een zware dag... Ik wil toch wel graag een ander baantje zoeken, maar wat... Dit is zo'n lekker vast en flexibel baantje, dat vind je niet snel. Maar het betaalt niet super en m'n collega's worden ook steeds minder (behalve één). Ik kijk nog wel een beetje rond en dan zie ik wel weer.
Oud 07-04-2007, 20:52
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-04-2007 @ 20:19 :
Het is rotspul, maar het heeft mij er wel grotendeels van af geholpen.
Waarschijnlijk komt het door de hormoonzalf dat ik minder pigment heb nu op die plekken op mijn lichaam, waardoor dat niet meer bruin wordt. Dat komt door vroeger, toen we nog de hormoonzalf van wat slechtere kwaliteit hadden - tegenwoordig heb je een soort A-klasse enzo.
Maar in principe, als het echt heel erg is en je hebt jeuk en pijn en alles tegelijk, kan het zo'n verlichting zijn. Nu heb ik het helemaal niet meer erg en als het dan weer erger wordt, smeer ik wat hormoonzalf (A-klasse deze keer ) erop en dan gaat het gauw weg !

OT: Pfff.... Goed aan mijn werkstuk gewerkt, een halve deelvraag verder gekomen, dinsdag inleveren en nog drieeënhalve deelvraag te gaan dus. O-o, want morgen kan ik de hele dag niet aan het werkstuk werken... en dan nog een voorwoord en inleiding... dat wordt afzien. Morgenochtend maar even eraan werken, en dan maandag de hele dag, wie weet red ik het dan net. OMG. Ik wil het zo graag goed doen. Hij zei niet te wetenschappelijk en ik heb nu het idee dat het veel te wetenschappelijk is... iedereen moest het kunnen begrijpen maar ik móet wel Griekse woorden gebruiken om de juiste benaming te hebben... dus ik heb het maar beperkt. OMG. Stress.
Oud 07-04-2007, 21:04
darkfairy
darkfairy is offline
hele dag volgehouden om het niet te doen
en toen ging het vanavond toch nog mis
en kwam het er toch nog uit
goed bezig
en ik zou proberen het er niet meer uit te gooien want dat had ik afgesproken met wat leiders op het werk
Oud 07-04-2007, 21:57
rare kwast
rare kwast is offline
auw het zit weer in mn kuiten/enkels..
blegh..
hele dag rond gehangen, geen fut om iets te doen, geen zin om iets te ondernemen, geen behoefte.. alleen maar leegte waar ik me zoo graag aan over wil geven..
we zouden vandaag of morgen naar de kerk gaan maar ik heb er geen behoefte aan.. ik verlies mijn geloof, en dan het verhaal over het licht zien..
zo en nu met mn muziek diep onder de dekens
Oud 07-04-2007, 22:43
Verwijderd
he ja. dat was nou leuk, dagje amsterdam. heb geen voeten meer over en ben een tas rijker (ouwe hippie in wording). lekker uitgewaaid en veel gekletst en geroddeld.
(wel raar trouwens, dat ik toch een beetje bang was, bij station utrecht en amsterdam centraal, want ja, wie weet, misschien, het zou best kunnen. maar dat is zo onrealistisch en zo irrelevant en sowieso, ook al zou het, wat dan nog??? maar ja, het bleef wel in mn hoofd spoken, zo in de trein
Oud 07-04-2007, 22:57
Lyne
Lyne is offline
Best wel jammer dat ik vrienden aan het verliezen ben omdat ik gewoon niet meer dan 24 uren in een dag zitten en ik dus gewoon onmogelijk met iedereen kan praten.
Oud 07-04-2007, 23:38
Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben een paasei
Oud 08-04-2007, 00:05
Lyne
Lyne is offline
Ik ook. Hehe.
Oud 08-04-2007, 00:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 08-04-2007 @ 00:38 :
Ik ben een paasei
En ik een paasbaas. <3

OT: ok, dat was een major breakdown. Nog niet alles uit het verleden is weg nee. En dan zie ik het niet eens meer zo als ik in de spiegel kijk, maar van binnen voel ik me nog steeds een lelijk, dik, bleek varken.
Oud 08-04-2007, 00:16
Verwijderd
i made a friend
het is gewoon bijzonder als je hoort dat iemand je in 't hart gesloten heeft. vooral als het een dame is die het tegen een man zegt, en het dan alleen over vriendschap hebben

ze moest huilen aww. dat was echt lief. het voelt raar als je ontdekt dat iemand zoveel om je geeft terwijl je dat niet goed kent. ik ben gelukkig
Oud 08-04-2007, 01:05
Verwijderd
ben boos op mn vriend dat hij op paaspop zit en ik alleen thuis. grrr. en dan loopt ie ook nog lekker erin te wrijven dat ie naar ignite aan het luisteren is, terwijl ik de was sta te doen. klootzak.
Oud 08-04-2007, 08:04
Sagana
Sagana is offline
Hihi, (sommige) homo's zijn zooo cool.
Het was best een fijne nacht, druk geweest ook, goed zo. En ik heb me wel geamuseerd.
En damn, ik schrik van mezelf. Al drie weken dat alles puur platonisch is tussen ons, zelfs geen kus (behalve dan op de wang). Maar eh, eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk, dus ik weet niet hoe lang ik het nog ga volhouden.
En ha, vanavond terug feesten. En dan is hij er ook. Dus wie weet... Neeee, je mag niet hopen, en je moet jezelf juist voornemen om NIKS te doen.

Ik moest nog snel even een mailtje checken, maar nu ga ik toch echt slapen hoor. En lang. Jaja, het is weer vakantie en m'n hele ritme is weer verstoord. Overdag slapen, 's nachts leven (en dan vooral feesten). Best leuk eigenlijk, herinnert me aan vorige zomer.

En haha, valt me nu pas op, allemaal paaseieren op het forum.
Oud 08-04-2007, 08:23
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. sliep ik eindelijk maakt mn broertje herrie wordt ik weer wakker... ja en niet amper in slaap kunnen komen
Oud 08-04-2007, 09:05
Verwijderd
oh waarom smst ie nou tóch
Oud 08-04-2007, 09:11
Verwijderd
Hihi, dit jaar geen 1-aprilgrap maar een paasgrap
Oud 08-04-2007, 10:22
Verwijderd
hahhaa, ik moest zooo lachen om de paasei-en en paasbazen zijn er ergens ook paashazen?

gister was stik gezellig op de korfbal, zelfs nog in de zandbak gezeten wedstrijd wel gewonnen, maar wat zijn die zeeuwen fysiek zeg.
Oud 08-04-2007, 10:37
Miracle
Miracle is offline
Eindelijk, ik ben ook een paasbaas.

Ontopic:
Pff, ik moet eigenlijk m'n tentamen leren. Maar ik ben níet gemotiveerd. Het onderwerp is stom, het is giga veel leer/stampwerk. Ik krijg het toch nooit in m'n hoofd, dus waarom zou ik er nog moeite voor doen. Psychologie is gewoon niet zo leuk, modellen al helemaal niet en ook niet als het van die 'basisstof' is.
Oud 08-04-2007, 10:45
rare kwast
rare kwast is offline
spreek je kwart voor 12 af met je broertje moet ie eerst nog douche enzo
Oud 08-04-2007, 11:41
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-04-2007 @ 11:45 :
spreek je kwart voor 12 af met je broertje moet ie eerst nog douche enzo
Dat komt me zo bekend voor maar ik heb dat vaak met me neefje Ja ik kom je om die en die tijd ophalen zorg dat je klaar ben! Kom je aan moet meneer nog eten, douchen, kleren zoeken...

Happy easter en een dikke knuffel voor iedereen^_^

Ja ik voel me wel lekker in me vel. Gisteren op de manege was wel gezellig racen met me schat, vandaag naar Enschede en morgen ook (bij familie) en dan dinsdag met een paar vriendinnen naar de Efteling. En daarna een week later tentamens.

En de zon dat krik mijn humeur nog meer naar boven.

Liefs Skilly
Oud 08-04-2007, 11:57
Moby92
Moby92 is offline
Damn it zeg.. ik zit lekker op m'n laptop op m'n kamer.. hoor ik ineens m'n moeder huilen, en m'n vader tekeer gaan. Ik hoor iets over strijken en echt allemaal heel vaag.

Nu is m'n pa ervandoor en m'n moeder zit op haar kamer te huilen.

Naja... ik wou 't ff kwijt

Ben benieuwd "hoe gezellig" het vanavond is tijdens het avondeten.
Oud 08-04-2007, 12:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Moby92 schreef op 08-04-2007 @ 12:57 :
Damn it zeg.. ik zit lekker op m'n laptop op m'n kamer.. hoor ik ineens m'n moeder huilen, en m'n vader tekeer gaan. Ik hoor iets over strijken en echt allemaal heel vaag.

Nu is m'n pa ervandoor en m'n moeder zit op haar kamer te huilen.

Naja... ik wou 't ff kwijt

Ben benieuwd "hoe gezellig" het vanavond is tijdens het avondeten.
ja, dat is wel heftig he... ({)
Gebeurt het vaker, of maak je zoiets nu voor het eerst mee?
Oud 08-04-2007, 12:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me een stuk beter dan gister. Had vannacht wel koorts. Ik probeer de cijfers 1 t/m 6 keurig op een rijtje te krijgen. En als dat lukte voelde ik me zo vredig en leek ik lekker in te dommelen, maar opeens ging alles in de war en kon ik er niets van en ging een panieken. Maar toen hoorde ik m'n ouders beneden (ik ging al vroeg slapen..) en toen dacht wist ik dat het een droom was en kon ik alles weer mooi op een rijtje zetten, maar toen ging het weer mis! Pas toen ik een knuffel dicht in m'n armen klemde viel ik in slaap.

Oud 08-04-2007, 12:54
darkfairy
darkfairy is offline
voel me vaag
Oud 08-04-2007, 12:59
kroot
kroot is offline
Ik ben net naar een mooi concert geweest, wat kunnen die meiden zingen zeg!
Ow en ik twijfel, moet ik me dit jaar weer aanmelden op het conservatorium of niet? Ik weet het niet.
Oud 08-04-2007, 13:03
Moby92
Moby92 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 08-04-2007 @ 13:12 :
ja, dat is wel heftig he... ({)
Gebeurt het vaker, of maak je zoiets nu voor het eerst mee?
Naja.. zo eens in de 2 jaar. Maar dit keer is het op de één of andere manier veel heftiger. Het is al een hele tijd geleden (ehm.. 95' ofzo) dat ze voor het laatst zulke ruzie hadden. En toen liep 't bijna uit op scheiden...

Naja, ik kijk het nog wel ff aan.
Oud 08-04-2007, 13:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 07-04-2007 @ 21:52 :
Waarschijnlijk komt het door de hormoonzalf dat ik minder pigment heb nu op die plekken op mijn lichaam, waardoor dat niet meer bruin wordt. Dat komt door vroeger, toen we nog de hormoonzalf van wat slechtere kwaliteit hadden - tegenwoordig heb je een soort A-klasse enzo.
Wow, volgens mij had mijn zusje dat verband nog niet gelegd, maar dit kan dan best de oorzaak zijn van die witte plekken op haar arm... (Ze heeft dauwworm, hormoonzalf is bij haar ook echt het enige wat het min of meer in toom houdt)

OT: Ha, de zon is weer terug, dus mijn humeur ook Al is Pasen stom.

Regels voor berichten