Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:09 :
Ze krijgen een kop thee als ze uit school komen en vertellen dan honderduit.
Over Ovidius en nog heel veel andere dingen die ze geleerd hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 15:06 :
Ons kind (nivea en kunst) is een meisje met een rare naam.

Ze is blond en heeft twee staartjes met roze strikjes. Ze draagt het liefste roze jurkjes en eet de hele dag lollies.
Als ze wat groter is heeft ze nog steeds de roze strikjes in haar haren, draagt ze nog steeds jurkjes en rookt ze als een stoomtrein.
Ze is blond en dom maar wel heel lief en naief. Ze wordt altijd in de zeik genomen maar heeft het niet door. Ze haalt haar school niet, maar kan ontzettend snel typen. Dus wordt ze secretaresse van een 40 jarige zakenman.
Ze verdient veel, heeft echt wel sex met hem en houdt dit netjes voor zich. Dat vinden zijn vrouw en echte minaresa namenlijk niet leuk..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
nivea schreef op 09-04-2007 @ 15:10 :
Over Ovidius en nog heel veel andere dingen die ze geleerd hebben.
En ook over de gekke kinderen uit hun klas, zoals Rolnap en Slipkat.
Oud 09-04-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:11 :
En ook over de gekke kinderen uit hun klas, zoals Rolnap en Slipkat.
En dan gaan ze meedoen aan het Nationaal Jeugddebat, want ze houden van discussies. Net als hun vader.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 15:06 :
Ons kind (nivea en kunst) is een meisje met een rare naam.

Ze is blond en heeft twee staartjes met roze strikjes. Ze draagt het liefste roze jurkjes en eet de hele dag lollies.
Als ze wat groter is heeft ze nog steeds de roze strikjes in haar haren, draagt ze nog steeds jurkjes en rookt ze als een stoomtrein.
Ze is blond en dom maar wel heel lief en naief. Ze wordt altijd in de zeik genomen maar heeft het niet door. Ze haalt haar school niet, maar kan ontzettend snel typen. Dus wordt ze secretaresse van een 40 jarige zakenman.
Ze verdient veel, heeft echt wel sex met hem en houdt dit netjes voor zich. Dat vinden zijn vrouw en echte minaresa namenlijk niet leuk..
AANDACHT VOOR DE POST SVP
Oud 09-04-2007, 14:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
nivea schreef op 09-04-2007 @ 15:13 :
En dan gaan ze meedoen aan het Nationaal Jeugddebat, want ze houden van discussies. Net als hun vader.
Ja, en ze winnen, en dan ben ik trots en trek ik een fles van mijn beste champagne open.
Oud 09-04-2007, 14:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 15:14 :
AANDACHT VOOR DE POST SVP
Een kind van kunst en mij is een lelijk meisje dat Herman heet. Ze is wel slim maar dat ziet niemand omdat ze zo lelijk is. Op haar negende verjaardag gaat ze dood.
Oud 09-04-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:14 :
Ja, en ze winnen, en dan ben ik trots en trek ik een fles van mijn beste champagne open.
Ze doen veel met theater.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
nivea schreef op 09-04-2007 @ 15:17 :
Ze doen veel met theater.
Op een gegeven moment komen ze allebei dronken thuis, maar dat vinden we niet erg.
Oud 09-04-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:18 :
Op een gegeven moment komen ze allebei dronken thuis, maar dat vinden we niet erg.
Ze hebben heel veel lol gehad en gedanst in de regen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
nivea schreef op 09-04-2007 @ 15:19 :
Ze hebben heel veel lol gehad en gedanst in de regen.
De volgende dag hebben ze een kater dus dan laten we ze met rust.
Oud 09-04-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:19 :
De volgende dag hebben ze een kater dus dan laten we ze met rust.
Ze houden heel veel van ons, omdat we zo begripvol zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 15:15
Verwijderd
onze kinderen zouden zich zo voor ons schamen, dat ze op school zeggen dat ze geadopteerd zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 16:07
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Een slank meisje met blonde krullen, grote groene ogen. Houd niet van snoep, voetbalt de hele dag. Stemt SP omdat ze Jan Marijnissen een lekker kontje vindt hebben en gaat een fotografie opleiding volgen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 18:15
ook hallo
ook hallo is offline
Een tweeling, Lester en Carolyn. Het worden een beetje rare kinderen omdat ze op een te jonge leeftijd door hun ouders gedwongen werden bepaalde films te kijken
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 19:08
Tink*
Tink* is offline
Ons kind krijgt waarschijnlijk bruine krullen en wat ze ook doet, ze gaat niet professioneel dansen. Maar stiekem kan ze het natuurlijk wel en vindt het best leuk om uit haar dak te gaan. En ze zit op basketbal.
Oud 09-04-2007, 19:12
dallie
dallie is offline
Blond, blauwe ogen en klein!

En het wordt een irritant mormel dat te veel aandacht nodig heeft en daarom te vondeling wordt gelegd aan een rivier en vervolgens door wolven wordt opgevoed.
Oud 09-04-2007, 19:13
Lorelei
Lorelei is offline
Nou, over een jaartje zullen we het weten he?

Wij krijgen echt zo'n nerd kind. Maar wel een liefje, eentje die niet op zijn of haar mond gevallen is.
Oud 09-04-2007, 19:15
dallie
dallie is offline
Citaat:
grl schreef op 09-04-2007 @ 20:13 :
Nou, over een jaartje zullen we het weten he?

Wij krijgen echt zo'n nerd kind. Maar wel een liefje, eentje die niet op zijn of haar mond gevallen is.
Echt niet. THIS IS SPARTA!
Oud 09-04-2007, 21:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
Het kind van dallie en mij is leuk.

Het is niet echt mooi, heeft een veel te grote neus (niet van mij), maar een gigantische uitstraling.
Hij speelt in toneelstukken en heeft heel veel vrienden. Helaas is het niet zo'n slim kind.
Hij wordt ontdekt door mensen in de flimwereld. Verhuist naar Amerika en wordt wereld beroemd!

Laatst gewijzigd op 09-04-2007 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:29
Verwijderd
wij krijgen een heel mooi, leuk en intelligent kind, dat helaas op haar 14e MPS blijkt te hebben (meerdere persoonlijkheden) en op haar 16e vermoord wordt door Harry, de denkbeeldige vrachtwagenchaffeur
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:38
Verwijderd
Het kind van Sterrenmeisje en mij, wordt een meisje met een ongebruikelijke originele naam.
Ze krijgt vet coole kleding, alles roze en krullen met staartjes.
Ze heeft grote bruine kattenogen.
Ze chillt graag achterop de Betty Page in haar roze fietsstoeltje.
Ze gaat later naar de kunstacedemie, maar omdat ze in de beginjaren nog niet zo veel verdiend, doet ze modellenwerk ernaast.
Ze is erg gewild, maar laat zich niet voor karretjes spannen.
Als ze eenmaal geld gaat verdienen met haar kunst, koopt ze voor ons een vakantiehuisje in IJsland.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:45
dallie
dallie is offline
Citaat:
kunst schreef op 09-04-2007 @ 22:28 :
Het kind van dallie en mij is leuk.

Het is niet echt mooi, heeft een veel te grote neus (niet van mij), maar een gigantische uitstraling.
Hij speelt in toneelstukken en heeft heel veel vrienden. Helaas is het niet zo'n slim kind.
Hij wordt ontdekt door mensen in de flimwereld. Verhuist naar Amerika en wordt wereld beroemd!
lol hard maar waar

Ons kind wordt geboren zonder gezicht en zal ongelukkig zijn totdat hij ontdekt wordt als geweldige jazzpianist
Oud 10-04-2007, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 09-04-2007 @ 15:04 :
Een kind van Soija en mij wordt echt vet. Hij heet Rolnap en hij zit in de klas de hele tijd in een stil hoekje en zegt af en toe iets geks, maar alleen als het echt niet nodig is. Hij haalt soms extreem hoge cijfers en soms extreem lage. In de pauze zit hij in de kantine bij de nerds, maar die haat hij en hij fantaseert de hele tijd hoe hij ze gaat vermoorden. Als Soija en ik een echtelijke ruzie hebben stookt hij ons op. Hij zit soms ongevraagd aan tieten. De enige met wie hij met plezier omgaat is zijn zusje Slipkat, maar die is van school gekickt omdat ze bakstenen door de ramen gooide en klasgenoten brandwonden gaf, en ze gaat nu naar een kostschool voor extreem moeilijke kinderen.

Allebei onze kinderen kunnen extreem lang doorzeiken over onbelangrijke dingen en gaan dan schreeuwen en worden rood als ze ongelijk krijgen. Ze slaan Soija en mij soms. Het zijn lieve sociopaten.
jezus fantaseren over vermoorden heeft Rolnap van mij
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 09:09
Verwijderd
Autistische briljante negers.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 09:37
Bongalientje
Bongalientje is offline
Een kind van Mephostophilis en mij.
Het kind heet jan en wordt heel oud. Zo oud dat het in de krant komt, hij overleeft een record.
Helaas is hij niet gelukkig. Hij is alleen maar bezig met oud en gezond zijn. Dit komt vooral door de opvoeding.
Het kreeg altijd precies genoeg, vitamine, mineralen, kcal'en, calcium en alle andere dingen binnen. Bovendien was het een goede hoeveelheid buiten, binnen, in beweging en in rust.
Oud 10-04-2007, 10:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ons kind zou in elk geval goed kunnen schrijven, maar daarnaast ook sociaal vaardig zijn en goede cijfers halen. Het zou een hele hoop imaginaire vriendjes hebben en in de war raken over wie het nu precies is. Als het groot is, vertrekt het naar een of ander afgelegen dorp om daar van de plattelandsfeer te genieten.
Oud 10-04-2007, 10:12
Bongalientje
Bongalientje is offline
ons kind, zou hierop lijken
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...emaal_uit.html
Echt een stoer iemand, die alles durft, met veel vrienden die ons kind willen helpen en steunen.
Oud 10-04-2007, 10:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
kunst schreef op 10-04-2007 @ 11:12 :
ons kind, zou hierop lijken
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...emaal_uit.html
Echt een stoer iemand, die alles durft, met veel vrienden die ons kind willen helpen en steunen.
Je weet dat ik sporten haat en doodsbang ben voor enge beesten? Als we zo'n kind zouden hebben, zou het mij echt haten. En dan zou het altijd de spinnen voor mij uit het huis moeten halen
Oud 10-04-2007, 10:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-04-2007 @ 11:17 :
Je weet dat ik sporten haat en doodsbang ben voor enge beesten? Als we zo'n kind zouden hebben, zou het mij echt haten. En dan zou het altijd de spinnen voor mij uit het huis moeten halen
Voor mij uit, dus zo'n kind hebben we wel nodig

Ik ben niet zo stoer, maar als anderen het zijn heb ik daar wel veel respect voor.
Oud 10-04-2007, 10:34
Verwijderd
Mijn kindje wordt een halfbloedje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 10:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
ja, een heel mooi halfbloedje. Met krulletjes. Ik wil een jongetje.
Ik ga op zoek naar de foto.

Toen ik een paar maanden geleden in Den Haag was, was er in een winkel een ontzettend schattig jongetje.
Hij was beetje getint, had hele lieve krulletjes en super schattig handjes.
Zo'n kindje wil ik ook.

Ohwja, het kindje ging praten *smelt*
Oud 10-04-2007, 11:59
Kitsch
Kitsch is offline
Ons kind wordt schizofreen.
Oud 10-04-2007, 12:06
Verwijderd
Ons kind houdt van soep.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 12:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
ons kind vergeten we op te voeden>
Oud 10-04-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 10-04-2007 @ 11:34 :
Mijn kindje wordt een halfbloedje.
vertel?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 19:45
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Beetje donker, erg verlegen, best slim en heel lief.
Oud 11-04-2007, 11:13
Bongalientje
Bongalientje is offline
Een heel leuk, lief, mooi en sociaal vaardig kind. Zo lijkt het op het eerste gezicht. Maar het ontpopt (wat een woord) zich tot een sociopatisch kind en wordt doodgeschoten.
Oud 11-04-2007, 11:31
Verwijderd
schizofreen en paranoïde
en doch populair
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:42
Verwijderd
Enorm verlegen schuchter kindje, maar vast wel heel lief
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:56
Bongalientje
Bongalientje is offline
Een beetje een zenuwenlijder. Leuk kind, maar altijd heel zenuwachtig: Doe ik het goed'/, vinden ze me aaardig'/, word ik uitgelachen'/, enz.:

Maar verder erg lief, leuk en gezellig.
Oud 11-04-2007, 19:01
Ann
Ann is offline
een slim iemand, die van muziek en kunst houdt. Later voert ze pianoconcerten op en als ze dood is brengen haar schilderijen veel geld op.
Oud 11-04-2007, 19:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een heel lief blond meisje dat iedereen gek maakt met haar Tori Amos zangimitaties. Ze wordt gruwelijk verwend door ons waardoor ze een betwetertje wordt, maar later wordt ze succesvol als zangeres
Oud 12-04-2007, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-04-2007 @ 19:37 :
vertel?
Er valt nog niet veel te vertellen. ;x
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 12-04-2007 @ 12:18 :
Er valt nog niet veel te vertellen. ;x
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 17:48
Verwijderd
Ons kind wordt een mooi cafe au lait kindje met blauwe ogen, laten we er een meisje van maken. Ze is rustig, beleefd, intelligent, wat teruggetrokken en stronteigenwijs.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:34
Verwijderd
wij krijgen zo'n irritant bijdehand rotkind dat stiekem snoepjes in het boodschappenkarretje gooit en rotjes door brievenbussen en zijn zusje bijt op zo'n manier dat we nooit kunnen bewijzen dat hij het was
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:02
Bongalientje
Bongalientje is offline
Sterrenmeisje en ik krijgen een meisje.

Een heel slim en sterk meisje. Ze is niet de aller liefste, maar heeft een aantal goede vriendjes en vriendinnetjes. Ze trouwt jong met een lelijke dikke postbezorger en we worden snel oma.
Ons kleinkind is leuker dan ons kind.

Maar ons kind redt ons als wij vast zitten onder een hoop steengruis, na een aardbeving! Ze is namenlijk erg sterk.
Oud 12-04-2007, 21:12
Verwijderd
"Hmm schat..."
"Ja...?
"Heb jij dinges in bed gelegd gisteravond?"
"Dinges?"
"Ja dingetje, hoe heet-ie, ons kind"
"Ooh... dat zou jij toch doen?"
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:16
Bongalientje
Bongalientje is offline
Oeps.
Ons kind wordt heel streng opgevoed en ontspoort op latere leeftijd. Ze komt in de Playboy en stiekem zijn we er een beetje trots op.

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 21:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten