Oud 10-04-2007, 12:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En dan bedoel ik dus niet: wie haat je en wil je nooit meer zien, maar écht: welke tv-persoonlijkheid wordt constant opgehemeld en de hemel in geprezen, maar vind jij zwaar overschat? Ik ben benieuwd, shoot.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2007, 13:04
Verwijderd
Ik denk dat ik al weet wie jij zelf gaat noemen...

Zelf heb ik eigenlijk geen idee. Hangt er natuurlijk ook wel vanaf door wíe die persoon de hemel ingeprezen wordt. Nou ja, ik ben wel eens wat mensen tegengekomen die Carlo Boszhardt geweldig vonden. Ik niet. Maar volgens mij met mij vele anderen ook niet.
En bij 'Wie is de Mol?' vond iedereen Angela Groothuizen fantastisch en 'de enige echt Molpresentator'. Ik was dolblij toen ze weg was, stomme dramatische pathetische doos.
Meer kan ik zo even niet bedenken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:11
Uice
Uice is offline
Ruben Nicolai natuurlijk.
Oud 10-04-2007, 13:13
Boebsie
Boebsie is offline
Carlo Boszhard
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-04-2007 @ 14:11 :
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:14
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-04-2007 @ 14:11 :
Ik kan zoiezo niet lachen om de lama's, gare studentenhumor.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 10-04-2007 @ 14:14 :
Ik kan zoiezo niet lachen om de lama's, gare studentenhumor.
Met Nathan, in het cabaretduo 'Ruben & Nathan' (goh) vond ik hem dan wel weer erg sterk. En de Lama's zijn niet supergoed, maar om Nicolai kan ik af en toe toch wel smakelijk lachen. En hij ziet er leuk uit. En die programma's van BNN doet 'ie ook best aardig.
Hij is niet briljant, maar zo wordt hij toch ook niet gezien?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:30
Verwijderd
Beau van Erven Dorens
Winston Gerschtanowitz
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:31
Verwijderd
Misschien ook nog:
Wendy van Dijk.
Yvon Jaspers.
Ivo Niehe.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 10-04-2007 @ 14:30 :
Beau van Erven Dorens
Winston Gerschtanowitz
Worden die zo gewaardeerd dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 14:05
one.
one. is offline
Linda de Mol.
Oud 10-04-2007, 14:42
Gorro
Gorro is offline
Wendy van Dijk
Oud 10-04-2007, 14:52
Verwijderd
Paul de Leeuw.

Hij is net zo'n show-homo als Gordon.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 10-04-2007 @ 15:52 :
Paul de Leeuw.

Hij is net zo'n show-homo als Gordon.
Let op, die gaat Mark Almighty ook nog noemen.
(En ik ben het absoluut niet met je eens, overigens. Hem met Gordon vergelijken is al helemaal uit den boze)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-04-2007 @ 14:16 :
Met Nathan, in het cabaretduo 'Ruben & Nathan' (goh) vond ik hem dan wel weer erg sterk.
Daar heb ik één liedje van gezien, over een koe en een stier, en daar vond ik niets aan.

Citaat:
En de Lama's zijn niet supergoed, maar om Nicolai kan ik af en toe toch wel smakelijk lachen. En hij ziet er leuk uit.
Mja.

Citaat:
En die programma's van BNN doet 'ie ook best aardig.
Hij is niet briljant, maar zo wordt hij toch ook niet gezien?
Nou, er is heel wat Rubenadoratie gaande hoor. Hij is ook geen Satan ofzo, maar hij krijgt veel meer credit dan hij verdient.
Oud 10-04-2007, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-04-2007 @ 16:12 :
Daar heb ik één liedje van gezien, over een koe en een stier, en daar vond ik niets aan.
Stom ook dat net dat stukje van de show op tv werd uitgezonden. Was het dieptepunt van de voorstelling.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:16
DanielC
DanielC is offline
Ik heb het niet zo op Caroline Tensen. Maargoed, ik kijk eigenlijk bijna nooit t.v. Silvana vind ik ook zoiets vreselijks.
Oud 10-04-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-04-2007 @ 16:16 :
Ik heb het niet zo op Caroline Tensen. Maargoed, ik kijk eigenlijk bijna nooit t.v. Silvana vind ik ook zoiets vreselijks.
Het zou dan ook vreemd zijn als zij wél gewaardeerd worden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:26
DanielC
DanielC is offline
ja, daag. Ga je me nu vertellen dat Caroline Tensen niet gewaardeerd wordt? Ze wordt toch doorgaans gezien als één van de beste presentatrices van Nederland?
Oud 10-04-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-04-2007 @ 16:26 :
ja, daag. Ga je me nu vertellen dat Caroline Tensen niet gewaardeerd wordt? Ze wordt toch doorgaans gezien als één van de beste presentatrices van Nederland?
Door wie in godsnaam?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:30
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-04-2007 @ 16:27 :
Door wie in godsnaam?
Laatst was er een of ander programma met allemaal grote meneren en die het hadden over beste presentatrices, en dat ging dan over Wendy van Dijk, Caroline Tensen, en nog 1tje. Irene Moors ofzo. Ik kan er niets aan doen.
Oud 10-04-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-04-2007 @ 16:30 :
Laatst was er een of ander programma met allemaal grote meneren en die het hadden over beste presentatrices, en dat ging dan over Wendy van Dijk, Caroline Tensen, en nog 1tje. Irene Moors ofzo. Ik kan er niets aan doen.
Grote meneren hoeven niet altijd verstand van zaken te hebben, zo blijkt wel weer.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:39
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-04-2007 @ 16:34 :
Grote meneren hoeven niet altijd verstand van zaken te hebben, zo blijkt wel weer.
Maar haar loonstrook liegt er ook niet om:

Citaat:
Caroline Tensen staat volgens het blad Quote op de 4e plaats in de top 5 van best betaalde tv-presentatrices: Ze verdient zo'n € 450.000 per jaar.
Caroline @ Wiki. Als niemand haar zou waarderen, zou ze vast niet zo goed betaald worden.
Oud 10-04-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-04-2007 @ 16:39 :
Maar haar loonstrook liegt er ook niet om:

Caroline @ Wiki. Als niemand haar zou waarderen, zou ze vast niet zo goed betaald worden.
Oookeeee dan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:41
DanielC
DanielC is offline
Oud 10-04-2007, 15:45
Verwijderd
Jij met je bronnen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 17:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, eh, da's best moeilijk. De meeste kutpersoonlijkheden worden immers ook wel als zodanig gezien.

Maar als ik dan toch iemand moet kiezen: Kees Driehuys.
Oud 10-04-2007, 17:45
Verwijderd
Matthijs van Nieuwkerk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 17:56
Whappie
Whappie is offline
amen, die jonge is irritant
Oud 10-04-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 10-04-2007 @ 18:45 :
Matthijs van Nieuwkerk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 18:30
Balance
Balance is offline
Jan Mulder
Oud 10-04-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 10-04-2007 @ 18:45 :
Matthijs van Nieuwkerk
Dat vond ik ook, maar nu hoor ik eigenlijk zelden nog van meisje van 20 dat hij 'zooo lief en lekker' is, dus ik vind het wel weer mee vallen. En ik vind hem niet meer zo irritant

Claudia de Breij vind ik ook wel lichtelijk overgewaardeerd, ook al vind ik haar wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 21:05
Muchacha
Muchacha is offline
Oprah
Oud 10-04-2007, 21:07
Verwijderd
Matthijs is tof.

Ik kan Gerard Joling en Kim Holland niet uitstaan. Wat een stel derderangs figuren zijn dat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 22:32
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-04-2007 @ 22:07 :
Matthijs is tof.

Ik kan Gerard Joling en Kim Holland niet uitstaan. Wat een stel derderangs figuren zijn dat.
Haha! Sinds wanneer wordt Kim Holland uberhaupt gewaardeerd dan?
Oud 11-04-2007, 00:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
MadamMinke heeft gelijk: ik moét inderdaad Paul de Leeuw noemen. Je kunt werkelijk waar geen blad openslaan, of hij wordt de hemel in geprezen... en waarvoor? Mensen noemen hem origineel en creatief en vernieuwend etc., maar het enige wat ik hem zie doen, is foute afgezaagde homo-grappen maken en aan de lopende band steken uitdelen aan andere bn'ers. Nou, alsof dat zoveel talent vereist. Ik kan werkelijk geen 5 minuten zien van die man zonder me te ergeren. Ik zie echt niet in wat hem tot een talent maakt.

Matthijs van Nieuwkerk is ook zó overgewaardeerd. Ja, het is een leuke presentator en ja, hij doet dat programma best aardig, oké, maar dat is het dan wel zo'n beetje. Hij is echt niet zo über-über-übergoed als iedereen hem graag neerzet, want wat voegt hij nou helemaal toe wat anderen niet hebben? Eh, eigenlijk niks dus. Het is een aardige presentator maar meer niet.

Leest iemand wel eens 'VARA TV Magazine'? Ligt altijd bij m'n oma. Twee vaste rubrieken: in de ene praat een koppen 'bekende Nederlanders' over wat ze op tv zien, in de ander vertelt een 'bn-er' iedere dag van de week wat z'n favoriete programma's zijn. Je kunt werkelijk waar geen één week die gids openslaan zónder dat in beide rubrieken Van Nieuwkerk en De Leeuw heilig worden verklaard.

Oh, en als programma is DWDD natuurlijk über-overgewaardeerd. Wat een slappe hap is dat. Oh, en die vreselijke Lama's ook.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 09:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-04-2007 @ 01:26 :
MadamMinke heeft gelijk: ik moét inderdaad Paul de Leeuw noemen. Je kunt werkelijk waar geen blad openslaan, of hij wordt de hemel in geprezen... en waarvoor? Mensen noemen hem origineel en creatief en vernieuwend etc., maar het enige wat ik hem zie doen, is foute afgezaagde homo-grappen maken en aan de lopende band steken uitdelen aan andere bn'ers. Nou, alsof dat zoveel talent vereist. Ik kan werkelijk geen 5 minuten zien van die man zonder me te ergeren. Ik zie echt niet in wat hem tot een talent maakt.
Het volledig improviseren van een programma en dat toch interessant houden, het keihard beledigen van zijn gasten zonder ze echt te beledigen en natuurlijk de combinatie van humor en ontroering. Het fragment waarin hij na een uur platte humor een liedje zingt voor een meisje en haar vader die door kanker nog maar een paar weken te leven heeft, is prachtig.
Oud 11-04-2007, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 11-04-2007 @ 10:16 :
Het volledig improviseren van een programma en dat toch interessant houden, het keihard beledigen van zijn gasten zonder ze echt te beledigen en natuurlijk de combinatie van humor en ontroering. Het fragment waarin hij na een uur platte humor een liedje zingt voor een meisje en haar vader die door kanker nog maar een paar weken te leven heeft, is prachtig.
Ik krijg direct weer tranen in m'n ogen. En ik hou helemaal niet van Paul de Leeuw als hij zingt. Maar toen wel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-04-2007 @ 10:16 :
Dit inderdaad.
Daarnaast vind ik zijn grappen veel meer dan simpele homo-grappen. Hij kan wel eens grappen maken om homo's, maar die zijn a. niet afgezaagd en b. een minimaal deel van zijn programma. Ook het afkraken van bn'ers doet hij helemaal niet zo veel. Parodies komen wel eens voor, wat imo niet heel veel anders is dan als een Jack Spijkerman (over overgewaardeerde tv-persoonlijkheden gesproken) het in zijn programma laat doen. Maar het is zeker niet het enige repertoire van Paul de Leeuw. Ik waardeer hem juist omdat hij ontzettend creatief en verrassend blijft en vooral omdat hij met al z'n grappen toch elk onderwerk respectvol kan behandelen en iedereen constant in z'n waarde laat.
Oud 11-04-2007, 13:48
Verwijderd
En wie nu nog niet overtuigd is moet de Annie en Bob cd maar eens luisteren.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:48
Magican
Magican is offline
Jack Spijkerman toen hij nog op de publieke omroep was.
Oud 11-04-2007, 14:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-04-2007 @ 14:25 :
Dit inderdaad.
Daarnaast vind ik zijn grappen veel meer dan simpele homo-grappen. Hij kan wel eens grappen maken om homo's, maar die zijn a. niet afgezaagd en b. een minimaal deel van zijn programma. Ook het afkraken van bn'ers doet hij helemaal niet zo veel. Parodies komen wel eens voor, wat imo niet heel veel anders is dan als een Jack Spijkerman (over overgewaardeerde tv-persoonlijkheden gesproken) het in zijn programma laat doen. Maar het is zeker niet het enige repertoire van Paul de Leeuw. Ik waardeer hem juist omdat hij ontzettend creatief en verrassend blijft en vooral omdat hij met al z'n grappen toch elk onderwerk respectvol kan behandelen en iedereen constant in z'n waarde laat.
Mee eens.

Vroeger in bv. "laat de leeuw" oid. vond ik 'm nog wel is te ver gaan of hem te ranzig doen. Maar tegenwoordig in Mooi! Weer de leeuw zijn zijn wilde haren eraf en beledigt die nooit iemand *echt*. Zijn homo grappen zijn idd. minimaal.

Wat ik altijd leuk vind van Mooi weer de leeuw is dat het altijd in 't begin lijkt of alle wensen niks met elkaar te maken hebben, maar dat aan 't einde ze dan wel degelijk op een of andere manier met elkaar verbonden worden.

Dat Paul de Leeuw in zoveel bladeren staat .. ik denk niet dat hij daar zelf nou om vraagt. Daarvoor moet je bij die bladeren gaan klagen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 14:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
Bladeren :')
Oud 11-04-2007, 19:02
Noddy
Noddy is offline
Yfke Sturm... blèèèègh!!! Zo goed vind ik haar helemaal niet.
Oud 11-04-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Noddy schreef op 11-04-2007 @ 20:02 :
Yfke Sturm... blèèèègh!!! Zo goed vind ik haar helemaal niet.
Nìemand vindt haar goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:01
Verwijderd
Ivo Niehe, duh
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:36
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Linda de mol vind k toch wel de meest overgewaardeerde tv persoonlijkheid
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 10-04-2007 @ 23:32 :
Haha! Sinds wanneer wordt Kim Holland uberhaupt gewaardeerd dan?
Nouja, gewaardeerd is een groot woord. Maar soms krijgt ze media-aandacht, en dat terwijl het een lelijke vieze snol is die niet interessant is.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 22:19
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Jensen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 10:59
Verwijderd
Paul de Leeuw inderdaad.

En Ron Brandsteder. Voor zover hij nog door iemand gewaardeerd wordt dan.

Sophie Hilbrandt.

Filemon vind ik dan juist weer ondergewaardeerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten