Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is niet briljant, maar zo wordt hij toch ook niet gezien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En ik ben het absoluut niet met je eens, overigens. Hem met Gordon vergelijken is al helemaal uit den boze) |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Claudia de Breij vind ik ook wel lichtelijk overgewaardeerd, ook al vind ik haar wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast vind ik zijn grappen veel meer dan simpele homo-grappen. Hij kan wel eens grappen maken om homo's, maar die zijn a. niet afgezaagd en b. een minimaal deel van zijn programma. Ook het afkraken van bn'ers doet hij helemaal niet zo veel. Parodies komen wel eens voor, wat imo niet heel veel anders is dan als een Jack Spijkerman (over overgewaardeerde tv-persoonlijkheden gesproken) het in zijn programma laat doen. Maar het is zeker niet het enige repertoire van Paul de Leeuw. Ik waardeer hem juist omdat hij ontzettend creatief en verrassend blijft en vooral omdat hij met al z'n grappen toch elk onderwerk respectvol kan behandelen en iedereen constant in z'n waarde laat.
||
Citaat:
Vroeger in bv. "laat de leeuw" oid. vond ik 'm nog wel is te ver gaan of hem te ranzig doen. Maar tegenwoordig in Mooi! Weer de leeuw zijn zijn wilde haren eraf en beledigt die nooit iemand *echt*. Zijn homo grappen zijn idd. minimaal. Wat ik altijd leuk vind van Mooi weer de leeuw is dat het altijd in 't begin lijkt of alle wensen niks met elkaar te maken hebben, maar dat aan 't einde ze dan wel degelijk op een of andere manier met elkaar verbonden worden. Dat Paul de Leeuw in zoveel bladeren staat .. ik denk niet dat hij daar zelf nou om vraagt. Daarvoor moet je bij die bladeren gaan klagen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|