Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gezonde arrogantie is nooit weg, dat is het leuke aan onderlinge rivaliteit. En als je het brengt als van Gaal, kunnen de meesten er ook nog wel om lachen. Maar ik hoop oprecht dat Scheringa z.s.m. op de achtergrond verdwijnt om de club normale proporties te doen aannemen. Of ze op dat moment structureel top-3 voetbal spelen of degradatievoetbal gaan spelen maakt me dan niet eens zo veel uit. Ik denk oprecht dat heel Nederland (net als ik) een hekel gaat krijgen aan AZ als het zo door gaat. Ook al spelen ze "leuk" voetbal.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Rutten was ook al in het "successeizoen" 2000-2001 trainer van Twente, toen het ook al goed draaide. Twente hangt dit jaar belachelijk dicht bij de top, maar traditioneel gezien heeft Twente altijd bij de eerste negen gehoord, met af en toe een piek en een dal. Dit jaar had ik absoluut niet verwacht dat Twente na 31 wedstrijden in principe nog steeds meedoet om de titel. Neemt natuurlijk niet weg dat ik hartstikke blij en trots ben. In de playoffs (wie we ook treffen) zijn we zeker een ploeg waar rekening mee gehouden moet worden en waar absoluut niet zomaar van gewonnen kan worden. Al denk ik wel dat aan het eind van de competitie, Twente gewoon vierde staat met gepaste afstand (een puntje of 4/5) op PSV, AZ en Ajax. Komende wedstrijd zit ik trouwens in een dubio. Mijn hart zegt me dat ik voor Twente moet zijn, mijn verstand zegt PSV. Ik heb er absoluut geen zin in dat Ajax of AZ kampioen wordt, en bij winst voor Twente, gaan ze PSV hoogstwaarschijnlijk voorbij. Daarentegen, als Twente wint en de overige twee verzaken hun plicht, dan wordt de stand: 1. PSV 68 2. AZ 66 3. Ajax 66 4. FCT 65 Met dan nog twee wedstrijden te gaan, wordt het echt superspannend en geef ik ze allevier evenveel kans.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Ertur schreef op 11-04-2007 @ 15:45 :
In Nederland is dat not done. In Engeland heel normaal, maar kan me van een speler van Feyenoord herinneren (weet niet meer wie) dat dat verboden werd door de knvb ofzo. [/QUOTE ] Robin Nelisse was dat, die werd verhuurt aan Cambuur
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() even opgezocht: Robin Nelisse was uitgeleend aan Cambuur (toen nog eredivisie) door Feyenoord. Cambuur - Feyenoord stond op het programma, en Feyenoord wilde, volgens contract, Nelisse niet laten spelen. De KNVB kreeg er lucht van en had toen bepaald dat Nelisse toch moest spelen. Cambuur was al lang blij en deed niet moeilijk. In mijn herinnering scoorde Nelisse zelfs nog. Maar dat was niet erg gentleman-like van Cambuur. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb me trouwens kapot gelachen voor de wedstrijd om dat spandoek van PSV
![]() http://www.forzanec.nl/cms/websites/...&box=&shownew= :') Want to be a champ? Leer dan spellen!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wat een slechte wedstrijd, vooral de tweede helft. maarja, gewonnen en daar gaat t op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk overigens serieus dat hij wel mag aanblijven. Volgend jaar met iets meer geld en iets meer geluk 3e of 4e ofzo, en daarna een nieuwe trainer. Maar goed, onbelangrijk dit. Ajax misdraagt zich nu echt. Sfeer in de ArenA brengt mijn hele natuurlijke schema van voor- en afkeuren in de war. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|