Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2007 @ 20:18 :
Ik bedoelde natuurlijk ook niet dat er maar één bedrijf is die oplicht, maar om meteen uit te gaan van oplichterij is een beetje overdreven. Een bedrijf wil natuurlijk ook zeker weten dat een pakketje echt niet is aangekomen; ik moest bij bol.com ook even bellen met het postkantoor en bij de buren langs gaan. Ik kreeg echt niet van de een op de andere dag m'n geld terug. (Maar goed; gezeur heeft het helemaal niet gekost.) Soms gaat het gewoon fout zonder dat de verzender er iets aan kan doen. En tja, dat kost een beetje moeite...
|
Het is ook geen oplichting tot op heden heb ik steeds me geld weer netjes terug gekregen, maar het is irritant en het kost zoooo veel tijdaals je steeds een ander aan de lijn krijgt, door laten verbinden met degene die je ervoor hebt gesproken lukt ook al niet altijd.
Dat soort dingen, irritant. maar je schijnt er mee te moeten leven. Als een bedrijf tot 3x toe een eenmalige machtiging afschrijft zit er in je bedrijf goed wat fout in je controles.