Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het was echt zo ontzettend makkelijk en Economie en Geschiedenis zat ik gewoon met een lach te maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar ik vind het tijdrovend en iritant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wil geen MBO doen, ik doe ook geen VMBO-tl ik doe KGT-(kader gemengd theoretisch) dus ik heb een aantal scholen gebeld. En die zeiden dat ik met m'n cijferlijst langs moet komen. Ik ben echt keizenuwachtig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Thanks FerryWoman! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de overstap is wel groot hoorde ik maar TL-leerlingen die naar HAVO gaan hebben niet echt veel moeite met de HAVO. Nu doe ik geen TL (ik heb maar een vak minder dan een TL-leerling). En mijn decaan zegt dat onze lesstof niet veel verschilt als dat van TL, alleen bij TL-leerlingen is het tempo iets hoger. *Offence |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat betreft het verschil enzo. dat hangt ook denk ik van de school zelf af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het begin is het wel zwaar Maar als je goed en makkelijk mee kon op vmbo dan gaat Havo ook wel. Je moet wel doorzetten begin is zwaar maar lukt wel hoor gewoon door zetten |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn mentor (wat een gore leugenaar) zei een paar weken geleden dat hij een positief mailtje zou sturen naar een havo-school en ik ging gisteren naar hem toe, en die leugenaar zei dat hij mij bestempeld heeft als twijfelgeval ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Welk niveau?? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoi ik heb een frans mondeling! kan iemand deze tekst voor mij controleren? anoniem4292 | 2 | 26-09-2016 20:15 | |
Algemene schoolzaken |
ik heb onterecht een HAVO diploma ontvangen Nl_is_koud | 11 | 05-07-2010 20:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Frans] Kan iemand mijn brief nakijken aub? mikeytjee | 3 | 07-09-2008 18:24 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic - Deel 12 Verwijderd | 491 | 18-11-2004 19:06 | |
Games |
GTA Vice City.... Thompie | 28 | 07-11-2003 11:56 | |
Films, TV & Radio |
Nee, die duitsters zijn normaal... x-spekkie-x | 57 | 17-05-2002 17:36 |