Oud 26-04-2007, 12:58
Verwijderd
Citaat:
idontcare schreef op 25-04-2007 @ 23:22 :
mensen die de muziek uit hun telefoon met hun speakers luisteren. en dat de hele trein het kan horen. en ook als je in de trein zit en de persoon achter je zit de hele tijd met dat prullenbakje/tafeltje te spelen zodat je iedere keer een duw in je rug krijgt

en natuurlijk al het bovenstaande.
Echt hè. Dat van die telefoons, zou verboden moeten worden.
Advertentie
Oud 26-04-2007, 13:19
Verwijderd
-Domme mensen die domme vragen stellen in colleges
Oud 26-04-2007, 13:24
Girrll*
Girrll* is offline
nog een alledaagse ergernis: de bus die gewoon voor de zoveelste keer te laat is!! en dan ook nog eens langzamer dan langzaam rijden!! om woest van te worden!!
Oud 26-04-2007, 14:45
__
__ is offline
mensen die ongegeneerd de meest persoonlijke telefoongesprekken houden in publieke plekken als de trein, ik wil helemaal niet weten dat er weer wat meer uitzaaiingen gevonden zijn bij je moeder
laatst zat ik met een meisje in de trein en die zat ruim een half uur achtereenvolgens met twee vriendinnen van dr aan de telefoon (2x precies hetzelfde verhaal dus), jankend te vertellen dat ze het die ochtend had uitgemaakt met dr vriend want "OOOH MARIEKKKK, het was zooo ergggg, ja ik kan niet teveel in detail treden want ik zit nu in de trein, maar ja het waren allemaal filmpjes van verkrachtingen en dierenseks enzo... jaaaa erg he maar ik kan nu echt even niet in detail treden hoor OOOOHH het is zo erg". ik ging dood van plaatsvervangende schaamte

en mensen die domme vragen stellen bij colleges ja. en dat college op college op college, zelfs nadat de docent heeft aangegeven de vragen voor de werkcolleges te willen bewaren. rot toch op met je kutvragen.
Oud 26-04-2007, 15:52
June bug
June bug is offline
Als het brandende as-stuk van je peuk er ineens afvalt.
Huisgenoten die eerst bergen afwas kweken en m vervolgens voor een week naar Spanje nokken. Daar zit je dan.
Oud 26-04-2007, 17:41
Boebsie
Boebsie is offline
Van die mensen die heel uitgebreid hun ooh zo speciale maaltijden tot in de detail gaan beschrijven, het liefst een gerecht van een heel ver en onbekend land.
Van die mensen die gierig de meest vage artiesten luid en duidelijk scanderen, alsof zij dat geval hebben ontdekt. Dit type is echt het laagste der laagste in zijn soort, werkelijk walgelijk…
Van die mensen die breezersletten bekritiseren, maar zelf pas echt cliche zijn, juist omdat ze er alles aan proberen te doen om het niet te zijn. Geef mij dan maar een breezerslet die zijn negen van de tien keer lekker, voorspelbaar dus je weet wat je aan ze hebt en nog veel belangrijker ze dragen tenminste geen leerbruinen sandalen.
Over wie ik het heb? Ik geef u 1 tip ze zijn dagelijks te zien in het vondelpark en posten met regelmaat op een piskleurig forum (voel je vooral niet aangesproken ).
Niet getreurd irriterend dat ze zijn, zijn ze een makkelijk doelwit om je in superioriteit te wanen.
Oud 26-04-2007, 17:46
innogen
innogen is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 26-04-2007 @ 18:41 :
Van die mensen die heel uitgebreid hun ooh zo speciale maaltijden tot in de detail gaan beschrijven, het liefst een gerecht van een heel ver en onbekend land.
Van die mensen die gierig de meest vage artiesten luid en duidelijk scanderen, alsof zij dat geval hebben ontdekt. Dit type is echt het laagste der laagste in zijn soort, werkelijk walgelijk…
Van die mensen die breezersletten bekritiseren, maar zelf pas echt cliche zijn, juist omdat ze er alles aan proberen te doen om het niet te zijn. Geef mij dan maar een breezerslet die zijn negen van de tien keer lekker, voorspelbaar dus je weet wat je aan ze hebt en nog veel belangrijker ze dragen tenminste geen leerbruinen sandalen.
Over wie ik het heb? Ik geef u 1 tip ze zijn dagelijks te zien in het vondelpark en posten met regelmaat op een piskleurig forum (voel je vooral niet aangesproken ).
Niet getreurd irriterend dat ze zijn, zijn ze een makkelijk doelwit om je in superioriteit te wanen.
Stel je eens niet zo aan
Oud 26-04-2007, 17:49
teenager
teenager is offline
ik ben nu wel benieuwd wie hij bedoelt.

ik erger me ook aan mensen die cabaret leuk vinden of nog erger cabaretiers nadoen.
Oud 26-04-2007, 17:50
Verwijderd
boebsie , duidelijk.
Oud 26-04-2007, 17:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 26-04-2007 @ 18:41 :

hehehe hier zit wel een kern van waarheid in. ik heb in elk geval een hoop van die bruine sandalentypes op school en da's geen feest. maar aan de andere kant, breezermeisjes zijn ook geen feest.
Oud 26-04-2007, 18:04
Boebsie
Boebsie is offline
Hoe kan ik het vergeten, kent u de term "kabulisten" grondleggers van het "kabulisme"?
Zoals u weet kent elk superieur volk helaas ook lagere kasten, zo ook binnen de surinaamse gemeenschap wel te verstaan "kabulisten".
Dit zijn jongelui volledig bedekt met bling bling tussen de 14 en 18 jaar ofwel kleuters, die lijden aan de drang om ritmisch te tikken op meubulair dan wel voertuigen.
Moet u zich voorstellen u zit harmonisch in de metro om vervolgens gestoord te worden door wild dier dat op elk tastbaar stukje materie als een bezetene begint te bonken, zo hard dat het mij verbaast dat de metro niet ontspoort.
Niks en dan ook niks is irritanter beste mensen en ja ze bestaan.

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 18:09.
Oud 26-04-2007, 20:06
BendeBen
BendeBen is offline
ipod dopjes die steeds uit je oren vallen shit
Oud 26-04-2007, 21:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja oordopjes zijn verrekte kut. bovendien werken dikke koptelefoons ook beter als je niet aangesproken wenst te worden
Oud 26-04-2007, 21:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 26-04-2007 @ 21:06 :
ipod dopjes die steeds uit je oren vallen shit
Lose die dopjes dan. iPod dopjes zijn sowieso pauper..
Oud 26-04-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 26-04-2007 @ 22:54 :
Lose die dopjes dan. iPod dopjes zijn sowieso pauper..
true
Oud 26-04-2007, 23:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-04-2007 @ 22:06 :
ja oordopjes zijn verrekte kut. bovendien werken dikke koptelefoons ook beter als je niet aangesproken wenst te worden
Oud 27-04-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 26-04-2007 @ 16:52 :
Als het brandende as-stuk van je peuk er ineens afvalt.
Ja jezus, what's up met dat. Ik heb dat echt in periodes, dat het opeens heel vaak gebeurt. Loop je ineens drie weken lang met allemaal brandblaren en gaten in je kleren, argh

Ik erger me overigens aan drieduizend dingen maar ik ben te lui om ze te spuien.

De meest recente bloedtrekkerij onder nagels in het algemeen en de mijne in het bijzonder wil ik dan wel even delen - ik zat laatst in de bus, een uur lang. Dat is op zich niet erg, maar het hele uur lang zaten er constant kinderen om me heen. En dan niet dat je bij een zooi koters zit die op schoolreisje gaan met hun pauperschool die geen gehuurde bus kan betalen, alhoewel ook dat kut is, maar gewoon, er stapten telkens ouders met kinderen in, gingen naast mij zitten en als ze uitstapten kwamen er opeens andere ouders met kinderen.
Dat valt ook nog mee.
Maar.
Na een halfuur ging er een meisje achter me zitten. Kinderen hebben de gewoonte tegen de stoel voor hen aan te schoppen. Zo ook zij.
Ergenis.
Vervolgens stapten de ouders met kinderen naast en tegenover mij uit (NOOIT OP DIE VIERZITSBANKJES GAAN ZITTEN IN DE SPITS) en kwam er wéér een nieuw gezinnetje naast mij zitten, twee dikke wijven in de dertig en één dik kind in de tien.
Ergenis^2.
Het dikke kind zat constant zeer luidruchtig met open mond kauwgom te kauwen.
Ergenis^3.
De wijven vonden het nodig om constant dingen aan te wijzen door het raam, waarbij ze met hun cellulitis-armen voor mijn hoofd gingen zwabberen.
Ergenis^4.
Het dikke kind tegenover mij bleek het hyperactieve kind achter mij te kennen. Hieropvolgend besloten die twee gezellig te gaan kletsen over allerlei dingen die zeer belangrijk zijn als je elf of twaalf bent.
Ergenis^5.
Hierbij ging het hyperactieve kind staan en over mij heen hangen, terwijl het dikke kind, tevens staand, van de andere kant over me heen hing, al chemische kauwgomwalmen op mij hijgend.
Ergenis^6.
De batterijen van mijn mp3speler waren op.
Ergenis^TIJDOMJETEVERHANGENJEZUS.
Oud 27-04-2007, 07:47
biep
biep is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-04-2007 @ 13:34 :
Ik ga er nieteens aan beginnen. Het is teveel. Nummer 1 van vandaag is kantoorjargon.

Het gaat hier oa over "targets halen", "problemen tacklen", "buikgevoel", "mindset" en "outsourcing"

Echt....
haha
Oud 27-04-2007, 08:00
Verwijderd
-uit willen, en enigzins kunnen slapen maar vervolgens om een uur of 8 wakker te zijn en absoluut niet meer in slaap kunnen komen
-rotzooi op m'n kamer
Oud 27-04-2007, 09:09
innogen
innogen is offline
Mensen die zomaar uit het niets naar je huis bellen om je een lening of een nieuwe hypotheek aan te smeren
Oud 27-04-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 27-04-2007 @ 09:00 :

-rotzooi op m'n kamer
ben zelf al 4 dagen aan het opruimen, niet normaal hoeveel oud papier en ander afval ik verzameld heb , en een spin
Oud 27-04-2007, 12:27
wup
wup is offline
Stomme vragen. Als je 's ochtends de keuken inloop en iemand vraagt of je al wakker ben enzo.
En verder de bublingmuziek van de onderburen...En hun meeblaffende honden natuurlijk
Oud 27-04-2007, 13:07
capibara
capibara is offline
Citaat:
wup schreef op 27-04-2007 @ 13:27 :
Stomme vragen. Als je 's ochtends de keuken inloop en iemand vraagt of je al wakker ben enzo.
En verder de bublingmuziek van de onderburen...En hun meeblaffende honden natuurlijk
En mensen die 's ochtends meteen allerlei shit aan me gaan vragen. Eerst een bak koffie en een half uur uitgaren, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk wel in staat een overwogen antwoord te geven.
Oud 27-04-2007, 13:31
Verwijderd
Mensen die 's ochtends vrolijk zijn mogen ook wel dood.

"HALLOOOOO WAKKER WORDEN SLAAPKOPJAAHHHHHH HET ZONNETJE SCHIIIJJJNT"
Oud 27-04-2007, 14:00
capibara
capibara is offline
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw,
hou je bek, haal koffie en gauw.
Oud 27-04-2007, 14:47
BendeBen
BendeBen is offline
mensen die vragen "whats up?" of "sup?"

wtf moet je daar op antwoorden?
Oud 27-04-2007, 14:59
DeadNation
DeadNation is offline
Nutting muts
Oud 27-04-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 27-04-2007 @ 15:47 :
mensen die vragen "whats up?" of "sup?"

wtf moet je daar op antwoorden?
Niks, of "niks".
Oud 27-04-2007, 15:19
BendeBen
BendeBen is offline
ja maar wanneer is iets wel up dan?
ik bedoel, is er nog een ander antwoord dan niks?
Oud 27-04-2007, 15:27
Verwijderd
Emo's willen wel eens antwoorden dat er van alles up is. En dan begint het klaagverhaal, zeg maar.
Oud 27-04-2007, 16:15
Verwijderd
Mensen die je dude noemen als je ze aanspreekt op hun gedrag
Oud 27-04-2007, 16:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mensen die op een geel forum mensen bij naam noemen die nog nooit op dat gele forum geweest zij en schijnbaar met elk van die personen bangt.
Oud 27-04-2007, 16:20
Verwijderd
dubbelfris
Oud 27-04-2007, 16:24
Verwijderd
Ohw ja, mensen die op Markplaats gaan bieden op hun eigen advertenties
Oud 27-04-2007, 16:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh dat lijkt me wel echt iets voor jou dubbelfris. zo in je slapeloze nachten als je om vijf uur alle camerastandpunten al hebt gehad.
Oud 27-04-2007, 16:31
Verwijderd
dubbelfris brengt in elk geval wel wat leven in de brouwerij
Oud 27-04-2007, 16:36
Verwijderd
ik hou van dubbelfris
Oud 27-04-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-04-2007 @ 17:27 :
oh dat lijkt me wel echt iets voor jou dubbelfris. zo in je slapeloze nachten als je om vijf uur alle camerastandpunten al hebt gehad.
hehe, ik verkoop nooit wat op Marktplaats.
Ohw ja, ook mooi, meisjes die zeggen ' Dit doe ik normaal echt nooit hoor!'
Oud 27-04-2007, 16:39
capibara
capibara is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 17:36 :
hehe, ik verkoop nooit wat op Marktplaats.
Ohw ja, ook mooi, meisjes die zeggen ' Dit doe ik normaal echt nooit hoor!'
Squirten?
Oud 27-04-2007, 17:30
Verwijderd
Werken met een gekneusde pols.
Oud 27-04-2007, 19:12
Verwijderd
Mensen die het over 100 éé hebben i.p.v. euro en 'ergens een zuipje leggen'.

Mensen die verschillende accenten gebruiken. Ik ken iemand die Limburgs, Rotterdams, Goois en Brabants door elkaar lult. Heel vreemd.
Oud 27-04-2007, 19:38
Freek
Freek is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 17:15 :
Ik houd het op gast.
Oud 27-04-2007, 20:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-04-2007 @ 01:17 :
Ja jezus, what's up met dat. Ik heb dat echt in periodes, dat het opeens heel vaak gebeurt. Loop je ineens drie weken lang met allemaal brandblaren en gaten in je kleren, argh

Ik erger me overigens aan drieduizend dingen maar ik ben te lui om ze te spuien.

De meest recente bloedtrekkerij onder nagels in het algemeen en de mijne in het bijzonder wil ik dan wel even delen - ik zat laatst in de bus, een uur lang. Dat is op zich niet erg, maar het hele uur lang zaten er constant kinderen om me heen. En dan niet dat je bij een zooi koters zit die op schoolreisje gaan met hun pauperschool die geen gehuurde bus kan betalen, alhoewel ook dat kut is, maar gewoon, er stapten telkens ouders met kinderen in, gingen naast mij zitten en als ze uitstapten kwamen er opeens andere ouders met kinderen.
Dat valt ook nog mee.
Maar.
Na een halfuur ging er een meisje achter me zitten. Kinderen hebben de gewoonte tegen de stoel voor hen aan te schoppen. Zo ook zij.
Ergenis.
Vervolgens stapten de ouders met kinderen naast en tegenover mij uit (NOOIT OP DIE VIERZITSBANKJES GAAN ZITTEN IN DE SPITS) en kwam er wéér een nieuw gezinnetje naast mij zitten, twee dikke wijven in de dertig en één dik kind in de tien.
Ergenis^2.
Het dikke kind zat constant zeer luidruchtig met open mond kauwgom te kauwen.
Ergenis^3.
De wijven vonden het nodig om constant dingen aan te wijzen door het raam, waarbij ze met hun cellulitis-armen voor mijn hoofd gingen zwabberen.
Ergenis^4.
Het dikke kind tegenover mij bleek het hyperactieve kind achter mij te kennen. Hieropvolgend besloten die twee gezellig te gaan kletsen over allerlei dingen die zeer belangrijk zijn als je elf of twaalf bent.
Ergenis^5.
Hierbij ging het hyperactieve kind staan en over mij heen hangen, terwijl het dikke kind, tevens staand, van de andere kant over me heen hing, al chemische kauwgomwalmen op mij hijgend.
Ergenis^6.
De batterijen van mijn mp3speler waren op.
Ergenis^TIJDOMJETEVERHANGENJEZUS.
kinderen in restaurants zijn nog veel erger. hou die rotkoters in de macdonald's waar ze thuishoren als ze zich niet kunnen gedragen.
Oud 27-04-2007, 20:17
chique
chique is offline
mensen die afbellen en niemand anders die die avond nog kan
Oud 27-04-2007, 20:52
Boebsie
Boebsie is offline
Ik irriteer me aan mensen die hun vingers gaan likken met zo een akelig lik geluid .

Waar ik me nog veel erger aan irriteer, zijn meisjes die met een minimouse stemmetje tegen je gaan praten als je wat met ze hebt. Dat zogenaamde girly girl lieve stemmetje. Maar niet te spreken over die quasi melige vriendinnen humor, serieus wtf is dat. Ze transformeren vrijwel direct van lustobject naar monster met een enge giegel.

Ik irriteer me ook aan overdreven verliefde stelletjes. Van dat kleffe gedoe, waarbij ze alles onderling gaan verifieren en als blijkt dat de 1 er net zo overdenkt ze elkaar dan een kusje geven als bevestiging van hun schijnbaar zekere relatie. He baah...alleen al als ik eraan denk, treedt er storing op in me hersenpan.
Oud 27-04-2007, 20:56
biep
biep is offline
Jumpende 'mannen' van een jaar of 25 bij bushokjes in zaandam die het over 'tanga's batsen' hebben.
Oud 27-04-2007, 21:19
Verwijderd
mensen die irriteren en ergeren door elkaar gebruiken
Oud 28-04-2007, 00:43
Goldfish
Goldfish is offline
Mensen die (onnodig) veel schelden, vooral mensen die met ziektes schelden.. doe toch even normaal

Verder: stukjes/brokjes fruit in mn (fruit)yoghurt Bah.. ik wil gewoon yoghurt met een smaakje.
Oud 28-04-2007, 00:58
Verwijderd
mensen die bezopen zijn en denken dat ze dat niet zijn en vervolgens lallen tegen alles en iedereen
Oud 28-04-2007, 02:10
Metal
Metal is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 17:15 :
Mensen die "wanneer" en "als" niet juist weten toe te passen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten