![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hehehe hier zit wel een kern van waarheid in. ik heb in elk geval een hoop van die bruine sandalentypes op school en da's geen feest. maar aan de andere kant, breezermeisjes zijn ook geen feest.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik erger me overigens aan drieduizend dingen maar ik ben te lui om ze te spuien. De meest recente bloedtrekkerij onder nagels in het algemeen en de mijne in het bijzonder wil ik dan wel even delen - ik zat laatst in de bus, een uur lang. Dat is op zich niet erg, maar het hele uur lang zaten er constant kinderen om me heen. En dan niet dat je bij een zooi koters zit die op schoolreisje gaan met hun pauperschool die geen gehuurde bus kan betalen, alhoewel ook dat kut is, maar gewoon, er stapten telkens ouders met kinderen in, gingen naast mij zitten en als ze uitstapten kwamen er opeens andere ouders met kinderen. Dat valt ook nog mee. Maar. Na een halfuur ging er een meisje achter me zitten. Kinderen hebben de gewoonte tegen de stoel voor hen aan te schoppen. Zo ook zij. Ergenis. Vervolgens stapten de ouders met kinderen naast en tegenover mij uit (NOOIT OP DIE VIERZITSBANKJES GAAN ZITTEN IN DE SPITS) en kwam er wéér een nieuw gezinnetje naast mij zitten, twee dikke wijven in de dertig en één dik kind in de tien. Ergenis^2. Het dikke kind zat constant zeer luidruchtig met open mond kauwgom te kauwen. Ergenis^3. De wijven vonden het nodig om constant dingen aan te wijzen door het raam, waarbij ze met hun cellulitis-armen voor mijn hoofd gingen zwabberen. Ergenis^4. Het dikke kind tegenover mij bleek het hyperactieve kind achter mij te kennen. Hieropvolgend besloten die twee gezellig te gaan kletsen over allerlei dingen die zeer belangrijk zijn als je elf of twaalf bent. Ergenis^5. Hierbij ging het hyperactieve kind staan en over mij heen hangen, terwijl het dikke kind, tevens staand, van de andere kant over me heen hing, al chemische kauwgomwalmen op mij hijgend. Ergenis^6. De batterijen van mijn mp3speler waren op. Ergenis^TIJDOMJETEVERHANGENJEZUS. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: