Oud 27-04-2007, 16:52
Verwijderd
Enooooorm goed! Ik heb alweer zin in maandag
Advertentie
Oud 27-04-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 27-04-2007 @ 16:26 :
Gangfeest
hmmmm .....
Oud 27-04-2007, 18:58
gurl19
gurl19 is offline
Goed..

Morgen geef ik een feestje omdat ik mijn diploma heb gekregen vandaag. Zie ik alle mijn vriendinnen weer, en natuurlijk 'hem'
Oud 27-04-2007, 21:01
Verwijderd
Wij zijn goed samen En wat is het met dit weer toch heerlijk om samen met wat vrienden gewoon in het zonnetje te hangen!
Oud 27-04-2007, 21:32
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Kan hem momenteel niet spreken en is nog wel paar dagen zo en heb toch wat dingen on my mind. Maar ja, zie hem donderdag en tot die tijd lekker van het weer en vrienden en feesten genieten
Oud 27-04-2007, 22:01
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 26-04-2007 @ 18:36 :
jah dat ken ik

en dat werkt dus niet
Jaa maar het is ook zo stom, nu heb ik echt zin om bij hem te zijn, en dan ben ik bij hem en dan denk ik: eh ja gezellig. Wel raar, maar miss/ws heeft het met dat 'onbereikbaar maakt leuk' iets te maken. Nouja of niet, maar andere verklaring heb ik niet. Nouja of dat je diegene helemaal ophemelt als je er niet bij bent (omdat je diegene graag leuk wil vinden?) en in het echt vind je die persoon gewoon niet zo heel leuk.
Maar idd, werken doet het niet.
Oud 27-04-2007, 22:05
Verwijderd
Aah, da's lief! Ik krijg net een sms'je van mijn zus: Ik hou van jou

Dat doet een mens goed
Oud 27-04-2007, 22:31
__
__ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-04-2007 @ 15:40 :
Ja maar dan in het Bascafé en de Boogie Wonderland. Met huisgenoten van een vriendin mee, want het zijn niet echt mijn soort tenten. De Drie nog minder trouwens, omg El Sombrero schijnt wel leuk te zijn, maar d'r stond zo'n lange rij voor de deur dat we weinig zin hadden om er proberen in te komen. In de Boogie was het al zo druk dat mensen aan alle kanten letterlijk tegen je aan leunden
oh ik vond t in beide cafés heel leuk! maar het is natuurlijk altijd maar wat je er zelf van maakt en wij hadden het superleuk dus dan vind ik zo'n café ook al gauw superleuk haha. behalve de vieze mannetjes in el sombrero, dat was wel echt een dik minpunt maar goed genoeg offtopic

ot: ik ben brak na maar 3 uurtjes slaap te hebben gehad vannacht en gewerkt te hebben vanavond en nou wil ik op dit moment niets liever dan met mn vriendje in slaap vallen maar dat zit er weer niet in natuurlijkkkkk. maar goed luxe probleem want niet iedereen heeft uberhaupt een vriendje om tegenaan in slaap te vallen blabla zeur zeur.
Oud 28-04-2007, 08:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nala schreef op 27-04-2007 @ 23:05 :
Aah, da's lief! Ik krijg net een sms'je van mijn zus: Ik hou van jou

Dat doet een mens goed
Ik kreeg een smsje van mijn zusje met: hoe gaat het waar is gazillionaire (=computerspel) gebleven?

OT: Ik heb hoop en zelfs een klein beetje vertrouwen. Ik denk dat ik sterk genoeg ben, ik kan dit aan. Dankzij haar.
Oud 28-04-2007, 08:36
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het lief als ie bezorgd is en me daarom wil thuisbrengen terwijl het amper 5 minuten fietsen is. En we gaan een leuk weekend tegemoet. Vanavond een salsa-workshop en daarna een feestje, morgen lekker rustig aan doen, s avonds uit. Maandag naar het vondelpark/watergraafsmeer en s avonds bij m'n moeder eten.
Oud 28-04-2007, 10:40
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 27-04-2007 @ 18:30 :
hmmmm .....
hmmmm?
Oud 28-04-2007, 10:50
Verwijderd
De plannen:
Zaterdag
20.00 romantisch wederzien op Den Haag HS.
Eten
Uuh.. drinken/pokeren/uitgaan/slapen

Zondag
Wakker worden naast elkaar .
Scheveningen/In bed liggen de hele dag/drank halen
Eten
Koninginnenâch vieren
Slapen op een niet-normale tijd

Maandag
Wakker worden naast elkaar .
Naar Amsterdam Koninginnedag vieren
Terug naar Den Haag
Slapen .

Dinsdag:
Naast mekaar wakker worden.. en naar huis .

Omigot.. 4 dagen .
Oud 28-04-2007, 12:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 27-04-2007 @ 18:30 :
hmmmm .....
op zn nederlands uitgesproken

ot: ja behoorlijk raar. Ik heb hem al dagen niet gesproken en dat is nogal vreemd en ik heb het idee dat er wat is maar wat weet ik niet en ik vind het maar niks. En maandag ga ik naar Istanbul, wat heel leuk is maar ik zie hem dus niet meer want ik heb geen zin om tijd voor hem te maken. had ie maar eerder moeten bellen.
Maardus, ik voel me wel klote over het hele gebeuren. gelukkig is de rest van mn leven wel leuk en ben ik blij straks even weg uit Nederland te zijn
Oud 28-04-2007, 14:18
Jones
Citaat:
Luna schreef op 28-04-2007 @ 13:13 :
op zn nederlands uitgesproken

ot: ja behoorlijk raar. Ik heb hem al dagen niet gesproken en dat is nogal vreemd en ik heb het idee dat er wat is maar wat weet ik niet en ik vind het maar niks. En maandag ga ik naar Istanbul, wat heel leuk is maar ik zie hem dus niet meer want ik heb geen zin om tijd voor hem te maken. had ie maar eerder moeten bellen.
Maardus, ik voel me wel klote over het hele gebeuren. gelukkig is de rest van mn leven wel leuk en ben ik blij straks even weg uit Nederland te zijn
Jij zit soms een beetje raar in elkaar. (niet lullig bedoeld btw)

OT: Met ups en downs is de beste beschrijving denk ik.
Oud 28-04-2007, 15:03
Verwijderd
Hij zit nu op Groezrock, en ik ben walgelijk jaloers . Maar ik heb NU al zin in maandag, want dan zie ik hem weer.
Oud 28-04-2007, 16:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
uuuf schreef op 28-04-2007 @ 16:03 :
Hij zit nu op Groezrock, en ik ben walgelijk jaloers . Maar ik heb NU al zin in maandag, want dan zie ik hem weer.
Groezrock Dat was echt liefde gisteren
Oud 28-04-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-04-2007 @ 17:04 :
Groezrock Dat was echt liefde gisteren
Jajajajajaja Ik BAAL zo erg dat ik er niet bij kon zijn.
Oud 28-04-2007, 19:00
Halflight
Halflight is offline
Ehh, hij is een smerige flirt, maar wel leuk

En gisteren gezwommen met hem en een vriendin, in een lieflijk meertje, fantastische omgeving, te fijn voor woorden. Hoop dat de liefde snel wegebt en ik alleen maar tyfusveel van hem hou, dat is in ieder geval rustig
Oud 28-04-2007, 19:41
Verwijderd
Hmm, eigenlijk mis ik hem best wel en dat vind ik stom.
Oud 28-04-2007, 19:58
Verwijderd
Hij is moe van zn 6 daagse werkweek en ligt te slapen op mijn bed <3
Oud 28-04-2007, 20:37
dwight88
dwight88 is offline
het lijkt allemaal weer wat beter te gaan. Maar het was kiele kiele, of het was echt over geweest. Als we nu k-nacht en dag ook nog gezellig houden, komt het wel weer goed
Oud 28-04-2007, 21:58
WolterB
WolterB is offline
Oud 29-04-2007, 00:26
wup
wup is offline
Hmm.. weet het even niet zo goed
Oud 29-04-2007, 01:58
dwight88
dwight88 is offline
het gaat beter. alleen blijft het vertrouwen moeilijk (al is dáár nog geen reden voor). Ze is nu weg met vrienden, blijf het ergens moeilijk vinden. Maar weet niet waarom.....
Oud 29-04-2007, 07:50
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik mis liefde.. Al bijna 9 maanden.
Oud 29-04-2007, 08:47
Let's Quit
Let's Quit is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 29-04-2007 @ 08:50 :
Ik mis liefde.. Al bijna 9 maanden.
hoop niet dat er binnekort iets geboren wordt...

ot: niet anders dan anders
Oud 29-04-2007, 08:58
Verwijderd
Oud 29-04-2007, 09:19
I C U
I C U is offline
Oh bah. Hij heeft familieweekend en heeft blijkbaar geen tijd om terug te smsen. Tis ook zoveel moeite! Of hij heeft geen bereik, wat onwaarschijnlijk is, of z'n telefoon vergeten, wat mogelijk maar weird is of... Ach, waarom doe ik dit? Boeiend, het is mooi weer, ik ga zo in de tuin liggen en knetterhard verbranden! Jeej!

Oh, en gister was leuk, geshopt, pannenkoeken gebakken, gezellig gedaan met vriendinnetjes, tijden sde film in slaap gevallen en heerlijk geslapen. Jeej!
Oud 29-04-2007, 09:23
biep
biep is offline
hij in NY, ik in Barca.. wat is het leven toch hard
(nog 1 weekje)
Oud 29-04-2007, 09:27
Verwijderd
Hij komt zo langs, hoei. En vanavond barbecueën (barbecuën?). En ik ben een muts als ik moe ben
Oud 29-04-2007, 09:45
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-04-2007 @ 09:27 :
Hij komt zo langs, hoei. En vanavond barbecueën (barbecuën?). En ik ben een muts als ik moe ben
Offtopic: en dat studeert dan nerderlands
Oud 29-04-2007, 09:46
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ dwight88: Pff, dat jullie er nog steeds voor vechten. Tuurlijk moet je vechten voor een relatie, maar het gaat al zo lang gewon niet goed bij jullie. En als je dan denkt dat het wel weer oké is, gebeurd er binnen no-time weer iets waardoor jullie weer helemaal aan de grond zitten. Ik vraag me af hoe lang een relatie en de personen daarin dat echt vol kunnen houden, zonder dat je jezelf erin verliest.

OT: Gister 2 jaar en 11 maanden, we gaan de komende tijd allebei bedenken wat we over een maandje willen doen, want dan is het heel relaxed pinksteren en hebben we allebei vrij Goed gepland 3 jaar geleden

En verder veel leuke dingen in het vooruitzicht, zin in de komende tijd En vooral hem veel knuffelen en liefde geven, want dat kan hij goed gebruiken nu.
Oud 29-04-2007, 10:08
luchtballon
luchtballon is offline
Ik ga vandaag nog naar hem toe en dan vanavond waarschijnlijk nog een showtje. Daarna ga ik voor een week naar londen, op studiereis, en hij kon niet mee vanwege geldgebrek.
Ik heb er op zich wel zin in, maar de mensen met wie ik het meest omga, gaan niet mee. (de ene die wel mee zou gaan heeft een hersenschudding gehad en mag niet mee van de dokter )

En dan voor het eerst dat wel elkaar langer dan een dag of 4 niet zien, hehe wow. Ik ben ontzettend verwend, dus ik ga hem waarschijnlijk erg missen en hij mij niet
Oud 29-04-2007, 10:10
Verwijderd
Pff.. samen in een 1 persoonsbed slapen is kut, snap niet dat er mensen zijn die dat elke keer kunnen
Oud 29-04-2007, 10:23
snoopy
snoopy is offline
Salsa was echt geweldig (ondanks dat ik er na 2,5 uur echt de brui aan moest geven ivm rug)! Je danst echt intiem met z'n tweetjes en dat hadden we eigenlijk nog nooit gedaan. Op een gegeven moment moesten we van partner ruilen en we waren met een vriend en een vriendin van ons dus dat was ook best leuk. Maar op een gegeven moment hoorde ik hem aan haar vragen: 'vind je het goed als ik weer met Mar ga?' Echt lief.

En vandaag is lekker rustig, eindelijk.
Oud 29-04-2007, 10:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-04-2007 @ 10:45 :
Offtopic: en dat studeert dan nerderlands
Zie je wel!
Oud 29-04-2007, 10:46
__
__ is offline
ik kwam er vanmorgen achter dat we 2,5 week geleden voor het laatst echt (als in: alleen met zn tweeën en langer dan een half uur) hebben afgesproken. en ik moet maar zien wanneer we nu weer afspreken.. bah dit schiet echt niet op zo.
maar goed, the usual, met vrienden gaat alles heel leuk en gezellig en blabla en ohja ik heb enorrrm veel zin in de vakantie (20 juli pas maar ok)
Oud 29-04-2007, 10:52
Signy
Signy is offline
hmm ik ben bij hem en loop alleen maar te huilen...
oververmoeid of?
wel kut.
Oud 29-04-2007, 12:08
Verwijderd
Ontzettend kut eigenlijk. Heb 'ruzie' met m'n beste vriendinnetje, en dat heb ik nooit met haar Om het punt wat tegenwoordig te vaak tussen ons in hangt: haar vriendje. Wat overigens ook één van mijn beste vrienden is, wat het al helemaal makkelijk maakt. Ik heb al een hekel aan geklef, maar bij hen irriteer ik me er al helemaal snel aan. En ik heb geen idee waardoor dat komt. Misschien omdat ze allebei zo dichtbij ze staan, misschien omdat zij altijd de enige was waarmee ik buien van ik-kom-nooit-aan-de-man had... ik weet het niet. Maar we moeten snel een oplossing vinden, want dit gaat fout. Ik weet het even niet meer

Relationeel gaat het stukken beter, want flirten is heerlijk
Oud 29-04-2007, 14:58
Luna
Luna is offline
Citaat:
Jones schreef op 28-04-2007 @ 15:18 :
Jij zit soms een beetje raar in elkaar. (niet lullig bedoeld btw)
hoezo?
Oud 29-04-2007, 15:41
gurl19
gurl19 is offline
Vanmorgen was ik heel verdrietig.
We hadden afgesproken om wat met koninginnedag te doen. En opeens wou hij alleen wat doen met zijn kameraden. Ik heb al tegen mijn vriendin gezegd dat ik niet met haar mee wou, en zou dan alleen zitten. Op mijn smsje werd niet gereageerd.

Ik ben zijn eerste, echte vriendinnetje en hij wist niet hoe hij moest reageren dus negeerde hij mijn sms maar. Van zijn moeder moest hij bellen En toen is het helemaal uitgepraat. We gaan gewoon met zijn allen wat leuks doen. Want het was geen 'alleen jongens dag' omdat mijn vriendin ook wel mee ging met haar vriend (een van de kameraden)
Oud 29-04-2007, 15:44
Jones
Citaat:
Luna schreef op 29-04-2007 @ 15:58 :
hoezo?
Citaat:
Je voelt je duidelijk niet lekker over de hele situatie maar toch maak je geen tijd voor hem voordat je op vakantie gaat. En dan geef je als reden dat hij dan maar eerder moet bellen. Dat vind ik een beetje raar. Ik snap wel wat de redenatie er achter is maar je wil toch gewoon bij elkaar zijn? Dus als je hem een paar dagen niet hebt gesproken dan bel je hem toch gewoon op met de mededeling dat je hem nog wil zien voordat je naar Istanbul gaat.
Oud 29-04-2007, 16:31
Verwijderd
Hij is lief <3
Oud 29-04-2007, 17:54
Luna
Luna is offline
Citaat:
Jones schreef op 29-04-2007 @ 16:44 :
Je voelt je duidelijk niet lekker over de hele situatie maar toch maak je geen tijd voor hem voordat je op vakantie gaat. En dan geef je als reden dat hij dan maar eerder moet bellen. Dat vind ik een beetje raar. Ik snap wel wat de redenatie er achter is maar je wil toch gewoon bij elkaar zijn? Dus als je hem een paar dagen niet hebt gesproken dan bel je hem toch gewoon op met de mededeling dat je hem nog wil zien voordat je naar Istanbul gaat.
ik voelde me klote maar hij liet niks van zich horen. hij had me gewoon even gerust kunnen stellen maar dat deed hij niet nadat ik hem dat had laten merken. Daarom had ik even geen zin om hem te zien.
Maar het is nu wel weer goed hoor, we hebben vandaag lang gebeld en hij wilde me vanavond nog bellen.
Ik heb het altijd harstikke druk en ik heb het idee dat hij altijd maar wil dat alles vanzelf gaat tussen ons. En zo werkt het niet want ik kan moet sommige dingen gewoon plannen.
anyway, ik zit ook wel n beetje raar in elkaar. dat hoor ik wel vaker
Oud 29-04-2007, 18:23
Verwijderd
weetje, ik zou wat makkelijker verliefd willen worden, dan was ik het nu. want ik zou wél willen weten wanneer hij werkt zodat ik dán naar de film ga om vervolgens een beetje coquette te gaan zitten doen en zo wel meer. maar verdorie, dadelijk vind ik m toch niet leuk genoeg (want dat is áltijd zo bij mij) en dan zit ik weer in zo'n rotte situatie. maar hoe weet ik nou of ik m leuk vind als ik m niet eerst beter leer kennen
Oud 29-04-2007, 18:34
Sofia
Sofia is offline
Vreemd, ik snap mezelf niet helemaal.
Maar ik denk dat ik op het moment gewoon teveel aan mijn hoofd heb..
Oud 29-04-2007, 19:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zit meer met zijn gevoel dan hij geloof ik en dat vind ik dan weer stom van mezelf. En ik heb de hele dag hard aan stage en schoolverslagen zitten werken, maar heb vreemd genoeg geen gevoel van voldoening, waardoor ik het niet van me af kan zetten. En hij is nog wel vanavond en vannacht thuis gebleven omdat we dan samen iets konden doen. En dan voel ik me zo. Gezellig.

Maar goed, net een filmpje uitgezocht, dus ik hoop dat ik straks wel weer wat bijtrek, zodat we gewoon een gezellige avond hebben samen.
Oud 29-04-2007, 19:58
Jones
Citaat:
Luna schreef op 29-04-2007 @ 18:54 :
ik voelde me klote maar hij liet niks van zich horen. hij had me gewoon even gerust kunnen stellen maar dat deed hij niet nadat ik hem dat had laten merken. Daarom had ik even geen zin om hem te zien.
Maar het is nu wel weer goed hoor, we hebben vandaag lang gebeld en hij wilde me vanavond nog bellen.
Ik heb het altijd harstikke druk en ik heb het idee dat hij altijd maar wil dat alles vanzelf gaat tussen ons. En zo werkt het niet want ik kan moet sommige dingen gewoon plannen.
anyway, ik zit ook wel n beetje raar in elkaar. dat hoor ik wel vaker
dat hij niks van zich liet horen terwijl jij je klote voelde stond natuurlijk niet in je eerste post Als je duidelijk laat merken dat je even aandacht nodig hebt of gewoon wil praten en de ander daar niet op in gaat is dat idd echt vervelend. En tja, drukte kan ik over mee praten. Het kan best vanzelf gaan allemaal maar dan moet je er ook mee kunnen leven dat je elkaar maar 1x in de 3 weken ziet. (iig in mijn geval)
Oud 29-04-2007, 22:13
Poepkind
Poepkind is offline
Pfff ik heb net via de telefoon gezegd dat ik het uitmaak Ik had het gewoon even niet meer. Tijdje terug was ik echt helemaal gek geworden, want sommige dingen gaan gewoon niet lekker. Daar heb ik me over uitgesproken, en ik was echt hysterisch. Huilen, ik wilde dat het uit was etc. Alles zou veranderen bla bla bla, het is wel een tijdje leuk geweest. Maar eigenlijk vervalt nu weer alles in het oude patroon, ik zie het gewoon gebeuren voor me ogen.
Maar ik vind het zo moeilijk, onze relatie duurt al bijna 4 jaar. Wat moet je dan?
Oud 29-04-2007, 22:14
cagie
cagie is offline
Een vriendin van mij is verloofd! En gaat binnenkort trouwen! Ik vind het echt heel leuk voor haar maar ik had het echt totaal niet verwacht. Pff en dan kijk ik naar mijzelf en dan ben ik stiekem blij dat ik het niet ben. Ik moet er niet aan denken om al zo gesetteld te zijn daar voel ik mij nog veel te jong voor.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten