Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar idd, werken doet het niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: ik ben brak na maar 3 uurtjes slaap te hebben gehad vannacht en gewerkt te hebben vanavond en nou wil ik op dit moment niets liever dan met mn vriendje in slaap vallen maar dat zit er weer niet in natuurlijkkkkk. maar goed luxe probleem want niet iedereen heeft uberhaupt een vriendje om tegenaan in slaap te vallen blabla zeur zeur. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik heb hoop en zelfs een klein beetje vertrouwen. Ik denk dat ik sterk genoeg ben, ik kan dit aan. Dankzij haar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ot: ja behoorlijk raar. Ik heb hem al dagen niet gesproken en dat is nogal vreemd en ik heb het idee dat er wat is maar wat weet ik niet en ik vind het maar niks. En maandag ga ik naar Istanbul, wat heel leuk is maar ik zie hem dus niet meer want ik heb geen zin om tijd voor hem te maken. had ie maar eerder moeten bellen. Maardus, ik voel me wel klote over het hele gebeuren. gelukkig is de rest van mn leven wel leuk en ben ik blij straks even weg uit Nederland te zijn ![]()
||
Citaat:
OT: Met ups en downs is de beste beschrijving denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: niet anders dan anders
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het is nu wel weer goed hoor, we hebben vandaag lang gebeld en hij wilde me vanavond nog bellen. Ik heb het altijd harstikke druk en ik heb het idee dat hij altijd maar wil dat alles vanzelf gaat tussen ons. En zo werkt het niet want ik kan moet sommige dingen gewoon plannen. anyway, ik zit ook wel n beetje raar in elkaar. dat hoor ik wel vaker ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|