Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en aan blowen kun je echt wel verslaafd raken.. geestelijk verslaafd. en met tabak wordt je zo duf soms????? no way! nee, met blowen blijf je scherp en alert ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
yeah right ![]() of wacht? is dit weer sarcasme? iig, je moet es puur in een waterpijp doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ikke heb dat ook...
kan alleen maar smoken als mn ouders er lang niet zijn, s'avonds ofzo, bij mij ligt t duzz niet aan door de week en geld maar aan of ik zonder ouders ben.... en das niet vaak... ik heb ook van die trut-vriendinnen, op school zoeken ze wel s naar een siggy in mn pakje (vuile bietsers ![]() OOOH je hebt een blow erin zitten! ja nou en?! ![]() hmz ze zijn er fel tegen echt superkut.. als ik zin heb om te smoken en ik zeg dat is t gelijk: ooooh je bent verslaafd... tsja dat moes ik ff kwijt, tis ook ontopic *trouwes secretjunk, ik snapte je uitleg na ff nadenken en de route door mn kamer lopen -alvast oefenen ![]()
|
![]() |
Oooooh! Toen ik niet meer rookte maar wel blowde, geilde ik echt op alles wat rookbaar was!
![]() Verder nooit afhankelijk gevoeld van wiet of hasj, alleen dus van tabak.. ![]() Nooit het 'ik moet nu echt blowen' gevoel gehad eigenlijk, maar mn vriend wel.. euh.. eigenlijk continu..
||
Citaat:
![]() Moet je morgen echt belangrijke dingen doen? heb je een toets ofzow? beslis zelf maar of gooi een munt dat kan ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Allemaal door de pijp ![]() Maar ik was al gek voordat ik de pijp op pakte ![]() En nu zijn we Knetter Gek ![]() Ik ga slapen ![]() |
![]() |
|
Is ook hier een erg bekend fenomeen.
Ik leef een beetje van cash tot cash, ik pin alles wat ik krijg meestal meteen op en mn zakgeld enzo vraag ik tegenwoordig ook cash. Ben vaak blut, terwijl ik toch best veel verdien. Tis erg kut, maar kep t wel naar mn zinn en kep geen schulden. Wel een goede reden om te stoppen, werkt ook, maar geen goede reden om vol te houden, en dat lukt dan ook niet met dit motief ![]() Toch wachten op een nog betere reden.... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me leuk? Wat moet ik doen? Alex55 | 6 | 20-07-2016 21:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen? wiebenik | 19 | 05-04-2003 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijven! Reageer; hoe beleef jij 't? Tisch | 15 | 20-12-2002 06:02 | |
Liefde & Relatie |
Behoefte / verlangen: normaal??? Python | 12 | 17-06-2002 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Wil hij mij ook? crazy-as-insane | 13 | 05-06-2002 16:49 |