![]() |
||
![]() |
Citaat:
En anders de aholdsignaallijn te gebruiken. groet ivo
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zijn inderdaad in uren. Kan iemand mij trouwens het adres geven van waar je Medewerkerstevredenheids enquete heen moet, ik ben de antwoord envelop kwijt :-s groet ivo
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daisy
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. Officieel wel ja, het is niet erg netjes als je je niet aan je opzegtermijn houd tenzij het in onderling overleg is, zet een werkgever waar je zo weg gaat dan ook nooit op je CV
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In iedergeval vind ik het niet erg netjes en eigelijk niet acceptabel van je baas. Bespreek dit eens met de regiomanager of bel P&O op het hoofdkantoor, liever anoniem? Bel of mail de aholdsignaallijn.
||
![]() |
Citaat:
Opzeggen en per 1 juni niet meer komen heeft niet zo mijn voorkeur.
||
![]() |
Citaat:
Inprinciepe ligt het allemaal wat moeilijker maar meestal is dat je op dag 1 ontslag neemt je na 4 weken weg kan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Stephan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het is niet helemaal waar wat jij zegt. De roosters moeten uiterlijk 2 weken van te voren bekend zijn gemaakt. En daar mag (zonder de toestemming van de werknemer) niet zomaar veranderingen in worden aangebracht. Dat is ook de reden dat je uiterlijk 2 weken van te voren kan/mag vrij vragen. Dus als zij jou hebben ingepland voor een aantal uren dan kan/mag jij der in principe vanuit gaan dat dat jou uren zijn voor die weken en heb je in principe ook recht op die uren. Dat het in de praktijk vaak anders uitpakt dat is een ander verhaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het verhaal over de definitieve versie en het concept is een mooi verzonnen verhaaltje van het MT van die winkel trouwens want dat is absoluut onzin. Er staat concept boven de planning als de VM hem nog niet definitief heeft gemaakt en zodra hij dit doet staat er definitef boven. Dat is het enige verschil. Een planning ophangen voor medewerkers en er dan bij vertellen dat hij nog kan wijzigen is onzin. Zo kan niemand ervan op aan wanneer hij/zij moet werken. De planning moet gewoon 1 volle week voor aanvang opgehangen zijn voor de medewerkers en of er dan concept,definitief op pipo de clown bovenstaat maakt helemaal niets uit. Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 20:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je werkt er al 5 jaar en nog geen verkoper B?????? dat kan echt niet!! (tenzij je in het systeem staat als verkoper A langer dan 1 jaar in dienst)Maar dan moet je destijds een brief hebben ontvangen met de reden waarom jij geen verkoper B bent geworden (en dat moeten gegronde redenen zijn) Het is klinkklare onzin dat ze jou geen verkoper B kunnen maken omdat het nieuwe besturingsmodel eraan komt. de functie bestaat nog steeds en er kunnen nog steeds mensen verkoper B worden gemaakt (wij doen het nog steeds) Pas rond de zomer komt hier verandering in dus ze maken jou een raar praatje wijs. Het management krijgt elke 4 weken een overzicht van mensen die in aanmerking komen voor de functie van verkoper/caissiere B. Het is dan aan hun om te bepalen of jij geschikt bent ja of nee. Zo ja, dan moeten ze dat wijzigen zo nee dan moet jij zoals ik hierboven al zei een brief ontvangen met de reden waarom jij niet geschikt bent. Ik zou dit verhaal heel snel bij je vm aankaarten en anders als er geen actie wordt ondernomen naar je P&O manager gaan. succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groet Ivo
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of het officieel mag durf ik je niet te zeggen. Aangezien je een lager contract hebt dan de uren die je ingepland was. Volgens mij heb je dan wel recht op die uren.Maar wat ik wel zeker weet is dat wanneer hij je ineens een andere tijd geeft (ineens de avond i.p.v. de ochtend) hij dit wel met je moet overleggen, dus dat ben je dan niet verplicht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij heeft jou eigelijk altijd 11.45 uur per week ingepland dat betekend dus nu dat jij ook recht hebt op een contract van 11.45. Waarom? Als hij jou structureel meer dan 6 maanden (zijn er 6 als ik het goed heb) zoveel uur meer inpland per week heb jij automatisch recht op een contract van 11.45 uur. Het feit dat hij zegt het is altijd haken en ogen met jou tsja... of hij nou gelijk heeft of niet. Jij werkt al 1,5 jaar 11.45 uur per week dus dat betekend dat jij nu automatisch recht hebt op een hoger contract. Wrijf hem dat maar in en als hij ontkend moet hij maar in de CAO gaan kijken. Ik zou dus zeggen direct gaan opeisen dat contract Daisy. Over het schelden en tekeer gaan in de winkel. Hij heeft een voorbeeldfunctie en hoort dit absoluut niet te doen! niemand trouwens ook een medewerker vulploeg niet. Spreek hem direct hierop aan en zeg dat jij het heel onprofessioneel van hem vind wat hij doet. Hij zal hier waarschijnlijk even stil van zijn omdat hij dondersgoed weet dat je gelijk hebt. Dit had je eigelijk direct moeten doen waar alle klanten bijstonden zodat hij ook even flink voor lul stond. Ik zou het als je hem de volgende keer ziet trouwens direct wel zeggen. Zeg dat je hem wilt spreken en niet op de winkelvloer! Zeg hem wat je ervan vind en dat je dit soort dingen in het vervolg liever hoort op kantoor en op een normale manier. Houd hij zich hier niet aan of trekt hij zich niets van je aan dan zou ik naar je supermarktmanager gaan. Gaat dit verhaal over hem dan zou ik dit zeker even melden bij je operationeel manager. Ik zou zeker niet je baan opzeggen voor zo'n idioot. Succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een ander vraag: is het functieprofiel van de (parttime) teamleider al bekend? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
groet ivo
||
![]() |
Citaat:
Groet Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
De functieomschrijving van teamleider is nog altijd niet bekend. Ik wacht zelf daar ook met spanning op maar ja het kan nog even duren. Groet Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS Bianca78 zou je die voorlopige functieprofiel kunnen posten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maargoed liefde op het eerste gezicht dit loonstrookje ![]() Trouwens.. wat is BCD ik heb een X aantal uren [maal] 4.12 (mijn Uurloon) .. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 4) ikbenschipper1 | 501 | 24-10-2008 22:49 |