| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet echt verdachten heb, ik vind het best lastig . Ik denk dat ik weer op misti stem. Geen echte reden voor, meer een voorgevoel.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja, domus verdacht me wel, maar die is niet meer onder ons |
|
|
|
||
|
Citaat:
Waarom is het verdacht dat niemand mr soija verdacht vindt?Ik denk juist wel dat er iets met mr soija is. Hij vermijdt het nog steeds angstvallig om biertank te noemen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ik zie niet in waarom ik biertank zopu moeten noemen nu weer en ik snap niet wat er raar aan is om dat niet te doen ![]() edit: het vorige verhaal is
Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 13:15. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Eerst lisaaah. Nu blijkt topdrop ook onschuldig te zijn. Je hebt jezelf ook al gekoppeld aan je eigen verdachtenlijstje (via kunst) en jezelf heel subtiel niet genoemd. Je roept maar wat in de hoop mij eruit te kunnen werken. Bovendien heb ik het 1 of misschien 2 keer genoemd. Ik denk eigenlijk dat je zelf de verrader bent, want volgens mij probeer je mensen op te stoken met die lijstjes van je.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||||
|
Citaat:
En dan had ik de laatste paar dagen ook nog eens niet zo heel veel tijd (en zin ) om alle posts nog eens na te lezen. Ik heb het nu eindelijk gedaan, en deze posts vond ik opvallend..Citaat:
Citaat:
Citaat:
', en niet eens als quote op iemand. En bijna al haar andere posts zijn aan, of eerder over, DP. Ik weet niet zo goed wat ik van JJ moet vinden. Ik vind haar niet echt verdacht in de zin van wolf, maar ze posts wel vreemd, waardoor ik haar toch verdacht vind overkomen. Citaat:
Zo goed kunst?
|
||||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik stem overigens op Mr Soija. Het is meer instinctief, ik heb niet echt een heel erg goede reden ofzo.
|
|
||
|
Citaat:
Theoriën heb ik zoals ik gezegd heb nog niet. Maar je zegt zelf ook dat bijna niemand echt theoriën post. Ik heb bij lange na niet het minste 'theoriën' gepost. Ik heb over o.a. Biertank, DP, Lisaah gepost, ook al waren dat geen verdenkingen. Maar waarom ben ik dan zo verdacht? Want ik vind het ook wel verdacht van jou kant, dat je mij om mijn theoriën die ik niet heb verdenkt, terwijl er anderen zijn, die al helemaal niks posten. |
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Dat hij wolf kan zijn, maakt het meer dan logisch, en verder is er een leerling, aan wie je helemaal niks hebt ténzij de tovenaar of ziener dood gaat. Anders werkt het averechts. ![]() Citaat:
Ik denk dat Daboman verrader is, en denk heel erg dat Trass en Misti wolven zijn. Volgende keer stem ik Trass, mocht ik nog leven. ![]() Waarom Trass? Ze is een rommeltje. En ze is me té offensief, voor iemand die niks te verbergen heeft. Waarom Misti? Ze zweeft teveel. Ze twijfelt veel wie ze moet stemmen en ze komt het laatst ermee wie ze stemmen gaat.
Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 19:37. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat de anderen betreft. Er zijn verschillende mensen die elkaar verdacht maken en ik weet niet zo goed welke mensen ik nou wel en niet moet geloven. Dat wacht ik dus nog even af, misschien is er na vanavond weer wat meer duidelijkheid.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en, die vrouwelijke intuïties als reden kunnen wat mij betreft de pot op
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 08:23. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Fock ik ben dood... Ik had het kunnen verwachten, maar het is zonde want ik wilde graag verder spelen. Leuk verhaal, maar waarom heb ik niet moediger gevochten en ben ik op een mooi moment overleden?! Gelukkig ben ik wel begraven, dankjulliewel Misti en Biertank52 Wat moet ik zonder jullie.Nou mensen succes, zonder mijn de dingen die ik weet!! ![]() Vaarwel
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |
| De Kantine |
Veranderingen op DK. Missy | 0 | 09-07-2007 20:32 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #33 twinkebel | 6 | 07-05-2007 21:02 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 22:01 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |
| De Kantine |
s.com-wie-ben-ik Jon | 79 | 21-03-2004 17:50 | |