Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet echt verdachten heb, ik vind het best lastig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja, domus verdacht me wel, maar die is niet meer onder ons |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk juist wel dat er iets met mr soija is. Hij vermijdt het nog steeds angstvallig om biertank te noemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ik zie niet in waarom ik biertank zopu moeten noemen nu weer ![]() ![]() edit: het vorige verhaal is ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 12:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||||
Citaat:
En dan had ik de laatste paar dagen ook nog eens niet zo heel veel tijd (en zin ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik weet niet zo goed wat ik van JJ moet vinden. Ik vind haar niet echt verdacht in de zin van wolf, maar ze posts wel vreemd, waardoor ik haar toch verdacht vind overkomen. Citaat:
Zo goed kunst? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik stem overigens op Mr Soija. Het is meer instinctief, ik heb niet echt een heel erg goede reden ofzo.
||
Citaat:
Theoriën heb ik zoals ik gezegd heb nog niet. Maar je zegt zelf ook dat bijna niemand echt theoriën post. Ik heb bij lange na niet het minste 'theoriën' gepost. Ik heb over o.a. Biertank, DP, Lisaah gepost, ook al waren dat geen verdenkingen. Maar waarom ben ik dan zo verdacht? Want ik vind het ook wel verdacht van jou kant, dat je mij om mijn theoriën die ik niet heb verdenkt, terwijl er anderen zijn, die al helemaal niks posten. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik denk dat Daboman verrader is, en denk heel erg dat Trass en Misti wolven zijn. ![]() ![]() Waarom Trass? Ze is een rommeltje. ![]() ![]() Waarom Misti? Ze zweeft teveel. Ze twijfelt veel wie ze moet stemmen en ze komt het laatst ermee wie ze stemmen gaat. ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 18:37. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat de anderen betreft. Er zijn verschillende mensen die elkaar verdacht maken en ik weet niet zo goed welke mensen ik nou wel en niet moet geloven. Dat wacht ik dus nog even af, misschien is er na vanavond weer wat meer duidelijkheid. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en, die vrouwelijke intuïties als reden kunnen wat mij betreft de pot op ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 07:23. |
![]() |
||
Citaat:
Fock ik ben dood... Ik had het kunnen verwachten, maar het is zonde want ik wilde graag verder spelen. Leuk verhaal, maar waarom heb ik niet moediger gevochten en ben ik op een mooi moment overleden?! ![]() ![]() Nou mensen succes, zonder mijn de dingen die ik weet!! ![]() Vaarwel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Veranderingen op DK. Missy | 0 | 09-07-2007 19:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 twinkebel | 6 | 07-05-2007 20:02 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
s.com-wie-ben-ik Jon | 79 | 21-03-2004 16:50 |