Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2007, 19:50
twinkebel
twinkebel is offline
Leuk verhaal EoS.
Oud 16-05-2007, 20:28
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
cool verhaal, en ook leuk dat ik er in voor kom, al heb ik niet zulke grote tieten.. hehe. wel kuttie dat er weer dorpelingen dood zijn!!
Oud 16-05-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Juffrouw Jansen schreef op 16-05-2007 @ 21:28 :
cool verhaal, en ook leuk dat ik er in voor kom, al heb ik niet zulke grote tieten..
Ja, de spelleiders denken nog steeds dat ik grote tieten heb

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet echt verdachten heb, ik vind het best lastig . Ik denk dat ik weer op misti stem. Geen echte reden voor, meer een voorgevoel.
Oud 16-05-2007, 22:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Steeds meer mensen verdenken Trass, dus ik ben benieuwd naar haar theorie, want die stelt ze steeds uit maar nu zou die echt komen !

Ik vind het pas echt verdacht dat niemand Soija verdacht, maar er is waarschijnlijk geen groots complot Dus dat maakt niet uit.

Edit: Bijna vergeten, R.I.P. TopDropje!!

Laatst gewijzigd op 16-05-2007 om 22:37.
Oud 17-05-2007, 11:25
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 16-05-2007 @ 23:18 :
Steeds meer mensen verdenken Trass, dus ik ben benieuwd naar haar theorie, want die stelt ze steeds uit maar nu zou die echt komen !

Ik vind het pas echt verdacht dat niemand Soija verdacht, maar er is waarschijnlijk geen groots complot Dus dat maakt niet uit.

Edit: Bijna vergeten, R.I.P. TopDropje!!
raar ja, normaal ben ik de eerste ronde al verdacht en de tweede of derde er al uit gestemd

maar ja, domus verdacht me wel, maar die is niet meer onder ons
Oud 17-05-2007, 11:51
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 16-05-2007 @ 23:18 :
Ik ben wel benieuwd naar de gedachte hierachter Waarom is het verdacht dat niemand mr soija verdacht vindt?

Ik denk juist wel dat er iets met mr soija is. Hij vermijdt het nog steeds angstvallig om biertank te noemen.
Oud 17-05-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 17-05-2007 @ 12:51 :
Ik ben wel benieuwd naar de gedachte hierachter Waarom is het verdacht dat niemand mr soija verdacht vindt?

Ik denk juist wel dat er iets met mr soija is. Hij vermijdt het nog steeds angstvallig om biertank te noemen.
angstvallig vermijden? oh? like i said, biertank verdenk ik nooit echt omdat dat gene nut heeft

edit: ik zie niet in waarom ik biertank zopu moeten noemen nu weer en ik snap niet wat er raar aan is om dat niet te doen

edit: het vorige verhaal is

Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 12:15.
Oud 17-05-2007, 12:02
Verwijderd
Ik stem op Daboman, hij lijkt me een verrader, daar hij steeds hele rare redenen noemt om mij op te hangen.

• Darkiekurd
  • Biertank 52

Misti
  • Leekah

Daboman
  • Mr Soija

Kunst
  • Darkiekurd

Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 12:17.
Oud 17-05-2007, 12:11
Swlabr
Swlabr is offline
Ik stem nog steeds op kunst.
Oud 17-05-2007, 12:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-05-2007 @ 13:02 :
Ik stem op Daboman, hij lijkt me een verrader, daar hij steeds hele rare redenen noemt om mij op te hangen.

• Misti
  • Leekah

Daboman
  • Mr Soija

Raar? Omg, volgens mij ben je echt slecht Eerst lisaaah. Nu blijkt topdrop ook onschuldig te zijn. Je hebt jezelf ook al gekoppeld aan je eigen verdachtenlijstje (via kunst) en jezelf heel subtiel niet genoemd. Je roept maar wat in de hoop mij eruit te kunnen werken. Bovendien heb ik het 1 of misschien 2 keer genoemd. Ik denk eigenlijk dat je zelf de verrader bent, want volgens mij probeer je mensen op te stoken met die lijstjes van je.
Oud 17-05-2007, 12:49
Bongalientje
Bongalientje is offline
Die lijstjes vond ik wel handig. Maar jammer dat niet iedereen zegt op wie hij/zij stemt.
Oud 17-05-2007, 12:50
Juffrouw Jansen
O, ik vind die lijstjes juist wel handig. Maar ik ben blij dat meer mensen Trass verdacht vinden, kan ik eindelijk op een echte verdachte van mij stemmen (vrouwelijke intuïtie).

Verder zou je natuurlijk ook Yerli, of neiu kunnen verdenken omdat die gewoon helemaal nooit posten, tactiek of geen interesse?
Oud 17-05-2007, 12:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik vind het ook jammer dat Neiu niet post. Yerli heeft wel een aantal keer gepost.

Tenzij Trass een theorie bedenkt waarbij ze iemand verdacht vandaag of morgen. Stem ik op Trass. Want ik vind het raar dat ze niemand durft te verdenken.
Oud 17-05-2007, 12:54
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 17-05-2007 @ 13:49 :
Die lijstjes vond ik wel handig. Maar jammer dat niet iedereen zegt op wie hij/zij stemt.
Ik bedoelde ook niet zijn stemlijstjes
Oud 17-05-2007, 12:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 17-05-2007 @ 13:54 :
Ik bedoelde ook niet zijn stemlijstjes
Die andere lijstjes snap ik niet.
Oud 17-05-2007, 13:13
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
kunst schreef op 17-05-2007 @ 13:55 :
Die andere lijstjes snap ik niet.
Ik bedoel maar
Oud 17-05-2007, 13:15
Trass
Trass is offline
Citaat:
kunst schreef op 17-05-2007 @ 13:52 :
Ik vind het ook jammer dat Neiu niet post. Yerli heeft wel een aantal keer gepost.

Tenzij Trass een theorie bedenkt waarbij ze iemand verdacht vandaag of morgen. Stem ik op Trass. Want ik vind het raar dat ze niemand durft te verdenken.
Net toen je dat aan het posten was was ik bezig met alles nog een keer doorlezen. Het is niet zo dat ik niet durf te posten, maar dat ik gewoon nog niemand echt eruit vind springen als verdachte. De vorige spellen ben ik er al meerdere keren uitgestemd om wat ik zei, terwijl de mensen die zich stilhielden wel in leven bleven. Daarom ben ik wel iets minder gaan posten, maar het is dus niet zo dat ik daardoor niet meer post wie ik verdacht vind.

En dan had ik de laatste paar dagen ook nog eens niet zo heel veel tijd (en zin ) om alle posts nog eens na te lezen. Ik heb het nu eindelijk gedaan, en deze posts vond ik opvallend..

Citaat:
Mr Soija schreef op 13-05-2007 @ 10:57 :
Ik stem Dark Phoenix ook (en houd in mn achterhoofd dat ie mss wolf of tovenaar is).
Raar dat hij toch nog op DP stemt als hij denkt dat DP ook wel tovenaar zou kunnen zijn.

Citaat:
Juffrouw Jansen schreef op 13-05-2007 @ 14:10 :
hahah!!! omdat ik mysterieus probeer te doen

je moet toch iets.
Als reactie op TopDrop, waarom 'uitleg achterwege bleef'. Rare post.

Citaat:
Juffrouw Jansen schreef op 15-05-2007 @ 21:44 :
Niet alleen deze, maar JJ heeft heel veel van zo'n soort posts. Met alleen goed/okii ofzoiets erin. En ik snap ook niet wat deze te beteken heeft, want er staat ineens uit het niets een '', en niet eens als quote op iemand. En bijna al haar andere posts zijn aan, of eerder over, DP.

Ik weet niet zo goed wat ik van JJ moet vinden. Ik vind haar niet echt verdacht in de zin van wolf, maar ze posts wel vreemd, waardoor ik haar toch verdacht vind overkomen.

Citaat:
Tink* schreef op 14-05-2007 @ 23:16 :
Jij bent wel van de pindakaas hè.

Nja, hadden we kunnen verwachten, langzaamaan eerst niet verdachten eten. ;x
Deze post vind ik niet verdacht, ik wil er alleen maar op reageren. Ik denk niet dat de wolven zomaar een stille hebben gekozen. Volgens mij was dat omdat de dorpelingen zo verder zouden gaan met hun verdenkingen tussen elkaar. Daarom denk ik dat er op dat moment geen wolven verdacht waren (anders zouden ze het stemgedrag van de dorpelingen wel door hun keuze proberen te veranderen om niet op de wolf te stemmen). En misschien een beetje een vage conclusie, maar daarom denk ik ook dat er vooral inactieve wolven zijn.

Zo goed kunst?
Oud 17-05-2007, 13:20
Martiño
Martiño is offline
Hm... Wat is wijs om te stemmen...

Leuk verhaal trouwens Pauwenveer...
Oud 17-05-2007, 13:26
Sagana
Sagana is offline
Ik ga op kunst stemmen, omdat ik nog geen andere/betere theorie heb gevonden.
Oud 17-05-2007, 13:29
Bongalientje
Bongalientje is offline
@Trass je verdenkt nog niemand. Op wie heb je steeds gestemd? Ik hoopte dat jij theorieen zou brengen.

Eigenlijk is Soija één van de weinigen die wel een soort van theorieen post. De rest is overmatig beschermend.
Oud 17-05-2007, 13:34
Verwijderd
Ik stem op iemand die nog nooit duidelijk heeft gepost op wie hij/zij gaat stemmen:

Trass, Martino87, Heksjuh, Neiu, Juffrouw Janssen

Aangezien Trass en Juffrouw Janssen toch wel een 'theorie' hebben en ik geloof dat Heksjuh geen weerwolf is wordt het Martino87 of Neiu.

Ienemienemutte.... Neiu.
Oud 17-05-2007, 13:40
Juffrouw Jansen
haha, oke , ik ben dus een beetje verdacht bezig? Nouja, in het begin kwam dat eigenlijk omdat ik nog niemand verdacht vond, en ik vind mezelf nu best goed bezig, hehe. qua theorie dan.
Oud 17-05-2007, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Elpida schreef op 17-05-2007 @ 14:34 :
Ienemienemutte.... Neiu.
Oef, op het nippertje...

Ik stem overigens op Mr Soija. Het is meer instinctief, ik heb niet echt een heel erg goede reden ofzo.
Oud 17-05-2007, 13:56
Trass
Trass is offline
Iedere keer was ik er net voor de hangronde niet, en ik vind het onzin om achteraf nog te gaan zeggen op wie je gestemd hebt, daarom ben ik ook zo onduidelijk. Maar omdat jullie toch willen weten op wie ik gestemd heb:

De eerste ronde heb ik een random gedaan en daar kwam Yerli uit, de tweede ronde heb ik op Juffrouw Jansen gestemd. Ook niet echt omdat ik haar zo heel verdacht vond, alleen omdat ik veel van haar posts niet echt snapte. En de reden dat ik zonder goede theorie iets kies (en ook nog anders dan de rest), was omdat ik het niet met de keuze van de meesten eens was. De eerste ronde was dat Dark Phoenix, ik vond hem niet verdacht en hij het vorige spel had hij iedereens functie al heel snel door, zonder dat hij ziener was. De tweede ronde koos iedereen voor Lisaaah, ook terwijl zij niet echt verdacht was, en ik haar ook niet verdacht vond.

Het enige was dat ik zelf geen theorie had Daarom maar random/zonder goede reden. Naar mijn mening is dat nog altijd beter dan zomaar met de massa meelopen.
Oud 17-05-2007, 14:07
Trass
Trass is offline
Citaat:
kunst schreef op 17-05-2007 @ 14:29 :
@Trass je verdenkt nog niemand. Op wie heb je steeds gestemd? Ik hoopte dat jij theorieen zou brengen.

Eigenlijk is Soija één van de weinigen die wel een soort van theorieen post. De rest is overmatig beschermend.
Zie de post hierboven.. Ik wou editen, maar dan lijkt het net of ik nog 'fouten' uit mijn post gehaald heb, dus dan maar een nieuwe post.

Theoriën heb ik zoals ik gezegd heb nog niet. Maar je zegt zelf ook dat bijna niemand echt theoriën post. Ik heb bij lange na niet het minste 'theoriën' gepost. Ik heb over o.a. Biertank, DP, Lisaah gepost, ook al waren dat geen verdenkingen.

Maar waarom ben ik dan zo verdacht? Want ik vind het ook wel verdacht van jou kant, dat je mij om mijn theoriën die ik niet heb verdenkt, terwijl er anderen zijn, die al helemaal niks posten.
Oud 17-05-2007, 15:44
TopDrop
TopDrop is offline
Ik lees nu pas dat ik dood ben

Stom hoor

Iedereen moet nou inmiddels toch wel weten dat ik altijd dorpeling ben
Oud 17-05-2007, 15:51
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ach, ik ben helemaal geen dorpeling, ik ben gewoon weer lekker stiekem de vierde vijfde (vijfde keus ) weerwolf.

*Grom*
Oud 17-05-2007, 16:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik stem op Kunst.
Waarom? Vrouwelijke intuitie
Oud 17-05-2007, 16:07
Misti
Misti is offline
Ik twijfel tussen Kunst, Trass en Mr Soija...
Oud 17-05-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 17-05-2007 @ 13:20 :
Raar? Omg, volgens mij ben je echt slecht Eerst lisaaah. Nu blijkt topdrop ook onschuldig te zijn. Je hebt jezelf ook al gekoppeld aan je eigen verdachtenlijstje (via kunst) en jezelf heel subtiel niet genoemd. Je roept maar wat in de hoop mij eruit te kunnen werken. Bovendien heb ik het 1 of misschien 2 keer genoemd. Ik denk eigenlijk dat je zelf de verrader bent, want volgens mij probeer je mensen op te stoken met die lijstjes van je.
OMG, ik stem zó op jou.

Citaat:
Trass schreef op 17-05-2007 @ 14:15 :
Raar dat hij toch nog op DP stemt als hij denkt dat DP ook wel tovenaar zou kunnen zijn.
Neen. Dat hij wolf kan zijn, maakt het meer dan logisch, en verder is er een leerling, aan wie je helemaal niks hebt ténzij de tovenaar of ziener dood gaat. Anders werkt het averechts.

Citaat:
Martino87 schreef op 17-05-2007 @ 14:44 :
Oef, op het nippertje...

Ik stem overigens op Mr Soija. Het is meer instinctief, ik heb niet echt een heel erg goede reden ofzo.
Haha, 'instinctief'.

Ik denk dat Daboman verrader is, en denk heel erg dat Trass en Misti wolven zijn. Volgende keer stem ik Trass, mocht ik nog leven.

Waarom Trass? Ze is een rommeltje. En ze is me té offensief, voor iemand die niks te verbergen heeft.
Waarom Misti? Ze zweeft teveel. Ze twijfelt veel wie ze moet stemmen en ze komt het laatst ermee wie ze stemmen gaat.

Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 18:37.
Oud 17-05-2007, 18:35
Verwijderd
  • Darkiekurd
  • Biertank 52

Misti
  • Leekah

Daboman
  • Mr Soija

Kunst
  • Darkiekurd
  • Sagana
  • Heksjuh

Neiu
  • Elpida

Mr Soija
  • Martino87
Oud 17-05-2007, 18:41
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-05-2007 @ 19:24 :
OMG, ik stem zó op jou.
Ik ben niet anders gewend. Bovendien begrijp ik het ook wel, omdat ik een gevaar voor je vorm. Dat is namelijk de werkelijke reden dat je op me stemt. Of misschien zelfs "stemt".
Oud 17-05-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:

Waarom Misti? Ze zweeft teveel. Ze twijfelt veel wie ze moet stemmen en ze komt het laatst ermee wie ze stemmen gaat.
Dat is inderdaad ook de reden dat ik nog steeds op Misti stem. Eerst was het gewoon willekeurig maar ik vind haar, omdat ze zo twijfelt, steeds verdachter worden en momenteel is ze de enige die ik verdenk.

Wat de anderen betreft. Er zijn verschillende mensen die elkaar verdacht maken en ik weet niet zo goed welke mensen ik nou wel en niet moet geloven. Dat wacht ik dus nog even af, misschien is er na vanavond weer wat meer duidelijkheid.
Oud 17-05-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 17-05-2007 @ 19:41 :
Ik ben niet anders gewend. Bovendien begrijp ik het ook wel, omdat ik een gevaar voor je vorm. Dat is namelijk de werkelijke reden dat je op me stemt. Of misschien zelfs "stemt".
Kusje op je tet.
Citaat:
leekah schreef op 17-05-2007 @ 19:46 :
Dat is inderdaad ook de reden dat ik nog steeds op Misti stem. Eerst was het gewoon willekeurig maar ik vind haar, omdat ze zo twijfelt, steeds verdachter worden en momenteel is ze de enige die ik verdenk.
Heb je dit ook ergens eerder gepost?
Oud 17-05-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-05-2007 @ 19:52 :

Heb je dit ook ergens eerder gepost?
Dat ik op misti stem of dat dat de reden is? Het eerste wel, het tweede nog niet. Wat ik al zei, het was in eerste instantie willekeurig. Vervolgens begon ik haar meer te verdenken, vrouwelijke intuïtie, een voorgevoel, hoe je het ook wilt noemen, ik wist alleen niet precies hoe het te verwoorden en jij hebt dat perfect gedaan.
Oud 17-05-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 17-05-2007 @ 20:05 :
Dat ik op misti stem of dat dat de reden is? Het eerste wel, het tweede nog niet. Wat ik al zei, het was in eerste instantie willekeurig. Vervolgens begon ik haar meer te verdenken, vrouwelijke intuïtie, een voorgevoel, hoe je het ook wilt noemen, ik wist alleen niet precies hoe het te verwoorden en jij hebt dat perfect gedaan.
Hm ok, dat je niet mijn reden misbruikt.

en, die vrouwelijke intuïties als reden kunnen wat mij betreft de pot op
Oud 17-05-2007, 19:23
Misti
Misti is offline
@Soija: ik 'zweef' teveel? Hmm, ok Ik vind je redenering nogal raar eigenlijk. Ik probeer steeds mijn stem zo lang mogelijk uit te stellen om eventueel met anderen mee te stemmen en zo gelijkspel te vermijden. Dan is het ook niet meer dan normaal dan dat ik meestal één van de laatsten ben die stemt. En dat doe ik dan ook niet eens altijd. Beter laat zeggen op wie je stemt, dan het helemaal niet zeggen.

Ik heb trouwens een uur geleden op Kunst gestemd
Oud 17-05-2007, 19:30
Trass
Trass is offline
Dat is ook de reden waarom ik altijd probeer zo laat mogelijk te stemmen. Maar de laatste keren was ik juist eerder, omdat ik steeds weg was rond acht uur/half negen.

Ik heb 5 minuten geleden ook op kunst gestemd, omdat ze volgens mij ook al een meerderheid heeft, omdat ik het vreemd vond dat ze mij opeens het verdachtst van iedereen vond en omdat ik liever heb dat kunst eruit gaat dan ik Maar ik vind het toch jammer als ze eruit gaat, want ze is een leuke speler.

Iedereen stemt verdeeld, hopelijk wordt het geen gelijkspel.
Oud 17-05-2007, 19:39
Verwijderd
Het is interesseert me dus geen reet waarom jullie zo laat zouden stemmen volgens jullie.
Het enige dat mij interesseert is dat ik jullie hierdoor verdenk.
Oud 17-05-2007, 21:47
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Twinkebel heeft me vanmiddag een PM gestuurd met de vraag of ik het verhaal vandaag wil schrijven omdat ie ziek is, maar die lees ik dus nu pas wat ik ben de hele dag niet online geweest...
Ik zal ff wat in elkaar flansen, nog even geduld dus..
Oud 17-05-2007, 22:43
Spelleider
Spelleider is offline
‘Je moet meebewegen met het paard’ riep Biertank ‘En niet te hard aan de teugels trekken!’ Hij ging naast Misti’s paard rijden en pakte het bit van haar paard vast. Het paard kalmeerde enigszins. ‘Die teugels zitten aan zijn mond vast’ sprak Biertank vermanend. ‘Als je daar aan gaat rukken slaat ie op hol!’ ‘Sorry’ zei Misti, die al een keer of vier van haar paard was gevallen. ‘Maar dat domme beest doet niet wat ik wil’
‘Hier hebben we geen tijd voor!’ riep Kunst, die een meter of vijf voor hen reed. ‘Heb je ooit eerder op een paard gezeten?’ vroeg Biertank. Misti schudde haar hoofd. Biertank zuchtte. ‘Pak de zadelknop vast. Dan is de kans het kleinste dat je er vanaf valt. Jouw paard volgt het mijne wel, maak je daar maar geen zorgen over. Vergeet niet mee te bewegen anders kun je vanavond niet meer zitten’ Misti wreef over haar achterste. ‘Ik kan nu al niet meer zitten’ zei ze met een pijnlijk gezicht. ‘Ik wist niet dat die paarden zo hard waren’
Toen stak Kunst een hand op. ‘Stil’ fluisterde ze. ‘Ik hoor wat.’ Biertank legde instinctief zijn hand op zijn zwaard. Maar voordat hij iets kon zeggen sprong er een tijger bovenop Kunst! Met een gil werd ze van haar paard geworpen. Misti’s paard sloeg meteen op hol, Misti gillend met zich meevoerend. Biertank kon zijn paard nog net onder controle houden. Hij sprong uit het zadel en rende met getrokken zwaard op de tijger af. Kunst kon niet veel doen dan de klauwen afweren. Biertank stak toe en de tijger viel dood op de grond. Maar Kunst was flink gewond. Haar gezicht en handen lagen helemaal open. Ze stierf voordat Biertank medische hulp kon verrichten…
Op dat moment kwam Misti teruglopen. Kennelijk had het paard haar afgeworpen, want ze was te voet en hinkte een beetje. ‘Alles ok?’ vroeg ze. ‘Met mij wel’ zei Biertank ‘maar Meester Kunst is dood.’ Misti wist niet goed wat ze moest zeggen. ‘Wat doen we nu?’ ‘Wat denk je?’ zei Biertank geïrriteerd. ‘Haar begraven natuurlijk’ Hij begon stenen te zoeken om op Kunst’ lijk te stapelen. Daarna stak hij Kunst’ zwaard in de grond als kruis.
Nadat Biertank een gebed had opgezegd draaide hij zich om. ‘We moeten verder. We hebben veel te veel tijd verloren, als we hier nog langer blijven halen we Darkiekurd nooit meer in’ Misti keek om haar heen. ‘Maar het is ondertussen al donker geworden. We moeten overnachten. Ik ben doodmoe! En bovendien ben ik mijn paard kwijt en dat van Kunst is er ook vandoor’ Biertank schudde zijn hoofd. ‘We gaan niet overnachten. Ik ga de hele nacht doorrijden, desnoods met twee personen op één paard.’ Hij klom op zijn paard en trok Misti omhoog. ‘Klem je armen om mijn middel’ zij hij toen ze achter op het paard zat. ‘Houd je goed vast, want ik ga nu in volle galop. We moeten de verloren tijd inhalen!’ Toen gaf hij het paard de sporen. Na vijf minuten zei hij naar achter: ‘Zit je een beetje comfortabel?’ Maar er kwam geen antwoord. Misti was in een diepe slaap verzonken…

deelnemers:
01. Misti
02.Trass
03. Daboman
04. P-apple
05. Elpida
06. Sagana
07. Mr Soija
08. Tink*
09. Zoef de haas (dorpeling)
10. Biertank 52
11. Leekah
12. Martino87
13. Heksjuh
14. TopDrop (dorpeling)
15. Lisaaah (tovenaar)
16. Domus (geliefde)
17. Neiu
18. Dark Phoenix (geliefde)
19. Juffrouw Jansen
20. Darkiekurd
21. Yerli
22. Kunst (ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

ai ai ai wat een ramp voor de dorpelingen...
Als jullie zo doorgaan dan word het een makkelijke overwinning voor de wolfjes.
Er mag weer gegeten worden, tot morgenavond 20:30.
Oud 17-05-2007, 22:48
Trass
Trass is offline
Het gaat echt slecht nu De tovenaar én de ziener eruit, zo vroeg in het spel al.

Had ik nou maar niet op kunst gestemd, dan zat de ziener er misschien nog in..
Oud 17-05-2007, 22:49
Verwijderd
Oh fuck
Oud 17-05-2007, 22:51
Yerli
Yerli is offline
Whaah, kut, de ziener is eruit.. maar misschien dat er nog handige dingen in kunst haar posts staan.

Wie is trouwens P-apple? Die staat wel in de lijst, maar heb er echt nog noooit wat van gehoord..
Oud 18-05-2007, 07:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom Trass? Ze is een rommeltje. En ze is me té offensief, voor iemand die niks te verbergen heeft.
Defensief dus.

Citaat:
Trass schreef op 17-05-2007 @ 23:48 :
Het gaat echt slecht nu De tovenaar én de ziener eruit, zo vroeg in het spel al.

Had ik nou maar niet op kunst gestemd, dan zat de ziener er misschien nog in..
Dit komt bij mij nep over. Dus zoals ik al zei, mocht ik nog leven, dan gaat mn volgende stem naar jou.

Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 07:23.
Oud 18-05-2007, 08:07
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Yerli schreef op 17-05-2007 @ 23:51 :
Whaah, kut, de ziener is eruit.. maar misschien dat er nog handige dingen in kunst haar posts staan.
Je bent slim! Zeker voor een 9-jarige.

Fock ik ben dood... Ik had het kunnen verwachten, maar het is zonde want ik wilde graag verder spelen.

Leuk verhaal, maar waarom heb ik niet moediger gevochten en ben ik op een mooi moment overleden?! Gelukkig ben ik wel begraven, dankjulliewel Misti en Biertank52 Wat moet ik zonder jullie.

Nou mensen succes, zonder mijn de dingen die ik weet!!

Vaarwel
Oud 18-05-2007, 08:18
Verwijderd
Nou, ik neem aan dat kunst Trass opgevraagd heeft. En kennelijk wilde ze op Trass stemmen als laatst, dus ik blijf wederom bij Trass.
Oud 18-05-2007, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 15-05-2007 @ 20:14 :
So, ik heb voor mezelf efkes twee groepjes gemaakt, die volgens mij met elkaar verbonden zijn, indien één wolf is.

Tink* TopDrop Misti Yerli

Trass Kunst [verrader mss, ze is me te wispelturig en te opstokerig] Lisaaah
Trassje is nog de enige van het lijstje.
Oud 18-05-2007, 10:27
Juffrouw Jansen
Ik hou het inderdaad nog steeds bij Trass.
Oud 18-05-2007, 10:44
Verwijderd
  • Trass
  • Mr Soija
  • Juffrouw Jansen

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten