Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zelf vind ik het wel nuttig om op een rijtje te zetten wat ik gegeten heb, omdat ik vaak het gevoel heb veel te veel te hebben gegeten, terwijl het objectief niet zo is. En dit ook te kunnen vergelijken met anderen. En ideeën op te doen voor variatie ed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gebakken champignons vla glas sinaasappelsap |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vandaag. Schaaltje yoghurt met muesli en een appel. 2 Boterhammen met pindakaas. 4 Crackers met kaas. Schaaltje yoghurt met muesli en een appel. 1 Liter thee, paar glazen cola light. Straks nog avondeten, restje van gisteren denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 beschuitjes, 1 met bebogeen en 1 met vruchtenhagelslag 2 volkorenboterhammen, 1 met kaas, 1 met tartex 1 roggeboterham, met vega-ham T: 2 granenbiscuits en een appel A: 125 Gr Aardappel + Groente (sperziebonen, ui, paprika, wortel) + vega-schnitzel ( ![]() T: plak oudewijvenkoek
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2 witte bolletjes bak yoghurt griekse salade van de AH water, 1 glas sinaasappelsap [edit] en ik ga nog appelmoes maken! Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 16:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik: Ontbijt: - broodje met ham - blikje sisi no bubbles Tussendoor: - 1 kop koffie - autodropjes Lunch: - broodje met kipfilet en kruiden - sinaasappelsap Tussendoor: - 1 kop koffie - potje babyvoeding, gemengd fruit met stukjes koek voor 8 maanden En straks avondeten: - spaghetti met gehakt - appelsap |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
My Book! Read It!! Djeedt | 18 | 12-04-2010 19:18 | |
Eten & Drinken |