| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar het is wèl lang geleden dat nieuw werk me zo stil kreeg. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb net fracture gezien. moah, entertaining... in het laatste shot waarin hopkins in beeld komt had ik bijna meedelijden met hem. |
|
|
|
|
![]() The Sweet Hereafter De verwachtingen lagen wat hoog, want mijn kameraad heeft een soort obsessie voor deze film en verteld altijd graag over 'de beste film van de jaren 90' (Toevallig, bij een user review van IMDB staat dat nu ook ). Ik was bijna bang om 'm te gaan kijken, omdat het me sterk leek dat hij zó goed zou zijn. Maar, hij had gelijk. Njah, gelijk, ik zeg één van de beste films uit de jaren 90. Alles klopt gewoon, het sterke script, die prachtige shots van het koude landschap, de montage (dat niet gewoon een trucje is maar echt wat toevoegt), het fantastische spel van Ian Holms (Ongelofelijk dat hij niet eens een nominatie voor dat ene beeldje gehad heeft), Sarah Polly O+ , de prachtige mysterieuze muziek die het sprookje perfect begeleid. Oh, man! Als je 'm nog niet gezien hebt, ga er snel aan beginnen!Oh, in mijn enthusiasme vergeet ik helemaal te zeggen dat ik The Bank Dick ook nog gezien heb, en die was hilarisch. W.C. Fields, wat een held. _O-
Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 10:01. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Eurotrip heb ik ook gezien, vreselijk Altijd irritant om vage weergaves van Nederland te zien die compleet niet kloppen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|