Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan heb ik tussen de 6,9 en 8,9 met 39 punten. Op zijn allerstrengst gerekend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat vond ik dus bij vraag 9 stelling 5 ook. Ten eerste veronderstelde de auteur dat Otto zo dacht. Daarnaast wist hij niet zeker dat er gevaar was, hij veronderstelde dat. De auteur geeft zelf namelijk ook aan waarom er in principe helemaal geen gevaar was (80%, pectine->jam). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En die met dat ze dat verhaal al lang in haar hoofd had. Lekker belangrijk, dat lang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus, lacks originality.... Tenminste, zo heb ik het opgevat. |
![]() |
||
Citaat:
De vragen van tekst 8 waren raar gesteld en vooral 34 en 36 ben ik het eigenlijk ook niet eens met de antwoorden.... Zal stom klinken, maar misschien had ik dan 34 verkeerd opgevat.... Kan iemand mij een verklaring geven waarom 36 C moet zijn? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar 'recently' is wel weer een beetje lullig gekozen vind ik zelf. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vandaar dacht ik eigenlijk al dat het net bekend was. Verder, ik vond ook niet duidelijk dat het bewezen was, want Lee "denkt" te weten dat het Ahlers was.... Dus eigenlijk heb ik mn hele antwoord gebaseerd op ht woord scoop ^^, Goed, hier heb je helemaal niets aan >< |
![]() |
||||
Citaat:
Bovendien krijgt Rowling wel meer kritiek dat harry potter helemaal niet origineel is, over taalgebruik zou ik zeggen dat het logisch is dat het weinig origineel is aangezien het ook voor kinderen bedoeld is. Maarja ik heb wel genoeg punten om een 7 te staan uiteindelijk. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Je gaat het trouwens gewoon halen hoor! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus hij was zich er van bewust dat Ahlers hem nog kwaad zou kunnen doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |