Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal wel 1 pnt zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Was erg lang examen inderdaad, ik heb echt de volle 3 uur nodig gehad, maar was gelukkig wel helemaal klaar. Ondanks een zere hand van het schrijven heb ik er wel een redelijk gevoel over.
||
![]() |
Citaat:
Geen idee of het goed is, maar het vermelden van dat ze daar optreden als regering is denk ik wel belangrijk.
||
![]() |
Citaat:
en hee, niet er zo over inzitten, je weet maar nooit, straks heb je je andere examens gewoon goed gemaakt! je moet gewoon weer toeleven naar t volgende examen, niet te lang erbij stil blijven staan. je slaagt heus wel! en ik dacht idd dat t over engeland ging en ging allemaal dingen verzinnen over de industrialisatie daar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou er vanuit gaan dat je ongeveer in het midden zit eigenlijk. Want een norm van 1 zou me niks verbazen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch, je raakt er niet optimistischer van. ![]() Oh, en ik had ehhhhh 13 of 14 kantjes. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.surf2me.nl/hosting/ralphje/normering-ce.png Er is al een keer een norm van 1,2 geweest, dus het is niet onmogelijk. Vooral omdat het dus zo lang en moeilijk was. Maar alsnog gaan klagen bij LAKS en al je vrienden en vage bekenden aanzetten tot klagen enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan er dus wel van uitgaan dat iedereen het moeilijk vond en dat iedereen slecht gescoord heeft. Dus dat landsgemiddelde wordt sowieso geen 7. En verder, als er 8000 klachten zijn terwijl er (ik zeg maar wat) 16.000 mensen examen doen in geschiedenis dit jaar, dan wordt daar écht wel naar gekeken, want dan is er gewoon iets mis. Die klachtenlijn zit er niet voor niks, de examencommissie is geen onredelijk mormel dat er op uit is iedereen te laten zakken. Anders hadden ze wel een norm van -1,2 gedaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is al eerder een erratum verschenen over bron 3 bij vraag 9 in het examen Geschiedenis VWO. We hebben een aantal klachten gekregen over scholen waar dit erratum niet is voorgelezen.
met de Inspectie van het Onderwijs. Maar daarvoor hebben We zullen hier morgen (23 mei) contact over opnemen met de Inspectie van het Onderwijs. Maar daarvoor hebben we alle scholen nodig waar dit erratum niet is voorgelezen. Dus is het erratum niet vorgelezen bij jou op school: mail dan even je naam en de naam van je school naar examen@laks.nl onder verlemding van dit erratum. bron: http://www.eindexamennieuws.nl/actueel/nieuws/2266/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk mag t niet. Maar leraren zijn echt niet helemaal onmenselijk. Er zou ook heel erg streng gecontroleerd worden op de toiletten voor spiekbriefjes. Er loopt bij ons 90% van de tijd niet eens een leraar mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh wacht, dat is bij vraag 9. Laat maar! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() @Mala, ja ik erger me daar ook kapot aan, steeds ligt alles door elkaar en moet ik weer alles sorteren om te kijken of ik niet de helft oversla en dat kost best weer wat tijd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het erratum was bij vraag 9. Vraag 9 is een vraag waarbij je bron 3 moest gebruiken. De fout zat 'm in dat er bij die vraag 'geef 1 argument' in plaats van 'geef 2 argumenten' stond. Het staat nota bene zelfs in de lap tekst die je quotte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar hey, als jij er zo dolgraag van uit wil gaan dat je gezakt bent, prima hoor. Veel plezier met het zwelgen in medelijden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() examen is geen pretjes.. kunt zeggen wat je wilt ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 13:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 1 turtlez | 2 | 16-04-2008 14:09 | |
Studeren |
Geschiedenis UVA/VU Verwijderd | 2 | 06-07-2007 11:39 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over vakken Duits en Geschiedenis Nishu | 24 | 05-05-2007 20:07 | |
Studeren |
geschiedenis (alweer) universitair of hbo? Verwijderd | 5 | 02-12-2004 23:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |