![]() |
||
Citaat:
En de others zouden wel eens de opvarenden van de Black Rock (zo heet dat schip toch?) kunnen zijn, daarom zag richard er zo brak uit toen Ben 'm voor t eerst zag. Ze zitten daar al een lange tijd (eeuwen, maar ze zijn toch onsterfelijk), hij had ook ouderwetse kleren aan. Was me niet opgevallen dat sommige dingen ineens weer 'heel' waren nadat ze bij jacob zijn geweest ![]() Hopelijk horen we nog iets meer over het nut van alle Dharma experimenten en over de 'Incident', was dat the purge? Maar op de blastdoor staan magneetveldwaardes geschreven, dus heeft het dan weer iets met die hatches te maken?... hopelijk leren we wat meer, snelsnelsnèl ![]()
|
![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=0LTj0wNhgxo
de stem die aan het eind "my people, they are coming RIGHT NOW" roept, is dat niet Karl? zo ja, benieuwd wat hij te betekenen heeft in deze aflevering. siked voor de nieuwe ep!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee afleveringen genaamd 'Through The Looking Glass'. Jack-centric |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duidelijk een opbouw naar de season finale. Heb echt zin in volgende week! Promo ziet er ook weer goed uit. http://www.youtube.com/watch?v=ut-RQaJum1c
2 uur volgende week ![]() |
![]() |
|
OMG gewoon nog mensen in dat onderwater station
![]() En Jack's Back ![]() Ik ben zo benieuwd naar volgende week! Hoe t zal gaan tussen the Others en de 815ers, hoe t nou zit met Locke, wat er gaat gebeuren met Charlie, wie er dood zullen gaan, hoe ze dit seizoen willen gaan afsluiten etc. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar volgende week, ik vraag me echt af of Charlie nu alsnog dood gaat...
Overigens kwam er toch nog iets in me opborellen mbt het gesprekje tussen Charlie en die heliktopterpilote (ze zei dat er voor hem een hele memorial service was gehouden en een greatest hits-cd uitgebracht): zou het niet kunnen dat haar komst op het eiland weer te maken heeft met een timewarp en ze later alsnog gewoon echt allemaal dood gaan? Overigens, wanneer begint seizoen 4? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik had dit een mooi eind gevonden.
charlie offert zich op voor de groep. want die worden dan gered (en dan had charlie daar eerlijk over moeten zijn tegen claire en gewoon die ring plus het verhaal er bij moeten geven van dat zij familie is, bla en dat aaron die ring moet krijgen ooit) ![]() zoo ![]() maarja.. nog 3 seizoenen he? crap, blijven ze daar nog mega lang dus. jammer.
|
![]() |
Ok,ik heb een theorie gelezen waarom Charlie niet is doodgegaan...ik vind hem egt geloofwaardig dus kzal em ff hier typen :
Er was een tijdje geleden een online spel genaamd The Lost Experience,waar we te weten kwamen dat the Dharma Initative het eiland gebruikte om een catastrofe tegen te houden die heel de mensheid zou vernietigen. Dus weten we dat het eiland de kracht heeft om een alternatieve realiteit te maken. Een beetje zoals ervoor zorgen dat we een ander lot hebben. We weten ook dat het universum probeert het lot altijd terug te buigen naar wat het oorspronkelijk voor ons in petto had. Het eiland vecht dus in feite tegen deze correcties van het universum. Daarom leeft Charlie nog en daarom ziet Desmond de toekomst. Het universum wilt dat Charlie dood gaat maar het eiland wilt dat niet,waarschijnlijk omdat Charlie nog een doel heeft in z'n leven en dat deze het eiland zal helpen. ( Ik denk Aaron opvoeden ofzo ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hele hoe en wat van the Dharma Initiative is niet belangrijk gebleken. Het gaat nu uiteindelijk om Ben en zijn groepje 'hostiles'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dan mochten ze daarna nog wel alle vragen beantwoorden.. als ze al weer terug thuis zijn ofzo.. hi hi, ik ben n muts, vind series eigenlijk alleen leuk als er niemand dood gaat en t niet eng is enzo.. (en ik vind lost n beetje spannend soms ja ![]() maaaar... vind t eigenlijk ook gewoon leuk dat t door gaat hoor! wel jammer pas in februari ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er is nog geen datum bekend voor de release van s3 op dvd (in Amerika), maar als het goed is gebeurt dat op de 31e deze maand. Maar zal wel in september zijn, want s1 kwam in sept. 2005 op dvd en s2 in sept. 2006
![]()
||
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 15:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een Ep verder zeg, had er helemaal niet aangedacht dat het een flashforward zou zijn! En Charlie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien komt het ooit nog terug, maar tot dan kan het hele Dharma gebeuren me niet meer boeien eigenlijk. Spannende season finale ![]() Ik vraag me alleen af wanneer de flashforward zich afspeelt. Komen ze echt nu al van het eiland af, of gaat er weer iets mis waardoor het niet gebeurt? We hebben namelijk nog 48 afleveringen te gaan. Maarja, de theorieën zullen binnenkort wel overal opduiken ![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 17:34. |
![]() |
|
Maar ik vraag me af of het wel een flash-forward is want jack bleef maar roepen over ze vader want die is natuurlijk al tijdje dood. Maar kan ook zijn omdat die dronken is natuurlijk.
En wtf is er met die rus zeg, bijna door het hek dood, door locke in mekaar geslagen, harpoen. Maar hij nog snel genoeg om duikpak aan te doen en granaat te pakken zonder dat desmond het merkte ![]() |
![]() |
|
Niet om vervelend te doen, maar is dit niet gewoon het einde van Lost? Ik kan me niet zo 1 2 3 verzinnen waar ze het verhaal nu op moeten pakken...
Overigens, aan het begin van e22 loopt de groep weg met links zand en rechts de zee. Het volgende shot zie je ze op je af komen met wederom links zand en rechts zee.. dat betekent dat ze eerst verkeerd zijn gelopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk denk ik dat John in die kist lag, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |