Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2007, 23:54
Retinite
Retinite is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 13-05-2007 @ 12:29 :
goede theorie vooral he laatste stukje
Mij lijkt het dat Jacob de zwarte wolk is, je zag het zwarte(?) 'poeder' buiten zn huis, Locke voelde er aan.

En de others zouden wel eens de opvarenden van de Black Rock (zo heet dat schip toch?) kunnen zijn, daarom zag richard er zo brak uit toen Ben 'm voor t eerst zag. Ze zitten daar al een lange tijd (eeuwen, maar ze zijn toch onsterfelijk), hij had ook ouderwetse kleren aan.

Was me niet opgevallen dat sommige dingen ineens weer 'heel' waren nadat ze bij jacob zijn geweest , dat was wel apart (time jump)

Hopelijk horen we nog iets meer over het nut van alle Dharma experimenten en over de 'Incident', was dat the purge? Maar op de blastdoor staan magneetveldwaardes geschreven, dus heeft het dan weer iets met die hatches te maken?... hopelijk leren we wat meer, snelsnelsnèl
Oud 14-05-2007, 10:52
Carn
Carn is offline
ik hoop niet dat we dadelijk een soort fantasy-serie krijgen met onsterfelijken, trans-dimensionale onzichtbare wezens en timewarps ;P
Oud 14-05-2007, 15:39
grandaddy
grandaddy is offline
http://www.youtube.com/watch?v=0LTj0wNhgxo
de stem die aan het eind "my people, they are coming RIGHT NOW" roept, is dat niet Karl? zo ja, benieuwd wat hij te betekenen heeft in deze aflevering.

siked voor de nieuwe ep!
Oud 17-05-2007, 12:40
Dexter_M
Dexter_M is offline
wat een aflevering .
Gewoon nog mensen op dat station, benieuwd hoe dat verder gaat met charlie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 14:16
Verwijderd
was dit nu de laatste aflevering van het seizoen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 15:48
Roos
Roos is offline
Wat een kut-einde, ik haat cliffhangers haha. Hopelijk is dit niet de laatste aflevering van het seizoen!
Oud 17-05-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 17-05-2007 @ 15:16 :
was dit nu de laatste aflevering van het seizoen?
Nee. Volgende week is de season finale.

Twee afleveringen genaamd 'Through The Looking Glass'. Jack-centric
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 18:14
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
beetje jammere aflevering vind ik
Oud 17-05-2007, 20:06
Verwijderd
Duidelijk een opbouw naar de season finale. Heb echt zin in volgende week! Promo ziet er ook weer goed uit. http://www.youtube.com/watch?v=ut-RQaJum1c

2 uur volgende week
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 20:19
Nothing
Nothing is offline
Vanavond is er op ABC nog een aflevering (morgen dus te zien) en dan volgende week ep 23 dus season finale..
dat begrijp ik uit de ABC site
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 21:01
Verwijderd
De aflevering van vanavond is een special, geen reguliere ep.

Citaat:
A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC

The Special is hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows.
Volgende week dubbele season finale.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 21:39
Dexter_M
Dexter_M is offline
zin in volgende week, hoop op lekker oorlogje tussen the others en 815ers
En benieuw of we loce nog zien.
En vooral hoe het charlie verder gaat. kijken of desmond nog beneden komt zwemmen want di denkt dat die dood is natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 23:20
Pandora
Pandora is offline
Ik moet geen spoilers meer lezen . Gelukkig ben ik het van volgende week wel min of meer vergeten.
Oud 18-05-2007, 10:26
Blubje
Blubje is offline
OMG gewoon nog mensen in dat onderwater station Dat had ik niet verwacht. Misschien gaan ze Charlie wel gijzelen en gaat ie niet dood. Dat zou fijn zijn.

En Jack's Back Ze zijn eindelijk weer een beetje een echte groep aan het worden. Dat heb ik een beetje gemist in dit seizoen.

Ik ben zo benieuwd naar volgende week! Hoe t zal gaan tussen the Others en de 815ers, hoe t nou zit met Locke, wat er gaat gebeuren met Charlie, wie er dood zullen gaan, hoe ze dit seizoen willen gaan afsluiten etc.
Oud 18-05-2007, 16:41
Verwijderd
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar volgende week, ik vraag me echt af of Charlie nu alsnog dood gaat...

Overigens kwam er toch nog iets in me opborellen mbt het gesprekje tussen Charlie en die heliktopterpilote (ze zei dat er voor hem een hele memorial service was gehouden en een greatest hits-cd uitgebracht): zou het niet kunnen dat haar komst op het eiland weer te maken heeft met een timewarp en ze later alsnog gewoon echt allemaal dood gaan?

Overigens, wanneer begint seizoen 4?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 17:21
Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee de producers hebben duidelijk gezegd dat ze niet dood zijn
En volgens mij zal charlie nog wel ddodgaan n de seasonsfinale
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 18:21
pino123
pino123 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 18-05-2007 @ 17:41 :
Overigens, wanneer begint seizoen 4?
januari 2008
Oud 19-05-2007, 09:16
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Blubje schreef op 18-05-2007 @ 11:26 :
OMG gewoon nog mensen in dat onderwater station Dat had ik niet verwacht.
Dit had ik per ongeluk gelezen voor het zien van de laatste aflevering. Beetje jammer. Ik kan niet wachten tot volgende week. Ik hoop niet dat Charlie dood gaat, maar ik vermoed van wel.
Oud 21-05-2007, 13:22
Me-ke
Me-ke is offline
ik had dit een mooi eind gevonden.
charlie offert zich op voor de groep. want die worden dan gered (en dan had charlie daar eerlijk over moeten zijn tegen claire en gewoon die ring plus het verhaal er bij moeten geven van dat zij familie is, bla en dat aaron die ring moet krijgen ooit)
zoo en dan waren er dus heli's gekomen en was iedereen gered ..

maarja.. nog 3 seizoenen he?
crap, blijven ze daar nog mega lang dus.
jammer.
Oud 21-05-2007, 19:29
Jigsaw
Jigsaw is offline
Ok,ik heb een theorie gelezen waarom Charlie niet is doodgegaan...ik vind hem egt geloofwaardig dus kzal em ff hier typen :

Er was een tijdje geleden een online spel genaamd The Lost Experience,waar we te weten kwamen dat the Dharma Initative het eiland gebruikte om een catastrofe tegen te houden die heel de mensheid zou vernietigen. Dus weten we dat het eiland de kracht heeft om een alternatieve realiteit te maken. Een beetje zoals ervoor zorgen dat we een ander lot hebben.

We weten ook dat het universum probeert het lot altijd terug te buigen naar wat het oorspronkelijk voor ons in petto had. Het eiland vecht dus in feite tegen deze correcties van het universum. Daarom leeft Charlie nog en daarom ziet Desmond de toekomst.

Het universum wilt dat Charlie dood gaat maar het eiland wilt dat niet,waarschijnlijk omdat Charlie nog een doel heeft in z'n leven en dat deze het eiland zal helpen. ( Ik denk Aaron opvoeden ofzo )
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Me-ke schreef op 21-05-2007 @ 14:22 :
ik had dit een mooi eind gevonden.
charlie offert zich op voor de groep. want die worden dan gered (en dan had charlie daar eerlijk over moeten zijn tegen claire en gewoon die ring plus het verhaal er bij moeten geven van dat zij familie is, bla en dat aaron die ring moet krijgen ooit)
zoo en dan waren er dus heli's gekomen en was iedereen gered ..

maarja.. nog 3 seizoenen he?
crap, blijven ze daar nog mega lang dus.
jammer.
Als dit echt het einde zou zijn, zou ik echt teleurgesteld zijn. Als ze nu ineens van het eiland worden geplukt zou ik het echt veeel te slap en te makkelijk vinden. Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord, en waarschijnlijk nog heel veel vragen niet gesteld. Nog drie korte seizoentjes
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Jigsaw schreef op 21-05-2007 @ 20:29 :

Er was een tijdje geleden een online spel genaamd The Lost Experience,waar we te weten kwamen dat the Dharma Initative het eiland gebruikte om een catastrofe tegen te houden die heel de mensheid zou vernietigen.
The Lost Experience was gewoon om de kijkers geboeid te houden.

Het hele hoe en wat van the Dharma Initiative is niet belangrijk gebleken. Het gaat nu uiteindelijk om Ben en zijn groepje 'hostiles'.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 12:18
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-05-2007 @ 20:59 :
Als dit echt het einde zou zijn, zou ik echt teleurgesteld zijn. Als ze nu ineens van het eiland worden geplukt zou ik het echt veeel te slap en te makkelijk vinden. Er zijn nog zoveel vragen onbeantwoord, en waarschijnlijk nog heel veel vragen niet gesteld. Nog drie korte seizoentjes
maar ik hou wel van een happy end
en dan mochten ze daarna nog wel alle vragen beantwoorden.. als ze al weer terug thuis zijn ofzo..
hi hi, ik ben n muts, vind series eigenlijk alleen leuk als er niemand dood gaat en t niet eng is enzo.. (en ik vind lost n beetje spannend soms ja hi hi)
maaaar... vind t eigenlijk ook gewoon leuk dat t door gaat hoor! wel jammer pas in februari .. nu ben ik maar aan 'heroes' begonnen..
Oud 22-05-2007, 12:25
Verwijderd
Nog 2 dagen *yay* Nieuwe podcast is ook weer te beluisteren!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 09:28
Crimson
Crimson is offline
ik hoorde dat de finale pas volgende week komt?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 09:54
Verwijderd
Nope.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 12:47
Verwijderd
Vandaag komt de final, toch? En dat is dus een dubbele ep? (Through the Looking Glass 1 & 2)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 13:02
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2007 @ 13:47 :
Vandaag komt de final, toch? En dat is dus een dubbele ep? (Through the Looking Glass 1 & 2)
yep
Oud 23-05-2007, 14:33
Verwijderd
Jeej, cool Een soort Lost-film Oeh, die ga ik vrijdagavond lekker kijken
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 17:37
Simplicity
Simplicity is offline
Heeft iemand enig idee wanneer dvdbox 3 van lost uitkomt?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 21:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Simplicity schreef op 23-05-2007 @ 18:37 :
de r1 komt denk ik in september / oktober
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 21:58
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Simplicity schreef op 23-05-2007 @ 18:37 :
meestal een paar weken tot een maand voor het nieuwe seizoen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 22:48
Blubje
Blubje is offline
Er is nog geen datum bekend voor de release van s3 op dvd (in Amerika), maar als het goed is gebeurt dat op de 31e deze maand. Maar zal wel in september zijn, want s1 kwam in sept. 2005 op dvd en s2 in sept. 2006
Oud 24-05-2007, 12:18
Dexter_M
Dexter_M is offline
Omg wat een aflevering zeg niet normaal.
En ik dacht wat een saaie flashbacks, zag het einde echt niet aankomen
Spoiler

nu erg veel zin in seizoen4

Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
damn wat gaat de download bij mij traag, iemand een tip waar ik hem sneller kan vinden?
Oud 24-05-2007, 14:40
Vinniebar
Vinniebar is offline
Holy fuck! Wat een aflevering!

Spoiler

Maar echt een prachtige Season Finale...

EDIT: Torrentspy.com heeft snelle...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:59
Moustache
Moustache is offline
Ik báálde echt van de laatste 5 minuten, ik had het al wel zien aankomen maar ik vind het toch jammer.
Voor de rest roept de aflevering wel weer superveel vragen op, nu alleen wachten tot f-cking februari
Oud 24-05-2007, 15:04
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
zoetrope schreef op 21-05-2007 @ 23:21 :

Het hele hoe en wat van the Dharma Initiative is niet belangrijk gebleken. Het gaat nu uiteindelijk om Ben en zijn groepje 'hostiles'.
Het hele hoe en wat is wel degelijk belangrijk als je het verhaal van de Lost Experience een beetje hebt gevolgd. (http://www.lostpedia.com voor meer informatie).

Spoiler

Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Vinniebar schreef op 24-05-2007 @ 15:40 :
Holy fuck! Wat een aflevering!

Spoiler

Maar echt een prachtige Season Finale...

EDIT: Torrentspy.com heeft snelle...
Volgens Lostpedia (hebben het screenshot van de krant uitvergroot) begint het iig met een J en eindigt op antham oid.

Wat een Ep verder zeg, had er helemaal niet aangedacht dat het een flashforward zou zijn! En Charlie Was wel mooi moment met Desmond.. nu zolang wachten
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Moustache schreef op 24-05-2007 @ 16:04 :
Het hele hoe en wat is wel degelijk belangrijk als je het verhaal van de Lost Experience een beetje hebt gevolgd. (http://www.lostpedia.com voor meer informatie).

Spoiler
Ik heb het gevolgd ja, maar kan jij mij vertellen of die equation nog enige betrekking heeft gehad op heel season 3? Het hele Dharma Initiative verhaal is - tot nu toe - alleen nog maar een inleiding geweest in de groep van Ben. Bovendien gaan ze niet iets dat heel belangrijk is voor het verhaal van Lost uit de serie laten, en alléén in een reality game onthullen. Het blijft ten slotte een TV serie.

Misschien komt het ooit nog terug, maar tot dan kan het hele Dharma gebeuren me niet meer boeien eigenlijk.

Spannende season finale

Ik vraag me alleen af wanneer de flashforward zich afspeelt. Komen ze echt nu al van het eiland af, of gaat er weer iets mis waardoor het niet gebeurt? We hebben namelijk nog 48 afleveringen te gaan. Maarja, de theorieën zullen binnenkort wel overal opduiken

Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 17:34.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:50
Moustache
Moustache is offline
Spoiler
Oud 24-05-2007, 22:03
Dexter_M
Dexter_M is offline
Maar ik vraag me af of het wel een flash-forward is want jack bleef maar roepen over ze vader want die is natuurlijk al tijdje dood. Maar kan ook zijn omdat die dronken is natuurlijk.
En wtf is er met die rus zeg, bijna door het hek dood, door locke in mekaar geslagen, harpoen. Maar hij nog snel genoeg om duikpak aan te doen en granaat te pakken zonder dat desmond het merkte
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 22:40
Nick-Name
Nick-Name is offline
Niet om vervelend te doen, maar is dit niet gewoon het einde van Lost? Ik kan me niet zo 1 2 3 verzinnen waar ze het verhaal nu op moeten pakken...

Overigens, aan het begin van e22 loopt de groep weg met links zand en rechts de zee. Het volgende shot zie je ze op je af komen met wederom links zand en rechts zee.. dat betekent dat ze eerst verkeerd zijn gelopen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 01:19
Retinite
Retinite is offline
Citaat:
zoetrope schreef op 24-05-2007 @ 18:32 :
Ik vraag me alleen af wanneer de flashforward zich afspeelt.
Rond 5 April 2007, ongeveer 2 jaar en 4 maanden na het 'heden' op het eiland.
Persoonlijk denk ik dat John in die kist lag, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker , dit fundeer ik alleen maar op de letters "Jo.." in het krantenbericht.
Oud 25-05-2007, 01:45
Moustache
Moustache is offline
@ Dexter_M:
Hij had het duikpak al aan, dus dat valt al af

@ Nick-Name:
Er komen nog 3 seizoenen, seizoen 4 begint 8 feb.
Oud 25-05-2007, 01:59
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dit was zeker een flashforward, helaas had ik al wat spoilers gelezen, domme ik, waardoor ik al wat wist. Erg mooi hoe Jack maar over zijn pa lulde.
Oud 25-05-2007, 10:01
Moustache
Moustache is offline
Komt bij dat Jack terug wou naar het eiland. Kleine kans dat ie er voor de crash al eerder was geweest dunkt mij.
Oud 25-05-2007, 10:46
first eror
first eror is offline
Citaat:
Retinite schreef op 25-05-2007 @ 02:19 :
Rond 5 April 2007, ongeveer 2 jaar en 4 maanden na het 'heden' op het eiland.
Persoonlijk denk ik dat John in die kist lag, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker , dit fundeer ik alleen maar op de letters "Jo.." in het krantenbericht.
Ik las Ja...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 11:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Jacob?
Oud 25-05-2007, 11:27
first eror
first eror is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 25-05-2007 @ 12:25 :
Jacob?