Oud 24-05-2007, 19:27
McDuck
McDuck is offline
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik hem op tv 'es tut mir leid' zei.
Weer een drama
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2007, 19:50
PV
PV is offline
Morgen komt Riis ook nog met een persconferentie btw. Die zal wel met eenzelfde mededeling komen lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 20:22
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-05-2007 @ 18:25 :

Ullrich die stug blijft ontkennen vind ik ook wel grappig trouwens
Haha

Zijn woordvoerder zei zelfs dat hij zoveel talent had dat doping niet nodig was
Oud 24-05-2007, 23:32
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-05-2007 @ 21:22 :
Haha

Zijn woordvoerder zei zelfs dat hij zoveel talent had dat doping niet nodig was
En deze foto dan!

Wat een lief bolletje

Hmm, naja knip en plak maar in adresbalk, tis t waard
Oud 25-05-2007, 12:39
Strever
Strever is offline
Citaat:
McDuck schreef op 24-05-2007 @ 20:27 :
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik hem op tv 'es tut mir leid' zei.
Weer een drama
Hmm, wielrennen interesseert me echt geen reet. Maar ik vind dat wielrennen zijn geloofwaardigheid wel een beetje verliest op deze manier. Ik heb het gisteren ook op de televisie gezien, en vond het gewoon bijzonder sneu. Hij heeft het zelf gedaan en moet er ook voor boeten. Beetje lomp om te zeggen dat hij het voor zijn zoon deed.
Wat zijn de straffer hiervoor? Ik volg het namelijk nooit, dus kunnen jullie mij dat vertellen
Oud 25-05-2007, 14:27
McDuck
McDuck is offline
Normaal gesproken toch iets van een schorsing, maar het is alweer zo'n elf jaar geleden dus ik weet niet hoe dat nu zit. Maar goed, als de UCI er niets tegen doet kan Zabel nog altijd disciplinair geschorst worden door zijn ploeg, of aan de kant gezet worden of een boete krijgen. Maar ik - de neutrale fan- kan nu niet meer genieten als hij een overwinning haalt en dat is misschien wel zijn grootste straf. Hij is niet meer geloofwaardig, al heeft hij maar 1 keer gebruikt. Je blijft het toch onthouden.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:31
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Strever schreef op 25-05-2007 @ 13:39 :
Hmm, wielrennen interesseert me echt geen reet. Maar ik vind dat wielrennen zijn geloofwaardigheid wel een beetje verliest op deze manier. Ik heb het gisteren ook op de televisie gezien, en vond het gewoon bijzonder sneu. Hij heeft het zelf gedaan en moet er ook voor boeten. Beetje lomp om te zeggen dat hij het voor zijn zoon deed.
Wat zijn de straffer hiervoor? Ik volg het namelijk nooit, dus kunnen jullie mij dat vertellen
Als er één echte wielrenner is, dan is het Zabel wel. Maar ik schrik er niet van dat hij gebruikt heeft. In de jaren 80, 90 en misschien de jaren 70 ook wel zat bijna iedereen aan de dope.

Natuurlijk zitten er nu nog wel renners aan de dope, maar ik denk dat het een stuk minder is dan vroeger.

En qua schorsing denk ik niet dat hij geschorst wordt, omdat er niet bewezen is dat hij heeft gebruikt. Maar dat weet ik niet zeker, omdat Basso ook niet betrapt is maar wel geschorst wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:40
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 25-05-2007 @ 15:31 :

Natuurlijk zitten er nu nog wel renners aan de dope, maar ik denk dat het een stuk minder is dan vroeger.
op basis waarvan denk je dat dan?
Oud 25-05-2007, 14:42
Sandersss
Sandersss is offline
Ten eerste omdat er meer getest wordt. Ten tweede omdat die testen meer geavanceerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 25-05-2007 @ 15:31 :
Als er één echte wielrenner is, dan is het Zabel wel.
Ach kom nou, wat is dit nu weer voor holle frase? Bij een echte wielrenner denk ik eerder aan kasseienvreters ofzo. Zabel is echt een sympathieke man, maar het slaat nergens op hem nu, nu hij dopinggebruik bekend heeft, uit een soort tegenreactie overdreven te gaan beschermen met dit soort kreten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 25-05-2007 @ 15:42 :
Ten eerste omdat er meer getest wordt. Ten tweede omdat die testen meer geavanceerd zijn.
Maar doping en het maskeren daarvan wordt ook steeds meer geavanceerd, dus dat vind ik ook al niet zo'n sterk argument.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 16:44
Escapism
Escapism is offline
lijkt me ook een beetje wishful thinking.

en hoppa, riis er ook bij...
Oud 25-05-2007, 17:40
PV
PV is offline
en Riis houdt gewoon z'n touroverwinning he
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 18:18
PV
PV is offline
BERLIJN (ANP) - Ook Jan Ullrich gaat praten. Na de bekentenissen over doping van zijn voormalige ploeggenoten van Telekom wil de Tourwinnaar van 1997 duidelijkheid verschaffen over zijn verleden. Dit zegt zijn manager Wolfgang Strohband in de Duitse krant Der Welt.
Strohband zegt uitgebreid met Ullrich te hebben gesproken over de gebeurtenissen van de laatste dagen. Over de inhoud van de bijeenkomst wilde hij niets kwijt. Op welke wijze Ullrich, de enige Duitser die ooit de Ronde van Frankrijk won, naar buiten gaat reden is nog onduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 18:29
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Riis, de kerel die ik een enorm aantal keer op tv heb gezien met zijn 'antidopingbeleid' bij CSC.. de kerel die zo'n beetje het voortouw nam in de strijd tegen doping, altijd ontkende dat hij zelf heeft gebruikt, gaat ineens even vertellen dat ie de tour op doping heeft gewonnen..

Morgen Ullrich erbij, overmorgen is er weer een plekje voor iemand, Basso misschien? Even kijken of Landis ook denkt geld te besparen aan al die advocaten..

Ben benieuwd of het gaat overslaan naar de huidige renners..

Zijn jullie voor of tegen een generaal pardon op dit moment?
Oud 25-05-2007, 18:48
Escapism
Escapism is offline
eigenlijk zou je gewoon massaal niet meer naar wielerwedstrijden moeten gaan kijken. maarja, zit er ook niet in he.
Oud 25-05-2007, 19:16
PV
PV is offline
BERLIJN (ANP) - Jan Ullrich gaat niet praten. Aanvankelijk leek het erop na mededelingen van zijn manager dat de Tourwinnaar van 1997 ook duidelijkheid zou verschaffen over zijn verleden. Later bleek, volgens dezelfde manager, dat alles niet zo te zijn.
Na de bekentenissen over doping van zijn voormalige ploeggenoten van Telekom zou ook Ullrich naar buiten treden. Dat zei althans zijn manager Wolfgang Strohband in enkele Duitse media.
Later liet dezelfde zaakwaarnemer op de website van de renner weten dat dit alles op een misverstand berustte. ,,Er is geen enkele reden voor Jan om met uitspraken te komen.''

Toch niet dus

Maarja, geen enkele renner lijkt meer te vertrouwen, dus of een zgn generaal pardon zin heeft? Dat iedereen ongestraft kan melden dat ie doping heeft gebruikt? En dan Dr moeten betere, betrouwbare controles komen... denk dat je daar meer aan hebt dan renners op hun blauwe ogen te vertrouwen dat ze in 2007 geen doping gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 19:57
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 25-05-2007 @ 19:29 :
Riis, de kerel die ik een enorm aantal keer op tv heb gezien met zijn 'antidopingbeleid' bij CSC.. de kerel die zo'n beetje het voortouw nam in de strijd tegen doping, altijd ontkende dat hij zelf heeft gebruikt, gaat ineens even vertellen dat ie de tour op doping heeft gewonnen..

Morgen Ullrich erbij, overmorgen is er weer een plekje voor iemand, Basso misschien? Even kijken of Landis ook denkt geld te besparen aan al die advocaten..

Ben benieuwd of het gaat overslaan naar de huidige renners..

Zijn jullie voor of tegen een generaal pardon op dit moment?
misschien is het voor de toekomst wel beter om het te vergeten en te vergeven, om vervolgens scherper dan ooit de zuiverheid te bewaken. Zoals het nu gaat blijft het wel of niet doping bij ongeveer iedereen, waardoor renners waarschijnljik ook eerder geneigd zijn te gebruiken.
alleen zou dit jammer zijn omdat de boosdoeners gewoon gepakt moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 19:28
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
[QUOTE]Mavie©2004 schreef op 24-05-2007 @ 13:28 :
[B]

Als er één renner was in het profwielrennen waarvan ik dacht dat hij zeer integer en dus clean geweest zou zijn was het Zabel wel..

Eénmaal gebruikt om het te proberen.. tsja... weet niet wat ik daarvan moet vinden.. in ieder geval eerlijk?

---

Mja dat dacht ik ook, ik hoop echt dat het maar bij die ene keer is gebleven. Ik hoop dat Wim Van Huffel of Jurgen van den Broeck me dat niet gaat lappen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 22:32
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
[QUOTE]pvt. stengo schreef op 26-05-2007 @ 20:28 :
[B]
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 24-05-2007 @ 13:28 :

Als er één renner was in het profwielrennen waarvan ik dacht dat hij zeer integer en dus clean geweest zou zijn was het Zabel wel..

Eénmaal gebruikt om het te proberen.. tsja... weet niet wat ik daarvan moet vinden.. in ieder geval eerlijk?

---

Mja dat dacht ik ook, ik hoop echt dat het maar bij die ene keer is gebleven. Ik hoop dat Wim Van Huffel of Jurgen van den Broeck me dat niet gaat lappen.
Dat is zoiets als Erik Dekker, Boogerd en Freire bij mij inderdaad..
Oud 26-05-2007, 23:12
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 26-05-2007 @ 23:32 :
Dat is zoiets als Erik Dekker, Boogerd en Freire bij mij inderdaad..
Bij mij Museeuw en Bettini..
Museeuw is al geweest en waarom Bettini niet ook, ik kijk, hoe vreselijk ook, nergens meer van op.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 09:43
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
D'Hont praat voor Ullrich

BERLIJN - De Belgische soigneur Jef D'Hont heeft tegenover 'Bild am Sonntag' verklaard dat hij voormalig Tour-winnaar Jan Ullrich indertijd hoogstpersoonlijk een keer een epo-injectie heeft gegeven.

De Duitse wielrenner leek vrijdag eindelijk ook zelf bereid openheid van zaken te geven in de Telekom-dopingaffaire, maar dat berustte volgens zijn manager op een misverstand.

Ullrich, inmiddels gestopt na de schier eindeloze reeks verdachtmakingen, heeft altijd ontkend verboden prestatiebevorderende middelen te hebben gebruikt.

D'Hont, in het verleden verzorger bij de Duitse profploeg, schreef een onthullend boek over de dopingpraktijken in het wielerpeloton.
Oud 27-05-2007, 18:46
vreselijke fout
Citaat:
McDuck schreef op 27-05-2007 @ 00:12 :
Bij mij Museeuw en Bettini..
Museeuw is al geweest en waarom Bettini niet ook, ik kijk, hoe vreselijk ook, nergens meer van op.
Museeuw Dan moet je wel heel naief zijn geweest, het spoot zowat uit zijn oren(zijn hele carriere) Riis was nog een tikkeltje erger maar toch
Oud 30-05-2007, 11:58
Nee_nee
Nee_nee is offline
ik denk echt dat gewoon iedereen aan de dope zit hoor, Anders kan je gewoon niet mee in 't peloton.

zijn er trouwens echt mensen die denken dat Armstrong nooit dope gebruikt heeft, terwijl hij al zn concurenten die wel dope gebruikten er af reed
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:44
Sandersss
Sandersss is offline
Een "slagveld" vandaag in de Ronde van België. Veel wind en dus veel waaiers. Enkele kanshebbers voor de eindzege op ruim 13 minuten gereden, waaronder Devolder.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 02:17
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 30-05-2007 @ 18:44 :
Een "slagveld" vandaag in de Ronde van België. Veel wind en dus veel waaiers. Enkele kanshebbers voor de eindzege op ruim 13 minuten gereden, waaronder Devolder.
Altijd leuke koers.. jammer dat Quick Step vaak zo de overhand heeft.. tis net als Rabo bij het NK..

Verder mooi dat Riis alles afgepakt wordt (gele trui, Deense hall of fame sportsmen) wat hij met dope gewonnen heeft.
Oud 02-06-2007, 19:17
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Gesink!
Oud 06-06-2007, 10:47
Nee_nee
Nee_nee is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 01-06-2007 @ 03:17 :

Verder mooi dat Riis alles afgepakt wordt (gele trui, Deense hall of fame sportsmen) wat hij met dope gewonnen heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:24
Verwijderd
Doping gevonden bij huiszoekingen

De Belgische Justitie heeft invallen gedaan bij renners en verzorgers. Dat het de Quick-Stepploeg betreft, wil de woordvoerder van het parket in Kortrijk niet bevestigen. Wel dat er "belangrijke hoeveelheden verboden producten" zijn aangetroffen. Een aantal renners en verzorgers is meegenomen voor verhoor.

De Nederlandse Quick-Steprenners Steven de Jongh, Bram Tankink en Addy Engels hebben geen bezoek aan huis gehad. Wel één verzorger, Johan Molly. Ploegbaas Patrick Lefevere heeft dat bevestigd.

De Vlaamse politicus Dedecker gaf met dopingbeschuldigingen aan het adres van Belgische toprenners de aanzet tot het onderzoek dat eind 2006 van start ging.

nos.nl
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 09:16
vreselijke fout
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 01-06-2007 @ 03:17 :

Prachtig inderdaad, nu staat Ullrich bovenaan op de erelijst

En anders de ergste; Virenque.
Oud 08-06-2007, 10:29
McDuck
McDuck is offline
Frank Vandenbroucke ligt in het ziekenhuis van Magenta, nabij Milaan. Hij herstelt daar van een zelfmoordpoging die hij woensdag ondernam.
Brouwers: 'Het ging heel erg slecht met Frank, ik kon hem niet meer helpen.'
Hoe erg Vandenbroucke eraan toe is, is niet bekend. Zijn toestand is ernstig, maar de dokters weigeren voorlopig elk commentaar. De grillige renner die voor Acqua & Sapone rijdt, vertoeft sinds woensdagmiddag wel op de intensive care.

De 32-jarige renner had naar verluidt de voorbije dagen aan mensen uit zijn omgeving laten weten dat hij het leven niet meer zag zitten. Ook sportpsycholoog Jef Brouwers had nog contact met de geplaagde renner. "Het ging heel erg slecht met Frank, ik kon hem niet meer helpen", aldus Brouwers aan VRT Teletekst.

Volgens Brouwers kampte VDB met problemen van verschillende aard: "De toestanden met zijn knie vraten hem helemaal op. Frank was helemaal alleen in zijn hoofd. Privé ging het hem ook niet voor de wind. De situatie met zijn gezin ging al een tijdje op en af. Hij woonde alleen in een huis in Milaan."

Brouwers: 'De toestanden met zijn knie vraten hem helemaal op. Frank was helemaal alleen in zijn hoofd.'
Sinds 2000, het jaar na zijn knappe zege in Luik-Bastenaken-Luik, kende het wielerbestaan van Vandenbroucke meer diepte- dan hoogtepunten. Naast het fysieke en familiale leed raakte hij betrokken in een dopingzaak waarvan de nasleep nu nog altijd voortduurt.

Manager en vertrouwensman Paul De Geyter had niet veel te zeggen: "Ik wens hieromtrent geen commentaar te geven. Het enige dat ik kwijt wil is dat ik Frank recentelijk nog aan de telefoon had.'

Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 12:05
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja dat hij geestelijk instabiel zou zijn is al langer bekend, maar 't wordt nu wel verontrustend..
Oud 08-06-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-06-2007 @ 10:16 :
Prachtig inderdaad, nu staat Ullrich bovenaan op de erelijst

En anders de ergste; Virenque.
Nummer 4 was ook een Festina-rijder (Dufeaux). Dus dat zou Peter Luttenberger (nr. 5) de 'echte' winnaar maken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:33
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2007 @ 14:14 :
Nummer 4 was ook een Festina-rijder (Dufeaux). Dus dat zou Peter Luttenberger (nr. 5) de 'echte' winnaar maken.
Volgens mij is Luttenberger ook niet van onbesproken gedrag

De uitslag van '96 was verder als volgt:
1 Bjarne Riis
2 Jan Ullrich
3 Richard Virenque
4 Laurent Dufaux
5 Peter Luttenberger
6 Luc Leblanc
7 Pjotr Oegroemov
8 Fernando Escartin
9 Ábraham Olano
10 Tony Rominger
11 Miguel Indurain
Oud 08-06-2007, 14:45
Verwijderd
En wie is daar dan de eerste 'onbesproken' renner van?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 15:30
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-06-2007 @ 15:45 :
En wie is daar dan de eerste 'onbesproken' renner van?
Ik zou t houden op de 6e zege van Indurain
Oud 08-06-2007, 16:04
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-06-2007 @ 16:30 :
haha dat dacht ik ook meteen na dat lijstje ^^
Oud 08-06-2007, 16:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Algemeen klassement Marco Pantani 92h 49' 46"
Tweede Jan Ullrich + 3' 21"
Derde Bobby Julich + 4' 08"
Vierde Christophe Rinero + 9' 16"
Vijfde Michael Boogerd + 11' 26"

1 en 2 hoeft geen uitleg, 3 rijdt nu bij CSC , en Rinero kan dat nooit zonder doping geflikt hebben want die heeft behalve die Tour waar hij ineens uit het niets kwam nooit meer wat gewonnen.

DUS, Gefeliciteerd Michael
Oud 08-06-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-06-2007 @ 16:30 :
OMG zijn er echt mensen die denken dat Indurain clean reed?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 16:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-06-2007 @ 17:30 :
Ja maar van de rest op die lijst kan ik er ook geen aanwijzen die clean zou moeten zijn
Oud 08-06-2007, 16:58
Sandersss
Sandersss is offline
En Boogerd die in die tijd clean met de dope-rijders mee rijdt, dat lijkt me ook niet erg "fris".
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 19:32
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
in '98 kwam iedereen 'uit het niets', julich ook met zijn 3de plaats. maar dat en de vijfde plaats van boogerd zijn nog te verklaren als je ziet dat axel merckx 10de werd :')
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 19:34
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-06-2007 @ 17:30 :
Zijn er echt mensen die denken dat er een renner is die clean rijdt?

Sorry hoor, wat een ongelooflijke bedriegelijke sport *

*Dit zeg ik met pijn, ik vond het altijd zo leuk, nu minder..
Oud 08-06-2007, 20:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-06-2007 @ 15:33 :
Volgens mij is Luttenberger ook niet van onbesproken gedrag

De uitslag van '96 was verder als volgt:
1 Bjarne Riis
2 Jan Ullrich
3 Richard Virenque
4 Laurent Dufaux
5 Peter Luttenberger
6 Luc Leblanc
7 Pjotr Oegroemov
8 Fernando Escartin
9 Ábraham Olano
10 Tony Rominger
11 Miguel Indurain
Riis; Dope
Ullrich; Dope
Virenque; Dope
Dufaux; Dope
Luttenberger; Niet bewezen
Leblanc; Dope
Oegroemov; Samen met Riis
Fernando Escartin; Zou clean zijn
Olano; Dope
Rominger; zwaar verdacht, nooit bewezen
Indurain; Dope

Dus alleen bij Luttenberger en Escartin lijkt de kans te bestaan dat ze clean hebben gereden..
Oud 11-06-2007, 00:43
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 08-06-2007 @ 20:32 :
in '98 kwam iedereen 'uit het niets', julich ook met zijn 3de plaats. maar dat en de vijfde plaats van boogerd zijn nog te verklaren als je ziet dat axel merckx 10de werd :')
Precies

Ach.. ik denk dat er nu maar op het heden gericht moet worden.. het is echt zo dat wielrennen voor niets stopt.. iedereen blijft toch met plezier de wedstrijden volgen en aan de kant staan..

Toevallig was ik vandaag op de Cauberg aangezien ik een weekend weg was met atletiek.. maar het was daar superdruk en gezellig.. met wielrenners dan de sport blijft toch leven.. is dat misschien echt raar?
Oud 11-06-2007, 16:52
baas
baas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-06-2007 @ 21:50 :

Dus alleen bij Luttenberger en Escartin lijkt de kans te bestaan dat ze clean hebben gereden..
Escartin valt volgens mij ook onder het kopje "zwaar verdacht, nooit bewezen."
Oud 11-06-2007, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 11-06-2007 @ 01:43 :

Toevallig was ik vandaag op de Cauberg aangezien ik een weekend weg was met atletiek.. maar het was daar superdruk en gezellig.. met wielrenners dan de sport blijft toch leven.. is dat misschien echt raar?
Nou ja, het zou pas echt nergens op slaan als mensen zelf stopten met toerfietsen omdat de profs doping gebruiken Dat zal hoogstens zijn weerslag hebben op de sponsorgelden en kijkcijfers, al zal dat ook wel meevallen denk ik.

Is er iemand bij jullie die geen T-Mobile-abbonement afsluit vanwege de recente onthullingen, of die bij zijn laminaatkeuze pertinent Quick Step weigert vanwege de invallen afgelopen week? Het is zelfs te beargumenteren dat die aandacht een zegen is voor de sponsor, de naam wordt toch steeds weer genoemd. Geen aandacht is erger dan negatieve aandacht...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 17:41
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
baas schreef op 11-06-2007 @ 17:52 :
Escartin valt volgens mij ook onder het kopje "zwaar verdacht, nooit bewezen."
Nee hoor, volgens mij niet. Vind ik ook niet echt het type voor, meer een harde werker maar dat zegt misschien ook niet zoveel
Oud 11-06-2007, 21:49
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Brown 3e achter Boonen en Haussler.. hij kwam nog voorbij Boonen maar te vroeg met zijn toeter in de wind.. komt steeds dichterbij!
Oud 12-06-2007, 11:17
Nee_nee
Nee_nee is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 11-06-2007 @ 22:49 :
Brown 3e achter Boonen en Haussler.. hij kwam nog voorbij Boonen maar te vroeg met zijn toeter in de wind.. komt steeds dichterbij!
inderdaad, ik zette de tv aan 1.5 km voor het einde en wist niet wie die rabo was die telkens iets meer naar voren kwam
was echt een prachtige sprint, Haussler werd overigens ook prachtig gebracht door brown
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten