Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn woordvoerder zei zelfs dat hij zoveel talent had dat doping niet nodig was ![]()
||
Citaat:
Wat een lief bolletje ![]() ![]() Hmm, naja knip en plak maar in adresbalk, tis t waard ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat zijn de straffer hiervoor? Ik volg het namelijk nooit, dus kunnen jullie mij dat vertellen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk zitten er nu nog wel renners aan de dope, maar ik denk dat het een stuk minder is dan vroeger. En qua schorsing denk ik niet dat hij geschorst wordt, omdat er niet bewezen is dat hij heeft gebruikt. Maar dat weet ik niet zeker, omdat Basso ook niet betrapt is maar wel geschorst wordt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen zou dit jammer zijn omdat de boosdoeners gewoon gepakt moeten worden. |
![]() |
|
[QUOTE]Mavie©2004 schreef op 24-05-2007 @ 13:28 :
[B] ![]() ![]() ![]() ![]() Als er één renner was in het profwielrennen waarvan ik dacht dat hij zeer integer en dus clean geweest zou zijn was het Zabel wel.. Eénmaal gebruikt om het te proberen.. tsja... weet niet wat ik daarvan moet vinden.. in ieder geval eerlijk? --- Mja dat dacht ik ook, ik hoop echt dat het maar bij die ene keer is gebleven. Ik hoop dat Wim Van Huffel of Jurgen van den Broeck me dat niet gaat lappen. |
![]() |
||
[QUOTE]pvt. stengo schreef op 26-05-2007 @ 20:28 :
[B] Citaat:
||
Citaat:
Museeuw is al geweest en waarom Bettini niet ook, ik kijk, hoe vreselijk ook, nergens meer van op. ![]() |
![]() |
|
D'Hont praat voor Ullrich
BERLIJN - De Belgische soigneur Jef D'Hont heeft tegenover 'Bild am Sonntag' verklaard dat hij voormalig Tour-winnaar Jan Ullrich indertijd hoogstpersoonlijk een keer een epo-injectie heeft gegeven. De Duitse wielrenner leek vrijdag eindelijk ook zelf bereid openheid van zaken te geven in de Telekom-dopingaffaire, maar dat berustte volgens zijn manager op een misverstand. Ullrich, inmiddels gestopt na de schier eindeloze reeks verdachtmakingen, heeft altijd ontkend verboden prestatiebevorderende middelen te hebben gebruikt. D'Hont, in het verleden verzorger bij de Duitse profploeg, schreef een onthullend boek over de dopingpraktijken in het wielerpeloton.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Verder mooi dat Riis alles afgepakt wordt (gele trui, Deense hall of fame sportsmen) wat hij met dope gewonnen heeft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En anders de ergste; Virenque.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De uitslag van '96 was verder als volgt: 1 Bjarne Riis 2 Jan Ullrich 3 Richard Virenque 4 Laurent Dufaux 5 Peter Luttenberger 6 Luc Leblanc 7 Pjotr Oegroemov 8 Fernando Escartin 9 Ábraham Olano 10 Tony Rominger 11 Miguel Indurain
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor, wat een ongelooflijke bedriegelijke sport ![]() *Dit zeg ik met pijn, ik vond het altijd zo leuk, nu minder.. ![]()
||
Citaat:
Ullrich; Dope Virenque; Dope Dufaux; Dope Luttenberger; Niet bewezen Leblanc; Dope Oegroemov; Samen met Riis Fernando Escartin; Zou clean zijn Olano; Dope Rominger; zwaar verdacht, nooit bewezen Indurain; Dope Dus alleen bij Luttenberger en Escartin lijkt de kans te bestaan dat ze clean hebben gereden..
||
Citaat:
![]() Ach.. ik denk dat er nu maar op het heden gericht moet worden.. het is echt zo dat wielrennen voor niets stopt.. iedereen blijft toch met plezier de wedstrijden volgen en aan de kant staan.. Toevallig was ik vandaag op de Cauberg aangezien ik een weekend weg was met atletiek.. maar het was daar superdruk en gezellig.. met wielrenners dan ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is er iemand bij jullie die geen T-Mobile-abbonement afsluit vanwege de recente onthullingen, of die bij zijn laminaatkeuze pertinent Quick Step weigert vanwege de invallen afgelopen week? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() was echt een prachtige sprint, Haussler werd overigens ook prachtig gebracht door brown ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielrennen (was: Zijn er hier pubers die sporten?) Jonas Fiets | 150 | 28-03-2013 13:59 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Algemeen Scott Tracy | 63 | 09-01-2008 09:32 | |
Vrije tijd |
Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker? Mr.Oizo | 28 | 12-05-2005 15:06 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Bartoli stopt Tofke_H | 7 | 28-11-2004 23:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
spreekbeurt wielrennen douma151 | 4 | 04-12-2002 23:49 | |
Vrije tijd |
Het Nederlandse wielrennen? vreselijke fout | 7 | 19-04-2002 09:23 |