![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag paper schrijven, vanavond minireunie. En komende week wordt best beslissend, dus ik ga vandaag ook heftig duimen voor mezelf. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zelfde hier in montreal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb net spareribs besteld en wacht vol smart totdat ze komen en ik heb ook mijn toffe chocomelmok eindelijk binnen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb aan wiskunde gewerkt, chill gegeten en zometeen komt mn vriendje.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wing tsun is niet echt een sport, maar een combat system. Het is gewoon een kung-fu vorm, maar dan in straatvechtvorm. Er is dus geen competetie, er zijn geen wedstrijden en banden. We hebben geen bescherming of wat dan ook, als je slaag krijgt heb je pech, op straat kun je ook niet zeggen van 'oohh hey wacht even, even mijn veter strikken.' of doe eens wat rustiger joh!' Het gaat iig heel hard en snel, en het is fucking effectief. Imi Lichtenfeldt (die krav maga heeft ""ontwikkeld"") heeft zo'n 60% van "zijn" technieken van de wing tsun gejat. Iig, ik train 4 keer per week 2,5 uur, en als de school in deurne weer opengaat hopelijk 6 keer. En je zit altijd onder de blauwe plekken hehe. Je slaat trouwens met je rug spieren, kung-fu stylo. Op die manier sla je veel harder met minder inspanning, ik kan bij wijze van spreken door iemand heenslaan zonder amper een spiertje in mijn armen te gebruiken. En het systeem wint aan populariteit, nadat het in the bourne identity door matt damon beoefent werd. Je kunt het snel leren, maar het is niet makkelijk aan te leren. ![]() En ik kickboxte van mijn 15de tot mijn 19de (met tussenpozen, 3x 10 maanden ofzo) en ik kan er echt niets in kwijt. Het is de beste ringsport maar op straat zul je alsnog in elkaar getrapt worden wanneer je door 3 gasten van jouw postuur aangevallen wordt.
Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 11:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga jij maar lekker ITF doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Moet wel zeggen dat die kerel in het eerste filmpje wel een behoorlijke dweep is. http://youtube.com/watch?v=hLj5gL20ydg Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 12:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic. Al vroeg opgestaan vanochtend om te leren in een poging om m'n tentamen van morgen toch nog te halen. Klote.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
4 of 5 keer per jaar geeft hij een seminair in onze school, dan zitten we een halve dag (6 uur) te trainen en dan drillt hij er een hoop dingen in. Maar 2x per week is oké, ik train alleen zo veel omdat ik altijd al intensief vechtsport heb gezien, en ik merk dat ik snel beter word omdat ik zo veel en intensief train. Thuis ben ik er ook veel mee bezig. En wanneer mijn sifu zijn broer terugkomt uit afganistan (volgende maand, hij was daar commandant) gaat zijn school weer open als het goed is. En dan train ik 6 keer per week. Ik mer nu dat ik meer en meer en meer en meer wil. Ik eet heel veel op een dag dus ik kom snel bij en kweek veel massa zonder ook maar te fitnessen. (ik eet ook heel gezond, dat scheelt ook weer)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? #2 Steelpan | 188 | 30-01-2011 14:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |