Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2007, 14:17
first eror
first eror is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 27-05-2007 @ 13:51 :
Fuck, ik ben mijn pincode vergeten en ik heb helemaal geen geld meer en ik heb nog maar één poging om 'm in te toetsen.
Je blijft wel een beetje een doos hè.

Vandaag paper schrijven, vanavond minireunie.
En komende week wordt best beslissend, dus ik ga vandaag ook heftig duimen voor mezelf.
Advertentie
Oud 27-05-2007, 14:23
tuttebel
tuttebel is offline
vanochtend wakker worden op t schip, erachter komen dat we geen ontbijt hebben..maar wel peperkoek.
hierna ging ik me helemaal inpakken met zeilbroek en zeiljas zodat je alleen nog maar stukjes ogen zag. en heerlijk en supergoed gezeild want bijna al mn manoeuvres gingen perfect en ik wist alles en
nu even aan t releksen en vanavond terug naar utrecht.
Oud 27-05-2007, 15:35
Metal
Metal is offline
Ik heb zojuist een brandende sigaret opgezogen. Gvd.
Oud 27-05-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-05-2007 @ 16:35 :
Ik heb zojuist een brandende sigaret opgezogen. Gvd.
Het duurde even voor ik doorhad dat je de stofzuiger bedoelde. Hoe is het afgelopen?
Oud 27-05-2007, 16:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
Hele week leuk op vakantie geweest en natuurlijk naar Pirates en nu zijn we weer terug en wilden we weer naar pirates, maar in nederland is ie natuurlijk weer compleet uitverkocht tot volgende week ofzo dus gingen we maar wat drinken, waarbij ik van 3 bierhossers hun drankjes over me heen kreeg dus toen hielden we het maar voor gezien en zijn we gaan slapen en toen werd ik wakker en nu hoor ik pathologie te leren, maar ja...
en ik heb hier een hele serie Bones op DVD liggen maar ik mag niet kijken want mijn jochje wil ook meekijken en die is uiteraard foetsie vandaag
Oud 27-05-2007, 16:33
Metal
Metal is offline
Ik ben aan het schetsen geslagen.
Oud 27-05-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 27-05-2007 @ 11:24 :
Getting fucked up our ass by big corporations.

Trok t niet dat starbucks in NY. De koffie van de man op de hoek was beter en maar 25 cent voor een halve litor ofzoiets
ja exact
zelfde hier in montreal
Oud 27-05-2007, 16:51
lapin
lapin is offline
ik heb uit mn hand babyeendje gevoerd aww
Oud 27-05-2007, 16:55
Electriq
Electriq is offline
ik wil weer een tamagotchi <3
Oud 27-05-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-05-2007 @ 14:57 :
je pincode vergeten
....
Dat kan gebeuren. Het wordt nog mooier, want aangezien ik 'm vannacht al twee keer verkeerd heb ingetoetst en nu net weer, is mijn pas geblokkeerd. Eén seconde na het verkeerd intoetsen wist ik 'm weer. :') Godverdomme.
Oud 27-05-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 27-05-2007 @ 17:51 :
ik heb uit mn hand babyeendje gevoerd aww
awww

ik heb net spareribs besteld en wacht vol smart totdat ze komen en ik heb ook mijn toffe chocomelmok eindelijk binnen
Oud 27-05-2007, 17:10
Verwijderd
Kom er net achter dat ik ooit kaartjes had gekocht voor die shit in de effenaar met oa uffie vanavond, maar eens even de auto regelen.
Oud 27-05-2007, 19:05
Haligh
Haligh is offline
ik was gister mooi weer de leeuw en dit was het nieuws wezen kijken met vrienden.
en daarna karaoke gezongen en zo'n geweldige performace van whole lotta love neergezet dat de eigenaar vroeg of ik de volgende keer wat meer wou zingen en wat minder gillen .
Oud 27-05-2007, 19:06
Luna
Luna is offline
ik ga opeens naar pinkpop morgen. kan kaartjes voor 25 euro krijgen dus dat is wel primaaa.
eigenlijk moet ik voor een tentamen leren donderdag. ik ben een slechte student
Oud 27-05-2007, 19:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-05-2007 @ 20:05 :
dat de eigenaar vroeg of ik de volgende keer wat meer wou zingen en wat minder gillen .

ik heb aan wiskunde gewerkt, chill gegeten en zometeen komt mn vriendje.
Oud 27-05-2007, 20:15
vixen
vixen is offline
Ik heb de hele dag op de bank en in bed gelegen met films ivm buikpijn en lamme zondag. Nu is Louis Theroux op Canvas en straks op ned 3, maar ik heb die alletwee al gezien.
En ik kwam er vandaag achter dat de layout van mijn afstudeerrapport/bijlagen fucked is omdat mijn laptop natuurlijk geen mac is.
Ik vind het een kutdag vandaag.
Oud 27-05-2007, 20:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-05-2007 @ 20:05 :
ik was gister mooi weer de leeuw en dit was het nieuws wezen kijken met vrienden.
en daarna karaoke gezongen en zo'n geweldige performace van whole lotta love neergezet dat de eigenaar vroeg of ik de volgende keer wat meer wou zingen en wat minder gillen .
dan heb je het wel erg bont gemaakt.
Oud 27-05-2007, 20:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vandaag geleerd en tussendoor m'n moeder hond uitgelaten en eten gegeven want die was alleen thuis aww. en vanavond probeer ik bezonken rood uit te lezen en hopelijk red ik het daarna nog om ook een ander boek uit te lezen, dus dat wordt nachtwerk.
Oud 27-05-2007, 23:36
Metal
Metal is offline
Er is licht aan het einde van de tunnel. Qua opdracht.
Oud 27-05-2007, 23:41
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 27-05-2007 @ 21:35 :
dan heb je het wel erg bont gemaakt.
joran en ik zijn volgende week zaterdag weer te bezichtigen met hetzelfde nummer .
Oud 27-05-2007, 23:55
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-05-2007 @ 11:24 :
Getting fucked up our ass by big corporations.

Trok t niet dat starbucks in NY. De koffie van de man op de hoek was beter en maar 25 cent voor een halve litor ofzoiets
Plus meestal gratis refills Maar Starbucks is altijd nog beter dan de gemiddelde kop slootwater die je in een Nederlandse horecagelegenheid krijgt. Echt typisch Nederlands, koffie proberen te zetten van drie bonen
Oud 28-05-2007, 00:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-05-2007 @ 00:41 :
joran en ik zijn volgende week zaterdag weer te bezichtigen met hetzelfde nummer .
misschien kom ik dan ook nog even blondie doen al kan ik de franse tekst van denis, denis niet.
Oud 28-05-2007, 00:16
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 28-05-2007 @ 01:13 :
misschien kom ik dan ook nog even blondie doen al kan ik de franse tekst van denis, denis niet.
ik ken de de tekts van de andere nummers die ik deed ook niet of kon ze niet volgen omdat het allemaal te snel voor me ging .
Oud 28-05-2007, 00:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-05-2007 @ 01:16 :
ik ken de de tekts van de andere nummers die ik deed ook niet of kon ze niet volgen omdat het allemaal te snel voor me ging .
ik wil nog graag eens een liedje van teh supremes doen.
Oud 28-05-2007, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 28-05-2007 @ 00:55 :
Plus meestal gratis refills Maar Starbucks is altijd nog beter dan de gemiddelde kop slootwater die je in een Nederlandse horecagelegenheid krijgt. Echt typisch Nederlands, koffie proberen te zetten van drie bonen
Ja man. In het centrum van Rome heb je voor 90 cent fucking overheerlijke cappucino, hier mag je 2,50 dokken voor een kop drab. Beetje jammer.
Oud 28-05-2007, 02:08
Carn
Carn is offline
een vriend van me gaat mogelijkerwijs in san diego werken (kleine kans), maar ik ben dus in gedachten al bezig met de "san diego, los angeles, san francisco, seatlle, portland, vancouver, juneau, anchorage 2008 hell yeah ride" roadtrip.
Oud 28-05-2007, 09:58
Verwijderd
Er was gister een feestje op mijn werk en ik was al om acht uur klaar met werken dus heb ik heel veel gedanst en teveel gedronken en damn ik ben in tijden niet zo gaar geweest gewoon. Toen ik met mijn lompe zus naar huis fietse (ik zat achterop) heeft ze op een of andere lompe manier mijn iPod dopjes helemaal om mijn wiel heen gedraaid tijdens het fietsen en ze konden er onmogelijk af zonder verrot te gaan dus nu zijn ze kapot, godverrr. En over een uur mag ik weer werken, olé!
Oud 28-05-2007, 10:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik worstel me door heel veel pagina's hele saaie politieke geschiedenis van Nederland heen en vanavond ga ik naar de bios (in de herkansing, gisteren voor niks gegaan want uitverkocht - nu maar even gereserveerd) en ik moet ook nog schoonmaken hier.
Oud 28-05-2007, 11:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 23-05-2007 @ 21:52 :
Wat zijn dat voor sporten? En hoezo gelukkig gestop met kickboksen?

Wing tsun is niet echt een sport, maar een combat system. Het is gewoon een kung-fu vorm, maar dan in straatvechtvorm. Er is dus geen competetie, er zijn geen wedstrijden en banden. We hebben geen bescherming of wat dan ook, als je slaag krijgt heb je pech, op straat kun je ook niet zeggen van 'oohh hey wacht even, even mijn veter strikken.' of doe eens wat rustiger joh!'

Het gaat iig heel hard en snel, en het is fucking effectief. Imi Lichtenfeldt (die krav maga heeft ""ontwikkeld"") heeft zo'n 60% van "zijn" technieken van de wing tsun gejat. Iig, ik train 4 keer per week 2,5 uur, en als de school in deurne weer opengaat hopelijk 6 keer. En je zit altijd onder de blauwe plekken hehe. Je slaat trouwens met je rug spieren, kung-fu stylo. Op die manier sla je veel harder met minder inspanning, ik kan bij wijze van spreken door iemand heenslaan zonder amper een spiertje in mijn armen te gebruiken.

En het systeem wint aan populariteit, nadat het in the bourne identity door matt damon beoefent werd. Je kunt het snel leren, maar het is niet makkelijk aan te leren. Je zult er echt veel tijd in moeten steken, dus niet 2 keer per week gaan trainen. Als je gedreven traint zul je echt snel resultaat merken, dus je zult er wel wat voor moeten doen.

En ik kickboxte van mijn 15de tot mijn 19de (met tussenpozen, 3x 10 maanden ofzo) en ik kan er echt niets in kwijt. Het is de beste ringsport maar op straat zul je alsnog in elkaar getrapt worden wanneer je door 3 gasten van jouw postuur aangevallen wordt.

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 11:35.
Oud 28-05-2007, 11:43
Carn
Carn is offline
kung fu is voor sjinesen Metal!

En ik kan woorden tegen je zeggen die je ook pijn doen!
Oud 28-05-2007, 11:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2007 @ 12:43 :
kung fu is voor sjinesen Metal!
Ja dat dacht ik ook altijd.
Ga jij maar lekker ITF doen.
Oud 28-05-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 12:33 :
[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

Wing tsun is niet echt een sport, maar een combat system. Het is gewoon een kung-fu vorm, maar dan in straatvechtvorm. Er is dus geen competetie, er zijn geen wedstrijden en banden. We hebben geen bescherming of wat dan ook, als je slaag krijgt heb je pech, op straat kun je ook niet zeggen van 'oohh hey wacht even, even mijn veter strikken.' of doe eens wat rustiger joh!'

Het gaat iig heel hard en snel, en het is fucking effectief. Imi Lichtenfeldt (die krav maga heeft ""ontwikkeld"") heeft zo'n 60% van "zijn" technieken van de wing tsun gejat. Iig, ik train 4 keer per week 2,5 uur, en als de school in deurne weer opengaat hopelijk 6 keer. En je zit altijd onder de blauwe plekken hehe. Je slaat trouwens met je rug spieren, kung-fu stylo. Op die manier sla je veel harder met minder inspanning, ik kan bij wijze van spreken door iemand heenslaan zonder amper een spiertje in mijn armen te gebruiken.

En het systeem wint aan populariteit, nadat het in the bourne identity door matt damon beoefent werd. Je kunt het snel leren, maar het is niet makkelijk aan te leren. Je zult er echt veel tijd in moeten steken, dus niet 2 keer per week gaan trainen. Als je gedreven traint zul je echt snel resultaat merken, dus je zult er wel wat voor moeten doen.

En ik kickboxte van mijn 15de tot mijn 19de (met tussenpozen, 3x 10 maanden ofzo) en ik kan er echt niets in kwijt. Het is de beste ringsport maar op straat zul je alsnog in elkaar getrapt worden wanneer je door 3 gasten van jouw postuur aangevallen wordt.
Ziet er heftig en effectief uit Metal, erg vet. Vooral het vele gebruik van knieën en elleboog spreekt me aan. Niet iets voor mij, omdat ik simpelweg geen tijd heb om zoveel aan sport te doen, maar erg tof.
Oud 28-05-2007, 11:58
Carn
Carn is offline
mijn kale kop is niet te stoppe!
Oud 28-05-2007, 12:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Alweer uitgeslapen, gedoucht, ontbeten, vriendje uitgezwaaid en nu moet ik echt nodig stofzuigen/opruimen, een examen duits maken en dan naar de barbecue van mn baas, met dit weer dan weer op tijd naar huis voor grey's anatomy en dan slapen.
Oud 28-05-2007, 12:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 28-05-2007 @ 12:56 :
Ziet er heftig en effectief uit Metal, erg vet. Vooral het vele gebruik van knieën en elleboog spreekt me aan. Niet iets voor mij, omdat ik simpelweg geen tijd heb om zoveel aan sport te doen, maar erg tof.
Je kunt beter 2 keer per week dit doen dan 2 keer per week kickboxen. Het is alleen zo dat wanneer je veel traint je al heel snel resultaat zal zien. (voor een kung-fu stijl) Maar met 2x per week is het ook al goed. 2x per week anderhalf uur, moet toch te doen zijn?
Oud 28-05-2007, 12:38
first eror
first eror is offline
Awesome! Ben sinds kort begonnen met Yong Chun in Amsterdam.
Moet wel zeggen dat die kerel in het eerste filmpje wel een behoorlijke dweep is.

http://youtube.com/watch?v=hLj5gL20ydg

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 12:44.
Oud 28-05-2007, 12:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
moet die hele lap nou gequoteerd worden?
Oud 28-05-2007, 12:44
first eror
first eror is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-05-2007 @ 13:40 :
moet die hele lap nou gequoteerd worden?
Oud 28-05-2007, 12:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
was niet kut bedoeld ofzo, maar staat zo stom
Oud 28-05-2007, 12:46
first eror
first eror is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-05-2007 @ 13:45 :
was niet kut bedoeld ofzo, maar staat zo stom
De '' was om aan te geven dat je gelijk hebt, maar wèl een heel heel bazig meisje bent...
Oud 28-05-2007, 12:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
first eror schreef op 28-05-2007 @ 13:38 :
Awesome! Ben sinds kort begonnen met Yong Chun in Amsterdam.
Moet wel zeggen dat die kerel in het eerste filmpje wel een behoorlijke dweep is.

http://youtube.com/watch?v=hLj5gL20ydg
wat een lamme aanvallers; ookal is het voor demonstratie-doeleinden.
Oud 28-05-2007, 12:55
malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 13:20 :
Je kunt beter 2 keer per week dit doen dan 2 keer per week kickboxen. Het is alleen zo dat wanneer je veel traint je al heel snel resultaat zal zien. (voor een kung-fu stijl) Maar met 2x per week is het ook al goed. 2x per week anderhalf uur, moet toch te doen zijn?
Lijkt me ook wel heel vet dit, alleen ik heb dus ook tijdsgebrek enzo om het echt fanatiek te doen, maar 2x in de week moet lukken. Ik denk erover om het in Leiden of Amsterdam te gaan doen, maar hoeveel kost zoiets eigenlijk dan?

Ontopic.
Al vroeg opgestaan vanochtend om te leren in een poging om m'n tentamen van morgen toch nog te halen. Klote.
Oud 28-05-2007, 12:55
matt trakker
matt trakker is offline
ik ontwaar een nieuwe forumhype!

ik doe aan chuan fa, nog niet zo heel lang maar probeer wel 2x per week te trainen hoewel dat nu niet lukt vanwege beoordelingen.
Oud 28-05-2007, 12:59
first eror
first eror is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2007 @ 13:49 :
wat een lamme aanvallers; ookal is het voor demonstratie-doeleinden.
Nouja, op zich, het is de bedoeling dat je zo snel mogelijk iemand neer hebt, dus dat acteren ze goed. Maar die dingen zien 'r inderdaad best suf uit.
Oud 28-05-2007, 13:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
first eror schreef op 28-05-2007 @ 13:46 :
De '' was om aan te geven dat je gelijk hebt, maar wèl een heel heel bazig meisje bent...
klopt
Oud 28-05-2007, 13:01
first eror
first eror is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-05-2007 @ 14:00 :
klopt
Verdomde bazig. Maar dat werkt wel hoor.
Oud 28-05-2007, 13:02
Verwijderd
Wij gingen gisteravond nog één drankje doen na net besloten te hebben echt niet uit te gaan, maar tijdens dat ene drankje kwamen we engelsen op kroegentocht tegen - dat klinkt minder fout dan het is - die ons inspiratie en gratis drank gaven waardoor we toch besloten nog één dansje te gaan wagen. Dat werd één dansje in 't Gras van de buren - dat klinkt even fout als het is - waar we onze nieuwe beste vrienden die kratten bier en een appartement op achtenzeventig stappen lopen hadden hebben ontmoet. Dat bier hebben we opgedronken met als gevolg dat ik een paar uur geleden was vergeten hoe je moet lopen. Nu gaat het weer heel goed.
Oud 28-05-2007, 13:39
kuik
kuik is offline
ik studeer en het begint me een beetje te deprimeren, want ik kom tot de conclusie dat ik wel ver ben met de stof, maar dat vrijwel niets is blijven hangen daarnaast eet ik kaas, want dat is het enige wat ik in huis heb en zometeen ga ik een fortuin uitgeven aan boodschappen, want eten geeft een positieve stimulans aan mijn leerprestaties denk ik. daarna ga ik even een goede leeromgeving creeren in mijn huis en weer verder.
Oud 28-05-2007, 14:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
malle pietje schreef op 28-05-2007 @ 13:55 :
Lijkt me ook wel heel vet dit, alleen ik heb dus ook tijdsgebrek enzo om het echt fanatiek te doen, maar 2x in de week moet lukken. Ik denk erover om het in Leiden of Amsterdam te gaan doen, maar hoeveel kost zoiets eigenlijk dan?
Ligt er maar aan. Ik betaal 39 euro per maand. Daarvoor train ik wel 16 keer in de maand, tot 2,5 uur per training. Mijn sifu is 37, hij is het dagelijkse leven 2degraads wiskunde leraar en hij heeft al 19 jaar wing tsun ervaring. Je krijgt hem echt met geen mogelijkheid tegen de grond. Het is iig relaxt dat hij er zo veel tijd in steekt. En 2 keer trainen per maand, ik denk zo'n 30 euro ofzo? Kan ook minder zijn.

4 of 5 keer per jaar geeft hij een seminair in onze school, dan zitten we een halve dag (6 uur) te trainen en dan drillt hij er een hoop dingen in. Maar 2x per week is oké, ik train alleen zo veel omdat ik altijd al intensief vechtsport heb gezien, en ik merk dat ik snel beter word omdat ik zo veel en intensief train. Thuis ben ik er ook veel mee bezig. En wanneer mijn sifu zijn broer terugkomt uit afganistan (volgende maand, hij was daar commandant) gaat zijn school weer open als het goed is. En dan train ik 6 keer per week. Ik mer nu dat ik meer en meer en meer en meer wil. Ik eet heel veel op een dag dus ik kom snel bij en kweek veel massa zonder ook maar te fitnessen. (ik eet ook heel gezond, dat scheelt ook weer)
Oud 28-05-2007, 15:05
lapin
lapin is offline
ik heb enorm grote bananenmuffins gebakken met creamcheese iceing
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten