Advertentie | |
|
![]() |
|
Marijnissen, Rosemöller en nog altijd van Mierlo.
Mensen zoals Marijnissen zijn nodig in de politiek om ervoor te zorgen dat falende politici er niet zomaar vanaf komen met smoesjes en schuld afschuiven; zie zijn reactie op Herben tijdens het debat gistermiddag.
|
zalm (vanwege zijn perfecte instelling)
en Rösemuller (niet vanwege zijn ideeen maar de manier waarop deze man kan discussieren) Owja en zeker niet te vergeten, Erica Terpstra, gewoon omdat zij cool is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vuile communist ![]() |
![]() |
|
Jan Marijnissen (stoere man, altijd een goed verhaal)
Agnes Kant (die kan altijd zo gigantisch kwaad kijken als ze met een andere politicus in de debat is ![]() ![]() Wouter Bos is ook wel een goede politicus, die gaat de PvdA(als hij lijsttrekker voor de PvdA wordt iig) weer een beetje op de rails zetten. Niet dat ik nou zo graag wil dat de PvdA weer groter wordt, maar dat is beter dan dat rotzooitje dat de afgelopen maanden geregeerd( ![]() |
![]() |
|
Ik vind Marijnissen een zeer bekwaam politicus daarvoor heb ik respect!
Mijn favoriet is Heinsbroek... Oke het is niet goed gegaan maar toch heb ik vertrouwen in die man. Hij heeft uitstraling en een goede visie en schuwt het debat ook niet. Mijn all-time favoriet blijft Pim Fortuyn
|
Ik heb reeds 2x op Zalm gestemd en zal dat bij de aankomende verkiezingen naar alle waarschijnlijkheid weer gaan doen. Hij valt in de categorie streng doch rechtvaardig maar doet dit altijd met de nodige humor. En ondanks het feit dat ik het meestal niet met hem eens ben wil ik toch ook een lans breken voor Jan Marijnissen. Een van de meest integere politici, je weet altijd wat je aan hem hebt en hij is altijd duidelijk. Misschien wel de meest eerlijke politicus van dit moment, alleen jammer dattie zo links is (voor mij persoonlijk dus...).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jaja, als je rijk bent kun je geen binding met de burger meer hebben? Wat een gelul. Net zoiets als zeggen dat welvarende mensen geen echte PvdA'ers kunnen zijn. Mijn favoriete politicus is trouwens nog steeds Dijkstal.
|
Jan Marijnissen en Paul Rosenmoller vanwege hun uitspraken en hun politieke denkwijze, Gerrit Zalm vanwege zijn humor (maar zijn politieke kleur staat me niet aan).
En natuurlijk De Jong, Eberhard, Wijnschenk; Hoogendijk, Heinsbroek en Bomhoff, die er stuk voor stuk voor hebben gezorgd dat het kabinet is gevallen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie is jouw politieke held van 2010? Stem! Lisette | 31 | 19-12-2010 16:49 | |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
Bas van der Vlies 25 jaar kamerlid WärteR | 24 | 27-06-2006 22:10 | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 | |
Lifestyle |
je favoriete....... #JumpDaFuckUp!# | 109 | 17-06-2002 08:52 |