Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou, ik ben uiteindelijk op deze website gekomen:
http://www.waterlandfilm.nl/producties/drift/ Maar dat is de film niet. HEt was een ander meisje. Misschien had ik het dan toch goed onthouden dat ze in die film een 13 jarig meisje speelt en/of is.
|
![]() |
NOu, ik heb volgens mij echt met een oog naar de tv gekeken.
Ik dacht dat het een film was die al een tijd geleden uit was. Maar ik denk dat ik er nu achter ben. En die film is pas net in de bios uitgekomen. Volgens mij is het Moonlight. Ik heb dat op een of andere vage engelse site gevonden, maar het gaat wel over een 13 jarig meisje. Heeft iemand wat van die nieuwe film gehoord?
|
Was ze geboren uit een incest relatie? Heeft ze haar vader vermoord op het einde en had ze een keertje een kind meegenomen van iemand anders?
Ik heb nl. ong. 2 weken terug een film gezien op Ned3 en dat was een vlaamse film en die ging daarover..Ik ben alleen wel de naam vergeten..
|
![]() |
ik denk dat je moonlight van Paula van der Oest bedoelt. ik heb er laatst ook iets over op tv gezien en daarin vertelde Laurien van den Broeck (de hoofdrolspeelster) dat ze de seksscenes helemaal niet leuk vond. Zij speelt een 13jarig meisje.
de acteurs zijn volgens mij allemaal Vlaams, maar het is wel een engelstalige film. hij heeft trouwens een gouden kalf gewonnen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, precies. Dat had ik dus ook gezien. Moet die film nog uitkomen? En word die dan in de meeste nederlandse bioscopen gedraaid, of alleen in een bepaalde bios?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Klinkt dit bekend? Ripper
||
![]() |
Citaat:
Nee, eigenlijk niet. Ik denk echt dat het die film 'moonlight' is. Die komt wel heel erg over een. En wat iemand anders al zei, dat ie wat over die film gezien had op rtl boulevard.......dat was volgens mij ook het geen wat ik gezien had! Dus eigenlijk heb ik nu alleen nog maar hulp nodig met de bios vinden waar die draait, of komt te draaien, of wat dan ook. Trouwens....iedereen bedankt voor jullie berichtjes
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat zijn trouwens filmhuizen? HEb ik nog nooit van gehoord. Zijn dat gewoon wat kleinere bioscoopjes ofzo?
||
Citaat:
Onzettend handig, als je info over over films zoekt, moet je daar beginnen. ![]() Info over Moonlight: http://us.imdb.com/Title?0245294 Filmhuizen zijn voor wat 'kleinere', 'meer culturele' films. ![]() Als je in een wat grotere stad woont, is er een behoorlijke kans dat er ook een filmhuis is.
||
Citaat:
wel voor mij, we hebben het over dezelfde film, maar dit is dus niet wat de topicstarter bedoelt ![]()
|
![]() |
Er is zeker niet toevallig iemand die een internet adresje weet waar ik kan opzoeken waar die film draait.
Hij draait dus inderdaad niet in de normale bioscopen, maar waarschijnlijk in die filmhuizen. Ik heb zo snel niet een adres kunnen vinden voor die filmhuizen. Ik kan wel wat hulp gebruiken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb nu ook een paar dagen geleden in de spits wat gelezen over die film. Daar schreven ze dat het op zich wel een goeie film is, maar dat het monteren niet echt proffesioneel was ofzoiets. ach, ik wil hem nog steeds wel zien.......lijkt me wel cool. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uhhm, kun jij zelf niks zoeken op Internet dat je alles hier vraagt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had gezocht naar filmhuizen op altavista enzo, en ik had daarvoor al gewoon naar 'moonlight' gezocht, maar dan kreeg je maar 2 of 3 sites waar echt iets zinnigs op stond over die film. tsja, dit forum is er niet voor niks. Als er hier mensen zijn die dat soort dingen weten, ben ik ook weer geholpen. Maar bedankt voor je link in ieder geval. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik denk niet dat het al bekend is waar Moonlight precies gaat draaien. Nog een kleine twee weken wachten. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tenminste dat hoop ik dan maar voor haar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|