Oud 05-06-2007, 16:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben al de hele dag aan het stressen, want ik heb morgen examen Engels Literatuur en ookal heb ik de plot summaries van wikipedia nog even in m'n kop gestampt, heb ik nog steeds het idee dat ik morgen een totale black out krijg en keihard ga falen.
Dus wrs zit ik vannacht nog met m'n laptopje om te proberen wat extra info op te zoeken en ben ik morgenochtend kapot.
AAAARGH!
Oud 05-06-2007, 16:44
capibara
capibara is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-06-2007 @ 17:21 :
ik had dat ding zo ontzettend graag gezien he, ik was echt een beetje uit mijn doen toen bleek dat hij opgegeten was

ontopic: ik zit op school tot een uurtje of laat.

Dit is mijn Freddie Foetus Het meest bizarre wat ik ooit als souvenir kreeg.
Oud 05-06-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-06-2007 @ 17:21 :
ik had dat ding zo ontzettend graag gezien he, ik was echt een beetje uit mijn doen toen bleek dat hij opgegeten was
ja ik vond het ook best zuur
maar muis was behoorlijk blij met zichzelf...zzzzzzzzzzz
Oud 05-06-2007, 17:09
botulismf
botulismf is offline
Ik was in shock, Luc, in shock.
Oud 05-06-2007, 17:13
Verwijderd

het was mijn schuld niet....

Oud 05-06-2007, 17:45
botulismf
botulismf is offline
Nou, nee, maar wel jouw opvoeding.

Overigens had ik vandaag schoolreisje en dat was wel relaxed, naar een grote speeltuin met enorme klimrekken, geiten, driewielers, zandbakken en kruipgangen. En dan omringd door 120 brave kleuters en met prachtig weer.
Oud 05-06-2007, 17:56
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 18:45 :
Oud 05-06-2007, 18:48
June bug
June bug is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 18:45 :

Overigens had ik vandaag schoolreisje en dat was wel relaxed, naar een grote speeltuin met enorme klimrekken, geiten, driewielers, zandbakken en kruipgangen. En dan omringd door 120 brave kleuters en met prachtig weer.
ben je nu niet totaal uitgeput dan?

ot: ik werd om half 10 wakker maar had buikpijn en bleef dus nog een halfuurtje in bed, toen ontbeten en gechilld en shizzle en toen ging ik om 1 uur naar school. Beetje geklooid met frontpage weer, ik wilde zo'n youtubefilmpje met embed-link oid in mn site zetten maar dat lukte niet Toen was ik t beu en ging ik naar huis, net even gekletst met mn huisgenoot en op t balkon gezeten, daarna gegeten en dat was t wel weer.
Oud 05-06-2007, 19:07
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
June bug schreef op 05-06-2007 @ 19:48 :
ben je nu niet totaal uitgeput dan?
Nee, het was juist heel chilled.
Oud 05-06-2007, 20:03
kuik
kuik is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-06-2007 @ 16:27 :
He kuik, wil je een long voor me meenemen voor in mijn toekomstige rariteitenkabinet plz
haha
over een paar dagen komen we bij de longen aan, dus wie weet. haha
Citaat:
Bardamu schreef op 05-06-2007 @ 16:08 :
haha ieuw - jij liever dan ik
ja, wel een beetje vreemd dat ik dit soort dingen leuk vind. maar goed als ik later misschien chirurg wil worden.
Oud 05-06-2007, 20:05
June bug
June bug is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 20:07 :
Nee, het was juist heel chilled.
pft respect heb ooit een dag met 6 kleuters door de efteling moeten hopsen en ze konden me opvegen aan t einde van de dag
Oud 05-06-2007, 20:09
Verwijderd
ik ging naar de tandarts en nu is mijn tand weer heel, daarna naar school en dat was suf en vanavond heb ik niets te doen dus ga ik maar films kijken en een boek lezen.
Oud 05-06-2007, 20:39
Moustache
Moustache is offline
Mijn dag was vertiefd, want:

-de winkel waar ik een nieuwe surfshort wou halen is opgeheven
-mijn sollicitatiegesprek van vandaag was niet vandaag maar morgen
-en ik ben ineens ziek.
Oud 05-06-2007, 20:45
Verwijderd
ik sliep pas om half 5 (vuile lelijke tyfushoer laat je vrienden ergens anders schreeuwen) maar verder was t wel ok en ik moest op gesprek op mn werk en ik stressen maar t kwam er op neer dat ik goed bezig was en dat ik loonsverhoging krijg ^^ en ik was beste vriendjes met de eend en de meerkoet kwam de hele tijd binnen gewandeld en ik heb net pizza gehaald.
Oud 05-06-2007, 20:50
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
June bug schreef op 05-06-2007 @ 21:05 :
pft respect heb ooit een dag met 6 kleuters door de efteling moeten hopsen en ze konden me opvegen aan t einde van de dag
Haha dankje. En ik was niet de enige begeleider, we waren met 5 leerkrachten en 10 hulpmoeders.

OT: Ik was net aan het natafelen met mijn broer en ik had uitzicht op de keuken en tot mijn grote verbazing spotte ik ineens een muis in de keuken dus ik riep 'OMGz! Een muis!' en de muis dacht 'OMGz! Humanz!' en schoot onder de deur door naar de bijkeuken en was uiteraard niet meer te vinden. Nu gaan er allerlei wilde gedachten door mijn hoofd over lifetraps en vrijlaten op de Sint Pietersberg en uitgehongerde en schimmelende muizenbaby's en m'n broer en ik hebben de muis maar 'Felipe' genoemd, naar Felipe Gonzáles.

Met dit soort gebeurtenissen is het eigenlijk onaceptabel dat er geen 'WTF'-topics meer bestaan.
Oud 05-06-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 21:50 :
OT: Ik was net aan het natafelen met mijn broer en ik had uitzicht op de keuken en tot mijn grote verbazing spotte ik ineens een muis in de keuken dus ik riep 'OMGz! Een muis!' en de muis dacht 'OMGz! Humanz!' en schoot onder de deur door naar de bijkeuken en was uiteraard niet meer te vinden. Nu gaan er allerlei wilde gedachten door mijn hoofd over lifetraps en vrijlaten op de Sint Pietersberg en uitgehongerde en schimmelende muizenbaby's en m'n broer en ik hebben de muis maar 'Felipe' genoemd, naar Felipe Gonzáles.

Met dit soort gebeurtenissen is het eigenlijk onaceptabel dat er geen 'WTF'-topics meer bestaan.
Iehh ja muizen. Ze lopen in mijn Albert Heijn rond en ik roep dan altijd heel hard WTF maar ik mag nooit zeggen waarom als de klanten vragen waarom ik gil :')
Oud 05-06-2007, 20:54
botulismf
botulismf is offline
Vind je ze eng?

Dat heb ik zelf helemaal niet, alleen vrees ik wel voor onze voorraadla. Oh, en ik snap niet hoe de fuck een muis binnenkomt op drie hoog, in een huis dat is gebouwd als het onze.
Oud 05-06-2007, 20:54
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 21:50 :
Verhaal
Ik had dat vorige week bij vrienden in A'dam. Loop je niksvermoedend de keuken in voor een glas wijn, lazert er een muis voor je voeten van het aanrecht om vervolgens luid piepend weg te rennen
Oud 05-06-2007, 20:57
Verwijderd
Ik heb het niet zo op muizen en ratten en ik vond het echt bizar dat ze op de broodafdeling van de AH rondlopen en ze zijn ook echt supergroot en ja. Ik vind het maar niets!
Oud 05-06-2007, 21:00
botulismf
botulismf is offline
Oh en nog een gaaf schoolreisje-verhaal van vandaag: op een gegeven moment waren we aan het eten en de kinderen die klaar waren mochten weer gaan spelen en toen had een groepje oudere kleuters het hok van de geiten opengezet dus die geiten die liepen daar in het wilde weg en ze waren met z'n vijftienen ofzo en toen heb ik als een hedendaagse en gestroomlijnde held de gele plastic bak waarmee ze te eten krijgen van de vensterbank gepakt. De bak was wel leeg, maar dat hoefden die geiten niet te weten, dus ik dat ding boven mijn hoofd heen en weer rammelen en met die geiten om me heen terug dat hok ingelopen, ondertussen tegen die kleuters gezegd dat ze dat hok niet zelf open mochten doen omdat de geiten dan wegliepen en toen alle geiten en ik weer in het hok waren heb ik de kleuters gevraagd de deur weer dicht te duwen en toen heb ik de geiten laten zien dat de etensbak leeg was en dat vond ik wel zielig voor ze maar ze hadden zich net volgevreten. En in hun moment van deceptie ben ik weer snel door het hek naar buiten gesneakt.

Omg ik zit wel vol verhalen vandaag.
Oud 05-06-2007, 21:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 05-06-2007 @ 21:57 :
Ik heb het niet zo op muizen en ratten en ik vond het echt bizar dat ze op de broodafdeling van de AH rondlopen en ze zijn ook echt supergroot en ja. Ik vind het maar niets!
Tja, ik vind het vrij vanzelfsprekend dat ze daar rondlopen, eerlijk gezegd. Volgens mij bestaat er geen winkel-met-etenswaren of favriek-met-etenswaren waar geen muizen rondlopen. En geen pak kornflakes waar geen sporen van muis in zitten. Maar op zich snap ik de schrik-reactie wel, ergens.

Felipe was piepklein, een grotere muis zou hier volgens mij al helemaal niet binnen kunnen komen.
Oud 05-06-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 22:03 :
Tja, ik vind het vrij vanzelfsprekend dat ze daar rondlopen, eerlijk gezegd. Volgens mij bestaat er geen winkel-met-etenswaren of favriek-met-etenswaren waar geen muizen rondlopen. En geen pak kornflakes waar geen sporen van muis in zitten. Maar op zich snap ik de schrik-reactie wel, ergens.

Felipe was piepklein, een grotere muis zou hier volgens mij al helemaal niet binnen kunnen komen.
We hebben nu muizenvallen, volgens mijn bedrijfsleider moeten we 'ze allemaal uitroeieehhh' maar dat vind ik dan weer zielig dus dan stop ik brood in die doosjes

Gave muizennaam trouwens, Felipe
Oud 05-06-2007, 21:27
Verwijderd
ik heb een LONGFUNCTIETEST gedaan ah ah ah jawel lekker in buisjes blazen. en verder nuttige dingen als BEHANG AFHALEN en me inschrijven in den haag. dolle dagen.
en anneke is uit the gathering. dit is echt het eind van een tijdperk. boeoeoe.
Oud 05-06-2007, 21:46
Verwijderd
ik ben vandaag achter kamers aangeweest via huisbazen en kamernet. morgenavond ga ik kijken bij een kamer, olé! hopen dat het wat is, want het klinkt wel leuk, en het meisje leek me ook aardig aan de telefoon.
Oud 05-06-2007, 22:04
first eror
first eror is offline
Ik voldoe na drie jaar eindelijk aan de propedeuse-eisen, awesome.
Binnenkort P-party, iedereen is uitgenodigd!
Oud 05-06-2007, 22:28
Verwijderd
Ik had vanmorgen mijn eindgesprek op mijn stage en ik kreeg als eindcijfer van alles in totaal een acht, yay! Nadat ik heel veel snoepjes had uitgedeeld aan voor mijn gevoel honderd mongolen ging ik met Simone terug naar Utrecht en ik heb twee keer oude vrouwtjes geholpen met uitstappen en een zware koffer dus ik voel mij nu zeer maatschappij verantwoord. In Utrecht bij de stairway op het terras gezeten en witbiertjes gedronken. Daarna kwam ik volgens mij een forumster tegen bij de Xenos, maar ik weet haar naam niet. Toen ik naar huis ging was er een ongeluk gebeurt op de brug die over het Amsterdam Rijnkanaal ligt en daardoor deed ik er 35(!) minuten over om Utrecht uit te komen. Thuis at ik gore nasi met lekkere saté en ik kom nu net terug uit de bioscoop alwaar ik met mijn moeder La Vie en Rose heb gezien en té-ring wat een goede film is dat! Nu; moe & slapen.
Oud 06-06-2007, 02:05
***ailá***
***ailá*** is offline
ja, wat was mijn dag fijn. Ik heb zo hard zitten blokken voor mn laatste tentamens dat ik vergeten ben te eten. Maar dit is het levensdoel he
Oud 06-06-2007, 08:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik stond op en over een klein half uur ga ik naar a'dam en vanavond moet ik oppassen.
Oud 06-06-2007, 09:23
655321
655321 is offline
Ik heb een beetje uitgeslapen en ik ga zo naar de sportschool. Daarna naar de gewone school en vanavond, vanavond ga ik iets nader te bedenken leuks doen.
Oud 06-06-2007, 10:19
Moustache
Moustache is offline
Ik ben bijna niet meer ziek dus ik ben blij en vandaag ga ik op sollicitatiegesprek, daarna ga ik kijken of mijn tent nog vakantiewaardig is en daarna ga ik terug naar Utrecht.
Oud 06-06-2007, 10:25
Verwijderd
Ik ga mezelf opsluiten in het kader van de tentamenweek Verder heb ik een afspraak gemaakt bij de universiteit utrecht, ik zijt productief.
Oud 06-06-2007, 12:02
Verwijderd
Gisteren ben ik naar school geweest, daarna boodschappen gedaan en gekookt met twee vrienden waarvan één persé Hongaars wilde koken vanwege zijn roots maar dat duurde superlang en zo lekker was het uiteindelijk niet. Later nog Dejavu gekeken, wat wel een toffe film is en HOSTEL, teeeeering wat een kutfilm. Nu zo werken en ik heb geen zin.
Oud 06-06-2007, 12:13
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Mijn dag is saai want ik moet werken. Maar volgens mij ga ik vanavond roti eten met oot en hellebel en dan naar een feestje wat eigenlijk pas vrijdag is. Ik snap het ook niet.
Oud 06-06-2007, 13:10
Verwijderd
ik ga zo naar m'n vriend naar groningen, en daar vanavond een kamer bekijken die 2 minuten bij de kamer van m'n vriend vandaan is huhu. ik hoop dat het wat wordt.

verder heb ik gisteravond brood gegeten als avondeten, want ik was VERGETEN te koken
Oud 06-06-2007, 13:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb morgenavond een tentamen dus ik ben aan het leren - sort of, want ik heb het gevoel dat ik het allemaal al wel goed genoeg ken maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
Vanavond werken en dan goedmaken met vriend want ik heb ruzie gemaakt.
Oud 06-06-2007, 13:20
Drez
Drez is offline
ik ben met mijn scriptie bezig en had net een gesprekje met een studieadviseur over volgend jaar en het is niet veel duidelijker geworden, hoera. Straks nog een afspraak met een filmdocente, ik hoop dat het dan allemaal helder wordt want ik ben er klaar mee, met al het gedoe.

vanavond met een vriendinnetje bijkletsen en film/series kijken. hoezee.
Oud 06-06-2007, 13:53
ragdoll
ragdoll is offline
ik zit op mijn werk en het is zowaar druk dus nu nog maar drie uur huzzah. En daarna met een vriendin hangen op den kamer.
Oud 06-06-2007, 14:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had dus examen en ik was superzenuwachtig, maar gelukkig was de examinateresse erg aardig en we hebben gewoon een beetje over boeken zitten lullen en tussendoor stelde ze wat vragen over bijv. religie en het bovennatuurlijke in Jane Eyre en na een half uurtje zei ze "Nou, gefeliciteerd, je hebt een 7. Je bent geslaagd. ".

w00t w00t!
Oud 06-06-2007, 14:36
Verwijderd
Gefeliciteerd, Trimm Trabb.

Ik heb net negentien en 'n half uur geslapen en dat was gaaf.
Oud 06-06-2007, 14:50
Broeder
Broeder is offline
Een viltstiftdebacle : (
Oud 06-06-2007, 15:43
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb maandag mijn beoordeling en ik ben een beetje zenuwachtig maar volgens mij ga ik het wel halen. Nou heb ik geen les meer en ga ik vanavond zuipen met mn beste vriendinnetje, dat heb ik wel verdiend vind ik zelf na wekenlang alleen maar aan school .
Oud 06-06-2007, 16:07
Verwijderd
ik had afgelopen zomer een superleuk vakantievriendje, uit engeland. een week lang nonstop bij elkaar geweest en dat was echt super . met mijn verjaardag in januari kreeg ik van hem een ticket opgestuurd om naar hem toe te komen? dus ben ik een week naar manchester gegaan, bij hem in huis. was super.

nu nog contact via mail, maar vandaag kreeg ik ineens een mailtje van een of andere Jenna. hij heeft daar wel eens over verteld, dat dat zijn ex is en dat dat echt een kutwijf is?
maar er staat dat ze foto's heeft gevonden van hem en mij en een brief die ik hem ooit heb gestuurd. nu wilde ze weten wat er tussen ons gaande was omdat hij al 4 jaar haar vriend is .

nou weet ik niet wat ik moet terugmailen.
dus.
Oud 06-06-2007, 16:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 06-06-2007 @ 17:07 :
dus.
ik zou eerst verhaal bij dat vakantievriendje gaan halen (kan ook zijn dat ze gewoon jaloers is?)

ot: afgelopen twee dagen bij m'n vriend geweest en het over de vakantie gehad en waarschijnlijk gaan we drie weken interrailen. ik hoop dat het doorgaat want het lijkt me echt heel gaaf, maar het is nog best prijzig bij elkaar dus nu ben ik wanhopig op zoek naar dingen om te verkopen want ik wil 't ik wil 't ik wil 't
Oud 06-06-2007, 16:22
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 06-06-2007 @ 17:16 :
ik zou eerst verhaal bij dat vakantievriendje gaan halen (kan ook zijn dat ze gewoon jaloers is?)
dat. En niks terugmailen uiteraard. Als ze daadwerkelijk zijn ex is kan ze met een chronische diarree de pot op.
Oud 06-06-2007, 16:34
tuttebel
tuttebel is offline
naar werkcollege geweest waar ik mn essay terugkreeg. Ik had deze uitermate slecht gemaakt en hoopte op de herkansing..waarvan ik later te horen kreeg dat dit keer geen herkansingsmogelijkheid was. Gelukkig is er ontzettend relekst punten gegeven en kreeg ik een 5,5.

verder achebe proberen te lezen en draaiboek voor zomerkamp gemaakt
Oud 06-06-2007, 16:41
idontcare
idontcare is offline
ik ging vanmorgen heel actief aan school werken, en daarna mn zusje naar zwemles gebracht. daarna nog even de stad in gegaan met mn moeder en zusje en ik kreeg allemaal dingen

net bami gemaakt, zo werken bluhhh
Oud 06-06-2007, 17:09
malle pietje
malle pietje is offline
Gister gestudeerd, en toen 's middags de hoop op het halen van m'n tentamen opgegeven en 2 uur in de zon gezeten, tentamen gemaakt, wat vreemd genoeg onwijs makkelijk was . Toen bier drinken in de stad en vroeg gaan slapen eigenlijk, want vandaag moest ik werken. Nu net thuis, even eten en The Soprano's kijken en straks even wat drinken in de stad met een vriendin.
Oud 06-06-2007, 17:14
kuik
kuik is offline
ik had vanmorgen dus weer snijzaal en morgen ga ik de longen prepareren, dus paranoide ik zal zien wat ik voor je kan doen daarna college embryologie en koffie gedronken met mn moeder want die moest naar de polikliniek. ook eindgesprekje met mn tutor gehad en alles was goed, alleen ik moet zekerder zijn bij het geven van antwoorden. daarna alweer de stad in en heel veel vadsige dingen gegeten. nu ga ik koken en mn anatomiepracticum van morgen voorbereiden.
Oud 06-06-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 06-06-2007 @ 17:07 :
ik had afgelopen zomer een superleuk vakantievriendje, uit engeland. een week lang nonstop bij elkaar geweest en dat was echt super . met mijn verjaardag in januari kreeg ik van hem een ticket opgestuurd om naar hem toe te komen? dus ben ik een week naar manchester gegaan, bij hem in huis. was super.

nu nog contact via mail, maar vandaag kreeg ik ineens een mailtje van een of andere Jenna. hij heeft daar wel eens over verteld, dat dat zijn ex is en dat dat echt een kutwijf is?
maar er staat dat ze foto's heeft gevonden van hem en mij en een brief die ik hem ooit heb gestuurd. nu wilde ze weten wat er tussen ons gaande was omdat hij al 4 jaar haar vriend is .

nou weet ik niet wat ik moet terugmailen.
dus.
Ohw klassieker, ik zou je er niet druk om maken en genees de moeite nemen om haar terug te mailen. Waarom bel je hem niet gewoon?
Oud 06-06-2007, 19:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-06-2007 @ 22:03 :
dierenverhalenbla
hahaha dierenn00balert.

dat geintje met die geiten moet je eens doen met kippen, dat is lachen.

ontopic: same thing I do every day. try to take over the world and paint sumthn.
en ik heb een zak snoep gekocht van dat schepsnoep bij etos yesch, en nu luister ik D.A.N.C.E. van justice joottteeem.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten