Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is mijn Freddie Foetus ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar muis was behoorlijk blij met zichzelf...zzzzzzzzzzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ot: ik werd om half 10 wakker maar had buikpijn en bleef dus nog een halfuurtje in bed, toen ontbeten en gechilld en shizzle en toen ging ik om 1 uur naar school. Beetje geklooid met frontpage weer, ik wilde zo'n youtubefilmpje met embed-link oid in mn site zetten maar dat lukte niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
over een paar dagen komen we bij de longen aan, dus wie weet. haha Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
OT: Ik was net aan het natafelen met mijn broer en ik had uitzicht op de keuken en tot mijn grote verbazing spotte ik ineens een muis in de keuken dus ik riep 'OMGz! Een muis!' en de muis dacht 'OMGz! Humanz!' en schoot onder de deur door naar de bijkeuken en was uiteraard niet meer te vinden. Nu gaan er allerlei wilde gedachten door mijn hoofd over lifetraps en vrijlaten op de Sint Pietersberg en uitgehongerde en schimmelende muizenbaby's en m'n broer en ik hebben de muis maar 'Felipe' genoemd, naar Felipe Gonzáles. Met dit soort gebeurtenissen is het eigenlijk onaceptabel dat er geen 'WTF'-topics meer bestaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Felipe was piepklein, een grotere muis zou hier volgens mij al helemaal niet binnen kunnen komen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gave muizennaam trouwens, Felipe |
![]() |
||
Citaat:
ot: afgelopen twee dagen bij m'n vriend geweest en het over de vakantie gehad en waarschijnlijk gaan we drie weken interrailen. ik hoop dat het doorgaat want het lijkt me echt heel gaaf, maar het is nog best prijzig bij elkaar ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat geintje met die geiten moet je eens doen met kippen, dat is lachen. ontopic: same thing I do every day. try to take over the world and paint sumthn. en ik heb een zak snoep gekocht van dat schepsnoep bij etos yesch, en nu luister ik D.A.N.C.E. van justice joottteeem.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |