Oud 25-06-2007, 19:56
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 25-06-2007 @ 20:54 :
ooowh god, waar ben ik nu weer in terecht gekomen..
Het " Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65"!

Advertentie
Oud 25-06-2007, 19:58
Verwijderd
Ik ga morgen iets leuks voor m kopen, omdat hij zielig is, want hij zit met 2 armen in het gips
Verder is ie nog steeds heel lief <3
Oud 25-06-2007, 20:12
Verwijderd
Fuck, het gaat nu weer helemaal de verkeerde kant op! Ik moet me niet weer hiermee inlaten, er komt vast weer zo'n moment dat het misgaat.
Oud 25-06-2007, 21:14
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
lastig
Oud 25-06-2007, 21:25
Verwijderd
ik wil dat hij hierheen komt en me vasthoudt en me knuffelt en kust en dat ineens alles goed is..
Oud 25-06-2007, 21:35
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-06-2007 @ 18:02 :

Ontopic: Jaaaaa gooooeeed. Nog een maandje en dan wonen we echtecht samen

dit dus alleen vervang 'maand' door '3 weken'.

wordt zo gaaf, in onze gedachten hebben we t al helemaal ingericht, hij is bijv een bar aan t maken... heb er teveel zin in
Oud 25-06-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 25-06-2007 @ 20:56 :
Het " Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65"!

Jij bent wel aan het spammen, zeg. SOG?

OT: Yey beste vriendinnetje komt donderdag/vrijdag hier
Oud 25-06-2007, 21:56
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2007 @ 22:47 :
Jij bent wel aan het spammen, zeg. SOG?
Je leest me als een open boek.
Oud 25-06-2007, 22:04
Miranda
Miranda is offline
We zijn alweer een hele tijd samen (1 jaar en 9 maandjes) samen zijn is echt super
Mis hem
Oud 26-06-2007, 00:29
Verwijderd
ik voel me hahaha
Oud 26-06-2007, 01:19
vedetje
vedetje is offline
bang, ik zit er mee in

zou mijn gevoel van vorige week dan toch kloppen? Dat hij zich bedacht heeft? Had ik dan reden tot mijn stillen tranen?

Hij zei me dat hij dit weekend veel over ons gedacht had.

Maar toen ik hem vroeg of het positief was of negatief kreeg ik geen duidelijk antwoord. Enkel dat het zo ingewikkeld is.

Ja, het is erg ingewikkeld, maar wil hij het echt opgeven?

Binnen een uurtje zie ik hem, samen studeren, hopelijk ook tijd om te praten

En ergens ben ik zo gelaten eronder, alsof ik het al aanvaard heb, bah, ik weet ook niet meer wat ik moet denken.

en mijn beste vriend:

'misschien is hij homo geworden?'
waarom?
'omdat een jongen enkel niet door zou willen doen met jou tenzij hij homo is'

een echte schat...
Oud 26-06-2007, 05:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 25-06-2007 @ 21:12 :
Fuck, het gaat nu weer helemaal de verkeerde kant op! Ik moet me niet weer hiermee inlaten, er komt vast weer zo'n moment dat het misgaat.
Whaha, dit.
Plus teveel dromen over hem 's nachts.
Oud 26-06-2007, 08:37
Verwijderd
Hij is echt de leukste. We hebben vannacht lekker liggen praten over ons, wat we beter willen, zijn 'bindingsangst', hoe lief we elkaar vinden, hoe geweldig het samen is en plannetjes voor later gemaakt. En hij had een cadeautje voor me gekocht, omdat ie trots op me is. Bijna 1.5 jaar <3
Oud 26-06-2007, 08:56
Verwijderd
Hm pff hij was nog hierheen gekomen gisteravond en dat was gezellig en fijn enzo, maar strookt niet helemaal met onze afspraak. Maar aan de andere kant, best friends with benefits staat me op zich ook wel aan

Het is raar, normaal zag ik hem overdag ook niet, want hij werkt; maar nu voelt mijn dag ineens zo leeg. Ik ga bezig met bezigheidstherapie. Douchen, opruimen, stofzuigen, afwassen en hopelijk mijn ov kaart terug vinden
Oud 26-06-2007, 09:45
Crimson
Crimson is offline
oja even t vermelden waard, ben dit jaar dus geslaagd, kwam ik op de kamer van mn vriendje, had hij heel groot opgehangen met zelf uitgeknipte letters hoera (mijn naam) geslaagd, met een heel lief kaartje eraan
awww.. (L)
Oud 26-06-2007, 09:54
Neko*
Neko* is offline
Ik voel me zo gelukkig. <3 Ik heb echt het idee dat dit niet stuk kan. En dat is best eng. Ik had nooit jongens voor heel lang. Ze gingen me gauw vervelen, of begon me te ergeren aan dingen die ik eerder zo leuk aan ze vond. Maar dit is zo anders. Ik houd zo van hem!

De RHCP waren echt zo gaaf. Gingen ze een liedje van Fleetwood Mac spelen, Songbird. En vriendlief pakte mij vast en ging heel lief zachtjes meezingen in mijn oor. Zo lief!
Ik ga dit echt nooit vergeten!

Het is eigenlijk best eng om zo gelukkig te zijn.
Oud 26-06-2007, 11:59
Verwijderd
ik maak ruzie met iedereen, en ook met een vriend die over vijf dagen twee maanden naar het buitenland gaat. En ik ga hem missen
Oud 26-06-2007, 12:09
Verwijderd
Het kan me even allemaal helemaal niks schelen. Want oh wat was het weer hemels Maar dit gaat hoe dan ook binnen korte tijd fout...

I'm not gonna go down again...

Laatst gewijzigd op 26-06-2007 om 12:11.
Oud 26-06-2007, 12:19
luchtballon
luchtballon is offline
wieeeeh. Hij is leuukkk. Van half 3 snachts tot 7 uur sochtends in de auto zitten is leuk.

Jammer dat mn ex er giste rniet was. Ik wil weten hoe hij nu op mij reageert. Mja, dat zien we dan wel over 3 maanden? Ik heb nu al zo'n ander inzicht dat ik nooit meer met hem zou kunnen zijn en dat we niet meer bij elkaar passen terwijl we dat wel deden, raar.
Oud 26-06-2007, 12:31
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
heeel egr slecht
Oud 26-06-2007, 12:56
Luna
Luna is offline
ja ik voel me wel gewild
Oud 26-06-2007, 13:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ingewikkeld.. Wou dat ie weer net zo als vroeger was. Ik mis de liefde tussen ons, het voelt namelijk meer als broer en zus. Misschien is het ook wel een beetje op na 4 jaar. Pfff lastig..
Oud 26-06-2007, 14:01
Miek
Miek is offline
Ik dacht dat hij niet meer langs zou komen vandaag ;(
En toen stond hij toch voor de deur! ;D
En bleef hij nog een uur langer dan hij van plan was <3
Maar dat was opzich wel een beetje stom want blijkbaar stond een vriend op hem te wachten
Oud 26-06-2007, 14:40
gewoonik
gewoonik is offline
hij is heel erg lief voor me, kan bij hem huilen en lachen t is allemaal heel fijn.
hoe moet dat nou als hij straks naar t buitenland gaat?
en mn vrienden tjah... kan niet echt van ze op aan.jammer
Oud 26-06-2007, 15:12
vedetje
vedetje is offline
hmm, nu is hij net weer als vroeger in zijn gedrag naar mij toe. Hij is blijkbaar over de twijfel heen...

maar toch moet ik het er nog uit krijgen. Wat heeft hij dit weekend gedacht?

Ik dacht dat het negatief was, maar hij gedraagt zich weer helemaal normaal, zoekt me op, belt, stuurt smsjes, geeft me complimentjes... alles wat hij de twee voorbije weken niet gedaan heeft.

En hij begint meer en meer de woorden 'ik ga uit met een meisje' of 'ik ben met een meisje' te gebruiken.

Misschien vindt hij dat het tijd is officieel een stel te worden?
Oud 26-06-2007, 16:41
Jahney
Jahney is offline
moeilijk..

al zoo lang een vriendje
en nu verliefd op een ander ..
Oud 26-06-2007, 17:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
het gaat met pieken en dalen, alleen wel altijd nutteloze dalen dus die mogen wel weg blijven .
Oud 26-06-2007, 17:39
Verwijderd
vandaag met hem en wat vrienden gezwommen, altijd zo gezellig en hij is zoooo leuk in zwembroek
Oud 26-06-2007, 17:53
Verwijderd
'Leuk' dilemma: voel ik me kut genoeg om ermee te stoppen? Ik kan gewoon maar niet snappen hoe hij er zo makkelijk mee om kan (of lijkt te) gaan
Oud 26-06-2007, 18:04
Bloem
Bloem is offline
Het was een innige relatie, maar ik ben blij dat ik het nu los kan laten. (a)
Oud 26-06-2007, 18:09
vedetje
vedetje is offline
ik maak me ook zorgen wanneer het niet nodig is...

hij had gedacht aan de voorstelling van mijn ouders, met andere woorden, niet meer wachten zoals we afgesproken hadden maar een koppel zijn...

nja, het is nog altijd niet voor direct, beter wachten we nog een beetje zei hij...

bah, hoe leg je uit dat je vrijt met je coach?
Oud 26-06-2007, 19:49
Verwijderd
Ik wil dat hij belt (het is ook wel goed als zn moeder belt)
Oud 26-06-2007, 19:53
Verwijderd
Hmm, beetje huisgenotenstrubbelingen; ik en de huisgenoot-vriendin willen graag een vriendin van mij erbij nu er een kamer vrijkomt, en een huisgenote heeft dat liever niet (niet om haar maar omdat zij graag iemand wil die ouder is en geen vriendin). De rest van het huis maakt het niet zo uit. Ik wil niet graag ruzie met haar, want ze is erg koppig en ik mag haar wel, maar ik wil óók graag die vriendin er in.

Hmm. Gelukkig heeft ze al toegestemd om haar tenminste te zíen en geeft ze toe dat het om de persoon gaat en de leeftijd, en dat zij in eerste instantie gewoon graag wil dat er een rustig iemand in de kamer boven haar woont en er feesten tot diep in de nacht gegeven worden boven haar hoofd. Maar daar kan ik wel inkomen en de vriendin in kwestie is rustig en netjes, dus dat zou toch goed moeten komen..? We zullen zien. Ik hoop maar ten zeerste dat ze die vriendin mag. Want nog iemand van boven de 28 hier in huis vind ik een beetje te veel van het goede. (Haha, ze is trouwens al gezakt naar 25/26, waarop ik zei dat dat niet veel verschil maakte met 23, en daar bracht ze niet echt meer iets tegenin ).

Spanneeend.

Oh en Qimm komt langs donderdag en vrijdag, keileuk

Eh vriendje? Die zie ik morgen wel ofzo...
Oud 26-06-2007, 19:54
cagie
cagie is offline
Over een week gaan we lekker samen naar Praag. We hebben er echt enorm veel zin in.
En iedereen vindt hem leuk en hem heel goed bij mij passen. Van het weekend hem voorgesteld aan mijn ouders en mijn moeder is echt helemaal weg van hem! Ze heeft zo ongeveer de hele tijd dat hij er was lopen giechelen en zodra hij weg was, was het eerst wat ze zei: "deze moet je houden!!!". Mijn moeder is nog nooit zo enthousaist geweest over een vriendje van mij.
Oud 26-06-2007, 20:23
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bloem schreef op 26-06-2007 @ 19:04 :
Het was een innige relatie, maar ik ben blij dat ik het nu los kan laten. (a)
Hopelijk heb je niet al te veel last van liefdesverdriet
Oud 26-06-2007, 20:41
zeep007
zeep007 is offline
het gaat echt zooo super! ik zie hem voor het eerst sinds tijden dit hele weekend niet,
maar ik mag niet zeuren, tis alleen zo vreemd voor me
Oud 26-06-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2007 @ 20:53 :
dat zij in eerste instantie gewoon graag wil dat (...) er feesten tot diep in de nacht gegeven worden boven haar hoofd.
volgens mij ontbreekt er een ontkenning in die zin
Oud 26-06-2007, 21:39
Verwijderd
we hebben een soort van 'break'. we hebben het nog niet eens drie maanden en we hebben al een break ingelast.
het ligt aan mij. echt. ik ben gecompliceerd en verwend. soms walg ik van mezelf dat ik niet gewoon kan genieten van een leukliefschattig vriendje? ik doe stom tegen hem, dat weet ik. ik wijs hem af en ben afstandelijk. maar toch wil ik hem niet kwijt. want nu ik hem niet spreek mis ik m. hem niet spreken voelt kut. eenzaam. en nu ben ik dus verward. zo gaat het bij mij aaaaaaltijd. daarom ben ik denk ik niet geschikt voor een relatie .

.
Oud 26-06-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-06-2007 @ 22:39 :
volgens mij ontbreekt er een ontkenning in die zin
Een 'geen' ja
Oud 26-06-2007, 21:55
Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2007 @ 22:47 :
SOG?
Ik kom dat steeds tegen, wat betekent dat nu eigenlijk?

ot: hij's verdrietig en ik zit helemaal hier.
Oud 26-06-2007, 21:57
I C U
I C U is offline
Heb 'm vandaag een smsje gestuurd, vond dat ik dat gewoon even moest doen. Vanmorgen om 10u, iets eerder zelfs. Nog steeds geen reactie. Damn.

Dus of zijn telefoon is verzopen (wat wil je, met al die buien) of hij is verzopen (tja, er is tenslotte een soort van sloot-achtig iets waar hij in zou kunnen vallen) of ik heb me gewoon in 'm vergist ofzo. Bah.
Oud 26-06-2007, 22:19
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Signy schreef op 26-06-2007 @ 22:55 :
Ik kom dat steeds tegen, wat betekent dat nu eigenlijk?
Studie Ontwijkend Gedrag

OT: geen veranderingen, maar wat wil je als je al een ruimte week ziek thuis zit
Oud 26-06-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 26-06-2007 @ 22:39 :
we hebben een soort van 'break'. we hebben het nog niet eens drie maanden en we hebben al een break ingelast.
het ligt aan mij. echt. ik ben gecompliceerd en verwend. soms walg ik van mezelf dat ik niet gewoon kan genieten van een leukliefschattig vriendje? ik doe stom tegen hem, dat weet ik. ik wijs hem af en ben afstandelijk. maar toch wil ik hem niet kwijt. want nu ik hem niet spreek mis ik m. hem niet spreken voelt kut. eenzaam. en nu ben ik dus verward. zo gaat het bij mij aaaaaaltijd. daarom ben ik denk ik niet geschikt voor een relatie .

.
*herkenning*

ot: <33
Oud 26-06-2007, 23:04
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb het idee dat ze me zó in de maling zitten te nemen. Maar ja, ik heb de ballen niet om het op de man af te vragen wat er nou precies is. Voorlopig ga ik me er ook niet te druk om maken, want ik ben de komende 2 weken gewoon lekker weg. Daarna zien we wel weer, hoe het dan voelt.
Oud 26-06-2007, 23:21
Roosje
Roosje is offline
Jaaa liefde. <3
Oud 27-06-2007, 01:33
Verwijderd
Citaat:

.
hoe herkenbaar. *aai*
OT: ja ik heb kriebels. dat doe ik weer lekker snel. i know. ik spreek er ook schande van hoor.
Oud 27-06-2007, 08:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat gewoon heel erg goed. Ik kan niet geloven dat we al bijna een half jaar samen zijn. Echt lang, ik had gewoon nooit gedacht dat ik daartoe in staat was en soms denk ik nog steeds dat ik dit helemaal niet kan, maar ik ben gewoon nog steeds verliefd en we houden van elkaar en dan is ineens heel veel meer mogelijk.

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 09:03.
Oud 27-06-2007, 08:35
Verwijderd
ik word gek, hij zoekt contact en zegt vanalles en ik trek dat echt niet, voelde me gister echt helemaal shit en nou kom ik online en zie ik een offline bericht: truste... t laatste wat ie tegen mij zei is dat ie zich kut voelde over t feit dat ie me zoveel pijn heeft gedaan zonder dat ie t wist, en ik trek dit echt slecht
Oud 27-06-2007, 09:05
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:

.
maybe it's just not meant to be...

ik was ook altijd zo, dacht dat het aan mij lag maar het lag dus NIET aan mij...
Oud 27-06-2007, 09:08
Verwijderd
Ik wil zo graag naar hem toe, maar volgens mij is hij nog niet thuis. En zn moeder zou me bellen als ze meer zou weten, maar ik ben nog niet gebeld.
Hm, dan ga ik morgen maar denk ik. Maar ik wil hem eigenlijk ook wel mee ophalen uit het ziekenhuis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten