Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 19:33
vampire_esje
vampire_esje is offline
Zelf ben ik helderhorend en helderruikend. Ik vroeg me af of er nog iemand helder ruikend was, aangezien deze gave (volgens mij) niet zo vaak voorkomt.
Ik wacht op jullie reacties.
Advertentie
Oud 11-10-2002, 19:42
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
Zelf ben ik helderhorend en helderruikend. Ik vroeg me af of er nog iemand helder ruikend was, aangezien deze gave (volgens mij) niet zo vaak voorkomt.
Ik wacht op jullie reacties.
Ik kan natuurlijk niet zeggen of ik herlderuikend ben, maar sommige geuren ruik ik zomaar en daar krijg ik dan herinneringen bij. Maar weet jij een manier om te testen hoe je helderuikend bent? Want je weet maar nooit.
Oud 11-10-2002, 20:27
Yule
Yule is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik kan natuurlijk niet zeggen of ik herlderuikend ben, maar sommige geuren ruik ik zomaar en daar krijg ik dan herinneringen bij. Maar weet jij een manier om te testen hoe je helderuikend bent? Want je weet maar nooit.
psies, wilde exact utzelfde zegguh als kifighter
Oud 11-10-2002, 22:52
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
Weenie of het een gave is, maar als ik (sterk) aan gebeurtenissen denk komen ze soms uit :\
Oud 12-10-2002, 00:47
Verwijderd
Citaat:
LiL-Ind0w schreef:
Weenie of het een gave is, maar als ik (sterk) aan gebeurtenissen denk komen ze soms uit :\
wil jij ff denken dat ik voor latijn een voldoende haal en dat me duits leraar dood valt??

dank u
Oud 14-10-2002, 20:05
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
mijn hele familie is paranormaal. Als ik een bepaalde geur ruik, weet ik wie er bij ons op "bezoek" is, zeg maar. Meestal bevestigen mijn familieleden...

vandaar dat ik het zeker weet.
Oud 14-10-2002, 21:47
Type
Type is offline
[nutteloze humor]
Lijkt me verrekte lastig als je dan verkouden bent
[/nutteloze humor]

Verder zie ik af en toe een aura, voel het als er iemand in de problemen zit. (tegenwoordig steeds minder )
maar helderruikend... Nooit zelfs iemand ontmoet die zoiets kon/kan...
Oud 14-10-2002, 22:10
NoLimitz
NoLimitz is offline
hey ik heb ongeveer hetzelfde als type..vroeger kon ik veel meer zien. tegenwoordig komt het spontaan of wanneer ik me er voor concenteer.
Oud 19-10-2002, 20:59
Black Reina
Black Reina is offline
helderruikend? hier heb k nog nooit van gehoord wat houdt het psies in?

k heb vaak visioenen. af en toe voorspellende dromen, k kan aura's zien, voelen waar iemand pijn heeft (als k me handen er op leg, maar dit heb k mede geleerd doordat k nu reiki 1 en 2 heb) pijn weghalen(al voordat k met reiki begon), khoor soms gedachten van andere mensen en wat k hier nu mee aan moet weet k nog steeds niet voel aan hoe andere mensen zijn en andere mensen zich voelen. af en toe kan k ook aanvoelen wat een paar dagen later gaat gebeuren of hoe k me dan zal voelen.

eerlijk gezegd heb k dit nooit als een gave gezien. kheb t al vanaf dat k me kan herinneren. maar nu ik t mystiek forum s even doorspit en hier allemaal lees over gaven enzow zullen dit dan blijkbaar ook gaven zijn..
Oud 19-10-2002, 21:55
Lady Arden
Lady Arden is offline
MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK ERGER MIJ HIER!!!!!!!!
SPIJKER OP DE KOP BLACKREINA .................
WANT OPEENS IS ALLES EEN GAVE EN OPEENS IS ALLES PARANORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRR

spijtig dat ik niet in de hel geloof.... snif snif waar moet ik nu heen?
Oud 19-10-2002, 22:32
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Lady Arden schreef:
WANT OPEENS IS ALLES EEN GAVE EN OPEENS IS ALLES PARANORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRR

jeeeeez wat zijn we weer lekker opgefokt

en wat is paranormaal in jouw ogen en wat zijn gaven in jouw ogen? dan wil k jou verhaal ook wel eens horen
Oud 19-10-2002, 23:50
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Lady Arden schreef:

My thoughts exactly

Maar deze mensen lijken WILLEN gewoon niet kritisch en met gezond verstand naar iets kijken dus dan krijg je dit.
En ik zou inderdaad vertrekken voor het erger wordt.
Ik houd het hier al best lang uit.

Iemand anders is met een depressief beeld op de menselijke toekomst vertrokken (Just Johan), en Legatus lijkt één van de hunne te beginnen te worden.
RUN WHILE YOU STILL CAN!
Oud 20-10-2002, 13:32
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Stel je nie aan.
Oud 20-10-2002, 13:35
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
My thoughts exactly

Maar deze mensen lijken WILLEN gewoon niet kritisch en met gezond verstand naar iets kijken dus dan krijg je dit.
En ik zou inderdaad vertrekken voor het erger wordt.
Ik houd het hier al best lang uit.

Iemand anders is met een depressief beeld op de menselijke toekomst vertrokken (Just Johan), en Legatus lijkt één van de hunne te beginnen te worden.
RUN WHILE YOU STILL CAN!
Ja Rerisen Phoenix als je het hier niet kunt winnen net als Just Johan dan vertrek je toch ook net als hem? Hij is tenminste verstandig en laat onze meningen hebben, maar jij blijft en laat je eigen opfokken. En legatus begint niet als één van de onze te worden, hij is als enige van de skeptici met een gezond verstand en luistert ook naar andere meningen, hij is verstandig. Wanneer word jij dat nou eens?
Oud 20-10-2002, 18:22
wicce
wicce is offline
lieve mensen,
laten we deze discussie alsjeblieft even gezellig houden. Geen opmerkingen van "stel je niet aan" en ook geen opgefokte reply's want daar krijg je alleen maar irritaties en misschien wel ruzie mee. als je het ergens niet mee eens bent, zeg dat dan zodat de ander er iets aan heeft, ik garandeer je dat het dan toch een tikkeltje leuker wordt
Oud 20-10-2002, 20:17
Lady Arden
Lady Arden is offline
Beste mensen,
Ik kom heel nederig mijn excuses aanbieden.

Ik erger mij gewoon aan het feit dat alles een "gave" is.
Waarom zouden we iets dat IEDEREEN IN EEN BEGINSTADIUM HEEFT EN KAN ONTWIKKELEN paranormaal noemen?
Ik heb trouwens ook een hekel aan het woord paranormaal.
Het heeft een negatieve bijklank vind ik.
Het houdt mensen op afstand en brengt ze op rare ideeën
Zoals wanneer je beste vriendin rare verhalen te horen krijgt van de beste vriendin van haar moeder over meisjes die geïnteresseerd zijn in wicca en dood gaan aan drugs .En dat ze daaruit concludeerd dat ik met wicca moet stoppen.
En roddels op school...
Ik bedoel maar het is dom om zo'n term(normaal met een prefix klinkt meestal nogal negatief) te plakken op iets dat even normaal is als (ik zeg maar wat) kloklezen.

Oeps,volgende keer post ik op filosofie!

excuses aanvaard????
Pliez?

B*B
Oud 20-10-2002, 20:55
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ja Rerisen Phoenix als je het hier niet kunt winnen net als Just Johan dan vertrek je toch ook net als hem? Hij is tenminste verstandig en laat onze meningen hebben, maar jij blijft en laat je eigen opfokken. En legatus begint niet als één van de onze te worden, hij is als enige van de skeptici met een gezond verstand en luistert ook naar andere meningen, hij is verstandig. Wanneer word jij dat nou eens?
Ik kan hier niet winnen omdat jullie de mogelijkheid dat jullie ernaast zitten niet overwegen. - Dat doe ik wel, elke keer weer. EN zoals je waarschijnlijk niet zult willen erkennen kwam ik hier in het begin om Ki te leren. Skepsisme kwam later pas.

Just Johan en ik kijken best op van hoe dom een mens kan zijn. Maar ik luister naar wicce en houd hier nu mee op

Citaat:
wicce schreef:
lieve mensen,
laten we deze discussie alsjeblieft even gezellig houden. Geen opmerkingen van "stel je niet aan" en ook geen opgefokte reply's want daar krijg je alleen maar irritaties en misschien wel ruzie mee. als je het ergens niet mee eens bent, zeg dat dan zodat de ander er iets aan heeft, ik garandeer je dat het dan toch een tikkeltje leuker wordt
Ik heb al bijna een half jaar tegen ze zitten te discusseren op een manier dat ze er wat aan hebben. Af en toe doe ik nog eens mee aan een topic omdat ik van winnen houd (en van beter inzicht). Dat laatste zal ik hier waarschijnlijk niet krijgen maar dan iig proberen die stijfkoppen wat argumenten in de kop te rammen.
Oud 20-10-2002, 21:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik kan hier niet winnen omdat jullie de mogelijkheid dat jullie ernaast zitten niet overwegen. - Dat doe ik wel, elke keer weer. EN zoals je waarschijnlijk niet zult willen erkennen kwam ik hier in het begin om Ki te leren. Skepsisme kwam later pas.

Just Johan en ik kijken best op van hoe dom een mens kan zijn. Maar ik luister naar wicce en houd hier nu mee op

Ik heb al bijna een half jaar tegen ze zitten te discusseren op een manier dat ze er wat aan hebben. Af en toe doe ik nog eens mee aan een topic omdat ik van winnen houd (en van beter inzicht). Dat laatste zal ik hier waarschijnlijk niet krijgen maar dan iig proberen die stijfkoppen wat argumenten in de kop te rammen.
Jij nam nog niet eens de moeite om ki te leren, het eerste wat je hier deed en nog doet is alles "proberen" wetenschappelijk te verklaren. Toen je het woordje ki hoorde legde ik je uit wat het was, en gelijk geloofde je het niet. Zoals zoveel wat paranormaal is.
Oud 20-10-2002, 23:02
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Jij nam nog niet eens de moeite om ki te leren, het eerste wat je hier deed en nog doet is alles "proberen" wetenschappelijk te verklaren. Toen je het woordje ki hoorde legde ik je uit wat het was, en gelijk geloofde je het niet. Zoals zoveel wat paranormaal is.
Ik stond er skeptisch tegenover maar heb het vervolgens wel geprobeerd. OMdat ik weinig bereikte begon ik wat vragen te stellen, kritische vragen, en die werden erg slecht beantwoord... zo slecht dat ik meer en meer begon te vermoeden dat het niet zo was.

Maar dat zeg ik altijd al. Als jullie gelijk hebben is dat erg gemakkelijk te bewijzen... - maar nee, jullie weigeren elke medewerking aan een experiment.
Oud 21-10-2002, 09:54
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik stond er skeptisch tegenover maar heb het vervolgens wel geprobeerd. OMdat ik weinig bereikte begon ik wat vragen te stellen, kritische vragen, en die werden erg slecht beantwoord... zo slecht dat ik meer en meer begon te vermoeden dat het niet zo was.

Maar dat zeg ik altijd al. Als jullie gelijk hebben is dat erg gemakkelijk te bewijzen... - maar nee, jullie weigeren elke medewerking aan een experiment.
Ja je hebt het net één dag geprobeerd zeker, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk. Ja en als je al met een skeptische kop eraan gaat beginnen dan lukt het helemaal niet zoals je zegt. Als je bij het voetballen moet scoren, en je zegt tegen jezelf al van: oh dat lukt toch niet want dat bestaat niet, dan is er al een grotere kans dat het niet lukt. Maar zeg je tegen jezelf van: ik ga scoren het moet me lukken, dan heb je al veel meer kans.
Oud 21-10-2002, 10:45
Yule
Yule is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

ik wil niej heel vervelend overkomen, maar zelfs jij moet weten waarom zo iemand niet meteen vrijwillig aan jou expirimentjes mee gaat doen. Als ik zeker weet dat ik helderziend ben en dit perfect weet te gebruiken en dus in feite allez uit mun toekomst al kan zien, dan bennik zelf overtuigd, of jij dat dan ook ben kan mij nie egt veel schelen. Daarnaast zallik als ik bewijs via jou expiriment aan duh hele wereld dat ik dat kan, ik al snel mun gehele privacy kwijt raken. Mensen diej bellen, langskomen, emailen etc etc omdat zuh het oowk willen, of juist mensen diej juh als een of andere freak zien en je dood willen hebben. Neej dankjuh, geef mij maar duh privacy, ook al zal dan neimand geloven dat ik duh waarheid spreek.....
Oud 21-10-2002, 11:28
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik wil niej heel vervelend overkomen, maar zelfs jij moet weten waarom zo iemand niet meteen vrijwillig aan jou expirimentjes mee gaat doen.
Omdat ze dan door de mand vallen?

Er zijn honderden paragnosten die zonder moeite hebben meegewerkt aan experimenten -- waarbij sommigen gelijk beelden van opgesloten dieren krijgen, samenzweringen en spuitjes.

Ze hebben wel tot vervelende conclusies geleid. Voor de paragnosten dan wel, he.

Ze blijven allemaal uiteraard anoniem, en behouden hun privacy.
Oud 21-10-2002, 11:53
Yule
Yule is offline
Citaat:
legatus schreef:
Omdat ze dan door de mand vallen?

Er zijn honderden paragnosten die zonder moeite hebben meegewerkt aan experimenten -- waarbij sommigen gelijk beelden van opgesloten dieren krijgen, samenzweringen en spuitjes.

Ze hebben wel tot vervelende conclusies geleid. Voor de paragnosten dan wel, he.

Ze blijven allemaal uiteraard anoniem, en behouden hun privacy.
degene diej door duh mand vallen zijn duh oplichters jah, maar diej laten zich ook testen, die zien niet het mooie in van "paranormale" maar diej maken er misbruik van om beroemd te worden, of om aand8 te krijgen, of om whatever voor rede. Diej hoeven ook niet te vrezen dat zuh als freak gezien worden, want zuh zij tog niet "begaafd"...
Oud 21-10-2002, 15:08
Rerisen Phoenix
Ik heb het zo'n drie weken geprobeerd.

EN Yule, volgens mij geven mensen er echt wel om dat wij ze geloven. Ten eerste vinden mensen het fijn om iets te kunnen wat anderen niet kunnen, en aan de reacties van velen op dit forum is te merken dat ze willen dat wij het erkennen.

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 16:26.
Oud 21-10-2002, 17:02
Verwijderd
Dat een geur herinneringen oproept, is niet paranormaal hoor... Dat is net zoals wanneer beelden of geluiden een herinnering oproept... Als ik een bepaalde struik ruik, moet ik ook altijd denken aan toen ik nog op de basisschool zat en langs een weg liep waar veel van die struiken stonden...
Oh, ik kan de lucifer uitdoen door er naar de staren Maar ik weet niet of dat aan mijn lucifers ligt of niet
Advertentie
Oud 21-10-2002, 19:46
Starfish
Starfish is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Lekker. De kop in rammen. Waarom doe je nog de moeite dan, als je hier alles maar onzin vindt, waarom doe je nog de moeite om de mensen die volgens jou allemaal in een waanidee geloven te overtuigen? Dat vraag ìk me dan af.
Oud 21-10-2002, 20:37
Rerisen Phoenix
Ik ook, ik weet niet precies wat ik hier nog uitvoer. Misschien om de mogelijkheid dat het toch bestaat en als het bestaat dan wil ik de eerste zijn die er optimaal gebruik van maakt...
Oud 21-10-2002, 20:46
legatus
legatus is offline
Citaat:
degene diej door duh mand vallen zijn duh oplichters jah, maar diej laten zich ook testen, die zien niet het mooie in van "paranormale" maar diej maken er misbruik van om beroemd te worden, of om aand8 te krijgen, of om whatever voor rede. Diej hoeven ook niet te vrezen dat zuh als freak gezien worden, want zuh zij tog niet "begaafd"...
En toevallig zijn alle paragnosten die hebben meegedaan oplichters?
Oud 22-10-2002, 19:02
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik ook, ik weet niet precies wat ik hier nog uitvoer. Misschien om de mogelijkheid dat het toch bestaat en als het bestaat dan wil ik de eerste zijn die er optimaal gebruik van maakt...
Hahaha ik weet wel waarom hij hier nog rondzwerft hehehehe!
Oud 22-10-2002, 20:04
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Hahaha ik weet wel waarom hij hier nog rondzwerft hehehehe!
leg uit
Oud 22-10-2002, 20:08
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik denk zelf (maar dat is mijn mening) dat jij het laatste woord wilt hebben? Als dat zo is, is dat wel kinderachtig, kijk Just Johan is ermee gestopt (niet dat jij dat hoeft te doen hoor), maar mischien dat je van discuseren houd? En graag alles probeert te verklaren met de wetenschap? Nou in dat geval blijf je toch lekker hier? Het zou saai worden als er actieve skeptici zoals jou verdween...
Oud 22-10-2002, 20:18
Rerisen Phoenix
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik denk zelf (maar dat is mijn mening) dat jij het laatste woord wilt hebben? Als dat zo is, is dat wel kinderachtig, kijk Just Johan is ermee gestopt (niet dat jij dat hoeft te doen hoor), maar mischien dat je van discuseren houd? En graag alles probeert te verklaren met de wetenschap? Nou in dat geval blijf je toch lekker hier? Het zou saai worden als er actieve skeptici zoals jou verdween...
- het laatste woord willen hebben denk ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar geen laatste woord.

Just Johan die is naar eigen zeggen gestopt omdat jullie te domme stijfkoppen waren.

Ik houd van discusseren ja, en alles is te verklaren met wetenschap. Als ki bestaat, ki ook.

De 3 redenen dat ik blijf zijn denk ik
1) discusseren is leuk
2) wetenschap en psychologie zijn zéér interessant
3) als het toch bestaat (wat ik hoop) dan wil ik dat dus echt niet missen.

dat je dat nog eens zegt
Oud 22-10-2002, 22:31
Verwijderd
Ik wil wel het laatste woord hebben Het probleem is dat dat meestal niet lukt met die koppige zweeflui hier *knipoogt naar ki-fighter*
Oud 26-10-2002, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik wil wel het laatste woord hebben
Krijg je niet

Beetje flauw trouwens dat de 'paranormale-gaven-bezitters' nooit willen meewerken aan experimenten of andere bewijsleveringen...Altijd vanuit het standpunt van: ik hoef mezelf niet te bewijzen, als ik het zelf maar geloof'...Ik zou best wel eens overtuigd willen worden, ben nu nogal sceptisch erover.
Oud 26-10-2002, 02:43
Verwijderd
hahaha wel grappig dit dis ook een mooie

soms droom ik wat en dan maak ik het later mee maar dan bedenk ik me pas dat het heb gedroomd duurt meestal maar 10secs ofzo.

wat voor paranormaal is dat?!?!?
Oud 26-10-2002, 08:22
Rerisen Phoenix
Ja, dat is paranormaal

dat is de natuurlijke paranormale eigenschap dat je paranormale lichaam na een bepaalde paranormale gebeurtenis om nog onbekende paranormale redenen een paranormale droom erop baseert.

note: alles wordt in dit topic paranormaal genoemd, dat je kunt ruiken is paranormaal enz... - in dit topic is normaal gewoon ff vervangen door paranormaal. Ik wil het niet verpesten dus ik doe lekker mee ik weet dat ik het nu eigenlijk belachelijk maak en helemaal verpest

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten