| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
vandaar dat ik het zeker weet. |
||
|
|
|
|
[nutteloze humor]
Lijkt me verrekte lastig als je dan verkouden bent [/nutteloze humor] Verder zie ik af en toe een aura, voel het als er iemand in de problemen zit. (tegenwoordig steeds minder ) maar helderruikend... Nooit zelfs iemand ontmoet die zoiets kon/kan...
|
|
|
|
helderruikend?
hier heb k nog nooit van gehoord wat houdt het psies in? k heb vaak visioenen. af en toe voorspellende dromen, k kan aura's zien, voelen waar iemand pijn heeft (als k me handen er op leg, maar dit heb k mede geleerd doordat k nu reiki 1 en 2 heb) pijn weghalen(al voordat k met reiki begon), khoor soms gedachten van andere mensen en wat k hier nu mee aan moet weet k nog steeds niet voel aan hoe andere mensen zijn en andere mensen zich voelen. af en toe kan k ook aanvoelen wat een paar dagen later gaat gebeuren of hoe k me dan zal voelen. eerlijk gezegd heb k dit nooit als een gave gezien. kheb t al vanaf dat k me kan herinneren. maar nu ik t mystiek forum s even doorspit en hier allemaal lees over gaven enzow zullen dit dan blijkbaar ook gaven zijn..
|
|
|
|
|
|
MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK ERGER MIJ HIER!!!!!!!! SPIJKER OP DE KOP BLACKREINA ................. WANT OPEENS IS ALLES EEN GAVE EN OPEENS IS ALLES PARANORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRR spijtig dat ik niet in de hel geloof.... snif snif waar moet ik nu heen?
|
|
||
|
Citaat:
en wat is paranormaal in jouw ogen en wat zijn gaven in jouw ogen? dan wil k jou verhaal ook wel eens horen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar deze mensen lijken WILLEN gewoon niet kritisch en met gezond verstand naar iets kijken dus dan krijg je dit. En ik zou inderdaad vertrekken voor het erger wordt. Ik houd het hier al best lang uit. Iemand anders is met een depressief beeld op de menselijke toekomst vertrokken (Just Johan), en Legatus lijkt één van de hunne te beginnen te worden. RUN WHILE YOU STILL CAN!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
lieve mensen,
laten we deze discussie alsjeblieft even gezellig houden. Geen opmerkingen van "stel je niet aan" en ook geen opgefokte reply's want daar krijg je alleen maar irritaties en misschien wel ruzie mee. als je het ergens niet mee eens bent, zeg dat dan zodat de ander er iets aan heeft, ik garandeer je dat het dan toch een tikkeltje leuker wordt
|
|
|
|
Beste mensen,
Ik kom heel nederig mijn excuses aanbieden. Ik erger mij gewoon aan het feit dat alles een "gave" is. Waarom zouden we iets dat IEDEREEN IN EEN BEGINSTADIUM HEEFT EN KAN ONTWIKKELEN paranormaal noemen? Ik heb trouwens ook een hekel aan het woord paranormaal. Het heeft een negatieve bijklank vind ik. Het houdt mensen op afstand en brengt ze op rare ideeën Zoals wanneer je beste vriendin rare verhalen te horen krijgt van de beste vriendin van haar moeder over meisjes die geïnteresseerd zijn in wicca en dood gaan aan drugs .En dat ze daaruit concludeerd dat ik met wicca moet stoppen. En roddels op school... Ik bedoel maar het is dom om zo'n term(normaal met een prefix klinkt meestal nogal negatief) te plakken op iets dat even normaal is als (ik zeg maar wat) kloklezen. Oeps,volgende keer post ik op filosofie!excuses aanvaard???? Pliez? B*B
|
|
|||
|
Citaat:
Just Johan en ik kijken best op van hoe dom een mens kan zijn. Maar ik luister naar wicce en houd hier nu mee op ![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar dat zeg ik altijd al. Als jullie gelijk hebben is dat erg gemakkelijk te bewijzen... - maar nee, jullie weigeren elke medewerking aan een experiment.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Er zijn honderden paragnosten die zonder moeite hebben meegewerkt aan experimenten -- waarbij sommigen gelijk beelden van opgesloten dieren krijgen, samenzweringen en spuitjes. Ze hebben wel tot vervelende conclusies geleid. Voor de paragnosten dan wel, he. Ze blijven allemaal uiteraard anoniem, en behouden hun privacy.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik heb het zo'n drie weken geprobeerd.
EN Yule, volgens mij geven mensen er echt wel om dat wij ze geloven. Ten eerste vinden mensen het fijn om iets te kunnen wat anderen niet kunnen, en aan de reacties van velen op dit forum is te merken dat ze willen dat wij het erkennen.
Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 16:26. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dat een geur herinneringen oproept, is niet paranormaal hoor... Dat is net zoals wanneer beelden of geluiden een herinnering oproept... Als ik een bepaalde struik ruik, moet ik ook altijd denken aan toen ik nog op de basisschool zat en langs een weg liep waar veel van die struiken stonden...
Oh, ik kan de lucifer uitdoen door er naar de staren Maar ik weet niet of dat aan mijn lucifers ligt of niet
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik denk zelf (maar dat is mijn mening) dat jij het laatste woord wilt hebben? Als dat zo is, is dat wel kinderachtig, kijk Just Johan is ermee gestopt (niet dat jij dat hoeft te doen hoor), maar mischien dat je van discuseren houd? En graag alles probeert te verklaren met de wetenschap? Nou in dat geval blijf je toch lekker hier? Het zou saai worden als er actieve skeptici zoals jou verdween...
|
|
||
|
Citaat:
- het laatste woord willen hebben denk ik niet. Mijn voorkeur gaat uit naar geen laatste woord.Just Johan die is naar eigen zeggen gestopt omdat jullie te domme stijfkoppen waren. Ik houd van discusseren ja, en alles is te verklaren met wetenschap. Als ki bestaat, ki ook. De 3 redenen dat ik blijf zijn denk ik 1) discusseren is leuk 2) wetenschap en psychologie zijn zéér interessant 3) als het toch bestaat (wat ik hoop) dan wil ik dat dus echt niet missen. dat je dat nog eens zegt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beetje flauw trouwens dat de 'paranormale-gaven-bezitters' nooit willen meewerken aan experimenten of andere bewijsleveringen...Altijd vanuit het standpunt van: ik hoef mezelf niet te bewijzen, als ik het zelf maar geloof'...Ik zou best wel eens overtuigd willen worden, ben nu nogal sceptisch erover. |
|
|
|
|
|
Ja, dat is paranormaal
dat is de natuurlijke paranormale eigenschap dat je paranormale lichaam na een bepaalde paranormale gebeurtenis om nog onbekende paranormale redenen een paranormale droom erop baseert. note: alles wordt in dit topic paranormaal genoemd, dat je kunt ruiken is paranormaal enz... - in dit topic is normaal gewoon ff vervangen door paranormaal. Ik wil het niet verpesten dus ik doe lekker mee ik weet dat ik het nu eigenlijk belachelijk maak en helemaal verpest
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De toekomst van de mens! Vlooienband | 47 | 01-03-2003 14:57 | |