Oud 30-06-2007, 17:47
Verwijderd
Komt er wat leuks op tv? waarvan jij zegt : wow! (zoals oude films etc)
bespreek het hier.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2007, 18:02
Uice
Uice is offline
Juice's tips van de dag: Foreign correspondent, Hitchcock's tweede Hollywoodfilm. Complotten en spionage rond de Tweede Wereldoorlog. Ned 2, 23:55.

Requiem for a dream, voor wie hem nog niet kent. Overdonderend drama met schitterende montage. BBC 2, 1:00.

Als het nu nog vroeg was had ik ook Mon oncle en Per un pugno di dollari genoemd, maar die zijn dus al geweest.

En De Zomer Draait Door natuurlijk, Ned 1, 20:25 met meteen daarna het tweede deel van Kalm aan en rap een beetje van Herman Finkers, voor de liefhebber.

[edit] Ik zie het net, op BBC1 om 1 uur o.a. Iggy & the Stooges bij Jonathan Ross.

Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 18:21
Boas
Boas is offline
Citaat:
Juice schreef op 30-06-2007 @ 19:02 :
[edit] Ik zie het net, op BBC1 om 1 uur o.a. Iggy & the Stooges bij Jonathan Ross. [/B]
Die was van vorige week. Als het de herh. van gister is dan komen:Bruce Willis, TV presenter Fearne Cotton and musician Pete Doherty. Plus music from Arcade Fire (!)

Gister gezien
Oud 30-06-2007, 18:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Natural City op MTV. Vrij aardige film.
Oud 30-06-2007, 19:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Boas schreef op 30-06-2007 @ 19:21 :
Die was van vorige week. Als het de herh. van gister is dan komen:Bruce Willis, TV presenter Fearne Cotton and musician Pete Doherty. Plus music from Arcade Fire (!)

Gister gezien
Volgens de VPRO gids is het dan de herhaling van vorige week.
Oud 30-06-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 30-06-2007 @ 19:02 :
Juice's tips van de dag: Foreign correspondent, Hitchcock's tweede Hollywoodfilm. Complotten en spionage rond de Tweede Wereldoorlog. Ned 2, 23:55.
Oei, ik moet vandaag naar een examenfeestje maar ik geloof dat ik veel liever thuisblijf en dit ga kijken
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 21:48
Verwijderd
Die kuthomo's hebben me er van overtuigd om toch te komen en nou heb ik al ja gezegd want ik ben nou eenmaal makkelijk te overtuigen maar ik wil nog steeds niet HITCHCOOOOCK
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 13:24
Verwijderd
ik kijk altijd cold case op zaterdag, leuk is dat
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 13:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-06-2007 @ 22:48 :
Die kuthomo's hebben me er van overtuigd om toch te komen en nou heb ik al ja gezegd want ik ben nou eenmaal makkelijk te overtuigen maar ik wil nog steeds niet HITCHCOOOOCK
Jammer, je hebt een erg gave film gemist.
Oud 01-07-2007, 15:33
Rooster
Rooster is offline
zondag avond:
sowieso Mike & Thomas Show
en volgens mij is op rtl 4 vanavond weer "gelukkig je bent er"
en dat is ook wel aardig
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 17:42
Verwijderd
oja, gelukkig je bent er.. ook maar ff kijken.

en herhaling van heroes, voor wie dat nog niet gezien hebben.. komt wel laat .. pas om half twaalf
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 21:18
Verwijderd
Dangerous minds

was wel een leuke film, maar hoe cliche
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 23:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 01-07-2007 @ 16:33 :
en volgens mij is op rtl 4 vanavond weer "gelukkig je bent er"
en dat is ook wel aardig
Dat is zo kut. Eén keer gezien, ik wist echt niet wat ik zag. Jezus.

Nou ja.
Oud 02-07-2007, 00:58
Verwijderd
Wat is dat dan?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 01:15
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 02-07-2007 @ 01:58 :
Wat is dat dan?
Ik zag er reclame voor, het is iets met BN'ers die ergens gedumpt worden in een situatie waarbij er iets aan de hand is en vervolgens roept iedereen daar van GELUKKIG JE BENT ER en moeten ze meedoen terwijl ze geen idee hebben what's up.

Zoiets.

@ Juice:
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:34
Uice
Uice is offline
Mja, improkomedie, maar echt heel slecht. De BN'ers die meedoen hebben natuurlijk over het algemeen nul ervaring met improvisatie en de vaste acteurs van het programma bakken er ook weinig van. Het enige wat ze doen is telkens een probleem aandragen, wat de BN'er dan moet oplossen, zodat er nooit een echte scene ontstaat. Het gaat de hele tijd van "Hee, die patient moet geopereerd worden, doe dat eens" en als dat klaar is "Okee, doe nu eens die beroemde dans van je" en dan "Oh jee, vuur, ga eens blussen."
Oud 02-07-2007, 11:17
Signy
Signy is offline
Citaat:
Rooster schreef op 01-07-2007 @ 16:33 :

sowieso Mike & Thomas Show
Oud 04-07-2007, 19:25
PV
PV is offline
20:30, zometeen dus , Cellular op Talpa. Als je niets te doen hebt is het best een leuke film.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 15:18
Uice
Uice is offline
Tien, 20:30: Around the world in 80 days, waar ik naar ga kijken vanwege Steve Coogan.

Ned 2, 22:40: De Vloer Op, gaaf.
Oud 06-07-2007, 16:47
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-07-2007 @ 16:18 :
Tien, 20:30: Around the world in 80 days, waar ik naar ga kijken vanwege Steve Coogan.
Huh die film hadden ze twee maanden geleden ofzo ook uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-07-2007 @ 16:18 :

Ned 2, 22:40: De Vloer Op, gaaf.
oki
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 16:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dmnq schreef op 06-07-2007 @ 17:47 :
Huh die film hadden ze twee maanden geleden ofzo ook uitgezonden.
Was dat niet een eerdere? Er zijn natuurlijk meerdere verfilmingen van dat boek.
Oud 06-07-2007, 16:50
Verwijderd
The firm

Thriller

Mitch McDeere krijgt, kort na zijn afstuderen aan de Harvard Universiteit, de perfecte baan als advocaat in fiscaal recht bij het prestigieuze advocatenkantoor Bendini, Lambert & Locke. Hij verhuist hiervoor met zijn vrouw Abby naar Memphis, waar Avery Tolar zijn mentor wordt. Al snel komt hij te weten dat twee medewerkers van het advocatenkantoor onder mysterieuze omstandigheden zijn omgekomen bij een duikongeluk bij de Kaaiman Eilanden, waar de firma twee appartementen bezit. Voorts laat de FBI hem weten dat zijn echte broodheer Joey Morolto is, een gangsterbaas uit

die de firma gebruikt als een middel voor het witwassen van geld. FBI-agent Tarrance zet daarop Mitch onder druk: of Mitch werkt mee aan het politie-onderzoek of hij gaat de gevangenis in samen met zijn collega's. Aan de andere kant wordt hij gechanteerd door de veiligheidsman van de firma, die hem dreigt met het onthullen van pikante foto's van een slippertje tussen Mitch en een prostituee. Mitch besluit mee te werken met de FBI, ook omdat dit betekent dat hij daarmee zijn broer uit de gevangenis krijgt. Maar al snel blijkt dat het vergaren van bewijs tegen zijn collega's bij de firma niet zonder gevaar voor hem en zijn vrouw Abby is.

Meer op deze zender | Meer in dit genre

ik ga deze denk ik kijken op sbs6
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 16:51
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-07-2007 @ 17:49 :
Was dat niet een eerdere? Er zijn natuurlijk meerdere verfilmingen van dat boek.
Maar slechts eentje met Steve Coogan.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 17:00
Uice
Uice is offline
Hm.
Oud 13-07-2007, 21:18
Uice
Uice is offline
Vanavond om 22:45 op RTL7 de klassieker Straw Dogs, een nogal harde film van Sam Peckinpah met Dustin Hoffman.
Oud 13-07-2007, 21:21
Verwijderd
Oh, ik wilde posten dat K-PAX vandaag kwam maar ik ben het vergeten en nu is 'ie al bijna afgelopen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
De enige film die je vanavond moet kijken is Twilight Samurai. Gek genoeg op MTV.

Oh en A Time To Kill en The Gift zijn ook goed, maar TS heeft voorrang.
Oud 09-08-2007, 17:50
Uice
Uice is offline
Vanavond The Yes Men op drie ofzo. Komische documentaire waar ik veel gave dingen over gehoord heb, over acteurs die zich voordoen als een wetenschapper die op congressen allerlei belachelijke verhalen vertelt en serieus genomen wordt.
Oud 09-08-2007, 17:58
DanielC
DanielC is offline
Ik stel voor dat iedereen vanavond The Abyss gaat kijken.
Oud 09-08-2007, 18:05
Balance
Balance is offline
Ik ga om 20.30 op Net 5 naar Win a date with Tad Hamilton! kijken.
Oud 18-08-2007, 22:25
Verwijderd
Vannacht om 00:15 op Ketnet/Canvas: Family plot. De laatste film van Hitchcock.

Hij is niet bijzonder goed, maar ik vermeld hem toch maar even voor de andere Hitchcock-groupies.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 23:03
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-08-2007 @ 23:25 :
Vannacht om 00:15 op Ketnet/Canvas: Family plot. De laatste film van Hitchcock.

Hij is niet bijzonder goed, maar ik vermeld hem toch maar even voor de andere Hitchcock-groupies.
Me Tante uit Curacao slaapt in me kamer, dus kom helaas niet bij de tv. Had wel laatst Vertigo gedownload en gezien, omdat hij in het IMDB top lijstje stond, vond hem wel oke niet heel bijzonder ofzo, maar het einde is zo zielig . Ik wou dat ze happily ever after leefde.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 19-08-2007 @ 00:03 :
Me Tante uit Curacao slaapt in me kamer, dus kom helaas niet bij de tv. Had wel laatst Vertigo gedownload en gezien, omdat hij in het IMDB top lijstje stond, vond hem wel oke niet heel bijzonder ofzo,
Spoiler
Ga Rope, Rear Window en The Trouble With Harry kijken En zit er niet over in dat je Family Plot mist want hij is toch niet heel gaaf.

[edit] Spoilers.

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 23:47
Verwijderd
Oh en Dogville komt over een kwartier op Nederland 2.

http://www.imdb.com/title/tt0276919/
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 00:10
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-08-2007 @ 00:47 :
Oh en Dogville komt over een kwartier op Nederland 2.

http://www.imdb.com/title/tt0276919/
Ga zekers die films checke van Hitch met zijn cock. Dogville is zekers niet slecht , eigenlijk best wel heel heel goed als ik eraan terug denk. En zoiezo Nicole Kidman is een dushi, nu is ze nog veel lekkerder dan vroeger. Zo heerlijk klassiek qua stijl, een echte vrouw! Ja over haar ga ik vanavond dromen....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 03:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 19-08-2007 @ 00:03 :
Me Tante uit Curacao slaapt in me kamer, dus kom helaas niet bij de tv. Had wel laatst Vertigo gedownload en gezien, omdat hij in het IMDB top lijstje stond, vond hem wel oke niet heel bijzonder ofzo, maar
Spoiler
Dus naast je achterlijke spelling doe je ook nog eens roekeloos spoilers in je berichten.
Oud 29-08-2007, 23:08
Uice
Uice is offline
Straks om 00:20 Brazil op BBC2.
Oud 24-09-2007, 21:49
PV
PV is offline
zometeen op ned 2

22.53-23.51 uur DOKUMENT : DUN

In de VS lijden vijf miljoen mensen aan ernstige eetstoornissen.Meer dan tien procent van deze anorexia nervosa patiënten sterven aan de ziekte.

Regisseur Lauren Greenfield volgt vier vrouwen met anorexia,in de leeftijd van 15 tot 30 jaar,in de Renfrew kliniek in de Amerikaanse staat Florida.

De 2-delige documentaire geeft een indringende kijk in hun wereld.

lijkt me wel interessant
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten