Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Vandaag is wel oke, behalve de bult frutseltjes die nog in doosjes in de kast moeten (ik had gisteren een begin gemaakt met het herinrichten van onze 'grote' kast). We hebben gewinkeld voor cadeautjes en meteen ook dat leuke cadeau/kaftpapier en drie dvd's gekocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sassiefje en Tink* gecondoleerd! Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En over dat roken, ik zou er wel tegen kunnen als ik een opmerking kreeg van hen, maar niet op hun manier. Ze doen net of roker een enorme misdaad is. Ik zou me bijna een crimineel voelen. ![]() ![]() Ik zal duimen voor goed weer morgen, of iig geen regen. ![]()
||
Citaat:
![]() Als het regent gaat mijn vader een wijk lopen, omdat hij ervan overtuigd is dat het niet gaat regenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ot: Memoryyyyyy, lalalalalalala ... I was beautifull then... Net terug van Cats! Whoei, het was leuk en gaaf en cool en ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn opa is dement en dat doet pijn. Maar ik heb hele lieve vriendinnen en dat voelt zo goed. Vooral mijn beste vriendin is echt een schatje. Ik had niet gedacht dat ik al zo snel iemand zo dichtbij zou laten komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel dagen/ weken ben je in verwachting (schat je)? sterkte nogmaals..
||
Citaat:
Het zal je relatie niet ten goede komen. En denk er ook vooral niet te licht over.. Je hebt het nu al over "dat kleine levende wezentje".. wat betekent dat je het niet nog maar als een klompje cellen ziet. Denk je dat je er naderhand mee kan leven? Bedenk goed wat je er mee wilt, want het is een beslissing waar je je hele leven mee op zn kop zet. Maar, en dat vind ik echt, betrek je vriend erbij. Het is net zo goed zijn kind. @Sonho: Ik zal je nog pm'en.
||
![]() |
Citaat:
Coopergirl, ik weet niet helemaal of je daarvoor nu vanaf de dag moet rekenen dat je menstruatie had moeten beginnen of dat dat anders moet maar in dat geval ben ik dinsdag 4 weken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm.. het gaat best wel ok! Ik heb mijn scherpe tong verschrikkelijk goed in bedwang gehouden, nu een week lang en het helpt. Alhoewel ik nog steeds zeker weet dat ik gelijk heb, maar dat komt na de zomer wel. Nu schuif ik het gewoon opzij en is hij aardig, yay! ^^ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |