Citaat:
coopergirl schreef op 23-07-2007 @ 22:46 :
Ik denk dat er een verschil zit in mensen teleur stellen en bang voor gezag zijn/ gevoelig voor hiërarchie. Ikzelf ben geneigd te steigeren wanneer iemand uit oogde van zijn functie wat 'uitstraalt'. Daarentegen ben ik wel snel bang dat mensen slecht over me denken.
Aan je schrijfwijze te zien, kom je volgens mij uit België? Daar is het toch gebruikelijk om met bijv. ouders te gaan oefenen (en een "L" achter je autoruit te plakken). Kun je niet nog een paar keer met hen oefenen zodat je wat meer zelfvertrouwen hebt?
Verder is het normaal dat je niet direct feilloos wegrijd. Daar is de instructeur ook voor, om instructies te geven/ het verkeer in de gaten te houden en zo nodig in te grijpen.
|
Geweldig vind ik dat, dat je uit mijn post mijn Belgische roots kunt afleiden

.
Maar inderdaad, er is een formule waar je maar 3 lessen met de rijschool moet doen en de rest met de ouders kunt. Maar dat wilden ze niet meer doen, omdat ze mijn voorganger (de broer) niet voldoende hebben kunnen onderrichten. Nuja, in principe, het zijn nog maar 3 lessen, dus nu nog een andere instructeur vragen lijkt me wat dom (en ondankbaar tegenover de instructeur?). Ik zie er gewoon fel tegen op tegen die laatste 3 dagen.
(zucht), achja, na zaterdag zal ik nog eens posten, dan heb ik mijn laatste les gehad en hopelijk haal ik dan mijn attest waarmee ik mijn voorlopig rijbewijs krijg. Dan kan ik op mijn eentje en op mijn eigen tempo wat oefenen. Bedankt voor de reacties alvast.