Advertentie | |
|
![]() |
|
Elke film waarin Harvey Keitel meespeelt is de moeite van het bekijken waard, al is die rol nog zo klein: "I'm mr. Wolf, I solve problems..."
En na het reiningen van de bebloede achterbank: Jimmie: I can't believe this is the same car! The Wolf: Well, let's not start sucking each other's dicks just yet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
[edit]Jaaaaaaaaaaa, dat script linken we wel even, als je het niet erg vindt.
![]() http://www.godamongdirectors.com/scripts/pulp.shtml
Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 20:22. |
![]() |
|||
Citaat:
De karakters waren oppervlakkig, de dialogen vermoeiend, het camerawerk middelmatig, en de situaties ongeinspireerd -- op het segment van Willis en Rhames na, waar ze in een hachelijke situatie belanden. Tarantino's retro-cultuur-referentie-praatzieke-gangster stijl raakt me gewoon niet, alhoewel ik me best vermaak. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maargoed, hoe sta jij eigenlijk tegenover ander werk van Tarantino (zoals Reservoir Dogs), en films waar hij mede aan heeft gewerkt (zoals From Dusk Till Dawn)? |
![]() |
|||
Citaat:
TRUE ROMANCE vond ik goed. Voornamelijk Tony Scott's regie, de vertolkingen, en het verhaal. Alhoewel ik het naarmate het einde minder vond worden -- vooral de shoot-out in de hotelkamer. JACKIE BROWN was een stuk rustiger maar kwam flets over en het verhaal niet boeiend, ondanks een paar leuke verassingen: Tucker, Keaton en Forster. Citaat:
Clooney's charisma spatte van het scherm. Vind TRUE ROMANCE de beste Tarantino film, gevolgd door PULP FICTION -- alleen vind ik die film overgewaardeerd. Ben benieuwd naar KILL BILL, maar vind hem een betere scriptschrijver dan regisseur.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |