Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als je ziek bent of je niet lekker voelt zou ik niet gaan werken. Je hoeft je niet schuldig te voelen er over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, knuffels heb ik niet over. Alleen goede raad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@DarkSide: het probleem is een beetje dat we elkáár leuk vinden maar dat het door ruzie e.d. en externe dingen niet goed meer ging. en ik denk dat hij met name bang is dat als we het nog een keer proberen dat we dan nog meer stuk maken. ik was daar ook bang voor, maar vind m nu weer zo leuk dat ik daar geen last van heb. hij mailde net dat hij het ook moeilijk en dubbel vindt. misschien moet het niet, maar ik heb nog steeds hoop.. Edit: je hebt wel gelijk hoor dat ik heb dan voor de keuze moet stellen, maar ik dacht ook: als hij inziet dat we het nog leuk hebben samen dan verandert hij misschien van gedachten? als ik hem niet zie kan hij ook niet zien dat we het wél leuk kunnen hebben samen en zal hij ook niet van gedachten veranderen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik voel me ook schuldig.. maar aan de andere kant als je nu was gaan werken.. was het dan goed gegaan? had je dan morgen niet ziek geweest?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nu lig ik op de bank met sex and the city afleveringen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik voel me best schuldig omdat ik geen lichamelijke klachten heb ofzo ![]() maar t ging gewoon niet.. maar we zijn niet stom of slap.. we zijn verstandig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() pff ik heb zin om met hem naar het pretpark te gaan of naar het strand ofzo of iets leuks liefs romantisch en ik ben bang dat dat er nooit meer van gaat komen ![]() pff zelfmedelijden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ja prima eigenlijk. Ik heb zin in heel veel foute dingen lezen en kijken. Haha. En winkelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die kooi staat nog bij haar ouders thuis, dus die zou ik kunnen bellen. Maar eigenlijk wil ik het als volwassenen onder elkaar op kunnen lossen. En ik laat het er sowieso niet bij zitten. Ten eerste is daarvoor zo'n kooi net even te duur en ten tweede is het een principekwestie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar daarnaast zal ik toch moeten werken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedere maand een andere baan schiet niet op of wel? Ik denk niet dat je je daar beter van gaat voelen oid. Dan kan je nog beter een tijdje parttime één of ander simpel baantje aannemen voor het geld oid (dan moet je alsnog wel gaan, maar dat vraagt iig minder van je) of je tijdelijk af laten keuren oid (ff simpel gezegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en er zijn nou eenmaal wachtlijsten, dan kan ik wel iedere week bellen maar dat gaat echt niet sneller.. en dit is een tijdelijke baan en ik kan best een simpele baan zoeken maar daar voel ik me ook niet beter mee..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
er is iets mis gegaan bij mijn aanmelding hier maar krijg deze week een brief binnen met een datum voor een afspraak.. dus er zit wel schot in.. en nee ik kan niet steeds bellen of 'een grote mond' gebruiken.. en het contract bij mijn vorige werkgever hebben we niet verlengd omdat ik chronische rugklachten heb die bij verpleeghuiszorg alleen maar erger zouden worden.. nu ik dit werk doe heb ik 's avoonds veel minder last. dat ziekmelden zou ik bij iedere baan hebben.. ik had/heb gewoon de rust nodig
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zelfs als ik geen extra stufi kan krijgen is dat niet zo erg; maar het zou wel fijn zijn als ik bv. een jaar langer zou mogen lenen. Maar goed, over die dingen wil ik me pas druk maken wanneer ik weet waar ik aan toe ben. Ik wil weten wanneer ik kan beginnen met intake-gesprekken en op wat voor termijn ik iets kan verwachten, maar daar kunnen ze vast pas iets over zeggen wanneer bekend is wat ik heb en ik aan therapie ga beginnen (een vast traject; dat duurt dus altijd even lang). Ik lees weer dat mensen tijdens hun therapie een periode hebben waarin ze heel assertief gaan zijn, op het irritante af, dat lijkt me echt bizar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en dat je vooral ook snel kunt beginnen met het traject! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na de vier jaar stufi mag je sowieso nog drie jaar lene en krijg je ook OV (ik weet niet of dat al voldoende is of dat je nog een jaar extra nodig hebt?). @HaWaHaai: Natuurlijk ben je daar niet de enige in...ik ken nog wel iemand. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Duivelaartje: kun je niet in een andere kamer mobiel bellen of anders even vragen of je moeder even weg wilt gaan, omdat je even rustig wilt bellen. Ik bel ook niet als er andere mensen in de kamer zijn hoor. En verder, verstand op nul en bellen. Het gaat vaak beter als je van tevoren niet bedenkt wat je wilt gaan zeggen. Succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moest een paar jaar geleden 9 maanden wachten op hulp van bureau jeugdzorg. Ik ben zelf gaan bellen, en ja.. ik moest wel volhouden maar na een paar maanden was ik het echt goed zat, en toen kon ik ineens binnen een week komen. En als je vaak belt, zien ze inderdaad wel in dat er haast geboden is. Hoe oneerlijk dat ook mag zijn voor degene die niet bellen. Ik ben zelf ook al aan t wachten vanaf febrauarie, maar ik heb daarnaast mijn "gewone" hulp nog. Anders was ik ook gaan bellen. gewoon doen dus. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |