![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ten eerste hoef ik geen neger, en ten tweede zeg ik dat ik geen kleine piemel hoef, maar gewoon een vrij grote. Dat is iets anders dan 35 cm, OK? En ik spreek uit ervaring, mijn vriend heeft ook een grote lul, hij moet hem er altijd met veel moeite inproppen, dat is niet fijn, maar als ie er dan eenmaal inzit, geeft het een hemels genot. Dus ik heb liever wat te groot, dan te klein ja. Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 11:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hm al te klein lijkt me niet superfijn, me vriend is ongeeveer 16.5/17 is net goed.. maar als ie kleiner was, zouk t niet erg vinden hoor.. 2 andere vrienden hebben ong 19 cm, das wel erg groot, maar de meeste van me vrienden zitten rond de 16.. dus...
maarja kzou me er niet zorgen over maken alsk jou was |
![]() |
|
Als je een kleintje hebt laat je hem toch gewoon groter maken? Hoe dan Hoe dan hoor ik jullie al zegge! Rustig rustig ik zal mijn kennis met jullie delen. Het gaat namelijk zo, ze nemen een stuk van een olifanten slurf en die naaien ze jaja met naald en garen aan je edele deel. redelijk pijnlijk mits je verdoofd bent in sommige gevallen. De keuze is aan u!
||
![]() |
Citaat:
![]() (Ziet het al voor zich:*wijzend*'Wahaaa!! Wat heb jij nou voor een rare piemel?') Beetje respect kun je wel tonen vind ik, hij heeft zelf ook niet om dat aanhangsel gevraagd. |
![]() |
||
Citaat:
Want bij 16,5 kom je al gauw op de omtrek van een blikje... :/
||
![]() |
Citaat:
en als ze dat wel zeggen kan ze ten 1e dood vallen ten 2e gewoon zeggen dat dat de scheelste poes is die je in je leven hebt gezien dat zelf de behaarde poes van je moeder er nog beter uitizte dan is ze wel stil hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Boeit me helemaal niet. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Een paar dagen bonzende hoofdpijn en nu een dichtgeklapt oor? Verwijderd | 2 | 27-05-2014 17:17 | |
Drugs & Alcohol |
Klein probleemje met vrienden PlayMusic | 3 | 15-06-2010 10:31 | |
Software & Hardware |
van een klein plaatje een achtergrond maken mira_love | 4 | 25-12-2005 23:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een klein oranje pilletje Ieke | 0 | 15-02-2004 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kerkdienst in een klein dorpje Vlooienband | 21 | 27-11-2002 19:03 |