Gister half life 2 uitgespeeld(eerste deel).
Hm, toch een beetje gemengd gevoel over. Het was een geweldig spel

, dat zeker, maar toch niet echt het 'wow' gevoel dat ik had toen ik deel 1 uit had gespeeld in de vorige eeuw..
Ook leek het spel me wel korter, maa4r dat kan ook komen doordat ik vroeger nog niet zoveel fps had gespeeld

.
Feit is dat het er wel vet uit zag, en ook best 'eng' was op sommige momenten. Maar nergens eigenlijk werd ik zo hard in het verhaal gezogen als in deel 1.
Ook vond ik het jammer dat er weinig van die punten waren waar je terug kwam. van deel 1 weet ik nogsteeds een plek waar je in een kamer kwam, met aan de andere kant van het (kogelvrij)glas een dokter, die een knop indrukt om een deur voor je te openen, net als ie die knop wil indrukken wordt ie vermoord, en moet jij dus een andere weg nemen. Zo ben je een uur bezig met marines en aliens vermoorden, loop je door een koelcel, en via een ventilatieschacht kom je dan ineens weer uit bij... diezelfde kamer, maar dan aan de andere kant van het glas, en dus aan de kant van de knop.
En zo kon je weer verder waar je net eigenlijk ook was. Dat vond ik dan leuk bedacht, maar heb ik toch wat gemist hier.
Nu maar eens episode 1 kopen, hopen dat dat nog meer leuks biedt.
En wat meer duidelijkheid over alweer dat vervelende open einde. Stomme vent met zn koffertje
Anyway, nu super mario gedownload voor de virtual console, dus we zijn nog even zoet